4. leht 7-st

Postitatud: 05 Apr 2010, 10:06
Postitas Mehis
Keevised lihvin maha osaliselt ja võibolla ainult väga näha jäävates kohtades. Kuna autot ei restaureeri ja eesmärk ei ole teha plekitöid tulemusega nagu tehases seda tehti siis põhirõhk on roostekindlusel ja tugevusel.

Postitatud: 05 Apr 2010, 14:51
Postitas Margo
Väga põhjalik töö Mehis!
Kui kuulda neid lugusid sobimatutest "originaal"plekkidest ja kui lõikamis-keevitusoskused nii käpas, siis vast ongi mõttekam ise plekid teha.
Nüüd on peamine, et hoog ja jõud ei raugeks ning keretööd ühe hooga tehtud saaks, siis saad juba magusama osa juurde asuda :)

Postitatud: 05 Apr 2010, 21:58
Postitas Mehis
Tänan heade sõnade eest!
Kõike plekke ise küll teha ei suudaks ja poleks vast mõtet ka. Aga mõnes kohas kuluks küll rohkem pleki paksust ära kui ainult 0.6 mm.
Tegemise isu otsa ilmselt ei saa, segavaks võivad muud kohustused ja tegemised osutuda. Hea asi pidi seismisega paremaks minema ja mul kiiret pole:

Postitatud: 18 Apr 2010, 23:10
Postitas Mehis
Möödunud mõned nädalad mitte midagi mini kallal tehes. Sai siis täna järgmine lõik ette võetud ja alustatud aknalaua vahetamisega nii seest kui väljast. Pean ütlema, et paras juramine oli et need sealt kätte saada, eriti sisemise laua nurkade lahti saamine. Aga lõpuks siiski.

Postitatud: 19 Apr 2010, 01:48
Postitas ares
Sul ikka mõni koht vanast autost kah jääb? :D
Igatahes minu jaoks täiesti hämmastav kere nö uuesti loomise ettevõtmine.

Re: D15 mini ehituslugu

Postitatud: 27 Mär 2011, 22:11
Postitas Mehis
Et mul eriti kiiret selle mini ehitamisega pole on vist kõigile juba selgeks saanud, viimane postitus on ka pea aasta tagune juba...
Aga eks pisi tasa on siin väiksemaid asju ikka ära tehtud. Samuti otsustasin 12 tolli pealt 10 peale minna.

Re: D15 mini ehituslugu

Postitatud: 27 Mär 2011, 22:28
Postitas 90Deville
Ilus töö!
Üritad vöimalikult palju torusid ühest tükist väänata nagu ma näen?

Ma ostsin endale Henriku käest toruhunniku ära a teinud pole mitte midagi, garaazi ehitus neelab aja ära+veel töö kah.

Eks pean sult kunagi seda abiraami rentima ilmselt, kui üldse jöuan nii kaugele, momendil tundub köik tume....

Re: D15 mini ehituslugu

Postitatud: 28 Mär 2011, 01:17
Postitas ares
Tõesti ilus, hea näha et sa kohe tegema hakkasid :) Selle alusega saab pärast mis iganes mootorile poolraame aretada :)

Re: D15 mini ehituslugu

Postitatud: 28 Mär 2011, 11:48
Postitas Mehis
Raamiga on muidugi veel omajagu tegemist, kõik tuleb korralikult üle keevitada ning mootori kinnitused aretada. Seda küll vast alles siis kui mootor jälle koos ja saab vahele tõsta sest Ares mainis, et omajagu modimist need vajavad.

Eks ma hoian siis selle rakise alles ja kes soovib see annab teada. Või kui sa Indrek plaanid millalgi oma tegema hakata siis tule ja vea enda juurde ära.

Re: D15 mini ehituslugu

Postitatud: 30 Mär 2011, 09:53
Postitas miniest
Mehis kirjutas: Aga eks pisi tasa on siin väiksemaid asju ikka ära tehtud nagu näiteks honda mootor suzuki oma vastu vahetatud.
Mis pöhjusel sa selle lükke tegid?

Re: D15 mini ehituslugu

Postitatud: 30 Mär 2011, 12:38
Postitas Mehis
0

Re: D15 mini ehituslugu

Postitatud: 30 Mär 2011, 22:26
Postitas ares
Mehis jättis ikka kõige kõige olulisema ära, Suzuki g13b mootor on lihtsalt tegija :) oma kw juures on seda oomphi ikka väga palju.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 18 Dets 2014, 16:34
Postitas Mehis
Natuke aega jälle möödas, aeg veidi Mini teha.
Algatuseks sai paar paeva ümber auto käidud ja mõeldud kust otsast siis peale hakata sest teha on ikka väga palju.
Sai siis ette võetud juhipoolne külg. Kõigepealt astmelaua välimine serv. Kuna see oli sõna otseses mõttes paberiks muutunud siis seda paigata polnud mõtet ja läks terves tükis vahetusse.
_MG_31581.jpg
_MG_31581.jpg (103.5 KiB) Vaadatud 26740 korda
IMG_31441.jpg
IMG_31441.jpg (61.9 KiB) Vaadatud 26740 korda
Pintsliga krunt peale sest haljana tuleb rebane kallale juba paari päevaga, õhuniiskus nii suur.
_MG_31591.jpg
_MG_31591.jpg (118.97 KiB) Vaadatud 26740 korda
Edasi lendas rällakas sisse esimesse rattakoopasse. No ja muidugi roostet jagus korralikult..
IMG_31401.jpg
IMG_31401.jpg (102.62 KiB) Vaadatud 26740 korda
IMG_31431.jpg
IMG_31431.jpg (55.04 KiB) Vaadatud 26740 korda
IMG_31511.jpg
IMG_31511.jpg (59.6 KiB) Vaadatud 26740 korda
Sai ka uks ja a-plekk ette tõstetud ning veidi plekke järgi aidatud.
Pinnad mis lähevad vastakuti kokku ja milledele hiljem ligi ei pääse lasen üle vedele tsingiga. Mõnede arust pole aerosoolil mingit mõtet aga leian et antud olukorras on parem ikka kui haljas vastu haljast.
IMG_31521.jpg
IMG_31521.jpg (59.52 KiB) Vaadatud 26740 korda
IMG_31531.jpg
IMG_31531.jpg (54.7 KiB) Vaadatud 26740 korda
_MG_31631.jpg
_MG_31631.jpg (52.94 KiB) Vaadatud 26740 korda
Nii sellega kõik, järgmiseks plaan siis asuda karpide kallale.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 18 Dets 2014, 18:42
Postitas 90Deville
Tore et toimub miskit, minuoma ka samas seisus hetkel. Tundub et ka roostet samapalju :)

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 18 Dets 2014, 20:05
Postitas andreas
Ära nüüd luba vaimul raugeda!


a.