1. leht 8-st
					
				andreas Miniga
				Postitatud: 28 Veebr 2010, 19:41
				Postitas andreas
				tere minilised
Nagu juba taibukad aru said siis minu nimi andreas, vaga vana veel ei ole  ja huvid yhtivad selle foorumi kasutajatega.
 minu mini lugu sai alguse nii et lihtsalt ykspaev laksin ja soetasin ta endale puhtalt hetkeemotsioonist. Siiani olen saanud temaga liikuda u 200 kilomeetrit nii et soidumugavused mul selle masinaga veel puuduvad, kuigi ei saa puudulikuks pidada tema remondimugavusi   
 
Masina soetamisel vaatas mulle vastu selline pilt.
 
			
					
				
				Postitatud: 28 Veebr 2010, 21:13
				Postitas andreas
				masinat lahemalt uurides koorus valja veel palju muud ilusat 

 
			
					
				
				Postitatud: 28 Veebr 2010, 21:54
				Postitas andreas
				kuna kindel plaan oli saada see masin liikuma ja ilusaks veel sellel kevadel siis alustasin kibekiiresti keevitustoodega.
Profesionaalidelt teada saades kuidas kaib kaima, ja seisma see masin votsingi asja kasile. ( pilt ysna kole ).
Praeguseks on juba  suurem osa roostetanud plekki valja vahetatud, ning tanu einole  olen algust teinud uute detailide kylge monteerimisega.
			 
			
					
				
				Postitatud: 28 Veebr 2010, 22:23
				Postitas 90Deville
				Päris huvitav on vaadata, minu omal olid möned kohad palju halvemad, aga tööd on palju nagu näha.
Samas on näha pöhja all suht palju pinnaroostet, kas kavatsed sellega ka miskit ette vötta?
Jöudu ja vastupidavust!
			 
			
					
				
				Postitatud: 28 Veebr 2010, 22:45
				Postitas andreas
				see pinnarooste on ainult pakiruumi osas. kogu masina pohi on plaanis puhastada fiiber ning traatkettaga, roostesed kohad peale puhastust katan dinitroli rooste eemaldus happega peale seda happekrunt ja siis taitekrunt.
vahepeal muidugi karestamine ja lahustipesu, ning koigeviimaseks dinitroli pohjamastiks.
see praegune pohjakaitse tuleb sealt suht kergesti maha kuid nende rattakoobaste ja roostes kohtadega on muidugi rohkem vaeva. roostes kohtade pealt tegin moned sisseloiked ka kontrollimaks pleki paksust, millimeetrisest plekist on havinenud u 20%.
			 
			
					
				
				Postitatud: 01 Mär 2010, 03:02
				Postitas ares
				Vähemalt pärast on mida imetleda, ise tehtud hästi tehtud. Edu!
Jumal tänatud ,et minul sellist pornot ei ole, ptüi, ptüi, ptüi 

 
			
					
				
				Postitatud: 01 Mär 2010, 10:25
				Postitas Janno
				Ma loodan,et Sa selle eest palju raha ei maksnud. Eriti palju temast just järel ei ole. KORRALIK "iluoperatsioon" seisab tõesti ees.Jõudu Sulle selleks!
			 
			
					
				
				Postitatud: 01 Mär 2010, 14:50
				Postitas andreas
				vot ei oska oelda kui palju on palju ja kui palju on vahe?
restaureerimise ja remontimise kaigus saan ta teha tapselt sellise nagu endale parasjagu meeldib. loomulikult kui hiljem myygile moelda saaksin u poole sellest rahast tagasi mis remondile kulub. Arvan et peale Arese kaest soetatud mootorit ning peale kere kapitaalremonti saan temaga hea mitu aastat muretult ringi kimada ja kokkutulekutel figureerida. Ega muidugi see on ka selge et taiendada saab, ja tulebki seda masinat ju alati.
			 
			
					
				
				Postitatud: 01 Mär 2010, 17:27
				Postitas Sirgu
				Tere-jõudu.
Mis aastakäik ta Sul on? Märke varasematest keretöödest ei näi olevat?
			 
			
					
				
				Postitatud: 01 Mär 2010, 19:36
				Postitas andreas
				aastakaik siis sellel pisikesel 90 ja mootor hetkel veel 1,0 .
Minu jaoks oligi vaga meeldiv yllatus, et  keegi polnud varem selle kere juures suurt vaeva nainud ning kere oligi varasemate Autoremontijate poolt jaetud puutumata.  Koik muud osad mis olid valja vahetatud olid tehtud asjatundjate poolt. ( pidurid, amordid, karburaator, esiistmed jne ).
Summuti oli pandud kyll uus, kuid see rippus seal pohja all pool vildakil yhe tripi otsas. Salongi osas vajavad valja vahetust koik puittetailid, mis praeguseks  peaksid  juba eesti poole liikuma.
Yldiselt masina tehniline seisukord oli rahuldav, va. koerajooks, jagaja vaakumklapp,  mootori- ning generaatori  kinnitused.
			 
			
					
				
				Postitatud: 02 Mär 2010, 14:59
				Postitas spets
				Tubli Andreas. Olgem ausad, siis tegelik olukord on selline, et 90% tehtud vanaauto keretöödest ei vasta mittemingisugusele kriitikale, tavaliselt visatakse lapp peale, punktitakse see kuidagi kinni ja pläkerdatakse värvi ja mastiksiga üle. Siis veel hunnik tina ja pahtlit, vot see on porno. Kui auto tuleb keretöödest, ei tohiks mitte kuskilt näha olla, et midagi paigatud oleks, või mõni liide pole nii nagu ta tehasest omal ajal tuli. Nagu piltidelt paistab, siis Andreas sinnapoole püüdleb.
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mär 2010, 22:13
				Postitas andreas
				peale iga vaba hetke, mis  garaazis veedetud hakkab juba natu silmailu tekkima. Vahepeal seadsin endale eesmargiks veeretada see masin automaalri juurde juba martsi teisel poolel, nii et nyyd peab napukesi veelgi kiiremini liigutama hakkama   
 
  
tegemistest moned fotod:
 
			
					
				
				Postitatud: 08 Mai 2010, 20:56
				Postitas andreas
				NO LOPUKS SIIS KAES
			 
			
					
				
				Postitatud: 08 Mai 2010, 21:08
				Postitas Sirgu
				Vohh! Ei teagi siinmail teist pruunikat mini olevat. Nagu Miniklubi logolt pildile kukkunud. Ilus sügav toon!
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2010, 02:27
				Postitas ares
				Tead, see näeb isegi kena välja 
