3. leht 9-st
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 23 Jaan 2012, 18:07
Postitas andreas
No küll on kole...
Kuid vähemasti töövahendid on õiged.
Ise kasutasin ka just seda sama riistapuud punktkeevitus liiteid lahti puurimiseks.
Ülejäänud puurid mida stokkeri mehed soovitasid ei kõlvanud karu p...
See hammastega riist oli küll väga tõhus, kogu minu mini kallal tehtud töö vältel ei pidanud isegi hammassael teist külge keerema.
Muidugi need pakiruumis olevad nelja kordsed pleki ühenduskohad on väga vaevalised irduma. Pidin need oma masinal nii auguliseks puurima et lihtsam oli uued teha kui vanasid hakata taastama.
Kas pakiruumi põhja taastad või tellid uued plekid?
Jaksu
a.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 23 Jaan 2012, 19:37
Postitas kobe
Tere!
Enda teraga olen juba üle poole aasta freesind.
Algul oli plaan selline, et ei osta ühtegi uut plekki. Tiivad vist ostan sest ei viitsi neid välja mudida, aga ülejäend plekkid teen kõik käsitööna.
mul aega on!
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 28 Jaan 2012, 20:24
Postitas kobe
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 30 Jaan 2012, 14:16
Postitas Alto
Mõtled uste teemat edasi ?
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 30 Jaan 2012, 22:54
Postitas kobe
Tegin ühe ukse plekki valmis mingist vanast 1.5mm alumiiniumplekkist aga ta ei jäend eriti ilus kuna oli rulli keeratud. Jube kerge on küll kui aus olla. Igatahes endale teen küll alu ukse plekkid ja proovin kapoti ka kunagi teha.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 31 Jaan 2012, 10:46
Postitas kobe
Kui juba alumiiniumi peale jutt läks siis siin on veel realiseerimata ideid.
Siduri poolne mootori kronsa.
Esialgne mõte velje sisust mis läheb 13" BBS 3 osalise veljega kokku.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 31 Jaan 2012, 20:36
Postitas Kristjan
Mis materjalist mõtled velje tsentri teha !?
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 31 Jaan 2012, 22:52
Postitas kobe
6082 T6 alumiiniumist. See oli lihtne näide. Etkel on pooleni natuke keerukam velje varjant.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 05 Veebr 2012, 17:22
Postitas Kristjan
Meil vormelil on palju kogemusi 3komponentesetega.
Oleme ka mitu aastat ise tsentrid teinud. 7075 (Alumecist).
Et kui mingeid probleeme võid tulla meie omasid uurima
Väga seffiks saab ka siis kui nad ära anodeerida H7H6 nimleine firma teeb seda Tallinnas näiteks.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 05 Veebr 2012, 21:34
Postitas kobe
Töötan CNC keskusel instrumentaal osakonnas aga kui jäen jänni tulen vaatama teie omi.
Tutav keemik insener
tegeleb anodeerimisega, lasen tema juures teha.
Inglismaalt saab eri lajusega sisemisi ja välimisi velje osi mis on ülikerged ja alust.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 07 Veebr 2012, 13:40
Postitas Kristjan
Me kasutame ameeriklaste omasid.
Need natukene kergemad kui Inglismaa variandid.
http://www.keizerwheels.com/
Need vist on liiga õhkused raskema auto jaoks.
Kes ja kus anodeermisega tegeleb ? Mis tal maksimaalsed mõddud on ? Kas teeb erinevaid värve ka ?
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 07 Veebr 2012, 16:53
Postitas kobe
Ma ei usu, et USA omad nüüd nii õblukesed ka on. Peavad üle elama suured kiirused, ega ma eriti ei aja taga kaaluvõitu.
Selle vanni suuruse jäen küll nüüd võlgu kuna ta kodus tegeleb sellega. Ma olen saand ikka punaseid, rohelisi ja siniseid asju ta käest aga etkle ei saa teda kätte kuna ta suvitab kuskil soojal maal.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 23 Veebr 2012, 16:02
Postitas kobe
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 24 Veebr 2012, 21:33
Postitas kobe
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Postitatud: 24 Veebr 2012, 23:00
Postitas Janno
Väga tore vaadata. Silm puhkab kohe. Tahaks juba lõpp-tulemit näha
Jätka samas vaimus. Loodan, et tuhin üle ei lähe ja suvepäevadeks on masin sõiduvalmis.