Siilimini Mayfair 90a, 1.0 (MÜÜDUD)

Lood meist ja minidest
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Octavianus » 20 Apr 2008, 20:05

Kui massilüliti on tehtud nii, et ta oma eesmärki täidab, siis ei tohiks käivitada saada. Aga kui starter temast mööda läheb siis ongi tulemus käes.
Samas kui sa krokodillidega ka ei saanud häält sisse, siis ei kõla túhjenenud aku moodi?
Less is More. Mini is Great.
siil

Postitus Postitas siil » 20 Apr 2008, 23:28

Kusjuures krokudega läks matsust käima.
siil

Postitus Postitas siil » 22 Apr 2008, 16:19

Nii. Täna vahetati genekal harjad - aku ei laadinud. Lisaks ka rihm, kollektor ja laagrid.
Sõitsin rõõmsal põrinal oma töökotta tagasi, kui Õismäe teel suunad ära kadusid.
Jälle.
Ots ringi ja nukralt uuesti autoremonti. Kaitsme oli läbi löönud ja kui proovisime seda kaitset sisse panna, mille eelmine autoremontija oli mulle modifitseerinud, hakkas autosalongi kärsahaisu ajama. Vedas, et ma nt Tallinna tulles samas jamas ei olnud ja seda vinget kaitset sisse ei pannud :P

Ülehomme hakatakse siis seda lühist mööda autot taga ajama...
Kellelgi mingeid ideid on, siis andke tulla ;)
Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 23 Apr 2008, 13:57

Genekas enamasti see probleemi allikas. Sisu puhtaks, kontaktid väljast samuti ja peaks asi lahendatud olema. Elektrikul ei tohiks see lühise leidmine väga suur peavaev olla, elektrit suht vähe. Skeem kõrvale ja siis leiab kindlasti ruttu üles :)
siil

Postitus Postitas siil » 23 Apr 2008, 16:55

Jaa muide ei kujunenudki nii koledaks, kui kartsin. Genekas tehti ära ja suunad saadi samuti täna korda - kuskil tules oli lühis. Ohutuled tõmmati kah põlema, ainult lülitil endal on lamp läbi.
Loodetavasti on selle jamaga asjad ühelpool...
Esmastest asjadest on nüüd veel õhufilter ja küünlad vahetada, karterikaitse tekitada, käsipiduril vist tross uus panna ning radikast vesi välja lasta-dosooliga asendada.

Kust ma karterikaitse saan?
Kas mini käsipidurile läheb iga tross või vaja tellida jälle?
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 23 Apr 2008, 17:28

Õhufiltri ja küünalde vahetus käib siuh säuh mõne minutiga. See on hea lihtne tegutsemine. Aga oled sa kindel ,e t sul on käsipiduritross vaja ära vahetada? Tavaliselt on mure pigem selles , et tagumsied trummelpidurid vajavad natukene armastust. Neid ongi aeg ajalt vaja puhastada ja spets võtmega reguleerida.
siil

Postitus Postitas siil » 23 Apr 2008, 23:25

Hm, võib olla tõesti. Tegelikult peaksingi võib olla mõne kogenud minilisega hoopis kokku saama ja laskma üle vaadata. Suvalised mutrivennad võivad mulle misiganes kägu ajada...

Niisiis.

Vabatahtlikud? 8)
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 24 Apr 2008, 10:05

Vabatahtlik ei ole aga ise kiskusin äsja oma tagumised trumlid lahti. Võin öelda et saada liikuma see reguleerimise nelkantpolt on päris suur ponnistus sest see on ilgelt kinni roostetanud, vähemalt minul oli. Sain selle liikuma alles siis kui kogu kompoti olin maha kiskunud ja selle punaseks ajanud. Sõber rooste on asja taga.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 24 Apr 2008, 14:59

Nelikant poldiga on tavaliselt jah nii....Kuumapuhuriga metall punaseks, välja keerata, terasharjaga keere puhtaks ning näiteks grafiitmäärdega tagasi kruvida....Minil tuleb ise aeg ajalt klotse trumlile lähemale peale keerata.
siil

Postitus Postitas siil » 24 Apr 2008, 17:05

Igatahes täna sain küünlad vahetatud ja küünlajuhtmed pestud. Põrises sips rõõmsamalt küll :)

Nüüd avastasin, et velgedel on kaks mutrit jooksu pannud. Kavatsesin küll igaks juhuks mutrid üle pingutada aga krt hiljaks jäin. Kolmest autokohast saadeti juba puu taha... no ok, ühest soovitati United Motorsisse minna ja teises arvati, et mingi treiali pean otsima.
Prh... :(
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 24 Apr 2008, 17:09

Siin ongi nii, et ei maksa ennast lolliks joosta ja kõige lihtsam lihtaslt kohe Einolt uued mutrid tellida. Mujalt neid minu teada ei saagi, spets keere ja värk.

Või oot, keegi teine pidi ju ka Minitroni sõitma.....

Aga üldiselt soovin veel jõudu tegemistele :) Vapper oled! Varsti saad ehk ka täielikult sõitmisele pühenduda ja ei pea koguag kartma , et rattad alt ise ees ära sõidavad :)
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Octavianus » 24 Apr 2008, 20:25

kuigi jah 26ndal mind oodatakse Minitronis siis tagasi tulen ma kahjuks alles 12.05 sealt.

kui kellelgi on miskit vaja ja ootab sinnani, andke teada.
Less is More. Mini is Great.
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 24 Apr 2008, 23:03

Mul on originaalmutrid garaažis karbis. Endal uued pääle keeratud ja neid enam ei vaja. Mõned eksemplarid võin vabalt niisama ära anda.
siil

Postitus Postitas siil » 24 Apr 2008, 23:55

Ma siis broneerin need mõned ära ja katsun kuidagi neile järgi jõuda :)
Või saadad äkki postiga?
Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 25 Apr 2008, 11:22

Mul ka mõni originaal mutter üle, kui soovi. Ja karteri kaitse osas võin joonise näol abi pakkuda .. vaja see joonis ainult valmis teha
:roll:
Vasta