2. leht 7-st

Postitatud: 05 Dets 2007, 12:28
Postitas henry
peab ikka ühe kohvi veel tegema, see lubatud kombinatsioonide kirjutamine peab saama tõhus! ilmselt oleks mõistlik sama nimekirja pikendada ka nende numbrimärkidega mis EI OLE lubatud. :idea:

h

Postitatud: 05 Dets 2007, 19:11
Postitas eino
peaks tegema Partsile ettepaneku et teeks MINI numbritele alenust, saaks köik minid uhte seerijasse.

eino

Postitatud: 01 Juul 2008, 16:59
Postitas Mehis
Sedapsi siis et ülevaatusel saadeti päris otse ja pikalt! Kat läbi ja lambda andur ilmselt ka. Ja veel leidma nemad et minu rataste laius on 3 senti laiem kui passis... ja pidurid loomulikult ka. No vot ei teagi mina nüüd mis saab ja kas saab valmis üleriigiliseks suursõiduks. Päris nukker kohe.

Postitatud: 02 Juul 2008, 09:50
Postitas Jaan
Mida kuradid, rataste laius 3cm erinev.... esimest korda kuulen sellisest mõõtmisest. Ma käin oma töömasinatega laagri ülevaatuspunktis, see Statoili vmi tankla kõrval asub, seal pole mind kunagi niiviisi kotitud. Aga seda kati ja lammba anduri läbi olekut tuvastaksid tõenäoliselt nemadki.

Manev

Postitatud: 02 Juul 2008, 14:34
Postitas Mehis
Loomulikult tahtsin öelda et auto laius gabariit passis ei vastanud tegelikusele, oli siis 3 senti laiem.
Aga korduvale minnes keeran originaalid alla.

Postitatud: 02 Juul 2008, 16:22
Postitas Harri
Mida mina peaksin oma Miniga siis tegema, mul on all 7" laiused veljed? Kohe ennast põlema panema :roll: See eelnev 3 cm jutt kõlab küll puhta norimisena ülevaataja poolt, enamik minisid ei vasta gabariitide nõuetele, vähemalt vanemad, sest orginaalis olid all 3,5" laiused rehvid mida hankidagi suht keeruline......

Postitatud: 02 Juul 2008, 17:57
Postitas Mehis
Ülevaatajad mainisid et mis siis saab kui politsei mind kinni peab... Asi veel selles ka et muidu ilmsel ei olekski hakatud mõõtma aga mul 6 tollise laiusega ja rehvid on nii umbes 1.5 cm koopalaienditest väljapool.
Veel siis seda ka et ülevaatuspunkt ise on pirni tn. teadmiseks siis teistele et väga põhjalikud mehed on seal.

Postitatud: 02 Juul 2008, 18:54
Postitas Harri
Kui rehv on tiivakoopast silmnähtavalt väljas siis võib veel aru saada. Minuga pole küll keegi norinud kuigi minu rehvid ulatusid tiivakoobastest kindlasti rohkem kui 3 cm väljapoole. Nüüd on õiged laiendid ja enam ei ulata. Aga kunagi vist ameerika autoklubiga seoses kuulsin samasugusest probleemist ülevaatusel....

Postitatud: 19 Sept 2008, 21:45
Postitas Veigo
aga mis auto oma hind oli kui küsida?

Postitatud: 05 Aug 2009, 15:02
Postitas Janno
Kui nüüd vaadata Miniklubi särkide teemat siis võiks eeldata, et Sinu masin saab kollane olema. Selleks ajaks on siis koos sinu aparaadiga Eestis vähemalt 4 kollast Mini :)

Postitatud: 05 Aug 2009, 19:28
Postitas Mehis
Praegu tundub kuidagi jah kollase usku olema, eks näis kui värvimise päev käes.

Postitatud: 05 Aug 2009, 20:50
Postitas Argo
Kollaseid muudkui tuleb juurde :) Kahju muidugi, üks roheline siis jälle vähem.

Postitatud: 28 Mär 2010, 17:10
Postitas Mehis
Aega on omajagu mööda läinud viimasest postitusest siia teemasse, teeme siis algust.
Kuna ilmad lubavad jälle vaikselt garaazis toimetada siis sai ette võetud kapitaalne mini lammutamine, ehk siis keretööd. Talv läbi on ennast haritud internetis leiduvate õpetusega ja teiste mini projektidega, nüüd siis aeg suunduda teoorjast praktikasse ja vaadata mis asjast välja tuleb. Pole küll elusees ühtegi autot ehitanud ja isegi suuremat remonti mitte läbi teinud aga nagu öeldakse julge hundi rind on rasvane.
Katsun siis oma tegemistest jooksvalt ülevaadet anda, mingeid tähtaegu ei hõika välja ja teen nagu oskan. Egas midagi muud kui rällakale hääled sisse...

Postitatud: 28 Mär 2010, 18:07
Postitas Mehis
Kõigepealt sai tehtud selline grill, et oleks hea kere keerata mugavamasse tööasendisse. Lihtsustab juurdepääsu, eriti kohad mis on põhja all.

Postitatud: 28 Mär 2010, 18:41
Postitas Kristjan
Vägevad riistapuud , soovitan grillile veel mingi fikseerimis polt teha, siis ei pea nedi lauajuppe ratta alla toppima.