Kaur Austin Rover 1988a

Lood meist ja minidest
Vasta
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas andreas » 23 Jaan 2012, 18:07

No küll on kole...
Kuid vähemasti töövahendid on õiged.
Ise kasutasin ka just seda sama riistapuud punktkeevitus liiteid lahti puurimiseks.
Ülejäänud puurid mida stokkeri mehed soovitasid ei kõlvanud karu p...
See hammastega riist oli küll väga tõhus, kogu minu mini kallal tehtud töö vältel ei pidanud isegi hammassael teist külge keerema.
Muidugi need pakiruumis olevad nelja kordsed pleki ühenduskohad on väga vaevalised irduma. Pidin need oma masinal nii auguliseks puurima et lihtsam oli uued teha kui vanasid hakata taastama.

Kas pakiruumi põhja taastad või tellid uued plekid?

Jaksu
a.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 23 Jaan 2012, 19:37

Tere!
Enda teraga olen juba üle poole aasta freesind.
Algul oli plaan selline, et ei osta ühtegi uut plekki. Tiivad vist ostan sest ei viitsi neid välja mudida, aga ülejäend plekkid teen kõik käsitööna.
:) mul aega on!
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 28 Jaan 2012, 20:24

Pilt

Pilt
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Alto
Postitusi: 219
Liitunud: 14 Aug 2009, 12:01
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas Alto » 30 Jaan 2012, 14:16

Mõtled uste teemat edasi ?
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 30 Jaan 2012, 22:54

Tegin ühe ukse plekki valmis mingist vanast 1.5mm alumiiniumplekkist aga ta ei jäend eriti ilus kuna oli rulli keeratud. Jube kerge on küll kui aus olla. Igatahes endale teen küll alu ukse plekkid ja proovin kapoti ka kunagi teha.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 31 Jaan 2012, 10:46

Kui juba alumiiniumi peale jutt läks siis siin on veel realiseerimata ideid.
Siduri poolne mootori kronsa.

Pilt

Esialgne mõte velje sisust mis läheb 13" BBS 3 osalise veljega kokku.

Pilt
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas Kristjan » 31 Jaan 2012, 20:36

Mis materjalist mõtled velje tsentri teha !?
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 31 Jaan 2012, 22:52

6082 T6 alumiiniumist. See oli lihtne näide. Etkel on pooleni natuke keerukam velje varjant.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas Kristjan » 05 Veebr 2012, 17:22

Meil vormelil on palju kogemusi 3komponentesetega.

Oleme ka mitu aastat ise tsentrid teinud. 7075 (Alumecist).

Et kui mingeid probleeme võid tulla meie omasid uurima :)

Väga seffiks saab ka siis kui nad ära anodeerida H7H6 nimleine firma teeb seda Tallinnas näiteks.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 05 Veebr 2012, 21:34

Töötan CNC keskusel instrumentaal osakonnas aga kui jäen jänni tulen vaatama teie omi.
Tutav keemik insener :) tegeleb anodeerimisega, lasen tema juures teha.
Inglismaalt saab eri lajusega sisemisi ja välimisi velje osi mis on ülikerged ja alust.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas Kristjan » 07 Veebr 2012, 13:40

Me kasutame ameeriklaste omasid.

Need natukene kergemad kui Inglismaa variandid.

http://www.keizerwheels.com/

Need vist on liiga õhkused raskema auto jaoks.

Kes ja kus anodeermisega tegeleb ? Mis tal maksimaalsed mõddud on ? Kas teeb erinevaid värve ka ?
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 07 Veebr 2012, 16:53

Ma ei usu, et USA omad nüüd nii õblukesed ka on. Peavad üle elama suured kiirused, ega ma eriti ei aja taga kaaluvõitu.
Selle vanni suuruse jäen küll nüüd võlgu kuna ta kodus tegeleb sellega. Ma olen saand ikka punaseid, rohelisi ja siniseid asju ta käest aga etkle ei saa teda kätte kuna ta suvitab kuskil soojal maal.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 23 Veebr 2012, 16:02

Pole juba päris kaua midagi kirjutand ja joonistand siia teemase, sama ega midagi tarka pole ära ka jõudnud teha :roll: sest muud tööd on nii paljuteha.
Natuke sai pakirumi põhja lahatud ja veel on vaja silla tagumised kinnitused ära elimineerida.

Pilt

Pilt

Ei ole plaanis oma Mini väga rõvetaks ajada, igal sammul üritan hoida originaalset välimust ja olemist, must värv ja kaks valget laija triipu. Aga tahan lasta nii madalaks kui võimalik. Ilu nõuab vahest suuri ohvreid nõnda ka see üritus. Tuleb taga tiiva ääred ära lõigata ja keevitada koopa servaga kokku sportpack tiivaäär peaks ära katma selle ilusti. (kui keegi tahab küsida miks värv selline on siis proovisin värvi eemaldajat mis mudjugi ei toimind nii nagu oleks pidand 8) tuleb soodapritssi minna ikkagi, aga kuna väljas on nii plägane praegu siis viibib see asi natuke aega)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Esi silla võtsin ka osateks, et uued polüuretaan puksid teha. 30mm materjali leitsin nii palju kui leitsin treipingi alt prahi seest aga mõned puksid teeb ära. Helistasin lattu täna ja olemas on 50x500mm treimaterjali nii, et esmaspäev saab raha pauna kortsu lasta :D Sellest saab tagasillale ja ette ka veel mõned pukksid ja jäeb veel palju ülegi.

Pilt

Pilt
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 24 Veebr 2012, 21:33

Täna arutasin silla kinnitused küljest. Suht mädad nagu ikka :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ära sai lõigatud üks tiiva äär. Annaks mudiugi veel umbes 2cm lõigata aga see eldab juba silla alla tagasi panemist, et vaadata kuids jäeb rattas amordi ja kere suhtes. Ja mudiugi lasta rattad kaldese ja keevitada koobas suureks pasunaks aga see ei ole minu eesmärk.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Proovisin teha mõne painutuse detaili, et õige suure detailiga rõuku maha ei paneks :lol:

Pilt

Pilt

Pilt

Kunagi vahetaud astmelaud on ka äge ühest otsast ühte moodi ja teisest otsast teist moodi.

Pilt

Taga alumine serv. Üritan ta täis pikkuses teha ühes tükkist.

Pilt

Põhimõteliselt saab tagant otsast hakkata juba keevitama. Mõned lõikused veel teha enne.
Mõlemalt poolt on küljed kaardus nagu oleks kuhugi vahele jäend.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ütleme nii, et neid pilti võib jäedagi siia riputama.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Janno
Postitusi: 1918
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas Janno » 24 Veebr 2012, 23:00

Väga tore vaadata. Silm puhkab kohe. Tahaks juba lõpp-tulemit näha :)
Jätka samas vaimus. Loodan, et tuhin üle ei lähe ja suvepäevadeks on masin sõiduvalmis.
Cooper Sport
Vasta