Siilimini Mayfair 90a, 1.0 (MÜÜDUD)

Lood meist ja minidest
siil

Siilimini Mayfair 90a, 1.0 (MÜÜDUD)

Postitus Postitas siil » 30 Sept 2007, 01:46

Mul oli selline asi, et autot nagu väga ei tahtnudki, eelistasin rohkem uisu-ratta-jalaliikumist :) Siis aga tekkis vajadus tööalaselt rohkem iseseisvust saavutada ja noh... ainuke võimalus oli auto. Nii. Ja KUI juba auto, siis olgu eriline. Ja kuna igasugu machopoosetajad oma bemmide ja maasturitega on ära tüüdanud, siis ilmtingimata vastukaaluks mõni väike... aga asjalik. Noneh, eriti palju variante polegi - MINI! :P
Kristjan siin asus oma autokogu vähendama ja mina endaoma suurendama - looduses valitsegu ikka tasakaal, ostsin siis selle pisikese neegri ära. Hetkel saab veel kõpitsemist Jõgeval, peagi loodan Tallinnasse tuua ja maasturitele fooristardist tagatulesid näidata ning ÕIGET parkimist õpetada. :)
Samas on kerge hirm kah, et äkki muutub see tehnopool hirmus keeruliseks, kuna ise pole kunagi tehnokraat olnud, ikka rohkem sinna puidu poole kiskund. A noh... vast saab hakkama ja ajapikku ka mõneti tehniliselt targemaks. Jah.
siil

Postitus Postitas siil » 06 Okt 2007, 12:46

Tiiva eemaldamisel tuli välja läbiroostetanud põhi. Tagatuled ei põle jätkuvalt, esituled põlevad. Kuskilt lekib õli.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 06 Okt 2007, 20:57

Roosteuss, oh häbi, häbi, teinud palju pahandust
näpu lükkan plekist läbi, tahab RAIBE keevitust
Palju võitled, palju punnid , palu kasvõi Jumalat
väike armas rauahunnik leidis lõpuks rumala :lol: :lol:

Onu Bella "Minu sõber Fiat"
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 07 Okt 2007, 19:57

siil kirjutas:Tiiva eemaldamisel tuli välja läbiroostetanud põhi. Tagatuled ei põle jätkuvalt, esituled põlevad. Kuskilt lekib õli.
Mulle jäi natuke segaseks kuidas hakkas peale tiiva eemaldamist paistma põhi. Kus siis täpsemalt?
siil

Postitus Postitas siil » 07 Okt 2007, 21:58

Ses osas, kus põhi eraldab juhi mootoriruumist. Pedaalide juures.
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 10 Okt 2007, 20:58

Salongist vaadates ei asu teispool sinu kirjeldatud paneeli mitte mootor vaid roolilatt. Kui ma sain kirjeldusest õigesti aru.
See koht on minu kollasel ka lapitud. Kuid need probleemid tunduvad olevat tekitatud pigem salongist. Märjad jalanõud, märg matt, soolasegune asi talvisel ajal, nullilähedane tuulutus jne.
siil

Postitus Postitas siil » 02 Nov 2007, 14:25

175/50 r13 on praegu papude andmed.
Oskab keegi öelda, kas selles mõõdus talverehve on lootust saada?
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 02 Nov 2007, 18:00

Nii madalaid 13" talvekumme minu teada ei toodeta. Iseenesest on 13" velg küll üsna tavaline mõõt uutel väikestel linnaautodel, kuid nondel on rattakoobas vähe suurem.
Paraku on isegi 12"-le keeruline talvekumme leida. Võimalik aga vajab veidi askeldamist.

http://www.miniklubi.com/foorum/viewtop ... alverehvid
siil

Postitus Postitas siil » 02 Nov 2007, 18:22

Nii et põmst peaksin ostma väiksemad veljed ja siis nendele vastavad rehvid.
Mis velg talveks kõige optimaalsem oleks? Millele ka rehve leiduks.
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 04 Nov 2007, 14:19

12" plekkvelg. Sõita nendega eriti keegi ei armasta ja sestap saab neid teiste käest tasuta või siis sümboolse raha eest. Mul olid ka ühed sellised. Ei teagi kus nad praegu on.

10" ei tehta enam üldse talvekumme. Võib leida mõned vanad rehvid sinna peale aga sõita ei soovitaks sellistega. Kumm kaotab aja jooksul oma elastsust kõvasti. Talvekumm aga tehakse just pehmema konsistentsiga, et madalamatel temperatuuridel ikka teekattega haare oleks. Suvekumm on miinuskraadidel väga puine ja isegi kuiva teekattega väga halva juhitavusega.
siil

Postitus Postitas siil » 04 Nov 2007, 16:00

Seelge, tänud asjaliku teabe eest 8)
Nüüd hakkan siis velgesid hankima...
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 11 Veebr 2008, 16:34

Hei-hopsti Siilipoiss :)

Tunneks huvi , et kuidas restauratsiooni protsess läheb. Teistest teemadest siin jääb mulje , et momentum ei ole kuhugi kadunud !?

Kaugele jõudnud oled ja mis plaanid suveks ette näevad?
siil

Postitus Postitas siil » 11 Mär 2008, 17:04

A mis siin ikka. Eilane kõne süstis optimismi - lubati järgmine nädal valmis saada. Mõned värviparandused. Siis vaja teha ülevaatused, arvele võtmised ja registreerimised. Bla-bla.
Kui kellelgi on häid nõuandeid ja ideid, kuidas kogu seda bürokraatiavärki võimalikult sujuvalt ning valutult läbida, siis ärga hoidke küünalt vaka all - minul on sellelaadne kogemus null.
siil

Postitus Postitas siil » 11 Mär 2008, 17:07

Ajah, seda kah olen mõelnud, et mis oleksid head masina välishooldusvahendid?
Veljed vaja puhtaks saada - pigi ja nõgi jne.
Ning kerele tahaks poleeri teha - töökojas on meil vastav masin ning kompressor täitsa olemas. Töökojast ma ka ainuke mees, kes oma masina õkva töökojauksest sisse sõidutada ning muretult ruumis hooldada saab 8)
siil

Postitus Postitas siil » 20 Apr 2008, 19:50

Täna tõin masina Linna. Mõned jamad on veel alles - tagaudutuled ei põle ja ohutulelüliti on vist tuksis. Muus osas lippas mu võrr nagu miilenki kuni Ülemiste keskuseni, kus ma enne poodiminekut igaks juhuks massi välja lülitasin (pätitõrjet pole veel) ja pärast autosse istudes vist unustasin uuesti sisse lülitada. Igatahes Nõmme kandis hakkas suund sisselülimisel väga uimaselt tiksuma, lõpuks hakkas masin turtsuma ja sõbra maja ette jõudes suri välja. Käivitamisel tegi kuiva kõrinat ning ei käivitunud enne, kui teiselt autolt voolu võtsime.
Aku tühi?
On üldse võimalik väljalülitatud massiga sõita või unustasin lihtsalt ära, et ma selle jälle sisse lülitasin ja jama on milleski muus?
Vasta