Muusika Minis!
Muusika Minis!
Sõidad Miniga ja naudid , saad aru , et õnneks ei olegi muud vaja ..... kui ehk siis võibolla ainult head heli ja muusikat( ja eufoorikas tuleb lisada veel ainult soe suvetuul mis jukseid sasib ja loomulikult kena neiu kõrvalistmel) Esimese täiustusena ongi plaan endale korralik heli sisse saada. Küsikski nõu ja kogemusi , kellel teist millised süsteemid on ja kas üldse on, sest ega mootori põrinalgi ju viga ole.
Mini puhul muidugi see jama ka , et pole väga ruumiga kiita kuhu kõlareid panna. Rannol oli päris huvtav lahendus arvutikõlaritega. Mul endal praegu tümspuvad siin laua taga samad kõlarid ja pean ütlema , et olen nendega vägagi rahul. Ranno kas sina nendega oma autos ka rahul oled!?
Rääkige enda kogemustest ja soovitage tegijaid, veebilehti , kirjandust!
Suur aitäh!
Mini puhul muidugi see jama ka , et pole väga ruumiga kiita kuhu kõlareid panna. Rannol oli päris huvtav lahendus arvutikõlaritega. Mul endal praegu tümspuvad siin laua taga samad kõlarid ja pean ütlema , et olen nendega vägagi rahul. Ranno kas sina nendega oma autos ka rahul oled!?
Rääkige enda kogemustest ja soovitage tegijaid, veebilehti , kirjandust!
Suur aitäh!
Mul on jah ees klambritega üsna hästi mõõtudelt sobivad arvutikõllid ja taha otsisin disainilt ja mõõdudelt sobivad kõllid. Mängijaks on tavaline Pioneer, mis oma 4x45 võimuga on ka piisav. Linnasõidus on see täiesti minu vajadusi rahuldav ja enamat ma ei taotlenud, sest maanteekiirusel on salongimüra ikka piisavalt suur jai isegi aretades ullu tümpsu pole mõtet asjal, sest mis sa sellest tümpsu ja mürasegust ikka naudid. Tegin küll müramattidega seest kõik üle, aga ikkagi on müra suur. Vot kui müra mingi imeliigutusega ära saaks siis oleks juba edasisel arendusel rohkem mõtet. Teed ikka endale kuulamiseks mitte selleks et tänaval inimesed kuuleks kuidas sa möödud
Reaalselt aitab müra vähendada peaülekande vähendamine 3,44 kuni 3,1-ni ning kasutada 13" rattaid.( Neid peaülekande hammasrattaid müüakse eraldi ka ) Mootori pöörete arv langeb oma pea tuhande pöörde võrra maantee kiirusel. Minu salongi müra langes tunduvalt kui läksin üle 10"-lilt 13" ratastele. Nüüd kui paigaldan Metro käigukasti koos peaülekandega siis seal on peaülekande arv, kui raamatutarkust uskuda 3,44. Seega peaks mootoril pöörete arv veelgi langema ja loodetavasti ka müratase salongis.Kuna mootor on võimsam kui eelmine ei kannata arvatavasti kiirendus selle tagajärjel....Netis lugesin selle teema kohta ka kuskilt midagi...Müramattidega katsetasin omal ajal ka ja kõige tuntavama efekti annaks kui saaks paigaldada korraliku mati peadaalide taga olevale territooriumile. Kahjuks ei ole seal ruumi ja hakkab kannatama pedaalide käik. Auto põhja poolepeale aga ei saa ja mootoriruumis ka pole normaalselt seda võimalik teostada....... Lisaks tõmbab müra maha jaotusketi asemel hammasrihma kasutamine ( kallis lõbu ) ja alumiiniumist klapikambri kaan.
Viimati muutis Harri, 20 Sept 2007, 21:26, muudetud 1 kord kokku.
Garaaz paar nädalat olemas, täidistraadiga keevitus samuti ning homme hakkan selle aparaadiga ümberkäimist õppima .....Kui ma hiiglama tubli olen siis kevad-suveks saab eesti riik ühe omal jõul liikuva Mini juurde mis vahelduseks ei ole punast ega musta värvi
Ja vahepeal läks aega mööda ning täidistraadiga keevitusaparaat ära katsetatud.....riistapuu ise maksis 2790 kr Handymani kaupluses ning plekikeevitamine sellega üllatavalt lihtne, igaüks saab vabalt ise hakkama........
Ja vahepeal läks aega mööda ning täidistraadiga keevitusaparaat ära katsetatud.....riistapuu ise maksis 2790 kr Handymani kaupluses ning plekikeevitamine sellega üllatavalt lihtne, igaüks saab vabalt ise hakkama........
Meil on ees uste allnurgas kinnistes kastides midbassid, ukse ülanurgas tweeterid, nei dtoidab emaseadme lõppvõim otse. Tagaistme tagaseinas on paksust vineerist tugevdus ning pakiruumi poolt paigaldatud freeair subwoofer tümpsub otse läbi tagaistme seljatoe salongi läbi eraldi võimendi ja väga hea on!
Kas Mini puhul selline variant peaks toimima, et kõlari juhtmed pistan lihtsalt selle "pulga" (nagu ka kõrvaklappide otsikul on) abil pleierisse ja mängib. Või peaks kuskilt midagi veel kruttima?
Kõlarid on autos olemas aga raadiot pole, mõtlesingi siis, et ei hakkagi raadiot hankima, ühendan vaid pleieri igakord kui muusikat soovin...
Kõlarid on autos olemas aga raadiot pole, mõtlesingi siis, et ei hakkagi raadiot hankima, ühendan vaid pleieri igakord kui muusikat soovin...
ma saan aru, et sa tahad lihtsalt kõlarite juhtmed ühendada pleieri külge? IRW
pleieri kõrvaklappide väljundil on nii mikroskoopiliselt väike võimsus, et see kõlar ei hakka sul krõbisemagi mitte. selleks peab sul "aux in" võimalust toetav makk ja maki küljes ka vastav "kõrvaklappide auk" olema, sinna mulku saad oma pleieri ühendada ja makk siis võimendab vastava signaali ning edastab kõlarile -> kui sa just mingeid kaasaskantavaid pleierikõlareid sinna ei organiseeri.
ära põlemise all mõtles kobe ilmselt seda, et pleieri jaoks on see nii suur pingutus, et pleier lihtsalt annab otsad.
seega küsimus on võimendamises. selleks võid sa kasutada makki ja maki lõppvõimendust või siis on olemas ka mõned ägedad võimendid, millel on endal aux in pistik küljes ja sinna saad ka ilma makita asju ühendada.
pleieri kõrvaklappide väljundil on nii mikroskoopiliselt väike võimsus, et see kõlar ei hakka sul krõbisemagi mitte. selleks peab sul "aux in" võimalust toetav makk ja maki küljes ka vastav "kõrvaklappide auk" olema, sinna mulku saad oma pleieri ühendada ja makk siis võimendab vastava signaali ning edastab kõlarile -> kui sa just mingeid kaasaskantavaid pleierikõlareid sinna ei organiseeri.
ära põlemise all mõtles kobe ilmselt seda, et pleieri jaoks on see nii suur pingutus, et pleier lihtsalt annab otsad.
seega küsimus on võimendamises. selleks võid sa kasutada makki ja maki lõppvõimendust või siis on olemas ka mõned ägedad võimendid, millel on endal aux in pistik küljes ja sinna saad ka ilma makita asju ühendada.