3. leht 5-st

Postitatud: 25 Apr 2008, 11:28
Postitas Kristjan
Mina ei tea kui vajalik see karteri kaitse on. Ise olen kaks korda päris jõhkralt karterile haiget teinud aga tal pole kriimugi peal. Ükskord jäin väiksel kiirusel karteriga äärekivile kõlkuma ja teinekord oli minu grande avarii (ehk ka viimane kord kus oma miniga sõidetud sai) sõitsin 70nega äärekivisse ja seejärel maanudisn karterile. Kõik muud asjad hapud ja katki aga karteril pole küll midagi viga :)

Postitatud: 25 Apr 2008, 11:36
Postitas Argo
Tallinna teedel parem kriibin karterikaitset, kui karterit. Eks kulunud padjad ka süüdi aga kohati on olukord ikka väga mini vaenulik .. ja siinkohal pean silmas rööopasse sõidetud kesklinna tänavaid, mitte kõrgeid äärekivisid ja karterikaitse säästab nii mõnigi kord autot ..

Postitatud: 25 Apr 2008, 12:06
Postitas Mehis
Kui sa Argo oma abi kaitsme ülesjoonestamisel pakkusid siis ma usun et kui fail on olemas oleks ka huvilisi seda endale teha laskma, vähemalt mina küll oleksin käsi.

Postitatud: 25 Apr 2008, 12:16
Postitas Janno
Täiesti mõeldav.Ehk lööks ka kampa.

Postitatud: 25 Apr 2008, 12:22
Postitas siil
Jaa, joonis oleks tore. On see universaalne, st sobib kõigile minidele?

Postitatud: 25 Apr 2008, 12:34
Postitas Argo
Jannole lubasin juba ammu viia kaitsme, et saaks mõõdud võtta aga jah, jäi kuidagi virelema see tegemine. Ja nüüd igapäevaselt ilma kaitsmeta liikuda ei taha .. et siis üritan nädalavahetusel joonise valmis saada ja siis igaüks vaatab, millest ja kus teeb.

Postitatud: 06 Mai 2008, 17:59
Postitas siil
Nüüd selline küsimus, et kas peale käiguvahetust ja gaasi vajutust peabki mingi kolks kostuma või annab seda kuidagi ära reguleerida või on see märk tõsisemast jamast?

Postitatud: 06 Mai 2008, 19:56
Postitas Kristjan
Kas kolksuga kaasenb ka vibratsioon ?

Pane esimene käik ja siis proovi nagu jõnksutada kergelt. Sel hetkel ku vedama hakkab, kas siis kolksub ja vibreerib.

Sellisel juuhl võib mootor olla liikvel :) Ehk , et mootorit kinni hoidvad puksid kulunud ja lubavad tal natuke edasi tagasi kõlkuda.

Postitatud: 07 Mai 2008, 15:20
Postitas siil
Tänase sõidu puhul ütleks, et ta kolksub vist iga käiguvahetusega. Vibreerib vaid siis, kui ma kõrgema käigu liiga kiirelt sisse panen, st enne kui kiirus ja pöörded selle käigu jaoks sobivad.
Töökaaslane rääkis ka midagi kardaanist ja käigukasti hammasrataste kulumisest.

On see mootori loksumine suurem probleem või kannatab mõnda aega sõita st ei lõhu väga muid asju selle käigus? 'I jäksa praegu veel nii kapitaalseid asju ette võtta...

Postitatud: 07 Mai 2008, 15:47
Postitas tito santuario
Sellest on palju foorumis räägitud, aga ilustreerivat pildimaterjali pole keegi lisanud. Üritan paar pilti ülesvõtta ja selle siin ette näidata, et siis oleks puust ja punane :wink:

Postitatud: 07 Mai 2008, 16:19
Postitas Harri
Minu arvates suudab igaüks ise papitükist katerikaitse valmistamiseks mudeli teha ja mõõdud leiutada kui on võimalus autole alla pääseda.
Pole puust ega punane aga duralumiiniumist karterikaitse nägi vist Miku autol välja selline:

http://www.zone.ee/ahvik/karterikaitse.JPG

Postitatud: 07 Mai 2008, 16:30
Postitas guaav
Pilt
Pilt

Postitatud: 07 Mai 2008, 16:39
Postitas tito santuario
Harri kirjutas:Minu arvates suudab igaüks ise papitükist katerikaitse valmistamiseks mudeli teha ja mõõdud leiutada kui on võimalus autole alla pääseda.
Pole puust ega punane aga duralumiiniumist karterikaitse nägi vist Miku autol välja selline:

http://www.zone.ee/ahvik/karterikaitse.JPG
Ma siin ise mõtlesin ilustreerivat pilti teha ja ülesse panna mootori kinnitustest mis hoiavad mootorit paigal mitte karteri kaitsest :roll:
kuna pildid paneb ülesse quaav siis targutan takka, et üldjuhul ongi nendes kondimoodi moodustistes see probleem, et mootor liigub. Sellest ka selline spetsiifiline heli kohaltvõttes ja kiirendades. Ma enda auto omad modifitseerisin käepäraste vahenditega ( alumise ) kuna kinnitus oli purunenud ja uut kohe võtta polnud. Pildilt peaks ka olema näha ilusad läikivad seibid mis tihendavad kummipukse, natuke leevendavad, varsti uued puksid külge siis ka kaubanduslik välimus tagasi :D

Postitatud: 08 Mai 2008, 17:31
Postitas siil
Eilase vihmasõiduga avastasin, et juhipoolsest vendiaugust ajab vett salongi. Normaalne nähtus? Kui ei, siis mida teha?

Postitatud: 08 Mai 2008, 23:14
Postitas Janno
Tõenäoliselt võib põhjus seisneda selles,et toru ümbrus, mis salongi tuleb, on roosteussi poolt läbi hakseldatud.Normaalne nähtus ei ole (ei tohiks vähemalt) ja parandada saab keretööde ettevõtmisega.Muidugi on ka ajutisi lahendusi.Aga, et selles kõiges veenduda, pead armatuuri lahti võtma ja sinna taha piiluma.