2. leht 3-st

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 05 Apr 2012, 13:18
Postitas ares
Kui miski laager läbi tundub olevat siis tegelikult on läbi täpselt selle vastaslaager :P Mul vist juba 3 korda selline jama ja päris kurt ma ka pole :D

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 08 Sept 2012, 16:39
Postitas 90Deville
Önnestus täna vöita Nostalgiapäevadel vigusöidus teine koht miniga, esimeseks sai napilt vw pörnikas :D tänu sellele et pingutasin üle veidi. Koosnes siis kolme erisuunalisse taskusse parkimisest ajapeale nii edaspidi kui tagurpidi. Üllatuslikult ei olnud minist mäekörguselt üle Fiat 500, mis küll veidi veel väiksem on.
Pörnikale allajäämine tundus absurd :D :D :D

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 08 Sept 2012, 18:39
Postitas Jaanus
Sai ka käidud täna nostalgitsemas ja Miniga esimesel pikemal tripil Saku - Haapsalu. Ma veel paraadil mõtlesin , et kuidas see Rootsi numbrimärgiga üksik Mini vene massinate vahele ära eksis. :D Aga nüüd asi selge. Oleks seda varem teadnud, oleks kah ritta võtnud 8).Aga noh, tore oli Lihula mnt viaduktil tutvuda :D

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 23 Okt 2012, 20:05
Postitas 90Deville
Täna kiskusin minist armatuurlaua välja ja saatsin selle mööblirestaureerijate kätte.
Lakk oli, nagu neil ikka, pragunenud ja osaliselt juba ka ise maha kukkunud sealt.
Loodetavasti saab nüüd palju parem :D
Nädalavahetusel läksid külge köik uued rattalaagrid ja ka esimesed sarniirid.
Plaanis veel istmed lasta ära pesta, ja väiksemat nipet-näpet urgitseda.
Pole suht pikalt näppe pidanud talle külge panema, nüüd hea rahulikult üle käia köik.

Kevadeks peaks köik tipp-topp saama, jöuaks ehk kunagi kaugema tripi kah teha temaga :)

Vihjeks köigile, kellel kunagi on vaja uuema(96-2000) mini armatuuri eemaldada, siis see on kinnitatud kolme mutriga, üks keskel maki all, ja mölemas ääres üks.

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 24 Okt 2012, 07:44
Postitas Janno
Pole veel vaja old aga sain aru, et uuemal jah see kuidagi veidi teismoodi, kui vanal. Hea teada :)

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 24 Okt 2012, 08:01
Postitas 90Deville
Ta on veel sedavörd haigelt välja möeldud, et ongi ainult alumisest äärest kinnitatud, ülemist äärt hoiab vaid üks sakiline plastitükk, niiet kui tahta siis ülevalt näpud vahele ajada ja saab seda paneeli terves tükis mingi 2-3cm eemale kangutada-teretulnud nähtus makivarastele jms.
Mulle käis veel pinda et ta tühikäigul vibreeris, tagasi pannes nuputan ülesse kah mingi parema kinnituse.
Ahjaa, samuti on kindalaeka pöhjale(väljapoole) kleebitud paber koos kerenumbri ja auto varustuse andmetega, seda peaks saama vist lugeda ka armatuuri eemaldamata.

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 09 Mai 2013, 16:33
Postitas 90Deville
Tänasega kolis siis mägrakas mugavusregistrist eesti omasse üle ja numbriks anti 343BJG.
Ülevaatuselt önnestus ka juba teise korraga läbi lipsata, esialgu oli üks tagumine pidurisilinder kinni jäänud.
Nüüd veel vaid umbes 10-punktiline todo-list täita ja ongi Itaaliaks valmis köik :D

Edit:
Nädalavahetusega siis jällegi minil möned asjad uueks saanud, erilist headmeelt pakkus tösiasi et inglismannid esimese vändasimmeri vahetuse väga huvitavaks olid osanud teha, paigaldades selle esikaande seestpoolt...vahetatud sai ka üks "vedru" ja veel pisemat staffi, samuti istmeid tahapoole viidud.
Nüüd mönipäev veel suurem pesu ja itaalia vöib tulla :)

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 13 Mai 2013, 22:20
Postitas andreas
Ega neid istmeid eriti palju ei õnnestu tahapoole viia, küljetasku kipub ette jääma.
Või oli sul mõni parem nipp?

A.

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 13 Mai 2013, 22:34
Postitas 90Deville
Ei olnud, seegi möte tuli kas sinu vöi kellegi teise juttu lugedes siit kuskilt. Mingi alla 10cm ilmselt sai tahapoole, mööndustega et vastu taskut jäävad. Aga parem ikka kui mittemidagi.
Teisel minil kaotan need taskud ära sealt :)

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 14 Mai 2013, 14:40
Postitas Sirgu
Minu omal ongi vasak tasku sujuvalt lohku pressitud (seljatoe polster käib niikuinii enne vastu kui midagi metalset taskuni jõuab). Eelmise tegelase poolt lisatud sihuke adapter: http://www.minispares.com/product/Class ... 0to%20shop Võibolla ka isetehtud, pole süvenenud.

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 20 Mai 2013, 10:29
Postitas eero
Sirgu viidatud jupid panin ka omale. Rohkem ruumi kui need annavad ei oskaks tahtagi.

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 20 Mai 2013, 23:15
Postitas 90Deville
Eks inimesed, nende kehakujud ja söiduasendid ole erinevad. Ma panin ise istme nii taha kui läks, aga olles nüüd vaevalt 5000km nädalaga ära söitnud vöin konstateerida tungivat jalgade amputeerimisvajadust. Niiet ainuöige lahendus minujaoks on taskute kaotamine ja istme veel tahapoole viimine.

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 20 Mai 2013, 23:36
Postitas Janno
Indrek, äkki pääsed kergemalt, kui esiistme välja tõstad? :)

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 20 Mai 2013, 23:44
Postitas 90Deville
Mul on lühikesed käed ja jalad ja siis ei ulatu pulkasid opereerima :D

Re: Indrek&Mägramini

Postitatud: 22 Mai 2013, 08:41
Postitas 90Deville
Eilse öhtuga sai siis läbi väike eurotripp. Läti, Leedu, poola, Tsehhi, Austria, Itaalia, Sveits, Saksamaa ja siis jälle Tsehhi kaudu tagasi.
Km kokku tuli 6000+, ja köik loomulikult läbitud teema subjektiks oleva suurturismiautoga.
Tehnilisi probleeme-0
Huvitaval kombel ei saanud ebamugavuse pöhipunktiks mitte vedrustus nagu algselt kartsin, vaid müra. 4-5tundi järjest 120kmh söites muutub suht tüütuks. Sai ka katsetatud löppkiirust mis vöiks jääda kuhugi 170kmh juurde piisava sirge olemasolu korral. Ei soovita :)
Väiksemaid tehnilisi anomaaliaid muidugi oli, need on aga ilmselt miniga kohustuslikud. Ükskord ei läinud paduvihmas pärast tankimist enam käima kuna immo ei lasknud starterit lülida, see lahenes ise umbes minuti jooksul. Itaalia väikestel mägiteedel jäi radika ventikas mingil hetkel tööle ja ei tahtnud vaikida enam, ka see lahenes ise kui söit rahulikumaks jäi.
Üldiselt oli tore, loodan selle autoga mittekunagi enam korrata :D
Lähen nüüd jalaproteeside hindu vaatama.