Mini täna saates "Sõidame!"
Mini täna saates "Sõidame!"
Täna võib Kanal2 saates "Sõidame!" näha uue Mini testi, kus kasutatakse võrdluseks ka minu Minit.
Kes tahab näha, siis eetris on see täna, Teisipäeval kell 23:30. Kui see tundub liiga hilja, siis kordus on reedel kell 03:00, mis võib-olla natuke varasem aeg
Kes tahab näha, siis eetris on see täna, Teisipäeval kell 23:30. Kui see tundub liiga hilja, siis kordus on reedel kell 03:00, mis võib-olla natuke varasem aeg
Pinnasetunnetus on super! Aga sinu küsimus tekitab küll omakorda küsimuse, et kas sa siis nii vähe Minist teadki? Vedrude asemel on kummipuksid. Amortisaatorid (shock absorbers) on siiski olemas. Ilma jääks auto väga pikalt kiikuma või "põrkama" nagu pall, sest pole midagi, mis inertsist tekkivat liikumist pidurdaks.miniac kirjutas:Aga kas vastab tõele, et ühelgi vanal Minil pole vedrusid/amorte? Et kui kruusateel sõita, siis on vist päris hea pinnasetunnetus, mis?
Ma lihtsalt nii autovõhik, et ma ei kujuta ette, mis need kummipuksid on... aga neid lintvedrusid (vms?) olen Minide rattakoobastest ikka näinud küll. Kui amordid on, siis ikka päris kart pole...
Mis minu Miniteadmistesse puutub, siis foorumi kasutajanimi on pisut ennatlikult pandud neh...: Ma pole üheski seeski istunud...
Mis minu Miniteadmistesse puutub, siis foorumi kasutajanimi on pisut ennatlikult pandud neh...: Ma pole üheski seeski istunud...
tv.ee-s on see juba olemas. Midagi huvitavat seal küll ei toimunud minu arvates, aga oma silm on kuningas.
http://www.tv.ee/static/manager/pildid/ ... 8&cat_id=3
http://www.tv.ee/static/manager/pildid/ ... 8&cat_id=3
Ohh, meees! Kui sa sees ei ole istunud, siis ei ole sa veel pooltki oma potensiaalsest Mini-armastusest saavutanud. Päriselt kohe. Ja teise poole puuduolevast saad sa siis kui sa selle autoga ka sõita saad.
Saatelõigu nägin ma ka interneti vahendusel ära. Ja kommenteerimise osas nõustun suuresti eeskõnelejatega - I G A V !!! Isegi ilmselt inimesele, kes nendest autodest suurt midagi ei tea.
- õiged, võluvad rakursid jäid mõlema auto juures tabamata (kuigi MINI juures on neid mu arvates üldse pea võimatu leida, aga neid siiski on, mis autost tegelikkusest parema mulje jätavad),
- tehnilisi omadusi võrreldi saamatult (hj/kg jäi täiesti ära, kiirendusest ei räägitud, slaalomit ei tehtud, elektroonilistest assistentidest ei sõnagi ja muude asjade krooniks olid hinnad erinevates valuutades ehk siis siinkandis mitte eriti laialt müüdav Mini oli välja toodud eurodes ja MINI kohalikes hindades ehk kroonides - nii palju võiks ikka arvutada)
- klassikute vs uustehnoloogiliste masinate võlud-valud ei pälvinud tähelepanu (kes paneb kodus paku otsas autole uue mootori, kes peab ka suunatule pirni vahetamiseks ametlikku teeninduspunkti sõitma, katkisõidetud tagatule vahetamise hind jne)
- suurus tuli korraks jutuks kuid sisuliselt jäi teema küündimatuks
Kokkuvõtlikult: jutuga ei saagi lõpmatult detailseks minna kuid pilt ei suutnud saatesse jõudnud teksti sisuliselt toetada.
Eelarve jutt (""Top Gear'i" eelarve on sama suur kui K2 saadetel kokku") on väheveenev, sest tehniline saamatus ja ideedevaesus on ületatavad. Isegi Eesti oludes. Eelarve tuleb ainult koos vaadatavusega kuid see viimane ei tule lihtsalt lünga täitmisega.
Ohh kui kibe jutt sai. Samas võikski ju nii olla, et kui jõud üle ei käi teemast siis tegeledagi asjaga nii nagu "Pärnu suvi" meie kokkusaamisest ülevaate tegi - pealiskaudselt aga lõbusalt. Ja kommentaare küsinuks ka pigem mõnelt fanaatikult, kes Miniga aktiivselt tegeleb - ja esimene mõte käiks minul küll fännklubi poole (proovi "Google search" !). Kibestumist ei maksa mu jutust otsida. Lihtsalt ma olen täiesti kindel, et Erik või Ranno või Kristjan või Harri oleks kindlasti hoopis säravamate silmadega seda kõike teinud. Kasvõi põnevusest esimest korda MINI pedaale sõtkunud.
Saatelõigu nägin ma ka interneti vahendusel ära. Ja kommenteerimise osas nõustun suuresti eeskõnelejatega - I G A V !!! Isegi ilmselt inimesele, kes nendest autodest suurt midagi ei tea.
- õiged, võluvad rakursid jäid mõlema auto juures tabamata (kuigi MINI juures on neid mu arvates üldse pea võimatu leida, aga neid siiski on, mis autost tegelikkusest parema mulje jätavad),
- tehnilisi omadusi võrreldi saamatult (hj/kg jäi täiesti ära, kiirendusest ei räägitud, slaalomit ei tehtud, elektroonilistest assistentidest ei sõnagi ja muude asjade krooniks olid hinnad erinevates valuutades ehk siis siinkandis mitte eriti laialt müüdav Mini oli välja toodud eurodes ja MINI kohalikes hindades ehk kroonides - nii palju võiks ikka arvutada)
- klassikute vs uustehnoloogiliste masinate võlud-valud ei pälvinud tähelepanu (kes paneb kodus paku otsas autole uue mootori, kes peab ka suunatule pirni vahetamiseks ametlikku teeninduspunkti sõitma, katkisõidetud tagatule vahetamise hind jne)
- suurus tuli korraks jutuks kuid sisuliselt jäi teema küündimatuks
Kokkuvõtlikult: jutuga ei saagi lõpmatult detailseks minna kuid pilt ei suutnud saatesse jõudnud teksti sisuliselt toetada.
Eelarve jutt (""Top Gear'i" eelarve on sama suur kui K2 saadetel kokku") on väheveenev, sest tehniline saamatus ja ideedevaesus on ületatavad. Isegi Eesti oludes. Eelarve tuleb ainult koos vaadatavusega kuid see viimane ei tule lihtsalt lünga täitmisega.
Ohh kui kibe jutt sai. Samas võikski ju nii olla, et kui jõud üle ei käi teemast siis tegeledagi asjaga nii nagu "Pärnu suvi" meie kokkusaamisest ülevaate tegi - pealiskaudselt aga lõbusalt. Ja kommentaare küsinuks ka pigem mõnelt fanaatikult, kes Miniga aktiivselt tegeleb - ja esimene mõte käiks minul küll fännklubi poole (proovi "Google search" !). Kibestumist ei maksa mu jutust otsida. Lihtsalt ma olen täiesti kindel, et Erik või Ranno või Kristjan või Harri oleks kindlasti hoopis säravamate silmadega seda kõike teinud. Kasvõi põnevusest esimest korda MINI pedaale sõtkunud.
Seal Raadil võiks ise teha analoogse saatelõigu ja saata valmisklipp sinna saatesse, need laseksid kindlasti selle eetrisse, kui tasuta saavad. Top Gear-i sarnast põnevat ja visuaalselt nauditavat stiili annab amatöörvahenditega väga edukalt teha. Vaja oleks vaid kaamerat, MINIT, Minit ja nende omanikke.
Iseasi kas sellises hilisõhtuses marginaalse vaadatavusega saates esinemine oleks vaeva väärt...
Iseasi kas sellises hilisõhtuses marginaalse vaadatavusega saates esinemine oleks vaeva väärt...
Ise nägin ka seda saadet puht juhuslikult, kui ma otsustasin, et pean ikke selle saate ära nägema milline ta siis om. Ja ets kae, Raivo E Tamm ja MINIdega löik sees, kuid jah saade oli liiga lühike, eriti see osa, kus oli juttu MINIst, kuid jah. Hea, et ültse oli, iga tahes oli täitsa tavaline Inglise ilm selline vesine.
Täname sind KATU, et sa tegid selle saate huvitavaks, kuid mulle tekkis küsimus, kuidas nad(saate tegijad) sinu juurde tee leitsid.
Hakka vöi korjandust tegema, et Raivo endale garaazi saaks, kuhu oma Iludus panna.
Aga kas meie MINIKLUBI seltskond ei vöiks osaleda selle vöistlusel, et palju inimesi me suudame panna Meie lemmik autosse MINI. Ennem muidugi tuleb teha katseid palju mahub ning igat katset tokumenteerida, fotod jne. Kas 25 inimest mahuks ära klassikalisse MINIsse Siis omaksime Guinessi rekordit, kuid ma pole selles nii kindel kuna ei tea palju on suurim inimeste arv mis MINIsse mahutatud om.
Täname sind KATU, et sa tegid selle saate huvitavaks, kuid mulle tekkis küsimus, kuidas nad(saate tegijad) sinu juurde tee leitsid.
Hakka vöi korjandust tegema, et Raivo endale garaazi saaks, kuhu oma Iludus panna.
Aga kas meie MINIKLUBI seltskond ei vöiks osaleda selle vöistlusel, et palju inimesi me suudame panna Meie lemmik autosse MINI. Ennem muidugi tuleb teha katseid palju mahub ning igat katset tokumenteerida, fotod jne. Kas 25 inimest mahuks ära klassikalisse MINIsse Siis omaksime Guinessi rekordit, kuid ma pole selles nii kindel kuna ei tea palju on suurim inimeste arv mis MINIsse mahutatud om.
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.