Kaur Austin Rover 1988a

Lood meist ja minidest
Vasta
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas andreas » 24 Jaan 2013, 21:50

Kui kinnitused taha poole viia siis ilmselt ei saa kasutada mini originaal istmeid.
Mina keevitasin kinnituste kõrvad pisut pikemaks ning nüüd jookseb istme seljatugi tagumisele küljetaskule tugevasti vastu.
Ei suutnud sellele probleemile leida mingit mõistlikku lahendust ning hetkel nii ongi et saan istet liigutada vaid küljetaskuteni.

a.
90Deville
Postitusi: 638
Liitunud: 08 Okt 2008, 17:17
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas 90Deville » 24 Jaan 2013, 21:53

Lahendus on taskud lühendada tagaistme esiservani, praegu veel saab seda teha, pärast värvimist enam ei raatsi ilmselt :)
Muidu tubli töö, jälgin huviga. Ainus mille poindist veel siiani aru pole saanud, on tagakoobaste suurendamine-auto on ju niigi maast 5cm körgusel koguaeg.....
Üksiku Riley Elfi klubi
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas andreas » 24 Jaan 2013, 22:14

Polegi uurinud kas kellelgi veel kuid...
Minu masinal tuli pärast esisilla kummipukside asendamist polyga keresse päris korralik vibratsioon.
Kaalun hetkel isegi kummi peale tagasi minemist.
Väriseb.


a.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 24 Jaan 2013, 22:24

90Deville kirjutas: Ainus mille poindist veel siiani aru pole saanud, on tagakoobaste suurendamine-auto on ju niigi maast 5cm körgusel koguaeg.....
Ma ei ole näinud originaal tiivaäärega mini, mis on maast 5cm.

Pilt

Pilt
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 24 Jaan 2013, 22:26

andreas kirjutas:Polegi uurinud kas kellelgi veel kuid...
Minu masinal tuli pärast esisilla kummipukside asendamist polyga keresse päris korralik vibratsioon.
Kaalun hetkel isegi kummi peale tagasi minemist.
Väriseb.


a.
Ei oska kuidagi kommenteerida tekkinud värinat.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
eino
Postitusi: 1132
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas eino » 25 Jaan 2013, 07:27

Siililegi selge et mida jäigemaks teed seda rohkem kõiksugune vibra tagumikuni jõuab :lol:

eino :bounce:
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
90Deville
Postitusi: 638
Liitunud: 08 Okt 2008, 17:17
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas 90Deville » 25 Jaan 2013, 08:11

Andreas, kas värin on söites vöi lihtsalt töötava mootoriga? See tore a-series ongi ju vibratsioonikeskus, ilmselt sellest üle saamiseks tuleks pöhjalikult süveneda ja kogu mootori sisu lasta soomes vöi kuskil ära tasakaalustada, kindasti on keegi seda teinud ja uurinud. Meenub Margo jutt eelmiselt IMM'ilt kus sellist hiirvaikselt töötavat mootorit nähtud olevat. Niikauaks tuleks vähemalt mootoripadjad tavalised kummist panna.

Mina pole polüpukside söber, mötetult jäigad asjad, mingihetk kui ära kuivavad vms siis hakkavad kääksuma kahveel jne. Et minuarust on nad kohased rajaautole, aga igapäevasöiduks mötetud. See samas igaühe isiklik asi, vaielda ei taha :)

Kaur, vöibolla ma pingutan veidi üle selle 5cm'ga, aga ega palju rohkem ka pole, pane tellis auto ette ja katsu sellest nii üle söita et kuhugi vastu ei läheks, ei önnestu :D
Üksiku Riley Elfi klubi
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 25 Jaan 2013, 09:29

Kui ei suuda üle lamava politsei sõita on juba elu vabatahtlikult raskeks tegemine. Ega minagi ei hakka sõitma 5cm peal :lol: Terve auto jagu pukse maksis 25 eurot ja ostsin selle suunitlusega, et saaks sillad kokku laduda. Need konkreetsed puksid on lastaaed. Suvel asendan kõik puksid enda treitud pukside vastu. Need aftermarketi puksid ei sobi raja peale. Sõidad mõnda aega ja nad lihtsalt pudenevad küljest. Saugal või Audrus käies pean pikka maa koju sõitma logiseva autoga.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas andreas » 25 Jaan 2013, 18:12

Vibra on sees kohapeal töödates.
Mootori padjad ei ole küll originaalid kuid ikkagi kummist.
Ülejäänud esisilla mudru on poly.
Mootori püüdsin ise tasakaalustada nii nagu oskasin (kolvid,kepsud, poldid, mutrid jne. St. ainult väntvõll jäi tasakaalistamata.

Pole selle vibraga veel otseselt tegelenud ka kuid ise arvan et saan tast lahti kui vahetada...
Kere vastu olevad Poly puksid asendada kummiga.
Summutile tuleks vahele panna sukk.
Võibolla torukollektor vahetada tavalise vastu (see mõjutab ilmselt ainult mürataset).

Eks kevadepoole hakkan putitama sest hetkel ametis natu teise hobiga.

a.
90Deville
Postitusi: 638
Liitunud: 08 Okt 2008, 17:17
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas 90Deville » 25 Jaan 2013, 18:50

Torukollektorist tulevat müra peaks tiheda väljalaskesüsteemi puhul kuulda vaid auto tagant olema, niiet seda ma ei vahetaks.
Sukk sumpsi vahele on hea möte
Need kerevahelised puksid mis pöranda külge kinnituvad, tea kas need väga rolli mängivad, sest ülemised poolraami kinnitused on ju praktiliselt peaaegu jäigad niikuinii, st et need suured poldid ise puutuvad ju kerega kokku ikka(tean, et poolraami ja kere vahel siiski on miskid kummilätakad)
Ja tasakaalustada tuleks lasta vänt koos hooratta ja siduriga, ehk rasked ringikäivad asjad.
Üksiku Riley Elfi klubi
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas andreas » 25 Jaan 2013, 19:05

Ega need suured poldid ikka nii kerega kokku puutu küll.
Seal on ju nii poolraami kui ka poldi seibi vahel puksud (kummirõngad).
No ja ma ei tea kuidas võiksid tasakaalust välja minna kompleksel töötaval mootoril vänt ja hooratas?
Kindlasti pole nad algusest peale olnud korralikult tasakaalustatud aga ikkagi.
No proovin alguses lihtsamate vahenditega.
PS. tihe on summuti kindlasti ja tagant läriseb ka ikka päris hullisti.
Paigaldatud siis see RC 40 komplekt (või mis ta mark nüüd täpselt oligi)

Ilmselt tuleks see meievaheline diskussioon tõsta kuhugile teise teema alla (näit minu).
Risustame siin muidu teiste teemat.

(Ei oska)

a.
90Deville
Postitusi: 638
Liitunud: 08 Okt 2008, 17:17
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas 90Deville » 25 Jaan 2013, 19:25

Nad polegi eriti tasakaalus, peaksid juba inglise töökvaliteedist aru olema saanud :D Et tuli selline nagu parajasti välja kukkus
Mina laseks nad ilmselt üle tasakaalustada, kui sihiks on vibravaba a-seeria

Eks keegi targem vöib muidugi tösta selle kuhu iganes, ehkki ma ei usu et ka Kauril midagi väga selle vastu saab et keegi teemat täiendab :D :D
Üksiku Riley Elfi klubi
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 25 Jaan 2013, 21:18

Tehke mis tahate :lol:
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 01 Mär 2013, 20:02

Pilt

Happekrunt.

Pilt

Ja tavaline krunt.

Pilt
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Re: Kaur Austin Rover 1988a

Postitus Postitas kobe » 01 Mär 2013, 20:02

Pilt

Pilt

Pilt
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
Vasta