Ares ja Mini 1,3i 93a

Lood meist ja minidest
Vasta
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Ares ja Mini 1,3i 93a

Postitus Postitas ares » 14 Apr 2009, 11:49

Mõeldud tehtud, nüüd siis selline asi garaazis.
Üldiselt päris heas korras aga natuke on ikka vaeva kah näha, esimese vaatluse vead olid:
1. Sidur kinni kiilnud ehk koguaeg lahutatud asendis (peaks nüüd korras olema peale haamriga asjale lähenemist)
2. Vasak tagumine iluliist puudu
3. Käisipidur? mis asi see veel on
4. Elektriline katus teeb küll head häält aga maha ei sõida :P
5. Suunatuled ning tagurpidikäigu tuli ei tööta
6. Kahtlus ,et piduritega pole kõik päris korras
7. Ukse seespoolsed ülemised iluliistud võib pmselt ära visata, väga jamas seisus.

Aga veelkord tänud kõigile kes kaasa aitasid :)

Pilte ja muud juttu vast natuke hiljem.
Janno
Postitusi: 1945
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 14 Apr 2009, 12:51

Ares, tagurpidikäiku ei tunnista kuna selle juhtmed on lihtsatl lahtu ühendatud. Käigukangist ülespoole vaiba alla peaks vedelema juhe kahe otsaga.Ühenda see ära juhtmega mille otsikud sul käigukangi kõrvalt vastu irvitasid :lol:
Cooper Sport
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 14 Apr 2009, 13:14

Jaajaa :) aga ta siiski Praegu ei tööta kui täpne olla :D eks ma täna ühendan ära mis otse ripakil ja proovib veel muid asju üle.
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 14 Apr 2009, 21:50

Sai siis täna natuke garaazis mütatud :), tulemuseks:
Elektriline katuse"eemaldi" töötab!
Auto läigib ning auto hoolega üle harjatud.
Sidur on korras ning täiesti sai juba paar ringi sõidetud :)

Kuigi tuli nüüd välja ,et sisemised iluliistud "puitmiski" tuleb kõik maha kanda või uuesti millegiga katta, kate täiesti koorus.
Gaasi tross või miski käib kuidagi äkiliselt või jääb lihtsalt miski hetk kinni, ei saand päris aru aga korras ta ei ole.
Kaugtulesid ei saa ilma udutuledeta tööle, ainult kõik koos.
Kaitsmeid ei suutnud üles leida :P aga eks ma siis täna uurin ,et kus need imeloomad on.
Üks pilt kah!
Pilt[/img]
Kasutaja avatar
tomaza
Postitusi: 29
Liitunud: 22 Juul 2008, 09:02
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas tomaza » 14 Apr 2009, 23:21

Need ongi lisa täis tuled :)
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 14 Apr 2009, 23:56

ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 15 Apr 2009, 01:09

Jah temakene :) õnneks nägi reaalsuses palju parem välja kui nendel piltidel. Ei old põhjust kahelda ka eriti kuna kõrvall 3 minilast kinnitasid ,et hea hea :), niiet peale väikest kauplemist ja omajagu odavamalt sai ta ka minu omaks.

Aa.. no võtan siis teadmiseks selle tulede asja :). Ülevaatusel see kedagi ei häiri ,et täistuled 4ja silmaga on?
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 15 Apr 2009, 17:23

Ei no minul käivad need lisatuled küll eraldi lülitist. Vbl on sul eelmine või üleeelmien või üleüleeelmine omanik need kuidagi mugavuse mõttes kokku ühendanud !?

Ega neist mingit praktilist kasu ei ole, rohkem edevuse laat. :)

Pidurid tuleb kindlasit kõik üle käia. Sellest ilmselt ka käsipiduri nõrkus, nimelt tuleb tagumisi trummelpidureid ise aegajalt peale keerata, esimesed klotisd pingutavad ennast automaatselt. Samas võivad ka need klotsid ammuilma juba läbi olla.

Igatahes jah, soovitan soojalt pidurid üle käia. Sul Haynesi manual on olemas? Sealt saad kiigata.

Mina enda kollasel käisin tagumised trumlid üle ja käsipiduri võttis kohe väga teravalt !

Kristjan
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 18 Apr 2009, 01:11

Praeguseks olen kogu sisu välja võtnud kuna tuli välja ,et kusagilt oli vesi läbi imbunud ja mattide ning isolatsiooni alla pugenud. Isolatsiooni seisukord oli kohati niivõrd niru ,et tellin inglismaalt uue sisu koos müraisolatsiooniga.
Niipalju hea vähemalt ,et otseselt ei ole see vesi kusagile suurt roostet tekitanud. Oi kuidas need pigimatid käivad pinda :D

Igasuguse rooste seisma panekuks on ostetud natuke Dinitrol ML-i, mis peaks suht parim tõrje olema.
Veel olen sunnitud vist sumbutit kusagilt keskelt lühemaks lõikama ja uuesti ühendama, kuna keegi on selle liiga pika pannud ja asi koliseb vahel vastu tagaosa äärt.

Niiet tegevust jagub, oleks ainult ilma sest garaaz pole just soojustatud ega ka kõige valgem .. andke päikest!
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 16 Mai 2009, 01:49

Teeks siis väikese uuenduse.

Uus Minispordist tellitud must sisu on nüüd ilusti autos. Siis kuigi moraal, kui tellite nö kõige delux super varjandi siis ei tasu ikkagi eeldada ,et te nagu lollakad ahvid kõike parajaks ei pea lõikama ja isegi siis on osad jupid parempoolse rooli jaoks.

Kapoti alla läks kah omajagu pisiasu, suurim neist K&N koonusfilter, pilt on väärt rohkem kui sõnad: http://picasaweb.google.com/ares.hubel/ ... 3745590322

Suunatuled ja igasugu pisiasjad on ka nüüd korras. Suunatulede jamamisega sai ka targemaks, nimelt miski pärast saavad suunatuled voolu ohulüliti kaudu, seega kui suunatuled ei tööta võib põhjus lihtsalt korrodeerunud ohulülitis olla.

Nüüd on veel jäänud esiakna tihend vahetada, kapott peale kruvida ja leida lahendus miskile gaasipedaali isepärale kus pedaali kiire vajutamisega kaasneb vastupidine effekt :)

Igasugu pisiasju ei jõuaks üles lugedagi, viimased kuu aega on ühtlaselt Mini all-peal-sees-ja-kohal veedetud. Kui kõik läheb ideaali järgi, siis järgmine nädal on tänavatel üks täiesti legaalne ja ilus Mini ka omal jõul liikumas :)
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 11 Juun 2009, 13:45

Muljetaks siis vahepeal toimunut.

Eilsega sain valmis oma suure projektiga mis kulmineerus kogu soojenduse välja viskamisega ja kapoti all vastavate voolikute ümber suunamisega. Kokkuvõtlikult ei olnudki väga raske ja Mini nüüd omjagu kergem ja lihtsam, rääkimata vabast ruumist.
Soojenduse asemel tuleb 1 või 2 12V fööni, mis töötavad päris asjalikult, igatahes tunduvalt paremini (isegi ainult 1) kui vana soojendus.
Kõikide pisijuppide vahetust ei jõua üles lugedagi, suuremad: tuled, esiakna tihend, radika ülemine toru silikooni vastu, sumpsi aukude lappimine.
Hea on see ,et otseselt gaasi auke enam ei ole. Eks kaasa aitasid nii sumpsi lappimine kui gaasitrossi reguleerimine (uue trossi mis tellisin sai ofcors vale roolipoolega).

Kõik jupid mis tellinud on siiamaani tulnud plminishop.com kaudu ja vägagi eeskujulikult 6-7 päeva koguaeg. Siit endale teadmiseks ,et RHD tähendab suht koht ikka parempoolset rooli mitte parempoolset liiklust :D

Loodetavasti varsti enam juppe ei vaheta ja ära ei võta vaid hakkan lisama muusikat ja muud sellist :)
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 12 Juun 2009, 01:40

Veel üks üllatus ;)
Tagumistel piduritel on klotside needid läbi roostetanud ja vähemalt ühel poolel sõitsid nad seal oma suva järgi ringi. Kogu värk on veel omajagu roostes kah. Kas uute katete neetimine on mõtekas? Äkki kellegil vedeleb miskeid normaalses konditsioonis tagumiste pidurite juppe, jõuaks vast kokkuleppele :)
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 12 Juun 2009, 15:14

ares kirjutas:Veel üks üllatus ;)
Tagumistel piduritel on klotside needid läbi roostetanud ja vähemalt ühel poolel sõitsid nad seal oma suva järgi ringi. Kogu värk on veel omajagu roostes kah. Kas uute katete neetimine on mõtekas? Äkki kellegil vedeleb miskeid normaalses konditsioonis tagumiste pidurite juppe, jõuaks vast kokkuleppele :)
mööda ära, mis mini tagumise piduriklotsi pikkus on. mul on persetäis allegro tutikaid piduriklotse, äkki mingi ime läbi on sama suurus, mis allegrol! :)
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 15 Juun 2009, 15:48

Peaks olema 177,8 x 32
Vasta