5. leht 8-st

Re: andreas Miniga

Postitatud: 23 Apr 2012, 09:52
Postitas andreas
Praeguseks esimesed 200 km vuratud.
Mootor hetkel töötab ideaalselt, kuid esimesed vitasad ongi nüüd käes.
Peterburi mnt suutsin katki sõita segukella lamda anduri :( .
Tekitatud kahju üsna suur, sest kell ei olnud päris minu oma ka ja jne..
Nüüd siis peabki hakkama pisut vedrustust tõstma, sest uued padjad suutsid selle esimese 200 km päris kokku vajuda.


a.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 23 Apr 2012, 11:33
Postitas Mehis
Kas on siis tuntav vahe ka mootori jõudluses võrrelduna vana mootoriga?
Kas pritsungi vahetus ka mingit muutust näitas?

Re: andreas Miniga

Postitatud: 23 Apr 2012, 12:13
Postitas andreas
No vana mootoriga võrreldes on uus u 2x võimsam, vähemalt nii tundub minekust.
Pritsungiga oli hoopiski selline lugu et...
Alguses näitas segu kell kiirendades 15.5–16.2 seega väga lahja.
Püüdsin tõsta väikese lisaseibiga regulaatoris kütuse rõhku, kuid millegipärast see ei tahtnud kerkida.
Siis ma avastasingi et olin kogemata paaki paigaldanud kahest banzu pumbast selle kehvema variandi mis ei suutnudki tekitada rohkem rõhku kui 1.1 bar.
Hetkel sain rõhu 1.5 bar ja kell kiirendades 12.7–13.2.

Kuid hetkel kahjuks neid näite pole mul võimalik jälgida ( vaja uut lairiba lamdat). :(


a.



Ps. Mehis. Jätaksin meeleldi veel mõneks ajaks pritse pea enda kätte. Kui sulle sobib?

Re: andreas Miniga

Postitatud: 23 Apr 2012, 21:26
Postitas Mehis
Kõlab päris keeruliselt igatahes.
Pritsega kiiret pole.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 18 Mai 2012, 11:29
Postitas andreas
Kes võttis osa kevadtuurist on kursis pruuni Mini õlise kapotialusega.
Kogu selle katastroofi põhjuseks oli see krdi õlisurve manomeeter mis ilmselt ei pidanud vibratsioonile vastu, ning otsustas hakata lekkima.
Tuulega kandis kogu kapoti aluse niimodi õli täis, et esmapilgul ei olnud leket võimalik tuvastada.
Nüüdseks masin juba sellest hädast ammu korras, ning kimbutavad uued ning keerulisemad hädad.
Kuid nendest inffi järgmises postituses.


a.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 11 Juun 2012, 21:32
Postitas andreas
Uue mootoriga uued hädad.
Nüüd siis hakkavad järele andma sellised jupid.
Materjal polüretaan ja tulemus järgmine...

Re: andreas Miniga

Postitatud: 11 Juun 2012, 22:39
Postitas Janno
Tundub, et liiga palju hobuseid kapoti all :)

Re: andreas Miniga

Postitatud: 12 Juun 2012, 12:04
Postitas eino
Mul isa ikka ütleb et ei tasu inseneeridest targem olla :lol: ehk siis kui peab olema kummi puks siis kummi puks ja ole õnnelik et kerel veel tükki lahti ei kangutanud :lol:

eino :bounce:

Re: andreas Miniga

Postitatud: 12 Juun 2012, 12:52
Postitas 90Deville
See koht peab jah liikuda saama, polü vast ei anna niipalju kui vöimalik.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 12 Juun 2012, 13:04
Postitas andreas
Panin uued polüd sisse lootuses et ehk äkki vanad olid praagid.
Eks siis paista.

Muideks veel selline lugu et ...
Kas kellelgi on kogemusi et esiratta laager võib hakata oma pesas loksuma ja seeläbi tekitab aukudes koledat kolinat.
Olen vahetanud sellel rattal kõik võimalikud liigendid ja osad mis võiksid seda loksu tekitada.
Kui rattast loksutada amordiga ühes suunas siis tundub et loksub laagrist, kui loksutada amordiga risti suunas siis nagu loksu polekski.
kardan ise et laagri rumm on sedapidi kuluma hakanud.
On kellelgi kogemusi???
Ps. laagrit vahetades tuli sisemine laagrihülss päris lihtsasti pesast välja..


terv

a.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 12 Juun 2012, 22:09
Postitas Mehis
Oleks nagu kusagilt lugenud et need malmist känakad kus laagrid sees käivad, kipuvad ovaalseteks kuluma. Äkki sul sama juhtunud, mõõda üle kui maha võtad ja asi selge.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 12 Juun 2012, 22:18
Postitas andreas
Just paar päeva tagasi vahetasin laagri ära.
Ei viitsi enam lahti kruvida.
Pealegi puudub mul selline tööriist millega oleks võimalik seda kontrollida (mikromeeter).
Ega seal vist muud võimalust ole kui ongi ilmselt ovaalne.
Treiali juures on ilmselt tehtav sinna sisse mingisugune istuga puks.
See tähendaks Mini garaazi ja nädal aega jalamees :roll:
Igavene jama.

Siit siis küsimus kas kellelgi ei vedele üleliigset kasutamiskõlbliku parempoolset esimest rattarummu?

Ette tänades


a.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 14 Juun 2012, 12:39
Postitas 90Deville
Vöta pidurisadul ja ketas maha, seda sai vist teha ilma pooltelje mutrit lahti vötmata, ja siis loksuta, näed täpselt ära mis ja kus loksub.
Ja otsusta ära, kumba poolt sul vaja on, siin räägid parempoolsest, ostukuulutuses vasakust :D
Mul müüa pole, a laenata vast vöiksin mingiks ajaks.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 14 Juun 2012, 13:20
Postitas andreas
No kuule...
Kui ratast loksutada siis tundub et loksuks justkui poolteljest.
Kui poolteljed on uued, sarniirid on uued ja loksu pole, pooltelje mutter on kinni 270 Nm, laager on uus, rattamutrid on kinni, õõtskoovadele on paigaldatud kõik uued laagrid võllid puksid jne .
Kas on veel palju võimalusi kust ratas saab koksuda.
Ps minu viga, katkine on mul siiski parempoolne rattarumm.
See leanatud rumm mind eriti ei rahulda, tahaksin autol omada mitteloksuvat esiratast.


a.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 14 Juun 2012, 18:27
Postitas 90Deville
Ühesönaga, kui loksutada üles-allasuunas siis on loks, kui külgsuunas siis pole?
Rattalaager minu loogika järgi loksuks igas suunas.
Ma panustaks ikkagi alumisele sarniirile, olgu ta uus vöi mitte, need asjandused on parajad sitanikerdised.
Kui laager kulutab augu ovaalseks, see tähendaks pmtselt kokkujooksnud laagriga(laager saalega ühte tükki sulanud) krt teab kui kaua söitmist ja seda kuuleks iga körvakuulmisega inimene kohe, rääkimata sellest et kui nii juhtub siis tahab see ratas alguses vägisi blokeeruda kohe.
Ma ei katsu sind lolliks tembeldada vaid üritan kaasa möelda :D
Ise kah ükspäev tegelsin just nende loksudega, ja alguses olin täiesti kindel et laagritega tegu, ikkagi oli sarniir :D