Spidomeeter
Spidomeeter
Hämmastavad ettevõtmised on Metsikus Idas lubatud. Võimalike patsientide nimekirjas Mini ega MINI paraku ei leidnud. Ju siis ei ole tegemist nende silmis eriti väärtusliku autoga.
http://www.spidometer.ru/
http://www.spidometer.ru/
Tegemist on täiesti ametlikult registreeritud ettevõttega, kes paneb auto spidomeetrile uue läbisõitu näitava numbri. Ehk siis nö kerib tagasi. Kuigi otseselt kerimisega ei ole tegemist, sest nad jändavad peamiselt elektrooniliste spidokatega - ühendavad lahti, häkivad sisse ja sisestavad uue, omanikule sobivama läbisõidunumbri. Küsimuste-vastuste rubriigis on ka üks murelik hääl, kes küsib, et kas see ikka seaduslik on. Vastus on väga lohutav - venemaal täiesti seaduslik aga me soovitame HOIATADA auto ostjat, et spidomeetri näitu on muudetud. Kõik.
Saksamaal võib sellise teguviisiga kuuldavasti võrdlemisi pikaks ajaks reaalselt trellide taha sattuda. Lisaks veel karmid trahvid.
Saksamaal võib sellise teguviisiga kuuldavasti võrdlemisi pikaks ajaks reaalselt trellide taha sattuda. Lisaks veel karmid trahvid.
Mnjah, kõikide võimaluste maa.
Olgem samas ausad, ka enamus meie teedel veerevaid masinaid, mis on keskeuroopast siia toodud, on kas leedus või saksamaal (türklaste käes) korraliku kerimisvooru saanud. nii kahju, kui see ka ei ole, saavad inimesed tihti haledalt petta - õnnelikud on need, kes sellest kunagi teada ei saa.
Ka minu minil oli ostes vaid 57000 kella peal. arvestades aga mootori seisukorda, pidi antud näit olema vähemalt paar korda suurem. Minil on küll aga vaid viie kohaline odomeeter, mis ringi peale teges taas nullist alustab. seetõttu võib arvata, et tema kerimisega ei ole keegi viitsinud ennast vaevata, oli lihtsalt teisel või kolmandal ringil.
Olgem samas ausad, ka enamus meie teedel veerevaid masinaid, mis on keskeuroopast siia toodud, on kas leedus või saksamaal (türklaste käes) korraliku kerimisvooru saanud. nii kahju, kui see ka ei ole, saavad inimesed tihti haledalt petta - õnnelikud on need, kes sellest kunagi teada ei saa.
Ka minu minil oli ostes vaid 57000 kella peal. arvestades aga mootori seisukorda, pidi antud näit olema vähemalt paar korda suurem. Minil on küll aga vaid viie kohaline odomeeter, mis ringi peale teges taas nullist alustab. seetõttu võib arvata, et tema kerimisega ei ole keegi viitsinud ennast vaevata, oli lihtsalt teisel või kolmandal ringil.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
variant C: keegi sõitis pidevalt liiga madalate pööretega ja mootoris õlirõhk liiga madal ning õlitus jääb kehvemaks; lisaks sellele tekib rohkem tahma & muid tahkeid põlemisjääke, mis igale poole kinni haagivad ja isuga kulutavad.Harri kirjutas:Variant B: keegi sõitis pidevalt liiga madala õli tasemega....mootori kulumine intensiivistub kordades
kerimisest nii palju, et seda tehakse tõesti julmalt. üks tuttav tõi saksast napilt aastavanuse bmw 3 seeria. seest nägi välja nagu uus (uue auto lõhngi sees), mootoriruum oli nagu uus; sõitis ideaalselt ja vaikselt... AGA odomeetril ilutses 290 000 km... 200 K läks maha u 2 minuti jooksul 400 krooni eest... ja nii oligi müügis üks ideaalses korras (seda oli ta tõesti) vähe sõitnud (jeah!) masin...
ise ostnud oma "peresse" saksast kaks masinat. mõlemad tulid ca 75 000 km läbisõiduga... kummalgi polnud see õige ja me teadsime seda. üks oli avariiline ja kokku klopsitud, teine oli shveitsis uputuse kätte jäänud, esimese ls oli 2** *** km, teisel võis ls isegi õige olla, kuid kere mädanes.. mõlemad olid müügiks ideaalseks tehtud ja jätsid tõesti hea mulje. esimesega aga käisin stati harjapesus, mis pesi "peitepulga" maha ja teine oli lihtsalt peegliks poleeritud, mis tuhmus kuu-kahega. nii et saksast ei tule ilmselt suurt midagi ausat...