6. leht 7-st

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 01 Apr 2015, 11:16
Postitas elx
Tulemus ei ole kaugeltki nagu uus vaid hoopis väga palju parem kui originaal üldse kunagi on olnud! Silm puhkab seda projekti jälgides.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 08 Apr 2015, 16:25
Postitas Mehis
Vahepeal sai ettevõetud põhja remont. Kuna karbid on ühelt poolt eemaldatud siis on põhja rihtimisele ja keevitamisele parem juurdepääs. Nii pikal tükil tuleb palju sättida ja kohendada, et plekk korralikult sirgelt jääks. Mini on väike ja mingitesse kohtadesse keevitusi puhastama päris raske pääseda. Aga punkt-punkti haaval see siiski tehtud saab. Ilmselt saaks ka mõnes kohas silma kinni pigistada ja lihtsalt liivaga puhtaks pritsida, aga üldiselt ei tahaks seda tööd 5 aasta pärast uuesti ette võtta ja parem juba siis lõigata välja kõik kohad kus pesad sees.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 13 Apr 2015, 00:22
Postitas ares
Kadestamistväärt õmblused :D

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 19 Apr 2015, 21:20
Postitas Mehis
Põhjaga sai põhimõtteliselt lõpetatud, mõned augud veel panna kinni. Terve põhja ulatuses sai tehtud 16 paika, ühesõnaga päris palju uusi tükke tuli.
_MG_33311.jpg
_MG_33311.jpg (137.86 KiB) Vaadatud 30832 korda
Sai ka eemaldatud seespool põrandal olev risttala ja nüüd mõtleb kas lappida see ära või painutada uus.
Selgus ka tõsiasi, et mõistlik oleks enne teise poole karpide tegemist vahetada ära üks rattakoobas.
_MG_33391.jpg
_MG_33391.jpg (122.4 KiB) Vaadatud 30832 korda
Sellega on palju pusimist, kuna detail on keeruline ja sinna ligi saamine ka.
Tegin asjaga algust. Esimene detail valmis.
_MG_33511.jpg
_MG_33511.jpg (75.23 KiB) Vaadatud 30832 korda

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 03 Mai 2015, 21:33
Postitas Mehis
Vahepeal siis vahetatud teise poole sisemine karp, rattakoobas remonditud, tagumise luugi serv vahetatud, rattakoopa vastas plekk vahetatud ja muud pisemaid asju tehtud. Nüüd rattakoobas oma kohale tagasi ja saab karbiga ära ühendada.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 06 Mai 2015, 10:57
Postitas Margo
Ainult ülivõrdes kiidusõnad!
Nii tööle endale, kui et viitsid seda teistega jagada :)

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 14 Mai 2015, 20:53
Postitas Mehis
Seni kuni ootan Märdilt punktkeevitust, et tagumine koobas ära lõpetada, sai tehtud uus põhja risttala. Õnnestus päris hästi ja sai tehtud ka kolm kümnendiku paksemast plekist, et toolid ikka tugevalt kinni püsiks:)

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 14 Mai 2015, 22:27
Postitas andreas
Väga ilus töö Mehis..
Mis aparaadiga sa plekid välja lõikad?

a.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 14 Mai 2015, 23:04
Postitas Mehis
Peamiselt kasutan ketaslõikurit 0,8 se kettaga, vahest ka tikksaagi.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 29 Mai 2015, 16:16
Postitas Mehis
Nüüdseks saanud oma kohale tagasi põhjatala, tagumine rattakoobas ja lõpetatud küljekarbid. Nüüd saab kõvasti värviga löristada ja kõik vahed ning praod sisepindadel täis lasta.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 12 Juun 2015, 14:44
Postitas Mehis
Kas kellegil rohkem teadmisi allolevatel piltidel olevate "kõrvade" kohta, kas neil oli mingi funtsioon ka?

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 15 Juun 2015, 10:31
Postitas eero
Esimese pildi kõrvad - ei mäleta nüüd ilma auto alla ronimata kas piduritorude T käis ühe külge, või siis kinnitus akukaabel ühe külge. Eriti ei saaks küll öelda, et tunduvad hädavajalikud.

Aga teise pildi kõrv on summuti jaoks, kui tuleb keskelt välja.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 15 Juun 2015, 10:39
Postitas Mehis
Huvitav, kas tehasest on siis keskelt summutiga mõni versioon välja tulnud? Aga ühesõnaga selge nendega.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 03 Juul 2015, 18:11
Postitas Mehis
Sai siis lõpetatud tagumise poolraami uuendamine. Esialgsed mõtted olid viia raam tsinkimisse ja selle teadmisega sai seda remonditud, ehk et kõik kinnised karbid sai lahti lõigatud ja korralikult liivaga seest puhastatud. Aga tsinkijatega kohapeal aru pidades otsustasime et parem on jätta see tegemata. Kuna enamus kohtades on topelt plekid siis enne tsingi vannist läbikäimist läeheb detail happesse ja hape ei voolaks raamil igalt poolt välja, ehk et jääb topelt plekkide vahele pidama ja see teeb teadagi mida. Seega sai siiski kogu raam üle valatud epo-krundiga ja asi jokk. Vast järgmised kumme aastat peab vastu.

Re: Mehise ehituslugu

Postitatud: 22 Juul 2015, 15:30
Postitas Mehis
Vahepeal tehtud ja lõpetatud pakiruumi põhi, tagapõlle nurgad ja põll ise. Kuna minu autol olid need kohad kõige halvemas seisus üldse siis sai seda hoolega tehtud. Põlle nurgad sai enne põlle paigaldust eelnevalt värvitud ja servad tihendatud. Tehases seda tehtud ei oldud ja tulemus oli lahti võtmisel kohutav. Kuna kasutasin plekkide fikseerimisel punktkeevitust siis see kuumutab plekki minimaalselt ja saab eelnevalt värvitud detaile omavahel edukalt liita. Hiljem sai muidugi kõik praod värviga üle valatud. Taaskord tegi plekitöö raskemaks absoluutselt mitte sobivad detailid nagu varuratta serv ja taga põll. Ma ei saa aru miks nii mainekas firma nagu Minispares sellist saasta üldse müüb...
Aga vaatamata kõigele sai kogu loole krunt selga ja saab järgmiste kohtade kallale asuda.