3. leht 5-st

Postitatud: 12 Mai 2009, 17:19
Postitas Margo
mikk kirjutas:


Ilus. Sa pead mootori osas siis ikka nobedalt liigutama hakkama. Muidu on uue mootori saamise ajaks väljalase juba nii ära põlenud, et pead tolle ka jälle uue muretsema.
Mikk, ära nüüd ära sõna! :)
Kuna Hornetist tuleb suveauto, siis ehk ei põle see sumbuti nii ruttu ära :)

Mootor on plaanis käsile võtta saabuval talvel, aga selleks ajaks peab Mini muus osas sõidukõlbulik olema.

Postitatud: 12 Mai 2009, 18:13
Postitas Kristjan
Tubli-tubli !

Vinge töö (Y)


Aga mulle ei meeldi üldse see spoileri ringi idee. Minu meelest see minidele ei sobi .... Aga äkki sa oskad ilusaks ta kuidagi teha :)

Postitatud: 13 Mai 2009, 08:57
Postitas Margo
Veel on vara kiita, ootame ikka kuni Hornet omadel ratastel vurama hakkab :)

13" rattad said ostetud ja bodykit plaani võetud enne kui mulle uputatud ümmarguste tagatuledega, debumpered ja 10" ratastega Minid meeldima hakkasid. Egas Hornet pea mul viimaseks Miniks jääma ;)

Minu arvates on see kit suht ainuke õnnestunud masstoodang, mis üldse Minile sobib, sellepärast sai ka see võetud. Eks ma püüan anda endast parima, et ta Hornetil võimalikult kena jääks :)

Postitatud: 19 Mai 2009, 10:28
Postitas Margo
Kaunist kevadpäeva

Nagu plaanis oli, sai nädalavahetusel kaks pikka päeva garaazhis veedetud.
Pool päeva kulus MEGAMini :D kokkupanemisele ja välja saamisele, peale mida kuulus terve garaazh vaid Hornetile. Töö sai hoopis uue hoo ja vahepealsest seisust:

Pilt

oli Pühapäeva õhtuks tulemus selline:

Pilt

Keretööde teostaja hindas olukorda positiivseks. Mõni koht vajab uusi lappe ja UK porr-parandused üle tegemist, aga muidu tundub kere seisukord hea olevat. Kuid eks üllatusi võib värvi alt ikkagi tulla.
Kui kere värvimiseks mittevajalikest osadest lõplikult puhtaks saan ja puuduolevad detailid saabuvad, läheb kere kohe ka tegemisse. Samal ajal loodetavasti saan tegeleda poolraamidega, need üle vaadata ja saabunud jupid külge kruvida.
Näha oma silmaga asju ja detaile, millest ma siiani ainult foorumitest lugenud olen, on päris kasulik ja nii mõnigi puzzletükk leidis omale õige koha :)

Siin siis pilt „Miniminist” :D

Pilt

Pühapäeva õhtu lõpetuseks sai ka bodykit korraks kere külge teibitud, et vaadata milline ta välja näeb. Nohjah… Esmamulje oli, et krdi puksiir! :D Aga kui korralikult ära teha ja auto uutel ratastel õigel kõrgusel on, siis on vaade kindlasti parem :)

Paar pilti "puksiirist" :D

Pilt

Pilt

Igatahes oli positiivne nädalavahetus ja vahepeal suht lootusetuks kiskunud olukord sai uue hingamise. Ehk ikkagi saan Horneti suvetuuriks kokku :)

Postitatud: 19 Mai 2009, 10:50
Postitas Kristjan
Kus kandis Sa temaga mürgeldad? Tuleks hea meelga mõnikord läbi ja vaataks ka asja üle :)

Postitatud: 19 Mai 2009, 14:05
Postitas Margo
Teadjamate nõuanded ja näpunäited kuluvad alati marjaks ära.

Ainuke asi, et Horneti kallal nokitsen Jõhvis, Alutaguse laante vahel. Kui sa Kristjan või keegi teine miniline mõnel nädalavahetusel sinnakanti satub, siis võib ühendust võtta :)

Võimaluse korral sõidan ka see nädalavahetus Miniga "mürgeldama" :D
Kui auto aga ükskord nii valmis saab, et sõidab ja ARK ta teekõlbulikuks tunnistab, siis vurab ta enamuse ajast Tallinna tänavatel.

Postitatud: 19 Mai 2009, 14:50
Postitas Mehis
Ohhoo, keegi siin on endale Zeemaxi muretsenud. Ilmselt oled sa ainus Eestis kellel se küljes saab olema. Aga edu siis keretöödel!

Postitatud: 19 Mai 2009, 15:25
Postitas Yff
Kui kunagi aega leian, siis võin isegi vaatama tulla. Rakverest pole eriti pikk ma kah.

Postitatud: 21 Mai 2009, 08:52
Postitas Margo
Mehis :
Ohhoo, keegi siin on endale Zeemaxi muretsenud. Ilmselt oled sa ainus Eestis kellel se küljes saab olema. Aga edu siis keretöödel!
Ma nimetaks seda "Zeemax style" :) kuna ostetud on eBay'st ja tootjat pole ma vaevunud tuvastama. Muidu leidsin 4-5 tootjat, kes sarnast kiti toodavad.
Ma olen näinud pilti ühest Eesti numbritega Minist, millel on samasugune kit küljes.
Tänud, edu läheb keretöödel kindlasti vaja. Ma pole varem selliseid välimisi "ilu"vidinaid autodele lisanud :)
Yff:
Kui kunagi aega leian, siis võin isegi vaatama tulla. Rakverest pole eriti pikk ma kah.
Anna teada, kui plaanid suuna Jõhvile võtta :)

Postitatud: 04 Juun 2009, 14:58
Postitas Margo
Suvised tervitused!

Lõpuks jõudis kätte ka „eestisuvi”, vahepeal hakkaski liiga päikeseliseks ja soojaks kiskuma :D
Kuid ega ma siin ilmast rääkida tahtnud. Foorumis on viimasel ajal väga vaikseks jäänud, seega otsustasin oma teemas väikese värskenduse teha.

Üleeelmine nädalavahetus sai üht-teist Mini kallal nokitsetud. Kuid tehnilistel põhjustel ei saanud pildilist materjali varem üles.
Kuna keretöödeks hädasti vajalikud paar detaili on siiani saamata, siis hakkasin Mini „üüratusse” salongi talvel ostetud istmeid sobitama.

Esimesteks istmeteks sai talvel ostetud reguleeritava seljatoega istmed:
Pilt

Tagumisteks tavalised korvid:
Pilt

Täpiks i peal ka turvavööd:
Pilt

Nii esimesed kui tagumised istmed on kaetud sama materjaliga (väidetavalt alcantara) ja ilma mummukileta näevad väga viisakad välja ja on üllatavalt mugavad. Värv on valitud siis auto nimele vastav. Samades toonides sooviks kunagi teha ka ülejäänud auto sisustuse.

Enne istmete tellimist sai istmete mõõte kontrollitud ja Mini mitu korda üle mõõdetud ning kõik tundus nagu sobivat. Pärast istmete saabumist jäi oodata vaid aega kui auto puhas ja saab hakata istmeid sisse proovima. Tegelikkuses aga on nende istmete autosse mahutamine päris ... "lõbus" ettevõtmine. See on see, kui oled harjunud nokitsema Autode mitte Minide kallal :) No offence!
Kahe pooliku päeva tulemusena sai esiistmete kinnitused peaaegu lahendatud, kuid ma nokitseks nende kallal veel natuke. Tagumiste istmete kere külge kinnitamine sai ka teoorias paika pandud, eks kui praktikaks läheb, siis selgub kui reaalne see tegelikult on.

Kuid istmetest keerulisemaks saab kindlasti turvavööde paigutus. Eriti kuidas lahendada esimeste istmete turvavööde kinnitus tagumiste istmete juures. Foorumitest on siiani silma jäänud, et kui ette panna 4. või enama punkti turvavööd nii nagu ohutusnõuded seda nõuavad, siis sisuliselt tagumine iste muutub kasutuks. Minu Mini puhul tähendaks see kahe uhiuue korvistme ja nende vööde muutumist „all show”ks. See ei ole nüüd kuidagi see, mida mina olin endale ette kujutanud.

Jäädvustasin ka kaks võimalikku turvavööde paigutusvarianti, milledest esimene välistab tagumiste istmete praktikas kasutamise, kuid vööde paigutus oleks ideaalilähedane:
Pilt

Teine variant aga jätaks teoreetilise võimaluse tagumisi istmeid kasutada, kuigi ma ei usu, et keegi vabatahtlikult sinna ämblikuvõrku roniks :)
Pilt

Nii et nokitsemist ja mõtteainet on veel küllaga :)

***

Väheke naljanurka ka :)
Kes on öelnud, et 13" rattad on Mini jaoks liiga suured:
Pilt

Pilt

:)

Postitatud: 04 Juun 2009, 17:59
Postitas Kristjan
Oh juudas :O Ma pole sellist asja veel näinud , et keegi minisse neli
4-point istet paneb :D ! Segane !

Aga ma tõesti ei kujuta ette kuidas Sa need turvavööd lahendad.... või kuidas keegi sinna taha üldse minna saab !? Et kuidas Sul need esimesed eest ära liiguvad.... !?

Postitatud: 04 Juun 2009, 19:08
Postitas miniest
Ma kuskilt Eesti autofoorumist lugesin ja meelde on jäänud, siis kas sa kasutad vöi ei kasuta tagumisi istmeid, aga olemas nad peavad olema. :?
25 vöi enam aastat vanema auto puhul see asi vist ei kehtinud. :roll:
(Pole selles muidugi 100% kindel)

Nii palju, kui ma uurinud olen, siis täites Eesti seadusi Saksa täpsusega, on tegelikult siin igasugune tava autode modifitseerimine keelatud Ehk masin peab olema stock(Sellisena nagu tehasest ta väljus) :cry:
(Kuigi ka selles pole ma 100% kindel)
Vast, möni targem inimene räägib täpsemalt, kuidas asjad tegelt on. :roll:

Postitatud: 04 Juun 2009, 19:20
Postitas 90Deville
Tagumised korvistmed on ikka vähe overkill, minu arust.
Need on nii suured et tagumise akna vöib rahulikult plekiga kinni keevitada :D niikuinii midagi sealt enam sisse-välja ei näe.

Postitatud: 05 Juun 2009, 18:56
Postitas miniac
Ma vaatasin ühe pildi pealt, et autos on kollased Ku Klux Klani liikmed:D

Postitatud: 08 Juun 2009, 20:02
Postitas Margo
Kristjan: …
Kristjan, ma polegi väitnud, et ma päris normaalne olen :) Selleks peab ikka mingi kiiks olema, et hobiautoks võtta sisuliselt kuivatuspaberist üle 40 aasta tootmises olnud autoke :D

Esimesed istmed tulevad reelingutel ja seljatugi on reguleeritav ning ettepoole kallutatav, seega esimesed istmed tagumistele pääsu ei takista. Vööde „ämblikuvõrguga” on muidugi teised lood.
Miniest: …
See teooria, et kui passis on märgitud neli kohta, siis peab autos ka neli kohta olemas olema mulle sobib, isegi kui need on vaid kohatäiteks. Või siis registreeridagi auto kohe kahekohalisena. Aga see oleks liiga suur ahvatlus Minist SPL masin ehitada ja see ei ole praegu eesmärk. Kuigi 17" DD ootab rakendust...

Vene järjekindluse ja saksa täpsusega seadustes näpuga surkimises ollakse meil vähe liiga agarad jah. Kuid kuidagi on pea kõik modifitseeritud ja parendatud autod siin arvele ja tänavalegaalseks saadud, seega ma loodan parimat. Kuid eks see selgub siis kui asjaks läheb.
90Deville: …
Olen sinuga täiesti nõus, et tagumised korvistmed on overkill :D Aga kuna suure hurraaga sai need tellitud, siis nüüd lihtsalt ära visata või keldrisse tolmu koguma jätta oleks veelgi suurem nonsens. Seega minu pärast olgu nad siis kasvõi ilu jaoks seal Minis. Praktiline ei ole see auto ju ühegi nurga alt, kui just suurlinnas parkimine välja jätta :)
Nii väikese auto puhul pole seda tagumist akent ju vajagi :D
Miniac: …
Muig, kui seda pilti nüüd nii vaadata, siis oleks nagu jah :D


Nädalavahetusel sai jälle natuke Mini kallal nokitsetud ja esimeste istmete kinnitus teoreetiliselt paika pandud. Hädasti oleks vaja Mini keret vähemalt 5cm laiemaks saada :D

Kere küljest sai eemaldatud viimanegi detail mis keretöid segaks ja igavusest sai hakatud kruvikeerajaga nähtavaid roostekohti urgitsema. Mnjah…
Kui keegi ühes filmis on öelnud "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
Siis Mini kohta võiks öelda "Mini was like a box of rust. You never know how much of it you're gonna get."

Kui tegemiseks läheb, siis pole üldse välistatud, et vaja läheb ka uusi keredetaile. See kõik aga muudab Mini sel suvel sõitma saamise aina utoopilisemaks.

Tehase värvi ja roostetõrjetööd vaadates jääb mulje, et see auto on mõeldud kas klaaskastis näitusele panemiseks või väga kuiva kliimavööndisse, aga raudselt mitte „vana hea inglismaa” teedele. Kui siia juurde lisada plekk millest Mini kered tehtud on, siis on üldse ime, et neid veel nii palju liikvel on. Minu lugupidamine neile heas mõttes hulludele entusiastidele, kes neist roostehunnikutest plekk pleki haaval uusi autosid ehitavad, see ei ole normaalne.
Pole muidugi välistatud, et ma ise seda tegema ei pea :D