3. leht 7-st

Postitatud: 28 Mär 2010, 19:25
Postitas Mehis
Tegelikult on poldid seal olemas aga kuna kere läbiv toru on ebatsentraalselt siis ei jaksa poldid seda kinni hoida, aitaks ainult avade puurimine aga see on igavene töö.

Postitatud: 28 Mär 2010, 19:51
Postitas Mehis
Täna sai lõpetatud sisemise küljekarbi vahetus, vaja veel teha lõplik keevitus ja välimist plekki veidi modida.

Postitatud: 28 Mär 2010, 22:53
Postitas Janno
Lahe! Plekitööd vaadates tulid metallilõhn ninna :) Ilmselt ka osaliselt seetõttu,et relakat oma Mini kallal täna kasutasin. Aga tore vaadata, et järjekordne Mini saab uued plekid! Kasuta aga julgelt ka tesite abi ja teadmisi. Jõudu Sulle!

Postitatud: 28 Mär 2010, 23:07
Postitas andreas
tere
tegelikult voiks ennem sisekarpide lahtiloikamist fikseerida ara uksevahe sest keevitades tombub alati plekk korralikult koveraks ja kokku. hiljem on sul jube keeruline sinna ust ette sobitada kui uksevahe paigast ara on.
vaatasin et teed keretoid digikeevitusega? see hea keevitus, kuid kuumutab rohkem plekki seega muudab ta rohkem pleki algset kuju.

tean mida sa tunned, minu masina kere oli u kolm kuud tagasi tapselt samasuguses seisukurras.

joudu ja jaksu
andreas

Postitatud: 29 Mär 2010, 08:53
Postitas Mehis
Seda uksevahe asja olen silmas pidanud, jah eraldi torusid panema ei hakanud kuna pikisuunas materjal nüüd küll kuhugi minna ei saa, kui siis ainult väljapoole. Tõstsin enne ja pärast ukse ikka ka ette, kõik korras.
Seda digikeevituse juttu kuulen küll esimest korda... kuumeneb materjal ikka voolutugevusest ja setingutest ja meetodist kuidas keevitada mitte sellest et kas on digi või analoog. Minu kogemusest erinevate keevitustega on see küll raudselt parim ja täpsem pill. Hea tööriist, mõnus tulemus.

Aga mida sa Janno seal rällakaga toimetad, pigem peaksid poleerlapp käes ju ringi laskma:)

Postitatud: 02 Apr 2010, 14:58
Postitas Mehis
Sai jälle pisut kere kallal mässatud. Eemaldasin siis koha, mis on tõenäoliselt kõigil Minidel roostest puretud ja tegin kõik ettevalmistused uue tüki keevitamiseks. Alguses mõtlesin, et serv kuhu külge lähevad hinged on piisavalt kobe veel ja pärast rooste eemaldamist happega läheb uus plekk peale. Kahjuks on seal aga ka mõnes kohas roosteuss läbi läinud ja peab keskmise osa välja lõikama ja uue tüki sobitama. Vahest on raske ennast sundida kannatlikusele, tahaks nagu kiiremini edasi minna. Igasugu pisikeste nurgakeste paikamine ja rihtimine võtab tohutult aega.

Postitatud: 02 Apr 2010, 18:17
Postitas ares
Aga niimoodi tund tunni haaval see mini ka kord valmis saab, peaasi on tegutseda :)

Postitatud: 03 Apr 2010, 02:59
Postitas Janno
Vaatan siin,et minul enda masinaga läks küll tookord siis "hästi". Arvasin,et minul palju roostet aga kui Sa lausa sellised "väravad" sisse pead lõikama siis...
Aga no asi saab vähemalt korralik!
Jõudu!

Postitatud: 03 Apr 2010, 12:00
Postitas Mehis
Võibolla tundub asi piltidel ka veidi hullem aga ütleme siis nii, et seal kus on kasvõi pisutki roostet mis on rohkem kui pindmine siis selle ma ka välja lõikan ja uue vastu vahetan.
Tegelikult on Mini ikka väga odavalt koostatud auto, kus ei ole korrosiooni tõrjele mitte üht senti raisatud ja sellest ka enamus probleeme. Usun, et kõigil miniomanikel siinses foorumis on roostet keredel rohkem kui nad arvata oskavad, lihtsalt nendesse kohtadesse ei nähta. Kui keretööde käigus erinevaid paneele eemaldama asud, näed alles mis toimub tegelikult.

Postitatud: 03 Apr 2010, 19:00
Postitas Mehis
Täna sai siis paika rattakoopa plekk. Kui kõik eeltööd korralikult tehtud ja uus tükk hästi ära sobitatud siis on lause lust seda kinni keevitada ja mis peamine silmaga on juba progressi näha :)
Mind paneb imestama kuidas ja mille järgi on need aftermarketi kerepaneelid tehtud sest siiani pole ükski ostetud uus plekk originaaliga sarnane. Kas on mõni painutuskoht vale või mõni ava täitsa teise koha peal. Näiteks selle sama tüki ukse hinge avad olid originaaliga võrreldes lausa 10 cm nihkes nii et need tuli kinni keevitada ja uued nende kõrvale puurida. Paneelidega mis jäävad silma eest varju pole hullu, need saab ju ära sobitada ja järgi aidata aga kõik nähtavad osad nendega nagu pärast mingit pahtlituuningut ka nagu teha ei tahaks.

Postitatud: 03 Apr 2010, 22:50
Postitas 90Deville
Jah, ma siin sain uue esipaneeli, tundub nagu see oleks pildi järgi tehtud vms.
Mitte midagi ei istu mitte kuhugi, köike tuleb ümber teha ja parandada, lahti löigata, keevitada jne.
Enda mustal ma jäin täiesti rahule vaid karpidega, nood olid veidi pikemad tehtud aga seda ma veaks ei loe. Kogu ülejäänud hunnik tuli ise sobima panna.
Ilmselt ongi see nii möeldud nagu ka välismaa foorumitest lugedes silma on jäänud. Vöisiis pole keegi piisavalt köva häälega vingunud, mida on raske uskuda.

Postitatud: 04 Apr 2010, 21:24
Postitas Mehis
Üks ussipesa jälle vähem ehk kuidas amordid enam hirmu tundma ei pea.
Kuigi tegelikult otseselt midagi ohtliku ei olnud sest kinnitused olid endiselt veel kõval pinnasel aga vaatepilt oli siiski üsna roostene. Huvitav iseenesest, koht kus kokku saavad kolm plekki ja seega kolm korda võimalust roostel sinna vahele pääseda.

Postitatud: 04 Apr 2010, 22:04
Postitas Janno
Minu omal ka need kohad uuesti tehtud, mõlenal pool.Algselt ei olnud ka midagi näga.

Postitatud: 04 Apr 2010, 23:45
Postitas andreas
Ilus too Mehis
Kas keevisomblused saavad hiljem kaija kaa?
Lausa hammastav kui identsed on erinevetel keredel need roostekahjustused , Mis aastakaik sul seal grillis ripub?
Vastupidavust.
andreas

Postitatud: 05 Apr 2010, 08:57
Postitas Reinz555
Nüüd siis veel liivapritsi ja siis happekrunt selga? Ilus töö, EDU