Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Minu Mini lugu hakkas 4 nov. õhtul, kui ma järjekordselt tegin iganädalast mobile läbikammimist, kui ühel hetkel märkasin ma teda teiste kuulutuste seast. Roheline, nelja lisa tulega, sportline paketiga, müügil hollandis (tunduvalt väiksemad läbisõidud kui saksamaal) hind hea ja kere tundub ka piltide pealt enam vähem, vähemalt suuri rooste jälgi ei ole. Tol hetkel jäi asi natuke tahaplaanile, kuna ma olin juba ligi pool aastat järjepideval neid minisid jälginud ja nagu ei olnud päris see see õige.
Kuid Miski jäi mu hinge kriipima selle auto juures, nii saigi järgmine päev kodus naisele ka räägitud et vat selline asi seal ja sellise hinnaga. Temalt sain infot et üks meie sõber plaanib nii kui nii hollandisse minna autot tooma ja et me võiks ju koos minna. Selle mõttega sai too päev magama mindud ja kohe kuidagi ei tulnud see uni peale ja mõtted keerlesid ikka selle auto ümber, ok mõtlesin ma siis ühel hetkel et ma hommikul vaatan seda asja, et kas ma tööjuurest saan nii äkitselt puhkusele ja palju ma seda krõbisevat suudan kokku ajada. Mõeldud tehtud, järgmise päeva õhtuks oli tööjuurest puhkus paika pandud ja krõbisev pms olemas. Järgnes kohe mail müüjale et too jagaks rohkem infot auto kohta ja saadaks pilte, poolteist tundi närvilist ootamsit ja tuli vastumeil infoga ja piltidega. Järgnes tihe meilivahetus kuni poole ööni, mil lõpuks sai müüale selgeks tehtud et ärgu ta seda autot kellelegi ennem maha müügu, kui me seda vaatama tuleme 13. nov õhtul, see oli siis esialgne plaan jõuda hollandisse, kuhu me esmaspäeva õhtul kell 19.00 startisime. Nagu ikka plaanid on selleks et mitte neist kinni saaks pidada, esimene tagasilöök tuli juba Pärnus, ,kus auto vahetuse ja käru saamisega läks oodatust natuke kauem, ok polnud veel hullu midagi kell 22.30 startisime hollandi poole, vahepealne osa kuni Varsavini läks suhteliselt sujuvalt ja siis see Pärnus veedetud tund maksis meile kätte ligi 2 tunnise seisakuga Varsavi hommmikuses tipptunnis, mis kokkuvõttes lisas meie tripile 4 tundi ja nüüdseks kohalejõudmisajaks oli kell 23.00 mis ei sobinud meie plaanidega mitte ja sai ühendust võetud koheselt ka müüjaga ja sai uus aeg kolmapäeva varahommikuks kokkulepitud. Kuna nüüd meil oli aega ja suur kiire sai mööda siis sai teepeal tutvutud Saksamaa kohalikke linnadega ja söögiga, Dresdenist sai kebabi otsitud, kuna mu kaaslased olid lausa arust ära saksa kebabi peale ja teepeal sai sisse põigatud ka mingisse tööstuslinna, kus olid tõsiselt suured tehastekompleksid, mis särasid tuledes ilusal ööl. Edasi järgnes peamiselt jälle lihtsalt sõitu, kuni lõpuks kolmapäeva varahommikul kell 4.31 jõudsime peaaegu Mini juurde, ehk siis navi näitas 800m sihtkohani ja samal hetkel sai silmatud väsinud silmanurgast kohta kuhu võiks oma autorongi parkida ja mõneks tunniks taha silm looja lasta, et natukenegi puhata. Uni oli tol ööl magus, kuna seljataga oli 2200 km maanteid.
Kauaks seda und kahjuks ei olnud, kuna 7.30 andis mobiil juba teada et oleks aeg ülesse ärgata, et Mini minna vaatama, nii saigi sukeldud Hollandi Imeilusasse väikekülasse majade vahele õiget aadressi otsima, mis ei olnud just kõige lihtsam suure volvo ja käruga aga kohale me jõudsime ja vastu võttis meid väga rõõmus hollandi härra kes rõõmuga meid kohe ka garaazi juhatas ja Mini näitama hakkas.
Järgnes väike Mini tutvustus ja asjade näitamine ,et mis viga ja mis varuosi ta juba ise oli valmis soetanud. Peale väikest jutuajamist sai küsitud ka et kas on võimalik ka auto garaazist välja ajada ja üks tiiruke teha. Peale mida omanik arvas et vast ikka olgugi et Minil puudus kohalik ülevaatus ja kindlustus kuna auto oli viimase aasta ainult garaazis veetnud. Sai akuklemmid peale pandud ja võtit keeratud, tuled armatuuris süttisid aga edasi ei toimunud midagi, siis aga järsku meenus omanikule et Minil ka mingi immolaadne asi peal ja vaja puldis mingit nuppu vajutada, mõeldud tehtud, peale mida üks punane tuluke armatuuris kustus ja auto ilma pikema jonnimiseta käima läks, oh seda naeratust mis mu näole tuli kui ma seda häält kuulsin. Hmmm, meeli ülendav.... Peale seda sai mindud ja vähe tiirutatud kohalikel teedel, asi tundus hea ja sai käed löödud. Sellele järgnes ligi pooleteise tunnine auto treilerile panek, ei tahtnud teine kuidagi sinna masiivsete ajade vahele korralikult kinnitada saadud. Peale mõningast modifitseerimist oli Mini treilapeal kinni ja sõit algas kohalikku ARK-i et sealt rahvusvaheline müügileping vormistada ja transiidid saada. Leping sai vormistatud aga numbreid me ei saanud kuna transiite ei väljastata kui autol puudub eelnevalt ülevaatus või mis iganes neil seal ka oli. Mis siis ikka sai pead kokku pandud ja välja mõeldud et paneme käru numbri minile taha ja tuld, kes see ikka seal saksamaal neid nr kontrollima hakkab, olgu siinkohal ära märgitud et trileriks oli meil see nn "kutsikas".
Nii me siis tagasiteele asusime väikese tiiruga läbi Sinsheimi,
kuna seal oli siis see teine auto mille oli sõber väljavalinud endale, mis muidugi oli täielik türklaste platsi saast, millepele tuli plaan b kasutusele võtta, õnneks oli too tagasiteel kõrvalkülakeses. Nii saigi siis 2700 km tagasi tuldud ja reede hommikul kell 7.30 jõudsime me Miniga tagasi Pärnu. Peale seda 4 tundi und ja kohe Pärnusse ARKi autot arvele võtma. Seal sujus kõik suht sujuvalt ja 40 min hiljem olid dokumendid ja numbrid käes. Peale seda sai tagasi koju mindud ja Mini treileri pealt maha võetud ja Linnapeale tiirutama mindud, oh neid inimeste üllatunud nägusid kui nad nägid seda väikst putukat liikumas
Autost ka siis nüüd!
Tegu siis Rover Mini Cooper'iga aastast 1996 kuuks Märts, ehk siis SPI. Algsele Cooperile on lisatud siis sport pakett, koos laiade velgedega, lisa tuledega ja "s"-i sumpsiga. Autol Spido peal läbisõiduks 23020km, mis väidetavalt peaks olema orginaal läbisõit, kuigi mulle tundub see nati rohkem olevat aga hollandi dokumentidest me ei suutnud rohkemat ka välja kuidagi lugeda. Olenemata oma väikesest läbisõidust on teisel juba Süda vahetatud refurbished mootori vastu(taastatud 1275) ja 2 aastat tagasi sai käigukast täieliku remondi kuna eelmine omanik unustas õli taset kontrollida korralikult. Eks ülevaatusel selgus veel et mõned puksikesed tahaks vahetust aga üldjoontes korras pill.
See laup sai mini ka talvegaraazi ära pandud, enne mida sai ligi 600km eestimaa teid temaga mõõdetud.
Palju Õnne mulle ilusa sünnipäeva kingi eest
Kuid Miski jäi mu hinge kriipima selle auto juures, nii saigi järgmine päev kodus naisele ka räägitud et vat selline asi seal ja sellise hinnaga. Temalt sain infot et üks meie sõber plaanib nii kui nii hollandisse minna autot tooma ja et me võiks ju koos minna. Selle mõttega sai too päev magama mindud ja kohe kuidagi ei tulnud see uni peale ja mõtted keerlesid ikka selle auto ümber, ok mõtlesin ma siis ühel hetkel et ma hommikul vaatan seda asja, et kas ma tööjuurest saan nii äkitselt puhkusele ja palju ma seda krõbisevat suudan kokku ajada. Mõeldud tehtud, järgmise päeva õhtuks oli tööjuurest puhkus paika pandud ja krõbisev pms olemas. Järgnes kohe mail müüjale et too jagaks rohkem infot auto kohta ja saadaks pilte, poolteist tundi närvilist ootamsit ja tuli vastumeil infoga ja piltidega. Järgnes tihe meilivahetus kuni poole ööni, mil lõpuks sai müüale selgeks tehtud et ärgu ta seda autot kellelegi ennem maha müügu, kui me seda vaatama tuleme 13. nov õhtul, see oli siis esialgne plaan jõuda hollandisse, kuhu me esmaspäeva õhtul kell 19.00 startisime. Nagu ikka plaanid on selleks et mitte neist kinni saaks pidada, esimene tagasilöök tuli juba Pärnus, ,kus auto vahetuse ja käru saamisega läks oodatust natuke kauem, ok polnud veel hullu midagi kell 22.30 startisime hollandi poole, vahepealne osa kuni Varsavini läks suhteliselt sujuvalt ja siis see Pärnus veedetud tund maksis meile kätte ligi 2 tunnise seisakuga Varsavi hommmikuses tipptunnis, mis kokkuvõttes lisas meie tripile 4 tundi ja nüüdseks kohalejõudmisajaks oli kell 23.00 mis ei sobinud meie plaanidega mitte ja sai ühendust võetud koheselt ka müüjaga ja sai uus aeg kolmapäeva varahommikuks kokkulepitud. Kuna nüüd meil oli aega ja suur kiire sai mööda siis sai teepeal tutvutud Saksamaa kohalikke linnadega ja söögiga, Dresdenist sai kebabi otsitud, kuna mu kaaslased olid lausa arust ära saksa kebabi peale ja teepeal sai sisse põigatud ka mingisse tööstuslinna, kus olid tõsiselt suured tehastekompleksid, mis särasid tuledes ilusal ööl. Edasi järgnes peamiselt jälle lihtsalt sõitu, kuni lõpuks kolmapäeva varahommikul kell 4.31 jõudsime peaaegu Mini juurde, ehk siis navi näitas 800m sihtkohani ja samal hetkel sai silmatud väsinud silmanurgast kohta kuhu võiks oma autorongi parkida ja mõneks tunniks taha silm looja lasta, et natukenegi puhata. Uni oli tol ööl magus, kuna seljataga oli 2200 km maanteid.
Kauaks seda und kahjuks ei olnud, kuna 7.30 andis mobiil juba teada et oleks aeg ülesse ärgata, et Mini minna vaatama, nii saigi sukeldud Hollandi Imeilusasse väikekülasse majade vahele õiget aadressi otsima, mis ei olnud just kõige lihtsam suure volvo ja käruga aga kohale me jõudsime ja vastu võttis meid väga rõõmus hollandi härra kes rõõmuga meid kohe ka garaazi juhatas ja Mini näitama hakkas.
Järgnes väike Mini tutvustus ja asjade näitamine ,et mis viga ja mis varuosi ta juba ise oli valmis soetanud. Peale väikest jutuajamist sai küsitud ka et kas on võimalik ka auto garaazist välja ajada ja üks tiiruke teha. Peale mida omanik arvas et vast ikka olgugi et Minil puudus kohalik ülevaatus ja kindlustus kuna auto oli viimase aasta ainult garaazis veetnud. Sai akuklemmid peale pandud ja võtit keeratud, tuled armatuuris süttisid aga edasi ei toimunud midagi, siis aga järsku meenus omanikule et Minil ka mingi immolaadne asi peal ja vaja puldis mingit nuppu vajutada, mõeldud tehtud, peale mida üks punane tuluke armatuuris kustus ja auto ilma pikema jonnimiseta käima läks, oh seda naeratust mis mu näole tuli kui ma seda häält kuulsin. Hmmm, meeli ülendav.... Peale seda sai mindud ja vähe tiirutatud kohalikel teedel, asi tundus hea ja sai käed löödud. Sellele järgnes ligi pooleteise tunnine auto treilerile panek, ei tahtnud teine kuidagi sinna masiivsete ajade vahele korralikult kinnitada saadud. Peale mõningast modifitseerimist oli Mini treilapeal kinni ja sõit algas kohalikku ARK-i et sealt rahvusvaheline müügileping vormistada ja transiidid saada. Leping sai vormistatud aga numbreid me ei saanud kuna transiite ei väljastata kui autol puudub eelnevalt ülevaatus või mis iganes neil seal ka oli. Mis siis ikka sai pead kokku pandud ja välja mõeldud et paneme käru numbri minile taha ja tuld, kes see ikka seal saksamaal neid nr kontrollima hakkab, olgu siinkohal ära märgitud et trileriks oli meil see nn "kutsikas".
Nii me siis tagasiteele asusime väikese tiiruga läbi Sinsheimi,
kuna seal oli siis see teine auto mille oli sõber väljavalinud endale, mis muidugi oli täielik türklaste platsi saast, millepele tuli plaan b kasutusele võtta, õnneks oli too tagasiteel kõrvalkülakeses. Nii saigi siis 2700 km tagasi tuldud ja reede hommikul kell 7.30 jõudsime me Miniga tagasi Pärnu. Peale seda 4 tundi und ja kohe Pärnusse ARKi autot arvele võtma. Seal sujus kõik suht sujuvalt ja 40 min hiljem olid dokumendid ja numbrid käes. Peale seda sai tagasi koju mindud ja Mini treileri pealt maha võetud ja Linnapeale tiirutama mindud, oh neid inimeste üllatunud nägusid kui nad nägid seda väikst putukat liikumas
Autost ka siis nüüd!
Tegu siis Rover Mini Cooper'iga aastast 1996 kuuks Märts, ehk siis SPI. Algsele Cooperile on lisatud siis sport pakett, koos laiade velgedega, lisa tuledega ja "s"-i sumpsiga. Autol Spido peal läbisõiduks 23020km, mis väidetavalt peaks olema orginaal läbisõit, kuigi mulle tundub see nati rohkem olevat aga hollandi dokumentidest me ei suutnud rohkemat ka välja kuidagi lugeda. Olenemata oma väikesest läbisõidust on teisel juba Süda vahetatud refurbished mootori vastu(taastatud 1275) ja 2 aastat tagasi sai käigukast täieliku remondi kuna eelmine omanik unustas õli taset kontrollida korralikult. Eks ülevaatusel selgus veel et mõned puksikesed tahaks vahetust aga üldjoontes korras pill.
See laup sai mini ka talvegaraazi ära pandud, enne mida sai ligi 600km eestimaa teid temaga mõõdetud.
Palju Õnne mulle ilusa sünnipäeva kingi eest
Vtec tahab....
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Õnnitlused siis uuele Minilisele ja ka sünna puhul. Loodame siis tulevikus ka üritustel näha oma ridades.
Eino
Eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Önne uue mini puhul !
Odomeetri näit siis ilmselt ikka 123000km, sest minil lühike spido, hakkab otsast peale pärast 99,999km.
Nägin isegi seda müügis, vist saksa ebays vöi äkki oligi ikka mobile...
Odomeetri näit siis ilmselt ikka 123000km, sest minil lühike spido, hakkab otsast peale pärast 99,999km.
Nägin isegi seda müügis, vist saksa ebays vöi äkki oligi ikka mobile...
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Teretulemast uuele minilisele ja palju õnne talle uue Mini puhul!
Tore,et ka vastu talve neid juurde tekib.
Mis põhjusel tagumine stange eelmadatud on?
Ja kus kandis see masin peamiselt liiklema hakkab? Sinu profiilis on märgitud asukohaks Tallinn.
Muretud kilomeetreid!
Tore,et ka vastu talve neid juurde tekib.
Mis põhjusel tagumine stange eelmadatud on?
Ja kus kandis see masin peamiselt liiklema hakkab? Sinu profiilis on märgitud asukohaks Tallinn.
Muretud kilomeetreid!
Cooper Sport
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Aitäh soovijatele!
Igapäevaselt elan ma Tallinnas, aga vabal ajal satun suht tihti esivanemate juurde Pärnusse või siis olen Kehras Maakodus.
Ma ise arvan ka seda sama aga dokumentatsioon mis me eelmise omanikuga vaatasime näitas et kui peakski olema 123k siis on see esimene 100k sõidetud 2 aastaga auto esimestel aastatel. Dokumentatsioon oli olemas aastast 1999 ja siis oli mini läbisõiduks 21. veb 7000km ja edasi oli sõidetud autoga pms 1000 km aastas. Samas vaadates autot ja näiteks kõvade kivitäketega esiklaasi siis arvan ka mina et see läbisõit on sinna 123k juurde.90Deville kirjutas:Önne uue mini puhul !
Odomeetri näit siis ilmselt ikka 123000km, sest minil lühike spido, hakkab otsast peale pärast 99,999km.
Nägin isegi seda müügis, vist saksa ebays vöi äkki oligi ikka mobile...
Tagumine stange on eemaldatud et teha väheke roostetõrjet, eelmise omaniku poolt siis, stange sain ma muidugi kaasa ja uued tagaosa plekid ka.Janno kirjutas:Teretulemast uuele minilisele ja palju õnne talle uue Mini puhul!
Tore,et ka vastu talve neid juurde tekib.
Mis põhjusel tagumine stange eelmadatud on?
Ja kus kandis see masin peamiselt liiklema hakkab? Sinu profiilis on märgitud asukohaks Tallinn.
Muretud kilomeetreid!
Igapäevaselt elan ma Tallinnas, aga vabal ajal satun suht tihti esivanemate juurde Pärnusse või siis olen Kehras Maakodus.
Vtec tahab....
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Uuele Minilisele palju õnne ja muretuid kilomeetreid!
Mini toomise lugu oli väga hea lugemine, tõi nii mõnegi hea mälestuse meelde
Mini toomise lugu oli väga hea lugemine, tõi nii mõnegi hea mälestuse meelde
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Pikka kilometraaži
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Kui kellelgi on huvi minu auto all olevate velgedele, siis võib teada anda.
Muusosas koostan nimekirja mida oleks vaja enne hooaja algust ära teha et saaks suvel peamiselt sõitmisega tegeleda.
Muusosas koostan nimekirja mida oleks vaja enne hooaja algust ära teha et saaks suvel peamiselt sõitmisega tegeleda.
Vtec tahab....
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Neid pisemaid velgi tahaks küll
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
See aasta ei plaani midagi erilist, uued veljed, paar rehvi, esisilla raami kinnitused, mõningad puksid, kõik piduri klotsid, kettad ja trumlid, vedelikud, paar andurit, üks kellake armatuuri juurde ja esiklaas ning esimesed tuled ja suunad.Janno kirjutas:Kas paotad ka veidi, mis välja vahetada plaanis?
Kunagi suve algusepoole plaanis uued amordid ja vedrupuksid ja hi-lod.
kui asjad käes, eks ma siis teen pilte neist ja nende vahetamisest.
Hetkel aga ei jõua kuidagi neid soojemaid ilmasid ära oodata.....
vanad veljed ikka saadaval...
Vtec tahab....
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Mis neil velgedel siis viga on, mis asemele plaanis panna? Mis hind neil ja kes teinud?
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Eelmine nädala vahetus sai siis kõvasti mini kallal toimetatud ja mõningaid tellitud juppe vahetatud.
Kõige tähtsam oli siis esisilla raami kinnitamine, kuna see tahtis kogu aeg eest ära sõita kui kiirendasid.
Nüüd täitsa hea ja jäik kõik, lisaks siis läksid vahetusse esimesed alumised õõtsa varras, mis sai ka loomulikult valitud reguleeritav ja koos jäigemate puksidega.
Lisaks sai uuenduse hetkel veel ainult esipidurid EBC greenstuff klotsidega ja uute ketastega, ning puhastatud ja värvitud said ka supportid
Kuna mulle kuidagi ei istunud see tolmune ja määrdunud kapotialune, siis sai survekas ja vahendid appi võetud ja voila
Ennem:
Ja pärast:
Lisaks on veel vahetatud õli ja filtrid, esituled, mootori ülemine kinnitus korda tehtud, et enam mootor ei käiks kolksuga edasi tagasi seal ruumis,uued veljed ja kaks uut rehvi, kõik tuled reguleeritud ja see reede sai paak kütust täis pandud ning ringi vurama hakatud
Nüüd vaja veel sillastendi minna ja siis ongi suuremad asjad tehtud, edasi jäänud veel pisiasjad, lisakell armatuuri paigaldada ja tag pidurid uute vastu vahetada.
Kas kellelgi on mulle esisilla šarniiride komplekti pakkuda lähiajal?
Kõige tähtsam oli siis esisilla raami kinnitamine, kuna see tahtis kogu aeg eest ära sõita kui kiirendasid.
Nüüd täitsa hea ja jäik kõik, lisaks siis läksid vahetusse esimesed alumised õõtsa varras, mis sai ka loomulikult valitud reguleeritav ja koos jäigemate puksidega.
Lisaks sai uuenduse hetkel veel ainult esipidurid EBC greenstuff klotsidega ja uute ketastega, ning puhastatud ja värvitud said ka supportid
Kuna mulle kuidagi ei istunud see tolmune ja määrdunud kapotialune, siis sai survekas ja vahendid appi võetud ja voila
Ennem:
Ja pärast:
Lisaks on veel vahetatud õli ja filtrid, esituled, mootori ülemine kinnitus korda tehtud, et enam mootor ei käiks kolksuga edasi tagasi seal ruumis,uued veljed ja kaks uut rehvi, kõik tuled reguleeritud ja see reede sai paak kütust täis pandud ning ringi vurama hakatud
Nüüd vaja veel sillastendi minna ja siis ongi suuremad asjad tehtud, edasi jäänud veel pisiasjad, lisakell armatuuri paigaldada ja tag pidurid uute vastu vahetada.
Kas kellelgi on mulle esisilla šarniiride komplekti pakkuda lähiajal?
Vtec tahab....
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Kolmapäeva 17.04 õhtaks saaks Tallinna/Sauele, üks pool 22euri(mõlemale poole 44euri)
Oleksid klubi liige saaks 10% alet ka
Eino
Oleksid klubi liige saaks 10% alet ka
Eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Re: Martti ja Mini Cooper 1,3 96a
Tere
Mis kella sa juurde lisad?
A.
Mis kella sa juurde lisad?
A.