Veel üks mini tallinna tänavatel :)
Veel üks mini tallinna tänavatel :)
Tere kõigile,
Saabusin laupäeval üle kivide ja kändude jne Saksamaalt via Soome, kuid lõppude lõpuks jõudsin siiski ise 4 rattal kohale. Uusliige siis Rover Mini 96 aastast. Hetkel seisab muidugi veel garaazis ja ootab töötavat generaatorit, mis keset Rostocki linna töötamast lakkas aga kui sellega juba ühel pool, siis võib ARKi üritama minna.
Kas kellelgi kogemusi tehnoülevaatusega? Võib äkki gaasidega probleem tulla. Sorry, kui kuskil juba teemat käsitletud .. näidake siis link kätte Tänud ...
Argo
Saabusin laupäeval üle kivide ja kändude jne Saksamaalt via Soome, kuid lõppude lõpuks jõudsin siiski ise 4 rattal kohale. Uusliige siis Rover Mini 96 aastast. Hetkel seisab muidugi veel garaazis ja ootab töötavat generaatorit, mis keset Rostocki linna töötamast lakkas aga kui sellega juba ühel pool, siis võib ARKi üritama minna.
Kas kellelgi kogemusi tehnoülevaatusega? Võib äkki gaasidega probleem tulla. Sorry, kui kuskil juba teemat käsitletud .. näidake siis link kätte Tänud ...
Argo
Ülevaatust ära karda. kui esimesel korral läbi ei saa, siis saad ju täpselt teada, mis viga on ja need kõrvaldada. see igal juhul parem variant, kui vigu mitte teada ja edasi paarutada.
kui sul on karpa mudel ja gaasidega probleeme, siis karpat saab seal samas gaasianalüsaatori taga pisikese kruvikeerajaga häälestada. imelihtne tegevus.
ja siis veel, et kui sa ei tea, siis kere number asub kapoti renni sees umbes seal kus kaitsme plokk on.
e.
kui sul on karpa mudel ja gaasidega probleeme, siis karpat saab seal samas gaasianalüsaatori taga pisikese kruvikeerajaga häälestada. imelihtne tegevus.
ja siis veel, et kui sa ei tea, siis kere number asub kapoti renni sees umbes seal kus kaitsme plokk on.
e.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
Pärast mõningat Haynesi ja saksa keelset Käsiraamatu uurimist arvan siiski, et tegu on sissepritsega. Kaane peale on kirjutatud Injection!!
Natuke segaseks siiski see värk jäänud ... Et 1,3 mootorid erineva kw arvuga. Minu minil siis 39 kw ja osad on ju 45 või 46 kw et kas Cooperitel see viimane arv siis??
Sissepritse puhul on natuke jamam see gaaside asi, katalüsaatori ja lamda puhul on hoopis teised arvud lubatud ja minu esialgsete mõõtmiste kohaselt mahub "võibolla" sinna piiri sisse ära aga ei pruugi ... eks selgub, kui kord sinna jõuan.
Kuidas sissepritset häälestada saab?
Tekkinud veel sada muud küsimust aga paigutan need siis kuskile kohaste pealkirjade alla foorumis ja koos piltidega, kui õnnestub.
Natuke segaseks siiski see värk jäänud ... Et 1,3 mootorid erineva kw arvuga. Minu minil siis 39 kw ja osad on ju 45 või 46 kw et kas Cooperitel see viimane arv siis??
Sissepritse puhul on natuke jamam see gaaside asi, katalüsaatori ja lamda puhul on hoopis teised arvud lubatud ja minu esialgsete mõõtmiste kohaselt mahub "võibolla" sinna piiri sisse ära aga ei pruugi ... eks selgub, kui kord sinna jõuan.
Kuidas sissepritset häälestada saab?
Tekkinud veel sada muud küsimust aga paigutan need siis kuskile kohaste pealkirjade alla foorumis ja koos piltidega, kui õnnestub.
Ajul pole mingeid kuluartikleid, mis ta esitlust kahvatumaks võiksid muuta. Nii et kui sa teda "paremaks" timmid, võid sa tegelikult varjata ajutiselt lihtsalt mingit muud probleemi (andurid, filtrid, küünlad ?). Ja kui selle probleemi lõpuks üles leiad ja ära likvideerid (ükskord pead seda tegema niiehknaa), on aju totaalselt valesti seatud juba.
Karburaatormootori jaoks on olemas spetsiaalne vahend mida pihustatakse töötavasse mootorisse sisse. Võtab tahma ja nõe jm ladestunud kraami maha. Minul võttis auto veidi kergemalt hingama küll. Mu mäletamist mööda müüakse sellist aerosooli ka sissepritse jaoks. Lisaks filtrite jm elementaarse vahetamisele võib ka seda proovida. Igasugu andurite "silmad" võivad lihtsalt määrdunud olla. Odavam on see kindlasti kui uute osade ostmine ja puhastamist võiks alati kõigepealt proovida.
Karburaatormootori jaoks on olemas spetsiaalne vahend mida pihustatakse töötavasse mootorisse sisse. Võtab tahma ja nõe jm ladestunud kraami maha. Minul võttis auto veidi kergemalt hingama küll. Mu mäletamist mööda müüakse sellist aerosooli ka sissepritse jaoks. Lisaks filtrite jm elementaarse vahetamisele võib ka seda proovida. Igasugu andurite "silmad" võivad lihtsalt määrdunud olla. Odavam on see kindlasti kui uute osade ostmine ja puhastamist võiks alati kõigepealt proovida.
Sai siis hommikul ARKis käidud ja kohalikud numbrid peale. Probleeme ei esinenud ja järjekordi õnneks polnud.
Järgmine suund oli siis ülevaatusele. Eelmine õhtu sai veel uued küünlad ja õhufilter. Genekas töötas igatahes laitmatult Tänud Hiiu meestele.
Hommikul tulesid kontrollides selgus, et külgmised suunatuled kumbi ei tööta Võtsin siis lahti ja pilt mis avanes oli muidugi märg, mudane jne ... pirnide kontaktid olid ka kas täitsa puudu või pehkinud. Enne siis automaailmast läbi ja uued pirnid sisse. Sai veel ülevaatuseks vajalikud vidinad ka võetud. Pirnid sisse ja ohutuled peale ... ei midagi ... kõrvalistuja pool hakkas siiski õnneks hetke pärast tööle. Ülevaatusel nõuti sama toimingut ja siis hakkas ka juhipoolne tööle Ei põlenud aga tagurdamis tuli.
Gaaside stendilt sai kenasti läbi, nagu algul lootsin. Probleemid tekkisid aga piduristendil. Esiteks ei tahtnud auto hästi kanali peale mahtuda.
Kas tagasild on kitsam kui esi????? Igatahes nühkisid rehvid vastu seda toru, mis neil kanali keskele paigaldatud.
Ja selgus siis kurb tõsiasi, et ülevaatuselt läbi ei saa, kuna käsipidur pea olematu ja tagumine juhipoolne on väääga kehva. Kuu jooksul peab siis uuesti end seal näitama ja seniks sini valge ja vilkuriga autodel vaateväljast eemale hoidma.
Järgmine suund oli siis ülevaatusele. Eelmine õhtu sai veel uued küünlad ja õhufilter. Genekas töötas igatahes laitmatult Tänud Hiiu meestele.
Hommikul tulesid kontrollides selgus, et külgmised suunatuled kumbi ei tööta Võtsin siis lahti ja pilt mis avanes oli muidugi märg, mudane jne ... pirnide kontaktid olid ka kas täitsa puudu või pehkinud. Enne siis automaailmast läbi ja uued pirnid sisse. Sai veel ülevaatuseks vajalikud vidinad ka võetud. Pirnid sisse ja ohutuled peale ... ei midagi ... kõrvalistuja pool hakkas siiski õnneks hetke pärast tööle. Ülevaatusel nõuti sama toimingut ja siis hakkas ka juhipoolne tööle Ei põlenud aga tagurdamis tuli.
Gaaside stendilt sai kenasti läbi, nagu algul lootsin. Probleemid tekkisid aga piduristendil. Esiteks ei tahtnud auto hästi kanali peale mahtuda.
Kas tagasild on kitsam kui esi????? Igatahes nühkisid rehvid vastu seda toru, mis neil kanali keskele paigaldatud.
Ja selgus siis kurb tõsiasi, et ülevaatuselt läbi ei saa, kuna käsipidur pea olematu ja tagumine juhipoolne on väääga kehva. Kuu jooksul peab siis uuesti end seal näitama ja seniks sini valge ja vilkuriga autodel vaateväljast eemale hoidma.
Seal esineb vahest selline viga, et suunatule tihend on peal tagurpidi. Ehk siis tihendil on ühes servas vee äravoolukanal ja see peaks olema suunaga alla, et tekkinud niiskus või muul moel sinna sattunud vesi saaks gravitatsiooni toel seal uuesti välja tagasi. Vahest on nupumehed pirne vahetades tihendi pannud peale tagurpidi ja tulemuseks on see, et vihmavesi jookseb vabalt tule sisse aga väljapääsu ei kusagil.Argo kirjutas: Hommikul tulesid kontrollides selgus, et külgmised suunatuled kumbi ei tööta Võtsin siis lahti ja pilt mis avanes oli muidugi märg, mudane jne ...
Sillad on ühelaiused. Ja kõigil Minidel nühivad vastu, kui TÜV teha on vaja. Kui üldse siis võib tegemist olla mingi salapärase ümberehitusega, kuid täpsemalt ei saa ilma peale/alla vaatamata midagi öelda.Argo kirjutas: Probleemid tekkisid aga piduristendil. Esiteks ei tahtnud auto hästi kanali peale mahtuda.
Kas tagasild on kitsam kui esi????? Igatahes nühkisid rehvid vastu seda toru, mis neil kanali keskele paigaldatud.
Ja selgus siis kurb tõsiasi, et ülevaatuselt läbi ei saa, kuna käsipidur pea olematu ja tagumine juhipoolne on väääga kehva.
Tagumised pidurid on suhteliselt tavaline aga ka lihtne probleem. Peamine põhjus selles, et need saavad enda kraesse kõik esirataste alt lenduva sodi, vee, muda, liiva, soola jne. Klotsid kuluvad aeglaselt kuid vahest peab neid ikka vahetama. Abi võib olla ka pidurite reguleerimisest http://miniklubi.torumarket.ee/foorum/v ... t=pidurite
Aga seal on nippe üsna palju, mida vaja enne teada.
Kui tagumised pidurid (või üks neist) enam üldse ei "võta" siis on suure tõenäosusega saanud aeg ümber piduri töösilindritel. Tavaliselt roostetavad nad lihtsalt kinni. Need on remondikomplektiga parandatavad ka aga mina panin alles mõni kuu tagasi omale uued, sest palju nad ei maksnud ja terve uus osa on kindlasti pikaealisem.
Seal veel selline oht, et kui silindrid on lekkinud, siis vaja välja vahetada ka piduriklotsid, sest lekkiv pidurivedelik imbub tõhusalt klotsi kattematerjali sisse ja lubrikandina vähendab tõhusalt hõõrdejõudu ehk siis pidurid töötavad kordi kehvemini kui puhaste klotsidega. Puhastada läbiimbunud klotse enam ei saa, sest materjal on siiski poorne ning heal juhul saad puhtaks vaid pinna. Kuid iga pidurdamisega pressib surve ja kõrgema temperatuuri koosmõju selle õli sealt lihtsalt uuesti välja.
Ja käsipidurit saab salongist seest võtmega nr 10 (vist) pingutada. Täpsemalt vaata käsipiduri kangi alla.
Esialgu siiski väga loodan, et silinder ainult roostes ja kinni jäänud, et vahetama ei pea ... esialgu lihtsam, kuna tahan ikka täna kõik lahti võtta ja hommikul see TÜV kätte saada. Kui aga peab midagi kohe välja vahetama hakata, tuleb otsida asendusosi jne. Lähen korraks veel automaailmast läbi (juba teist korda täna ja vaatan, mis neil laos pakkuda.
Eks siis kogu tulem õhtul paista, kas saab homme uuesti proovima minna või ei.
Eks siis kogu tulem õhtul paista, kas saab homme uuesti proovima minna või ei.