4. leht 8-st

Re: andreas Miniga

Postitatud: 15 Mai 2011, 22:23
Postitas andreas
Vahepeal olen saanud kasutada väärtusliku aega ka seesugusteks tegemisteks.


Nüüd jäänud uue mootori juures veel kõige põnevamad tööd ( konstueerimine )

Re: andreas Miniga

Postitatud: 16 Mai 2011, 00:52
Postitas ares
Holy cow! :)

Re: andreas Miniga

Postitatud: 23 Mai 2011, 21:49
Postitas andreas
Vahepeal siin mootori kallal nokitsedes ei osanud ma kartagi sedasorti tagasilöögist.
Hakkasin siis vaikselt mootori kõhupoolt kokku keerama, ning kepsu saalesid installides juhtus sedasorti juhus.
Momentvõtme ilusasti timminud 45 Nm, ning lootes kinni saada keerata kepsusaalesid, tundus asi mulle kuidagi imelikuna kuna võtmest ei tulnud ega tulnud seda tuttavat klõpsu. Asja natuke lähemast uurides selgus et hakkasid millegi pärast järgi venima vahetamata jäänud vanad kepsu poldi kaelad mis hakkasid juba omakorda muljuma kepsu poldiavasid.
Kurb .

Re: andreas Miniga

Postitatud: 28 Veebr 2012, 18:05
Postitas andreas
Nüüd siis peagi käes juba hooaeg 2012 kuid garaazis seis suht nutune.
See talv pidin laheda sooja garaazi olude sunnil vahetama suure ja külma garaazi vastu ning koheselt kannatab selletõttu ka kvaliteetne aeg mida Mini kallal saan veeta.
Päris kohapeal tammumist siiski ei ole olnud. Midagi plaanipärasat on küll korda saadetud , kuid väga palju on veel tegemata.
Mootori juures pole jõudnud midagi kasulikku ette võtta, sest külmast krimpsus sõrmed ei suuda nii peenikest tööd taha , seega asusin natu suuremate tetailide kallale.
Selle talve eesmärgiks võtsin korda teha ja värvida kapotialune, esisid, vedsustud uuendada, lisada mürasummutust, juhtmestik, ning loomulikult saada käima valmiv mootor.
Hetkel boxis siis pilt selline nukravõitu...

Re: andreas Miniga

Postitatud: 28 Veebr 2012, 19:44
Postitas kobe
Tere!
Loen esimest korda seda teemat ja tahtsin kiita värvi :) Tahtsin veel küsida kuidas sild tundub nende puksidega?

Kahur

Re: andreas Miniga

Postitatud: 28 Veebr 2012, 22:04
Postitas andreas
Tänud kiituse eest.
Sild tundub?
Pole veel saanud masinat nende puksikestega saanud liigutada.
Vähemasti külge istisid nad küll ilusasti.
Tegelikult otsisin igast neti urkast mustasid polysid, kuid olid vaid saadaval mõned üksikud pulgad.
Kogu kiti vähemasti ei leidnud. Seega pidingi leppima värvilistega.
Kuid nende õõtshoova võlli laagrite vahetamine on ikka omaette kunst.
Mina neid õõtsa seest muud moodi välja ei saanudki kui keevitasin neile mutri sisse, ning tegin mutri ja keermelati abil löök–tõmmitsa.
Sarniiride häälestamine nende vaheseibikeste abil on ka ikka paras jaburdus :doh:

Re: andreas Miniga

Postitatud: 29 Veebr 2012, 19:33
Postitas kobe
andreas kirjutas: Kuid nende õõtshoova võlli laagrite vahetamine on ikka omaette kunst.
Mina neid õõtsa seest muud moodi välja ei saanudki kui keevitasin neile mutri sisse, ning tegin mutri ja keermelati abil löök–tõmmitsa.
Sarniiride häälestamine nende vaheseibikeste abil on ka ikka paras jaburdus :doh:
Jaja :D pean ka need laagrid ees ja taga ära vahetama.
Suht tülikas on sarniire teha aga kui ma ei eksi siis metro käädmikud on juba ühes tükkis sarniiridega VIST :roll:
Aga miks musti pukse taga ajasid mis värviliste siis viga? Endale trein ise polüuretaanist. Sõber lubas slikid puru lõigata minil kui panen odavad neti poe puksid ja nedega rajale ilmun :) Ta väidab, et odavad puksid ei pea ta rinka auto all üle paari võistluse vastu see eest ise treitud puksid peavad peaegu kogu hoaja.

Kahur

Re: andreas Miniga

Postitatud: 29 Veebr 2012, 22:32
Postitas andreas
No neid ellipsi kujuga pukse on küll jube kehva endal treida.

http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... 396wt_1161

Oranz ei meeldi, sest püüan nii palju võimalik säilitada Minil silma torkavatel osadel originaali lähedasi lahendusi.
Ei sümpatiseeri mulle kui sildade või siis kapoti alt irvitab mingisugune oranz junn.

Täna siis garaazis uus jama.
Ei taha kuidagimoodi irduda pooltelje küljest käigukasti poolne käändmik.
Andsin talle kuuma ja puha. Ei midagi, peab vist relaga kallale minema.


a.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 01 Mär 2012, 15:45
Postitas eino
Pooltelje liigendid lihtsalt roostetavad nuutidesse kinni, olen neid relakaga vist kolm või neli lihtsalt puruks lasnud. Lõpuni ei tohi minna siis rikud stopper võru ära ja lase neljast kandist.

eino

Re: andreas Miniga

Postitatud: 08 Apr 2012, 13:58
Postitas andreas
Lõpiks siis tegemistega nii kaugel et võib õli mootorisse kallata ja proovida mõõta starteriga rõhku.
Vahepeal muude tegemiste kõrvalt sai tegeletud veel juhtmastiku ning kütuse torude vahetamisega .

Re: andreas Miniga

Postitatud: 08 Apr 2012, 22:56
Postitas kobe
Õlisurvenäidik on ajutine lahendus või jäebki nii?

Kahur

Re: andreas Miniga

Postitatud: 08 Apr 2012, 23:35
Postitas andreas
Tegelikult ei ole selle auto ehituse juures kavas kasutada santehnika sõlmesid.
Originaal toru kapis ning ootab oma aega.
Mingisuguseid lisa andureid ja kellasid ei ole salongi kavas kuhjata.

Auto välimus, salong ning kapotialune peaks säilima võimalikult algupärane.

a.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 10 Apr 2012, 21:49
Postitas andreas
Kui ei ole arusaadav kust võib Mini salongi pidevalt tungida benziini haisu, siis on ilmselt teie masinal pilt järgmine...

Re: andreas Miniga

Postitatud: 15 Apr 2012, 23:26
Postitas andreas
Täna sai siis kolme aasta tagant selle mootori häält kuulda.
Väga korralikult ta veel ei tööta sest timmimist vajab stepper mootor jne.
Kuid vähemasti töötas :)

Re: andreas Miniga

Postitatud: 19 Apr 2012, 21:09
Postitas andreas
Kuna kusagilt ei õnnestunud hankida uue mootori tarvis pritsungiga paaki, siis tuli selle tegemine endal ette võtta.
Hankisin väga erinevatest kauplustest vajalikud jupid, ning saagisin paagile augusaega ava sisse.