käigukast jupsib
käigukast jupsib
tere
minul on allegro, kuid selle mootor on täitsa sama mis minil, seega eeldan, et ka käigukast on sama ehk? kas keegi teab ehk täpsemalt?
nimelt sünkrod on täitsa kadunud kastist ja seega vahetus võimatu. küsimused:
1) kas keegi oskab kommenteerida mini ja allegro kastide sobivust
2) kas keegi on remontinud/kohanud austinite käigukastiprobleeme
3) kas kellelgi on üle mõnda mini käigukasti (TÖÖKORRAS)
uku
minul on allegro, kuid selle mootor on täitsa sama mis minil, seega eeldan, et ka käigukast on sama ehk? kas keegi teab ehk täpsemalt?
nimelt sünkrod on täitsa kadunud kastist ja seega vahetus võimatu. küsimused:
1) kas keegi oskab kommenteerida mini ja allegro kastide sobivust
2) kas keegi on remontinud/kohanud austinite käigukastiprobleeme
3) kas kellelgi on üle mõnda mini käigukasti (TÖÖKORRAS)
uku
veel käigukastist
sidur oli ka p**s jah, kuid selle sai korda.
4->3 saab veel kuidagi vahetatud, aga teisi ei saa.
ja ülespoole vahetab ilusti ... mitte ei tea mida arvata
aga kui vedrustus korras, siis läheb kast laiali, eks siis näeb.
muidu käitub see hüdrauliliselt...
hoian kursis
4->3 saab veel kuidagi vahetatud, aga teisi ei saa.
ja ülespoole vahetab ilusti ... mitte ei tea mida arvata
aga kui vedrustus korras, siis läheb kast laiali, eks siis näeb.
muidu käitub see hüdrauliliselt...
hoian kursis
Nujah, enne kui sünkronisaatoreid vahetama tormad vaata üle kas käikuvaheuse kahvlid seal käigukastis pole liialt kulunud. Neid remonditakse pealekeevitamise ja mahalihvimisega...... Kui käiguvahetuse kahvel on kulunud siis ei lükka ta hammasrattaid korralikku hambumisse....eks spetsialistid muidugi vaata....
veel kastist
hei,
uurisin ka natuke asju.
selgus:
1) mini ja metro kastid sobivad allegrole 1:1-le ainult et soovitav on ka sidur vahetada, parema ühilduvuse jaoks, kuid see pole vajalik
2) sünkronisaatorid on küll kulunud, kuid veel töökorras, sest ka vahegaasi lisamisega ei lähe käigud sisse
3) sidur praegu küll lahutab, kuid et teha kindlaks kas ta ka PIISAVALT lahutab, siis laseme süsteemi korraks veel tühjaks ja paneme kolvi külge pikema varda (mis sidurit lükkab)
4) vaatame ka neid käiguvahetuse kahvleid
u.
uurisin ka natuke asju.
selgus:
1) mini ja metro kastid sobivad allegrole 1:1-le ainult et soovitav on ka sidur vahetada, parema ühilduvuse jaoks, kuid see pole vajalik
2) sünkronisaatorid on küll kulunud, kuid veel töökorras, sest ka vahegaasi lisamisega ei lähe käigud sisse
3) sidur praegu küll lahutab, kuid et teha kindlaks kas ta ka PIISAVALT lahutab, siis laseme süsteemi korraks veel tühjaks ja paneme kolvi külge pikema varda (mis sidurit lükkab)
4) vaatame ka neid käiguvahetuse kahvleid
u.
teise teemasse kirjutasin ka juba sellest, et probleem lahendatud.
pull oligi selles, et sidur ei lahutanud piisavalt. naljakas on see, et enne remonti 4 cm pulgast sidurikolvi ja hoova vahele piisas, nüüd sai vahele pandud 7 cm pulk, mille sain põlvas lammutatud austini küljest. sidur lahutab nüüd palju kõrgemalt ning rohkem, lume minnes suurtel teedel tuleb veel proovida, et ega sidur libisema ei hakanud. kuid igatahes selleks korraks on probleem lahendatud. kahvel näeb välja nagu uus ning käiguvahetust saadab ainult ilus metalne klõpsatus
u.
pull oligi selles, et sidur ei lahutanud piisavalt. naljakas on see, et enne remonti 4 cm pulgast sidurikolvi ja hoova vahele piisas, nüüd sai vahele pandud 7 cm pulk, mille sain põlvas lammutatud austini küljest. sidur lahutab nüüd palju kõrgemalt ning rohkem, lume minnes suurtel teedel tuleb veel proovida, et ega sidur libisema ei hakanud. kuid igatahes selleks korraks on probleem lahendatud. kahvel näeb välja nagu uus ning käiguvahetust saadab ainult ilus metalne klõpsatus
u.
alles jäi tast sinna ainult põhi ja katus
nina ja saba said minu austini külge pandud,
2 velge ootavad oma aega kodus garaazis.
sealt sai kaua seisnud ja konserveerimata mootori, mis nüüd tükkideks on. salong oli 100 % rüüstatud, sealt ei tuld midagi. elektrisüsteem,
kõik torud samuti surnud. alles jäi ainult igasugust tugevat raudvara (mootoriblokk, pea, karbuss, kollektor, käigukast, klapid, vedrud, nukad jms üldse, mis seal kapotiall on. radikas oli katki, nagu ka kõik muud asjad, mis katki saavad olla. ehk siis hunnik mootorividinaid + allegro uksed,kapott, pagasniku luuk ja klaasid.
pilte mootori lammutamisest:
http://www.zone.ee/hattala
kokkuvõte: ei midagi asjalikku pole enam alles, mis sai, on juba rakendatud
nina ja saba said minu austini külge pandud,
2 velge ootavad oma aega kodus garaazis.
sealt sai kaua seisnud ja konserveerimata mootori, mis nüüd tükkideks on. salong oli 100 % rüüstatud, sealt ei tuld midagi. elektrisüsteem,
kõik torud samuti surnud. alles jäi ainult igasugust tugevat raudvara (mootoriblokk, pea, karbuss, kollektor, käigukast, klapid, vedrud, nukad jms üldse, mis seal kapotiall on. radikas oli katki, nagu ka kõik muud asjad, mis katki saavad olla. ehk siis hunnik mootorividinaid + allegro uksed,kapott, pagasniku luuk ja klaasid.
pilte mootori lammutamisest:
http://www.zone.ee/hattala
kokkuvõte: ei midagi asjalikku pole enam alles, mis sai, on juba rakendatud
eelmises postis pildid mootori lammutamisest, siin siis autost endastrustang kirjutas:Mis sel Põlva Austinil veel küljes võib olla?usku kirjutas:sain põlvas lammutatud austini küljest.
http://www.zone.ee/hattala/polva/index.htm
pakkumine
neli postitust tagasi hõiskasin, et kastiprobleem ammendatud. tegelikult see nii siiski pole. võib öelda, et lausa sõnusin ära... igatahes sain endas selgust nüüd, kui rohkem ringi sõitnud olen (selle aastaga on auto sõitnud 45 km)
seega, kirjutan teile, palumaks abi, sest ise minust kasti lahti võtjat ja remontijat ei ole - ma rohkem selliseid lihtsaid asju teen
PROBLEEM: käike alla (4-->3 ; 3 --> 2 ; 2 --> 1) vahetada on peaaegu võimatu. ülesvahetused on ideaalsed ning nüüd kus paksem õli (5W - 50) sees, ei ole ülesvahetamise kohta mingeid pretensioone. aga see allavahetus ... harri rääkis käiguvahetuse kahvlist ... teine võimalus on sünkronisaatorid, kuid siis ei tohiks ju üles ka vahetada? äkki on lihtsalt kang vedelaks jäänud?
mis ma tegema peaks? harri, kas sul on oskusi/aega/tahtmist minu austinit natuke vaadata? ma sõidaks ta tartusse sügisel, kui kooli tulen ning siis saaks mõned õhtud koos tema seltsis veeta? äkki keegi teine oskaks ja tahaks asja käsile võtta? loomulikult ei ole ma abikäte vastu kitsi ning normaalne tulemus saab ka vääriliselt tasutud...
võibolla peaks üldse mõtlema metro/mini kasti ja siduri installimise peale?
seega, kirjutan teile, palumaks abi, sest ise minust kasti lahti võtjat ja remontijat ei ole - ma rohkem selliseid lihtsaid asju teen
PROBLEEM: käike alla (4-->3 ; 3 --> 2 ; 2 --> 1) vahetada on peaaegu võimatu. ülesvahetused on ideaalsed ning nüüd kus paksem õli (5W - 50) sees, ei ole ülesvahetamise kohta mingeid pretensioone. aga see allavahetus ... harri rääkis käiguvahetuse kahvlist ... teine võimalus on sünkronisaatorid, kuid siis ei tohiks ju üles ka vahetada? äkki on lihtsalt kang vedelaks jäänud?
mis ma tegema peaks? harri, kas sul on oskusi/aega/tahtmist minu austinit natuke vaadata? ma sõidaks ta tartusse sügisel, kui kooli tulen ning siis saaks mõned õhtud koos tema seltsis veeta? äkki keegi teine oskaks ja tahaks asja käsile võtta? loomulikult ei ole ma abikäte vastu kitsi ning normaalne tulemus saab ka vääriliselt tasutud...
võibolla peaks üldse mõtlema metro/mini kasti ja siduri installimise peale?
Re: pakkumine
Vahegaasiga (sidur alla, kõrgem käik välja, sidur üles, gaasi, sidur alla, madalam käik sisse) saad käigud sisse? Kui jah, siis on sünkronisaatorid hävinud.usku kirjutas:teine võimalus on sünkronisaatorid, kuid siis ei tohiks ju üles ka vahetada?
vahegaasiga on nii, et ma ei tea, kui palju seda vajutada
käigu saab pika nügimisega sisse (hoian jõuga õige koha poole ca 10 sek ja siis lükkan korra veelgi tugevamalt), kuid hirmsa krõmpsu saatel. sarnane hääl nagu ilma sidurita käigu sisse panemise üritamisel. kuid samas ei oska siduriga ka enam midagi teha, sest seal on nüüd 7 cm pikkune pulk vahel ja süsteemis õhku ka ei näikse olema...
mõtlesin täna õhtu poole veel üritada erinevaid variatsioone...
proovin selliseid asju:
1) 3 --> 2 palju gaasi
2) 3 --> 2 väga aeglaselt veerev auto
3) 3 --> 2 eelmised kaks koos
4) 3 --> 2 väga kiire ja hooga liigutus koos natukese vahegaasiga
käigu saab pika nügimisega sisse (hoian jõuga õige koha poole ca 10 sek ja siis lükkan korra veelgi tugevamalt), kuid hirmsa krõmpsu saatel. sarnane hääl nagu ilma sidurita käigu sisse panemise üritamisel. kuid samas ei oska siduriga ka enam midagi teha, sest seal on nüüd 7 cm pikkune pulk vahel ja süsteemis õhku ka ei näikse olema...
mõtlesin täna õhtu poole veel üritada erinevaid variatsioone...
proovin selliseid asju:
1) 3 --> 2 palju gaasi
2) 3 --> 2 väga aeglaselt veerev auto
3) 3 --> 2 eelmised kaks koos
4) 3 --> 2 väga kiire ja hooga liigutus koos natukese vahegaasiga
lisasin just austini kontole 25 km ... see keris end ette edasi tagasi peaaegu ühekilomeetrilist juppi läbides. kuna bensiinipaagiks on 5 l kanister, saab öelda, et kütusekulu on täpselt 20 liitrit 100 km kohta. mis ei ole palju, arvestades, et ma edasi tagasi pidevate kiirendustega (1 kuni 4. käik) ja koha peal uristamistega sõitsin ... kulgesin mööda head asfalti, kahe anna teed ristmiku ja ühe lamava politseinikuga - seega käiguvahetusi kui palju. eelmises postituses toodud neljast päevakorrapunktist oli reaalset abi ainult nr 4-ndast. seega, ainult kangi kiire ja hooga liigutamine annab tulemusi, muud variandid on kohutav auto piinamine. sellise viguriga läheb sisse 3. ja imepisikese veeremise pealt 1. käik. kuid 2. käiku ei õnnestu mingit moodi sisse saada ilma raginata. proovisin veel ka nii, et lisasin õli (kuni max kriipsuni), kuid see muutis üksnes kangi liikumist raskemaks. vahemärkusena võib öelda, et 2. käik ei lähe ka ülesvahetades sisse, kui auto liikumiskiirus on väga väike
aga see on rõõmustav, et kolmas hooga pannes ilusti sisse läheb. nüüd on teada, et vähemalt linnaliikluses saab hakkama, kui fooride tsüklit hästi jälgida ning ettenägelik olla... seisva auto saab liikuma 1. käiguga ning liikuva (al 20 km/h) saab juba 3. käiguga edasi ajada üldse on maru lühikesed käigud, sest 50 km/h 3. käiguga tundub juba hirmsa eneseületusena... seda võibolla olematu summuti pärast, kuid siiski.
seega tundub, et probleem on ikkagi selles va kahvlis, mis hammakaid õigesse asendisse ei lükka...
mis te arvate?
U.
/ära laku niisama, proovi erinevaid asju/
aga see on rõõmustav, et kolmas hooga pannes ilusti sisse läheb. nüüd on teada, et vähemalt linnaliikluses saab hakkama, kui fooride tsüklit hästi jälgida ning ettenägelik olla... seisva auto saab liikuma 1. käiguga ning liikuva (al 20 km/h) saab juba 3. käiguga edasi ajada üldse on maru lühikesed käigud, sest 50 km/h 3. käiguga tundub juba hirmsa eneseületusena... seda võibolla olematu summuti pärast, kuid siiski.
seega tundub, et probleem on ikkagi selles va kahvlis, mis hammakaid õigesse asendisse ei lükka...
mis te arvate?
U.
/ära laku niisama, proovi erinevaid asju/