Oliver - Rover Mini Italian Job
Tänud
Reedel sai siis Italy omale uue ja vähe vihasema häälega sumbuti.
Eelmine oli kolmest kohast katki ja vajas väljavahetamist, kuigi sõps parandas selle eelmine aasta lõpp ära, et esimese pikema sõidu saaks tehtud.
Uus sumps siis - Exhaust RC40 Stage 1 Kit 998cc 1275cc Single Back Box, Bore RC 40 In Mild Steel.
Vahepeal hulgi uusi tihendeid ja muud varuosi väljavahetatud. Helisüsteem läks samuti väljavahetamisele, sest olid ikka parajad kõrvarikkujad. Abiks varuosade tarnimisel olid ja on siiani Eino ja suured, suured tänud talle selle eest, Uku aitas uk`st nodiga, ning samuti miniklubi liikmed on alati suureks abiks kui mingi küsimus esile kerkimas.
Eelmine oli kolmest kohast katki ja vajas väljavahetamist, kuigi sõps parandas selle eelmine aasta lõpp ära, et esimese pikema sõidu saaks tehtud.
Uus sumps siis - Exhaust RC40 Stage 1 Kit 998cc 1275cc Single Back Box, Bore RC 40 In Mild Steel.
Vahepeal hulgi uusi tihendeid ja muud varuosi väljavahetatud. Helisüsteem läks samuti väljavahetamisele, sest olid ikka parajad kõrvarikkujad. Abiks varuosade tarnimisel olid ja on siiani Eino ja suured, suured tänud talle selle eest, Uku aitas uk`st nodiga, ning samuti miniklubi liikmed on alati suureks abiks kui mingi küsimus esile kerkimas.
Italy Kuller :twisted:
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
Miks ma Minid mudas suplemas ei näinud ??????
AK-uudistes näitas kuda Oliver Haapsalus mudas suples
AK-uudistes näitas kuda Oliver Haapsalus mudas suples
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
Sai käidud jah
Ilm oli mõnusalt vihmane aga muda oli kuum (51c) ja Mini oli kuumamuda eest peidus
Muidugi sinna sõites käis läbi ka see, et oleks võinud selle teha koos Miniklubilistega.
Kui algas registreerimine (Hela registreeris meid), et siiagi lisanud ja siis kõik koos vuranud Haapsalu mutta.
Teinekord targem
http://uudised.err.ee/?0534940&id=34786&play
Ilm oli mõnusalt vihmane aga muda oli kuum (51c) ja Mini oli kuumamuda eest peidus
Muidugi sinna sõites käis läbi ka see, et oleks võinud selle teha koos Miniklubilistega.
Kui algas registreerimine (Hela registreeris meid), et siiagi lisanud ja siis kõik koos vuranud Haapsalu mutta.
Teinekord targem
http://uudised.err.ee/?0534940&id=34786&play
Italy Kuller :twisted:
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
Testisin siis Italy bensupaagi ära. Manuaalis on kirjas, et 30L kuid kohe mitte ei tahtnud uskuda, et mahub seda palju.
Kanister pagassi ja siis võimalikult kaua ringi vurada, punane joon juba ammu ilma käes ja vajub aina alla poole. Muutus teine vägagi äkiliseks ja kiireks kui aurude peal sai vuratud. Paak tühi, kanistrist bens paaki ja kohe kütust tankima, ning ohoo juurde veel 21l, nii et sinna väikesesse paaki lähebi ikkagi suts üle 30L ära.
Kanister pagassi ja siis võimalikult kaua ringi vurada, punane joon juba ammu ilma käes ja vajub aina alla poole. Muutus teine vägagi äkiliseks ja kiireks kui aurude peal sai vuratud. Paak tühi, kanistrist bens paaki ja kohe kütust tankima, ning ohoo juurde veel 21l, nii et sinna väikesesse paaki lähebi ikkagi suts üle 30L ära.
Italy Kuller :twisted:
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
Eelmine aasta alguse saanud ja sellel aastal suurema hooga käivitunud seismised vajasid lahendust. Nii kui õues ilm soojaks läks, nii Italy tee ääres seista tahtis. Liiklusummikud olid rõõmupäevad, garanteeritud oli teeäärsed seismised ning sai kaeda mööduvaid masinaid. Kuid nüüd tänu Eino`le on loodetavasti see möödas ja saab natukene rahulikumalt sõita, ilma et radikas keema läheks ülikiirelt.
- Manused
-
- Polt veel puudu
- 20062011001.jpg (189.29 KiB) Vaadatud 35247 korda
-
- 20062011.jpg (255.19 KiB) Vaadatud 35247 korda
Italy Kuller :twisted:
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
Millest oli keemine põhjustatud?
Jagad inffi?
a.
Jagad inffi?
a.
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
Radikas läks keema.
Sellel aastal piisas juba 5 6 valgusfoorist ja kees nagu kann. Päiksepaistelise ilmaga, kui kraadid olid 20 lähenemas oli sõit suht riskantne, et kas pääsed vooluga liikuma või jääd toppama ning ühtlasi teeäärde seisma. Nipet täpet tehtud samuti. Kuigi alles veel elektri jama, paned kaugtuled peale ja makk väljas. Vahepeal oli veel lisaks suunatuli kaugtuledele, ning makk out. Vaatab, kas eraldi makijuhtmega laheneb see jama ära.
Sellel aastal piisas juba 5 6 valgusfoorist ja kees nagu kann. Päiksepaistelise ilmaga, kui kraadid olid 20 lähenemas oli sõit suht riskantne, et kas pääsed vooluga liikuma või jääd toppama ning ühtlasi teeäärde seisma. Nipet täpet tehtud samuti. Kuigi alles veel elektri jama, paned kaugtuled peale ja makk väljas. Vahepeal oli veel lisaks suunatuli kaugtuledele, ning makk out. Vaatab, kas eraldi makijuhtmega laheneb see jama ära.
Italy Kuller :twisted:
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
Ot ma ei saa nüüd ikka aru, et millest siis see radikas keema läks ning kuidas probleemi lahendasid?
a.
a.
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
Ilmselt siis radikas katki nagu minulgi oli. Jooksis aja jooksul tühjaks ja läkski kuumaks. Ei usu, et siin muud raketiteadust taga on
Cooper Sport
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
et kindlasti võis põhjus olla jahutusvedeliku kadumine vähesel määral aga suurema probleemina pakuks välja siiski jahutus särgi/torude ummistus. Eks autolgi ole vähe sama et kui ei hoolitse siis sellised jamad tekkivad ehk siis peaks jahutusvedelikku vahetama ja ka vahest kogu jahutus süsteemi puhastama.
eino
eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
OK- rääkisin enda eest. Minu radika kohta öeldi, et katki.
Cooper Sport
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
Oliver
Said pandud keemisele piiri?
a.
Said pandud keemisele piiri?
a.
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
Üleeile ja eile sai siis Italy omale toonkiled ette. Ära tüütas see, et kui õhtul sõidad siis tagumise auto tuled Italy sisemusse päevatõid.
Algul sai päringuid tehtud, et kui palju tegemine maksma läheb, hinnad olid seinast seina 70-120 eurot. Erikile firmad, siis erivärvid teab mis asju veel toodi põhjendusteks miks hind kõrge.
Siis mõtlesin, et kas ise ei saa ette neid pandud. Minid on küll lasknud panna aga kui uuesti tekkiks olukord siis pankes ise.
Ok uurima kas nad siis kilesid müüvad. Ei, Ei, Ei. No tore küll.
Jannolt info, et Kadaka tee 70 saab tagumiseklaasi tihendi. Läksin sinna, jah universaal tihend, ok võtan ära 15 eurot.
Ning siis ta soovitaski, et siin samas kohe 1 km eemal on Kileproff, äkki nemad müüvad. Alguses, et me paneme ise, sedasi ja sedasi aga kas müüks. Noh, ikka müüks. Sai siis sõbralt abi küsitud, et kas ta tuleks aitama. Nõus.
Kile ostetud 1.5ruut 27 eurot.
Mainis veel, et kuna küljeklaasid on raamümber ja seda raske maha saada siis tuleb toonkile lõigata igast äärest 1mm ja siis must krunt, sedasi oleks kõige parem. Ning ühest kohast mainiti, et tagumine klaasil on kaks kumerust. Selge, kaks kumerust, ok youtube ja vaatama, et kuidas siis neid kilesid paigaldada. 45 min vaadatud, erineivad ja umbes siis arusaanud, et mis tööriistu vaja läheb ja kumeruste silumisel abiks kuumföön. Prismast ostsin siis aknakaabitsa, mis siis sodi maha kraapis, terav nuga, kuigi selle teraga saab samamoodi siluda.
Garaazi õhtul ja tegutsema. Kuna esimest korda ja sõps oli ennem teinud siis ok, sina võta tagumine klaas ja tegele nende kumerustega, muidu vussin ma veel midagi ära. Mina siis kahe küljeklaasi jändama. Klaasid maha võetud, tagumist ei saanudki muud moodi kätte kui tihendid maha lõhkudes ja siis klaasid puhtaks pestud. Kile teisele poole peale, kile pool alla ja lõikan välja. Noh lõikasingi siis natuke,et ah mis see siis ole, lõikan täpselt, et küll selle kile sinna tihendi vahele pressib kui vaja. Muhvigi! Lõika nii nagu proffid ütlevad, et jääks varu äärde aga ei vaja ju oma loomingut teha. Noh, lõpptulemeus oli see, et sõber sai kumera klaasi valmis ja teise küljeklaasi, samasl ajal kui mina kilet, mis aina kinni jäi, vaikselt tükk tükk haaval lõikas parajaks. Vahva käsitöö ring. Kuna kell oli juba kaksteist, siis magama ja järgmine õhtu ette.
Klaasi uus tihend sobis hästi, tihendi vahele see teine tihend sai sisse pressitud näppudega ilusti. Klaasid lups ja lups ette ja näe, sai lõpuks see tagumise klaasi soojendi ka töökorda. See polnud kordagi töödanud minu käes olles.
Ise tehtud, hästi tehtud, mina rahul ja tänane sõit oli meeldivam kohe.
Algul sai päringuid tehtud, et kui palju tegemine maksma läheb, hinnad olid seinast seina 70-120 eurot. Erikile firmad, siis erivärvid teab mis asju veel toodi põhjendusteks miks hind kõrge.
Siis mõtlesin, et kas ise ei saa ette neid pandud. Minid on küll lasknud panna aga kui uuesti tekkiks olukord siis pankes ise.
Ok uurima kas nad siis kilesid müüvad. Ei, Ei, Ei. No tore küll.
Jannolt info, et Kadaka tee 70 saab tagumiseklaasi tihendi. Läksin sinna, jah universaal tihend, ok võtan ära 15 eurot.
Ning siis ta soovitaski, et siin samas kohe 1 km eemal on Kileproff, äkki nemad müüvad. Alguses, et me paneme ise, sedasi ja sedasi aga kas müüks. Noh, ikka müüks. Sai siis sõbralt abi küsitud, et kas ta tuleks aitama. Nõus.
Kile ostetud 1.5ruut 27 eurot.
Mainis veel, et kuna küljeklaasid on raamümber ja seda raske maha saada siis tuleb toonkile lõigata igast äärest 1mm ja siis must krunt, sedasi oleks kõige parem. Ning ühest kohast mainiti, et tagumine klaasil on kaks kumerust. Selge, kaks kumerust, ok youtube ja vaatama, et kuidas siis neid kilesid paigaldada. 45 min vaadatud, erineivad ja umbes siis arusaanud, et mis tööriistu vaja läheb ja kumeruste silumisel abiks kuumföön. Prismast ostsin siis aknakaabitsa, mis siis sodi maha kraapis, terav nuga, kuigi selle teraga saab samamoodi siluda.
Garaazi õhtul ja tegutsema. Kuna esimest korda ja sõps oli ennem teinud siis ok, sina võta tagumine klaas ja tegele nende kumerustega, muidu vussin ma veel midagi ära. Mina siis kahe küljeklaasi jändama. Klaasid maha võetud, tagumist ei saanudki muud moodi kätte kui tihendid maha lõhkudes ja siis klaasid puhtaks pestud. Kile teisele poole peale, kile pool alla ja lõikan välja. Noh lõikasingi siis natuke,et ah mis see siis ole, lõikan täpselt, et küll selle kile sinna tihendi vahele pressib kui vaja. Muhvigi! Lõika nii nagu proffid ütlevad, et jääks varu äärde aga ei vaja ju oma loomingut teha. Noh, lõpptulemeus oli see, et sõber sai kumera klaasi valmis ja teise küljeklaasi, samasl ajal kui mina kilet, mis aina kinni jäi, vaikselt tükk tükk haaval lõikas parajaks. Vahva käsitöö ring. Kuna kell oli juba kaksteist, siis magama ja järgmine õhtu ette.
Klaasi uus tihend sobis hästi, tihendi vahele see teine tihend sai sisse pressitud näppudega ilusti. Klaasid lups ja lups ette ja näe, sai lõpuks see tagumise klaasi soojendi ka töökorda. See polnud kordagi töödanud minu käes olles.
Ise tehtud, hästi tehtud, mina rahul ja tänane sõit oli meeldivam kohe.
- Manused
-
- Küljeklaas.jpg (157.89 KiB) Vaadatud 35161 korda
-
- Küljeklaas ja Tagaklaas.jpg (192.03 KiB) Vaadatud 35161 korda
-
- Tagaklaas.jpg (176.13 KiB) Vaadatud 35161 korda
Italy Kuller :twisted:
Re: Oliver - Rover Mini Italian Job
No tubli, nüüd oota nädalake, ja siis pane pildid seestpoolt.
Algul tundub köik lilleline!!
Algul tundub köik lilleline!!
Üksiku Riley Elfi klubi