Mehise ehituslugu

Lood meist ja minidest
Vasta
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 28 Mär 2010, 19:25

Tegelikult on poldid seal olemas aga kuna kere läbiv toru on ebatsentraalselt siis ei jaksa poldid seda kinni hoida, aitaks ainult avade puurimine aga see on igavene töö.
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 28 Mär 2010, 19:51

Täna sai lõpetatud sisemise küljekarbi vahetus, vaja veel teha lõplik keevitus ja välimist plekki veidi modida.
Manused
See on siis see mis tahtis ennast plekiks nimetada...
See on siis see mis tahtis ennast plekiks nimetada...
Image__MG_8674.jpg (75.3 KiB) Vaadatud 14452 korda
Pole just kiita väärt vaatepilt. Minu üllatuseks pole mini juures mitte kusagil sisekarpides korrosiooni vastast pläga kasutatud
Pole just kiita väärt vaatepilt. Minu üllatuseks pole mini juures mitte kusagil sisekarpides korrosiooni vastast pläga kasutatud
Image_006.jpg (78.52 KiB) Vaadatud 14452 korda
No comments
No comments
Image_009.jpg (87.24 KiB) Vaadatud 14452 korda
Viimati muutis Mehis, 30 Mär 2015, 09:51, muudetud 2 korda kokku.
Janno
Postitusi: 1916
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 28 Mär 2010, 22:53

Lahe! Plekitööd vaadates tulid metallilõhn ninna :) Ilmselt ka osaliselt seetõttu,et relakat oma Mini kallal täna kasutasin. Aga tore vaadata, et järjekordne Mini saab uued plekid! Kasuta aga julgelt ka tesite abi ja teadmisi. Jõudu Sulle!
Cooper Sport
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas andreas » 28 Mär 2010, 23:07

tere
tegelikult voiks ennem sisekarpide lahtiloikamist fikseerida ara uksevahe sest keevitades tombub alati plekk korralikult koveraks ja kokku. hiljem on sul jube keeruline sinna ust ette sobitada kui uksevahe paigast ara on.
vaatasin et teed keretoid digikeevitusega? see hea keevitus, kuid kuumutab rohkem plekki seega muudab ta rohkem pleki algset kuju.

tean mida sa tunned, minu masina kere oli u kolm kuud tagasi tapselt samasuguses seisukurras.

joudu ja jaksu
andreas
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 29 Mär 2010, 08:53

Seda uksevahe asja olen silmas pidanud, jah eraldi torusid panema ei hakanud kuna pikisuunas materjal nüüd küll kuhugi minna ei saa, kui siis ainult väljapoole. Tõstsin enne ja pärast ukse ikka ka ette, kõik korras.
Seda digikeevituse juttu kuulen küll esimest korda... kuumeneb materjal ikka voolutugevusest ja setingutest ja meetodist kuidas keevitada mitte sellest et kas on digi või analoog. Minu kogemusest erinevate keevitustega on see küll raudselt parim ja täpsem pill. Hea tööriist, mõnus tulemus.

Aga mida sa Janno seal rällakaga toimetad, pigem peaksid poleerlapp käes ju ringi laskma:)
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 02 Apr 2010, 14:58

Sai jälle pisut kere kallal mässatud. Eemaldasin siis koha, mis on tõenäoliselt kõigil Minidel roostest puretud ja tegin kõik ettevalmistused uue tüki keevitamiseks. Alguses mõtlesin, et serv kuhu külge lähevad hinged on piisavalt kobe veel ja pärast rooste eemaldamist happega läheb uus plekk peale. Kahjuks on seal aga ka mõnes kohas roosteuss läbi läinud ja peab keskmise osa välja lõikama ja uue tüki sobitama. Vahest on raske ennast sundida kannatlikusele, tahaks nagu kiiremini edasi minna. Igasugu pisikeste nurgakeste paikamine ja rihtimine võtab tohutult aega.
Manused
Image_02.jpg
Image_02.jpg (68.96 KiB) Vaadatud 14386 korda
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 02 Apr 2010, 18:17

Aga niimoodi tund tunni haaval see mini ka kord valmis saab, peaasi on tegutseda :)
Janno
Postitusi: 1916
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 03 Apr 2010, 02:59

Vaatan siin,et minul enda masinaga läks küll tookord siis "hästi". Arvasin,et minul palju roostet aga kui Sa lausa sellised "väravad" sisse pead lõikama siis...
Aga no asi saab vähemalt korralik!
Jõudu!
Cooper Sport
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 03 Apr 2010, 12:00

Võibolla tundub asi piltidel ka veidi hullem aga ütleme siis nii, et seal kus on kasvõi pisutki roostet mis on rohkem kui pindmine siis selle ma ka välja lõikan ja uue vastu vahetan.
Tegelikult on Mini ikka väga odavalt koostatud auto, kus ei ole korrosiooni tõrjele mitte üht senti raisatud ja sellest ka enamus probleeme. Usun, et kõigil miniomanikel siinses foorumis on roostet keredel rohkem kui nad arvata oskavad, lihtsalt nendesse kohtadesse ei nähta. Kui keretööde käigus erinevaid paneele eemaldama asud, näed alles mis toimub tegelikult.
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 03 Apr 2010, 19:00

Täna sai siis paika rattakoopa plekk. Kui kõik eeltööd korralikult tehtud ja uus tükk hästi ära sobitatud siis on lause lust seda kinni keevitada ja mis peamine silmaga on juba progressi näha :)
Mind paneb imestama kuidas ja mille järgi on need aftermarketi kerepaneelid tehtud sest siiani pole ükski ostetud uus plekk originaaliga sarnane. Kas on mõni painutuskoht vale või mõni ava täitsa teise koha peal. Näiteks selle sama tüki ukse hinge avad olid originaaliga võrreldes lausa 10 cm nihkes nii et need tuli kinni keevitada ja uued nende kõrvale puurida. Paneelidega mis jäävad silma eest varju pole hullu, need saab ju ära sobitada ja järgi aidata aga kõik nähtavad osad nendega nagu pärast mingit pahtlituuningut ka nagu teha ei tahaks.
Manused
Image_04.jpg
Image_04.jpg (60.94 KiB) Vaadatud 14338 korda
Image_03.jpg
Image_03.jpg (55.93 KiB) Vaadatud 14338 korda
90Deville
Postitusi: 636
Liitunud: 08 Okt 2008, 17:17
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Postitus Postitas 90Deville » 03 Apr 2010, 22:50

Jah, ma siin sain uue esipaneeli, tundub nagu see oleks pildi järgi tehtud vms.
Mitte midagi ei istu mitte kuhugi, köike tuleb ümber teha ja parandada, lahti löigata, keevitada jne.
Enda mustal ma jäin täiesti rahule vaid karpidega, nood olid veidi pikemad tehtud aga seda ma veaks ei loe. Kogu ülejäänud hunnik tuli ise sobima panna.
Ilmselt ongi see nii möeldud nagu ka välismaa foorumitest lugedes silma on jäänud. Vöisiis pole keegi piisavalt köva häälega vingunud, mida on raske uskuda.
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 04 Apr 2010, 21:24

Üks ussipesa jälle vähem ehk kuidas amordid enam hirmu tundma ei pea.
Kuigi tegelikult otseselt midagi ohtliku ei olnud sest kinnitused olid endiselt veel kõval pinnasel aga vaatepilt oli siiski üsna roostene. Huvitav iseenesest, koht kus kokku saavad kolm plekki ja seega kolm korda võimalust roostel sinna vahele pääseda.
Manused
Valmis
Valmis
Image_07.jpg (58.2 KiB) Vaadatud 14311 korda
Image_06.jpg
Image_06.jpg (65.68 KiB) Vaadatud 14311 korda
Nagu näha palju just seda plekk alles ei olnud
Nagu näha palju just seda plekk alles ei olnud
Image_05.jpg (57.05 KiB) Vaadatud 14311 korda
Viimati muutis Mehis, 20 Jaan 2015, 16:05, muudetud 3 korda kokku.
Janno
Postitusi: 1916
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 04 Apr 2010, 22:04

Minu omal ka need kohad uuesti tehtud, mõlenal pool.Algselt ei olnud ka midagi näga.
Cooper Sport
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas andreas » 04 Apr 2010, 23:45

Ilus too Mehis
Kas keevisomblused saavad hiljem kaija kaa?
Lausa hammastav kui identsed on erinevetel keredel need roostekahjustused , Mis aastakaik sul seal grillis ripub?
Vastupidavust.
andreas
Kasutaja avatar
Reinz555
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Aug 2006, 16:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reinz555 » 05 Apr 2010, 08:57

Nüüd siis veel liivapritsi ja siis happekrunt selga? Ilus töö, EDU
Vasta