Mini suurekondiline vend & Uku

Lood meist ja minidest
Vasta
henry

Postitus Postitas henry » 14 Okt 2006, 20:48

et siis sellisid velgi ei taha? vähe vilets pilt mis leidsin, tuleva nädal jõuan ehk tartusse, saaks võtta kaasa. harri arvas et ehk allegrole lähevad, minile igatahes mitte.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 14 Okt 2006, 21:36

ma ise ka järgmine näd vah tartus. aga nende velgede kohta, et kuna need pole originaalid, siis JAD'ile need alla ei lähe, kuid kui nad üldiselt allegrole alla sobivad, siis olen käpp ikkagi - praegu ADK seisab telliste peal ning ta oleks maru rõõmus kui valukad alla saaks :)

niisama vahepalaks poetan siia tõestuse selle kohta, et mu allegrod mitte ainult ei seisa:

Pilt
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 14 Okt 2006, 22:27

Uku, räägin sulle oma sõbra kogemusest, et las värvi ostavad värvijad.
Ära mingil juhul osta värvi ette valmis, see läheb hapuks (eriti halb on asi metallic värviga. see metallipuru sadestub põhja ja enam üles seda ei sega)

Mu sõbral Mardil (audi mees) oli säärane jama, et ostis värvi varem valmis, see seisis pikalt ja tulemuseks olid kuivamisjamad ja uuesti värvides kobrutas reaktsiooniga üles...

Et siis ütle värvijatele kood ja las valivad ise kogu keemia. eri firmade asjad ei pruugi kokku sobida.

e.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 15 Okt 2006, 19:03

Mis puudutab Henry mainitud 12" Austin Metro valuvelgesid, siis proovisin veelkord järgi ning Minile neid alla ei sobi ei ole mõtet aretama hakata....liiga palju tööd ja tulemus kehv.Pildil oleval Austin Maestrol on orginaalis all kas 13" või 14" veljed. Rehvimõõt Henry Metrol on R315 ja sellest ei saa mina muhvigi aru....võib olla keegi teab mida see väärtus tähendab....
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 15 Okt 2006, 22:43

tänud hoiatussõnade eest, erik. värvi varem valmis ei osta.

seni kuni kere tegemises, jätkan oma pildipäevikut. vihjeks tänase päeva tegemiste kohta võib öelda: oli auto, enam ei ole autot. ehk siis isa tõi suure relaka ja tegi nii:

Pilt

lõpuks mahutasime selle hõbedase allegro järelkärusse ning viisime metsa alla, ühte hunnikusse :)

veel üks piltmõistatus: mis osaga tegemist on (vastust ärge siia kirjutage, lihtsalt mõelge selle peale)

Pilt
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 16 Okt 2006, 10:47

mis tükke te selle masinaküljest lõikasite?
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 16 Okt 2006, 12:21

E-riik kirjutas:mis tükke te selle masinaküljest lõikasite?
kõik lõikasime juppideks (vanaraud). spetsiaalselt midagi ei jahtinud. eesmärk oli auto kõige rohkem kahekesi tõstetavateks tükkideks muuta. praegu on kogu minu autovanaraud ühes hunnikus metsa all. kui midagi vaja, siis lähen sikutan hunnikust välja. kõik normaalsed jupid pakkisin kastidesse ja panin oma varjualusesse, mädanenud polstrid põletasin lõkkes (ai kus tossas); hallitav heliisolatsioon ootab prügihunnikus. selle kõik võiks kokku võtta sõnaga "utiliseerisime" :)
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 17 Okt 2006, 21:47

miniest kirjutas:MIks te seda tekite. :cry:
no ma ei tea, kas seda tasus taga nutta. mõtle veel. palju kurvemad on poolsurnud ja hooleta vrakid hoovinurkades, kui vanarauaks lõigatud vrakid. võrdleme eutanaasiaga...

aga igatahes saatsin täna inglismaa poole tähitud kirjaga tseki 30 GBP väärtuses ja "application formi" ... lähiajal peaksin olema Allegro Club Internationali täieõiguslik liige ning hakkan saama 2 x kuus spets austin allegro ajakirja + mulle võimaldatakse access suurtele varuosahunnikutele.

lisaks on hetkel täies hoos etapp "õpime tundma kroomimise hingeelu & eeltööd" aga sellest juba uuel nädalal kui koolinädalavahetus üle elatud on.

P.S kui keegi laupäeva hommikul või reede hilisõhtul tln-trt sõidab, siis ma olen nõus bensiiniraha jagama ja otsa peale hüppama.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 29 Okt 2006, 11:55

eile saabus mulle pakk inglismaalt. paki sisuks olid kaks aknale kleebitavat kleepsu "Allegro Club International" logoga; "spares list" vihik koos hindadega (hinnad head); 5 eksemplari spetsiaalse Austin Allegro ajakirja "Quartic" numbrit ja veel ka mõned artiklid, mis "dr Aggro" rubriiki kirjutatud on. järgmine ajakiri tuleb juba novembris ja millalgi uuel aastal saab seal ajakirjas olema ka minu allegrode lugu :)

ehk siis ma olen nüüd täieõiguslik ACI liige. ainus baltimaadest, üks väheseid põhjamaalasi. tundub, et millalgi kevadel tuleb ette võtta üks inglimaa reis pisidetailide hankimiseks.

P.S
miniest kirjutas:ühes hobiklubi ajakirja osas oli kroomimisest juttu katsun välja otsida milline see oli.
aga, miniest, palun otsi see hobiklubi number üles ja laena mulle. käisin ühes kroomitöökojas rääkimas-uurimas, et milline peaks ikkagi kroomimise eeltöö (kvaliteet) olema, mis alt näha jääb, kui poleeritu see olema peab jne. vastust ei saanud. ilmselt sai takistuseks keelebarjäär, kuid samas ka meeste "mitteviitsimine" ... üks lahe mees, kes kunagi tulikas toimetas ja kellelt kindlasti vastuse oleks saanud, on ära kolinud kahjuks :( ehk siis tuleb ikkagi ise (värskema) teooria abil asjad selgeks teha.
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 29 Okt 2006, 12:08

Kroomimise osas saad kindlasti nõu sellisest kohast nagu ARS (vanal ajal tuntud ka kui "tootmiskoondis ARS"). Tartus Ujula tänava alguses on mitu nende vana töökoda, mis tegutsevad nüüd eraldi ettevõtetena. Metallitöökoda on kusagil hoovi peal. Kuigi nad seda vist ise kohapeal ei tee, sai nende abil kunagi üks vana rapiir täiesti uue näo - puhastati ära ja kroomiti.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 29 Okt 2006, 18:13

Kroomimise koha pealt soovitas Mati Leivategija kedagi meest Narvast.Tema väitis ,et kellegi muu inimese teeneid ta ei kasuta....
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Hinnafaktor

Postitus Postitas usku » 06 Nov 2006, 15:57

Tere!

leidsin, et mul endalgi oli olemas see Hobiklubi number, kus kroomimisest juttu. artikli läbi lugenud, matsin ma eeltöö ise tegemise mõtte sügavale ajukurdudesse. ma olin naiivne ja arvasin, et piisab lihtsalt läikeni poleerimisest, aga tegelikult tuleb enne muud veel keemiliselt vana kroomi kiht eemaldada, tsinkida-vasetada-keevitada-käiata-lihvida ja poleerimine on alles kõige viimane etapp. FUIKA. nii et miku soovitatud tartu pleiss saab külastatud järgmine kord kui tartusse satun. kui nendega kaubale ei saa (normaalne hind on faktor), siis lähen odavamat teed ja lasen ise traatharja ja liivapaberiga puhtaks & värvin kroomituks. jutt käib siis ilukilpidest (210 ADK all võib näha neid), esi ja tagutulede korpustest :) kui minna värvi teed, siis võibolla vaadata juba mitte lihtsalt kroomi aga mingi tooniga "kameeleon" ? näiteks roheka tooniga vastavalt auto toonile: http://www.customcoating.ee/ jutt sellest, et too värv vastu ei pea, on pulliväljaheide. korralik lakk peale ja ei idane miskit. tean ühte igapäevasõidukit, mille esivõre on sügavpunase läikega värvitud ja nüüd juba 2. aastat sõidab (sool & co).

kere on nii kaugel, et haljas metall on vahepeal saanud selga buvanoli, seejärel on kere üle sügatud ja kaetud happekrundiga. selle nädala jooksul läheb keevitamiseks. ehk siis lahtine rooste, vana kobrutav ja poorne värv ja muu kõnts on eemaldatud. ainult põhi ja rattakoopad on veel tegemata, sest ootavad liivapritsi. aga mujalt algab keevitustöö.

praeguse seisuga keevitust nii palju, et lähevad vahetusse mõlemad tiivad (profülaktika ja ajan juuksekarva lõhki, sest uued on olemas lihtsalt); siis pisike lapp läheb esiklaasi alla serva juhi poole. siis kõrvalistuja jalge all on pisike ussitus, juhi p**se all on pisike ussitus (mõlemad 20 x 20 cm), juhi ukselävel on 2 x 2 cm auk ning taga pagassi põhjas on pikk ussitanud riba. rohkem keevitust ei ole :)

Henry, kus piirkonnas veljed asuvad? mul adk ootab pukkide peal veljesobitust :P
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 06 Nov 2006, 16:00

kas sa oled uurinud, mis vanade inglaste kroom ilukilbid EBays maksavad? kaldun arvama, et selle jandi asemel tuleks odavam/mugavam sealt tellida.

e.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 06 Nov 2006, 16:05

E-riik kirjutas:kas sa oled uurinud, mis vanade inglaste kroom ilukilbid EBays maksavad? kaldun arvama, et selle jandi asemel tuleks odavam/mugavam sealt tellida.
e.
olen jälginud ebay'd alates auto tööde algusest. seni pole seal selliseid kilpe märganud. küll aga on seal igasugu muud huvitavat olnud, mida õudsalt osta tahaks. see on tõsi, et uued osta tuleks odavam. ACI kaudu maksid need vist ca 10 naela tk. aga see customcoatingu teema tuleb igaljuhul odava(i)m. kui saan ilukilbid kroomitud < 1000 eek / 4 tk, siis valin kroomi, teisel kohal vaatan kroomvärvi ja seejärel hakkan mõtlema uute ostu peale. aga mine tea, vbla on henry veljed nii kenad, et jäävadki need :)
henry

Postitus Postitas henry » 06 Nov 2006, 18:46

ahoi uku!

veljed on tartus endiselt. vaatsime harriga nii ja naa, kaesime nettigi. igatahes viitab kõik inf sellele et mis ei klapi see ei klapi :( tekst rehvidel 180x60 R315, velgedel 180 315 SOTO. harri uuris järgi et tegemist veel eestis maru raskesti kättesaadavate (loe: sigakallite) esemetega. positiivne on aga see et ka harri sai vahepeal miski metro omanikuks, seega asjad päris jõude seisma ei jää.

mootori kangisime tol nädalavahetusel igatahes edukalt maha. projekt: mootor 1256m3 ja 55kW, tähtaeg: kevadeks valmis! aga sellest täpsemalt siis kui avan oma Meie & Minid blogi. :)

h
Manused
metro rehvid.jpg
metro rehvid.jpg (74 KiB) Vaadatud 16120 korda
Vasta