Eest ikka mingi nõks järsemal kiirendamisel
Eest ikka mingi nõks järsemal kiirendamisel
Sai eest kummi padjad ära vahetatud ja auto koha palju pehmem ja eest ka ca 7-10 cm kõrgem. Soovitan kõigil soojalt sama teha kui esiots ära vajunud! Jama seisneb selles, et esiotsast tulev nõksumine läks küll tagasihoidlikumaks kuid ära ei kadunud:(
Olen teemat varem juba puudutanud siin, kuid konkreetsete lahendusteni jõudnud ei ole.
Olen teemat varem juba puudutanud siin, kuid konkreetsete lahendusteni jõudnud ei ole.
Ma ei mäleta kas ma kommenteerisin teemat või ei..
Aga asja korda saamiseks pead üle vaatama esmalt mootori stabilisaatorid kere suhtes.Üks asub eestvaadates vasakul üleval mootori ja kere vahel, teine asub eest vaadates paremal ja mootori all ( mootori ja poolraami vahel ) Üldiselt on uuematel mudelitel juba tehasest paigaldatud lisastabilisaatori varras alla vasakule käigukasti karteri ja esipoolraami vahele.See viimatinimetatu saab kõige suurema koormuse ja kõige tõenäolisemalt on just seal kummipuksid ära kulunud ning lasevad mootoril kiirendamisel poolraami suhtes liiga palju nihkuda. Teiseks vaata üle mootori padjad, need mis asuvad mootori otstes ning padjad mis asuvad poolraami ja kere vahel ( umbes eesistujate jalgade all )
Loodan ,et said sellest pikast ja segasest jutust sotti Asja point on see, et mootor peab olema poolraami suhtes suht jäigalt paigal ja ei tohi kiirendamisel liikuda......
Teine variant on , et sul on pooltelje käigukasti poolsetes kannudes kulumisest suur lõtk ja need kõlksuvad....
Aga asja korda saamiseks pead üle vaatama esmalt mootori stabilisaatorid kere suhtes.Üks asub eestvaadates vasakul üleval mootori ja kere vahel, teine asub eest vaadates paremal ja mootori all ( mootori ja poolraami vahel ) Üldiselt on uuematel mudelitel juba tehasest paigaldatud lisastabilisaatori varras alla vasakule käigukasti karteri ja esipoolraami vahele.See viimatinimetatu saab kõige suurema koormuse ja kõige tõenäolisemalt on just seal kummipuksid ära kulunud ning lasevad mootoril kiirendamisel poolraami suhtes liiga palju nihkuda. Teiseks vaata üle mootori padjad, need mis asuvad mootori otstes ning padjad mis asuvad poolraami ja kere vahel ( umbes eesistujate jalgade all )
Loodan ,et said sellest pikast ja segasest jutust sotti Asja point on see, et mootor peab olema poolraami suhtes suht jäigalt paigal ja ei tohi kiirendamisel liikuda......
Teine variant on , et sul on pooltelje käigukasti poolsetes kannudes kulumisest suur lõtk ja need kõlksuvad....