Postitatud: 10 Apr 2010, 01:31
Tervitused idarindelt.
Täna õhtul sai asja rahulikult võetud ja mõned kohad veel puhastatud, et homme pahteldama asuda.
Kuid selle eest köitis tähelepanu karburaatori küljel olevad kaks lahtist toru ja meenus, et karburaatori reguleerija ütles sügisel nende kohta midagi, aga mida, seda ma enam ei mäleta.
Sai nüüd natuke guugeldatud ja leidsin sellise toreda pildi:
Ja mind huvitasid siis torud 5 ja 6.
Lugesin, et "5" on overflow ja et see oleks kasulik kas vooliku või toruga viia väljalaskest ja elektroonikast eemale.
Toru "6" aga on engine breather connection ja nagu nimigi ütleb, peaks olema ühendatud mootori "tuulutusega". Üks kommentaaridest:
The engine breather pipe should be connected as it creates a partial vacuum in the crank-case, helping to keep it clean & reducing the chance of oil leaks, most importantly from the primary gear bushes which, by design, cannot have an oil seal.
Ühes teises teemas küsiti, et kas mõlemad mootori breatherid tuleb omavahel Y-toruga ühendada ja omakorda"6"-ga, siis sellele anti jaatav vastus.
Küsimus targematele: mis on veel toru nr "6" avatud oleku kõrvalnähud, lisaks väiksemale õlilekke tõenäosusele ja kas mõlemad mootori "tuulutajad" peavad olema ühendatud "6" toruga?
Täna õhtul sai asja rahulikult võetud ja mõned kohad veel puhastatud, et homme pahteldama asuda.
Kuid selle eest köitis tähelepanu karburaatori küljel olevad kaks lahtist toru ja meenus, et karburaatori reguleerija ütles sügisel nende kohta midagi, aga mida, seda ma enam ei mäleta.
Sai nüüd natuke guugeldatud ja leidsin sellise toreda pildi:
Ja mind huvitasid siis torud 5 ja 6.
Lugesin, et "5" on overflow ja et see oleks kasulik kas vooliku või toruga viia väljalaskest ja elektroonikast eemale.
Toru "6" aga on engine breather connection ja nagu nimigi ütleb, peaks olema ühendatud mootori "tuulutusega". Üks kommentaaridest:
The engine breather pipe should be connected as it creates a partial vacuum in the crank-case, helping to keep it clean & reducing the chance of oil leaks, most importantly from the primary gear bushes which, by design, cannot have an oil seal.
Ühes teises teemas küsiti, et kas mõlemad mootori breatherid tuleb omavahel Y-toruga ühendada ja omakorda"6"-ga, siis sellele anti jaatav vastus.
Küsimus targematele: mis on veel toru nr "6" avatud oleku kõrvalnähud, lisaks väiksemale õlilekke tõenäosusele ja kas mõlemad mootori "tuulutajad" peavad olema ühendatud "6" toruga?