Mini suurekondiline vend & Uku

Lood meist ja minidest
Vasta
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 16 Mär 2008, 16:28

pole kaua kirjutanud, parandan selle vea. keretööde osas on seis muutumatu, mis tingitud suuresti ka sellest, et ma olin 2 kuud "audis" oma põlvega, mis liigesest välja tuli. kipsitasin siis natuke ja taastusravisin. nüüd olen korras ja toimetan edasi.

vahepeal sai mõttetute hindadega mingeid juppe juurde soetatud, sh:

tuttuus iluvõre, mis minu meelest on ilusaim allegrodel:

Pilt

uus gaasitross:

Pilt

uued käigukangi puksid:

Pilt

see kroomitud filler strip, millest enne rääkisin. ilus asi:

Pilt

ja kõige olulisem:

Pilt

need on vidinad, mille abil ma saan lahti põhja all jooksvatest vedrustuse alumiiniumtorudest, ehk siis nende abil muudan vedrustuse sõltumatuks. siis saab iga auto nurga kõrgust ja jäikust eraldi muuta. Auto pidi oluliselt mugavamaks minema. boonus veel see, et muidu kipuvad allegrod perseid kõrgemal hoidma, aga siis lased ette rohkem rõhku kui taha ning auto on kenasti balansis. aga muud huvitavat hetkel pole.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 18 Mär 2008, 18:26

kurat, mitte ei saa vaiki olla :) annan ühe vihje ja täpsemalt räägin pühapäeval:

Pilt
Kasutaja avatar
Jaan
Postitusi: 165
Liitunud: 02 Juul 2007, 10:01

Postitus Postitas Jaan » 19 Mär 2008, 09:10

Hmm, selline vahva õhkvedrustus, palju selline maksta võib? Kas selle tavalisele minile kah peale saaks munsterdada? Kuskilt ma mäletan, et lugesin midagi sääraste, et kuidas mingi mini oli säärase õhkvedruga, aga enam ei mäleta kust.

Manev
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 19 Mär 2008, 10:53

minidele pakutakse selle analoogi - hydralastic'ut ja selliseid minisid ikka liigub. Allegrol on see Hydragas nimeline ja mõnevõrra erinev Minil (ja nt ka 1100-l) kasutatust. Hydragas süsteem võtab rohkem ruumi ja minile ei mahu kuhugi. Selgituseks veel, et see pole õhkvedrustus vaid hüdrauliline. sarnaselt Citröeni süsteemile. Erisus on see, et erinevalt sidrunist ei saa Austinitel kõrgust-jäikust nupust muuta. Samas ma ei välista varianti, et hangin kusagilt kuni 26 at rõhku tootva mobiilse kompressori ja eksperimenteerin. keresid ja hydragas elemente mul jagub :)
rustang

Postitus Postitas rustang » 23 Mär 2008, 22:30

Pühapäev hakkab juba õhtusse jõudma! Räägi siis välja, ma midagi juba külapeal kuulsin...
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 24 Mär 2008, 03:02

vihjevoor : inglismaa ebay usku allgero eesti
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 24 Mär 2008, 19:44

heia mehed ja naised. Tegin mina siis nüüd selle viguri, millele Kristjan vihjas. Tahtsin juba eile ära teha selle postituse siia, aga kuna alles pärast 4 eestisse jõudsin, siis olin väsinud ja kukkusin ära. Aga parandan vea nüüd..

Eellugu:

Elu oli rutiinne. Naist ei ole (aga auto on hea), hommikust õhtuni künnan tööl käia ja trein erinevaid kirjatükke. Kopp on kergelt ees. Aga kuna üldiselt midagi kurta ei ole, siis peab ise punnitama, et elu põnev oleks. Võtsin selles suhtes midagi ette ja neljapäeval 16:10 väljus Tallinna lennujaamast lennuk Londoni poole, milles ka mina sees istusin oma ühe suuna piletiga. Mõtlesin, et teen sellise äkkreisi, kaasas seljakott, milles läptop, selle laadija, fotokas ja vahetustrussiksokksärk. Londonisse maandun 17:15 kohaliku aja järgi ja esimene ülesanne on jõuda Coventry stationisse Londonist 100 miili põhja pool. Enne rongi teen pilti Big Ben'ist ja mõnest kuulsast asjast veel, mis ette peaks jääma. Eelmise nädala alguses oli seis selline, et kuidas täpselt ma seda teen, ma ei tea. Kas ma Eestisse jõuan, ma ka ei tea. teadsin ainult seda, et sealt Eestisse on 1712 miili (tegelt oli 1855). Töökaaslane Sven lubas liitrise rummi, kui pühapäeval elusalt Eestis tagasi olen - ja nüüd on ta mulle rummi sees. Ennekõike oli tegemist motivatsiooniüritusega - teha vahepeal midagi totaalselt erinevat ja natuke kreisit. Teisest küljest oli tegemist sellega, et ma lõpetan suuremal määral oma vanarauanduse ära ja kuna mu vanarauandus oli suunatud ühe sõidetava Austin Allegro saamisele, täidab see reis minujaoks just tolle Allegro saamise eesmärki. Ehk siis valikuid oli kaks: a) kas remontida mul olev kere, milline neelaks veel ca 25 000 krooni + enda aeg + lego kokku panemine VÕI b) osta kohe ca 25 000 kroonise kulu (kulus 26500) eest Allegro, mis ilmselt ja loodetavasti on kohe sõidetav.. (on?)

Käisin mina siis Inglismaal ja tulin sealt ostetud vana autoga (1977 Austin) maismaad pidi tagasi. Tagasisõit oli meeeeeletu uhamine ja ma ei jõudnud eriti piltegi teha. Põhimõtteliselt reede õhtul kell 21:00 olin ma Dunkerque's ning täna (pühapäeval) ca 16:00 jõudsin koju Tallinnasse. Seega 2 ööd ja 1 päev sõitu + 4 h sõitu inglismaal öösel vastu reedet. Magasin tunnikaupa, siis kui uni peale tuli, kokku vast 4-5 h + 3 h Doveris selle reisu peale. Aga tunne ei olegi kõige halvem. Sõidu lõppsaldo on 1855 miili ehk 2968 km. Kuna mul oli rongis aega ja Doveris aega, siis sisustasin aega kirjutamisega. Täna postitangi kirjutised, mis kajastavad reisi Tallinn - London - Coventry - Dover ja osas 2 siis emotsioonid Dunkerque - Tallinn. Pildid ka täna :) Ahjaa, arvestage, et ma kirjutasin seda vahetult emotsiooni kogedes - seega, just siis kui see toimus, sp võibolla nõka segane...

Emotsioonid rongist, pärast jalutuskäiku Londonis: Inglased heidavad ikka nalja, et ilm saab neil olla kas halb või vihmane. Tunduski natuke uskumatu, kui lennukikapten pärast õhku tõusmist teatas, et Londonis on päike ja kümme kraadi sooja. Nagu Tallinn. Napilt enne maandumist oli aga olukord mõnevõrra realistlikumaks muutnud ning sooja oli kõigest viis kraadi ja oh seda üllatust – sajab vihma. Noh mis seal’s ikka. Haarasin gloobuse ja panin paika, kuhu suunda enamvähem liikuma peaks. Kuna gloobusel ei olnud tuvastatav, mis pidi see jaam asub, siis esmane reis oli jala ring ümber Victoria stationi. Küsisin veel politseinikult, et kuhu suunda õige pleiss jääb – too siis näitas käega kuhugi poole ja arvas, et see liiga kaugel ja võtku ma buss. Ei olnud meelepärane valik ja asusin siiski jala teele. Orienteerusin mingi tobeda fallose kujuga maja järgi enamvähem seal suunas kuhu politseinik suunas. Kell oli siis 17:55 kohaliku aja järgi. Lennukilt maha saanud, ostsin kohe esimese rongipileti ja jõudsin rongile 1 min enne väljumist ja seepärast ma nii kähku Londoni kesklinnas olingi. Kablutasin natuke ja kell 18:15 haarasin starbucksist „kella viie tee aseainena” suure cinnamon latte (siin kohal tervused afile) ning muffini. Maapind oli küll märg ja kõikjal tilkus, kuid enam väga ei sadanud. Nägin ära mitmed olulised strateegilised vaatamisväärsused Londonis – westminsteri, big beni, trafalgary, picadilly etc. Nii et natuke turismi ka tehtud ja pilte. Aga vihmapilvede tõttu oli pime ja ilmselt väga häid pilte ei saanud. Aga niikuinii oli see tänane Londoni-transiit selline kultuuri ja turismi narrimine. Muide, London on üldse kuidagi hämar linn. Valgustust vähe ja majad on sellised rõhuvalt raskemeelsed. Rongiga linna sõites jäi samuti silma selline raskepärane ja rusuv tööstus, tellistest hooned, sitased korstnad. Torud. graffiti.Aga nõka jalutanud ja põhiturismiobjektid üle vaadanud, sain esimese tagasilöögi osaliseks, kui hakkas tunduma, et suund on valeks läinud. Kaardil joonistasin ühe hobuseraua igatahes. Ühtlasi avastasin, et polego enam aega nii lodevalt käes. Võtsin gloobuse korraks välja ja tuvastasin kahe pargi abil, kuhu umbes minema pean. Kiire tempo tõi mind pool tundi enne rongi väljumist Eustoni jaama ning seda kirja kirjutades istun Virgin’i rongis teel Coventry poole. Rongid on siin lahedad. Ülivaikne, ülipikk (12 vagunit), ülisujuv, ülikiire ning vabu istekohti ma siin oma köutshis ei näe. Ning pilet maksab sama palju kui lennujaamast kesklinna. Ahhaa, rong just kallutas kurvis! Ma ei tea, see sõidab vist kahesajaga praegu. Igatahes välja aknast ei ole võimalik vaadata (mingid tänavavalgustid ja muud siuksed asjad lippavad nii kiiresti mööda, et valus hakkab) – nii kiire sõit on. täpselt 38 minuti pärast jõuan coventry’sse ja siis selgub tõehetk – kas mul tõesti lähebki nii hästi ja sujuvalt või mitte. Rääkides Londonist, siis suht sama, mis Pariis. Suur, sitane aga erinevalt Pariisist on see linn PUNNIS rahvast täis ja vähem on hobosid (ja ka homosid). Ferrarile siin järgi ei vaadata, mina oma seljakoti ja digipeegliga kõhul ei äratanud samuti mitte kellegi tähelepanu. Umbes iga 15-s inimene küsib suitsule tuld. Samas ilusaid naisi on siin rohkem (kui Pariisis on ilusaid mehi rohkem) ja kui üks neist minult tuld küsis, mida mul ei ole, siis arvasin, et võiksin koos temaga ühe sigareti teha ja küsisin ise järgmiselt möödujalt tuld. Sain. Tüdruku nimi oli Jamie ja ta on pärit Californiast. Leidsime ühise keele umbes 5-ks minutiks teemal California. Oskasin kohe muljetada. Siis aga lippasime kumbki ise suunda edasi. Naljakas, et inimesed niimoodi suhelda tahavad. Aga täiesti võimatu on mönda söögikohta sisse saada (vähemalt minu läbitud u 7-8 km marsruudil) – ilmselt kõik joovad oma kellaviieteejärelteed (vaata all pilti). rahvas seisab tänavatel ca 40-listes kampades nende kohtade ees. Melu missugune. Ja seda pean ka veel ütlema, et kui esialgne plaan nägi ette ka läbi Londoni tagasi sõitmise öösel, siis isegi tühjade tänavatega ei taha ma seal sõita. Pornograafia – kitsad tänavad, ühesuunalised samas, auke täis ja krt, kuidaski ei saanud aru, mismoodi need ristmikud ehitatud on :) mudu ei ole vasakpoolne liiklus halb, ainult ühe korra pidin surma saama, võrreldes afiga olen eduseisus. Kord kahe tunni jooksul ei tundu hull. Vaheinfoks, et hakkas tööle infotabloo, mis kinnitab, et me sõidame 220 km/h – mitte küll pidevalt, kurvides 170 ja tunnelites (mida on üllatavalt palju) 150-ga. Vot. Selline see minu esimene londonikogemus.

Dover, varhommik: Kõik sujus ka saabumisel hästi. Minu uus pesamuna oli mul kohe jaama ukse ees vastas ning säras nagu pühademuna. Kuigi oli juba pime. Auto kõrval seisis Richard. Meeldiv mees, umbes neljakümnendate alguses. Töötab mitsubishide müüjana ja hobi korras lavastab oma maja kõrval teatris etendusi ja juhib seda teatrit. Näitas mulle ära tee, kuidas jõuda kiirteeni, aitas mul paagi täis tankida ning läksime tema juurde. Ta tegi mulle maailma kõige paremat kohvi, ajasime umbes tunnikese juttu, tegin viimase makse paypali kaudu ja asusin teele. Auto läks mulle maksma 16 056 krooni, aga siiani on ta seda raha enam kui väärt. Richardile ja ta elukaaslasele jätsin Vana Tallinna kreemilikööri ja assortii kalevi komme plekk-karbis. Esimest korda elus võimlesin vasakpoolses liikluses, autoga mida üldse ei tunne, teed on kitsad jne. Asi päädis sellega, et pärast 3 miili läbimist peatas mind kinni politsei, arvas, et ma oleksin viimase kilomeetri jooksul 2 korda surma saanud ning pani puhuma J kahtlemata tegi neile kõvasti nalja see, et ma eestist olen ja see, et ma sinna SELLEGA plaanin minna. Dokumente ei kontrollitud, ainult puhusin ja vestlesin. Tegelikult oli mu ebakindluse põhjus see, et M40 kiirteele näitas 3 silti ja ma valisin vale (sest pidin ju koguaeg vasakus reas püsima). Võin ka öelda, et vihkan ringteid ja neid on linnades palju. Mind peatatigi kinni pärast ühte 3 realist ringteed, kust läks väja 6 teed. Mõni ime, et ma õiges reas ei osanud olla, pealegi näppisin ma permanentselt suunatule kangi asemel kojamehi, sõitsin 20 mph ja vaatasin kuidas käiku vahetada :) aga nad soovisid head teed ja arvasid, et kui ma 3 miili jooksul juba nii palju korda saatsin, siis edu mulle. A nad vist said aru, et ma tahan londonisse minna, selle kohta vt eelmine lõik – teglikult polnud hullu midagi. Igatahes elusalt ma kiirteele jõudsin ning nüüdseks olen Doveris, Inglismaa on otsas ning siia oli 198 miili. Muide, auto sain enda kätte täpselt läbisõiduga 47900 miili. Koguaeg sadas vihma, sajab praegugi ja ka öösel kell 3 olid kiirteed autosid täis. Hoidsin ühtlast 60-70 mph tempot. Ahjaa, sealt startisin umbes keskööl. Miinus on see, et inglismaad kui sellist ma ei näinud, kuid plusspool jällegi see, et inglismaa kiirteed on head, rekkad on kenasti valgustatud ning allegro lippas päris eduliselt ka 80 mph :) aga siis hakkas valus. Teised sõidavad kohati mööda kui postist. Kiirteed iseenesest on emotsioonitud ja eks ta siuke transiit oligi, aga ma ei tahtnud kuidagi päevases inglismaa liikluses olla. Doverisse jõudsin ca 3:20, ehk siis oleks ka kella 4-sele Dunkerque laevale jõudnud, aga mida pole, on kohti laeval. Esimene vaba koht 14:00. Leidsin siin sadamas ühe parkla, magasin 2 h, 6 h pärast proovin uuesti piletit saada ning kui see ei õnnestu, siis valin teise firma ja Calais’ liini. Öösel ei viitsinud seda teha, sest arvasin, et väike puhkus kulub marjaks ära ja pealegi on dunkerque laev £15 odavam ja jõuab 100 km lähemale. Eks näis. Nüüd ärkasingi kusehäda peale ja nats jahe oli. Kui jutu ära kirjutan , siis magan veel.

Doverist. Müstifikatsioonlinn selles mõttes, et järsku ei kusagilt ilmuvad valged kaljud ja meeletu sadam. Selle suurust ei oskagi öelda, aga ma sõitsin mingi miili ja ma olen ikka sadama territooriumil. Möllab tuul, asfalt on jäiteselt libe ja sajab raskeid vihmapiisku. Haiseb.

Autost. Mootorit ei oska enne kommentida, kui Eestis olen, kuid kõik muu on...nagu uus! Richard on siin kõik ära vahetanud – tuttuus ajastutruu tissidega raadio on selle kroon mõnesmõttes :) eile kuulasin ka. Aga näiteks ölivahetuse tegi ta 200 miili enne mulle müümist, uue generaatori lasi külge panna alles siis, kui ma juba lennukis istusin. Kaasas on ka pagassitäis varuosi – uued loomulikult. Ma tõesti ei saa inglastest aru. Auto on puhas igast küljest ja samamoodi ei ole ma veel ühtegi nii puhast kodu näinud. Uh ah ja see vedrustus! Maanteel õõtsub nagu mingi s-mersu. Aga ma nüüd manustan oma eelnevalt soetatud võileiva, magan ja proovin uuesti piletit saada.

10 minuti pärast: Kurat, olukord kujunes selliseks, et pärast eelmise jutu kirjutamist ca 7 am otsustasin ühe korra veel proovida piletit saada. Ja siis sain omale kogu selle Doveri süsteemi selgeks ka. Põhimõtteliselt on võimalik sõita ka kohe check ini, sealt pilet osta ja laevale saada, kuid pühade puhul on sõitjaid rohkem ja kõik laevad täis. Siis ütles tädi, et mine suhtle ees offisis inimestega, tema saab müüa ainult kohe laevale minemiseks pileteid (st tund aega enne väljumist). Läksin siis offississe ja tädi üllatas mind, et 18:00 on esimene vaba koht. Proovisin siis teisi laevafirmasid ka P&O oleks mu juba 14:00 üle viinud, Calais’i, aga £174 eest, ei aitäh, seafrance oleks £150 eest viinud 12:00, aga Calais’i. Ok, kui juba ootame, siis ootame siis ootame ja maksame vähem, pealegi säästab tunni sõiduaega selliselt. Vähem on muidugi suhteline, sest £103 maksis ülevedu, netist bronnides oleks saanud £23 eest (jah, ajab vihale) - siit moraal – kui jumal annab sulle interneti, siis kasuta seda. Lõppkokkuvõttes toimis mu ajakava kuni praeguseni ideaalselt – ma oleks võinud vabalt 4 am laevale pileti osta juba kodust ja siis oleks sujuvalt üle saanud. Aga noh, eks tuli arvestada ka võimalike ootamatustega ja see läks siis £80 maksma.

Pärast viha lahtumist: Aga ega ma siin niisama ei istunud – polnudki kohta, sest kusagil ei lubata niisama olla. Et kogu inglismaa ainult transiidiks ei jääks, siis sõitsin Doveri ümbruse teedel ringi, vaatasin lossi (kuhu lähedale pühade puhul ei lasta) ja kaljut. Aga täna pole siin suurt midagi teha, sest kõik on pühitsemas. Niisiis esialgne plaan oli õhtuks olla Rostocki kandis ja laevale minna, kuid nüüd olen õhtul alles Prantsusmaal – ööga proovin saada saksa-poola piirile (ei saanud päris, läks 5 h kauem). Muidu siinne (Doveri) ümbrus on lahe. Selline klishee inglismaa kitsas tee – künklik, kohati hekid kahel pool. Praegu seisan mingis kõrges parklas – Doverist miski 6-7 miili „ülesmäge”. paremal on kõrge hekk, vasakul on kergelt laskuv rannik – ca 1 km on siit näha, muru rohetab, lambad järavad muru, nende taustaks La Manche’i väin. Raadiost timmisin mingi 80-ndate raadiojaama välja ja päike paistab, tuul on väga kõva. VOT SEE ON ILUS! Ja mitte ühegi teise autoga ei tahakski siin sõita. Kõik see parempidine rool ja vana hõng, lisaks veel mõnus „bouncy” vedrustus. Ainus jama on see, et sadamas ei ole laeva ootamiseks kohta autoga. See kus ma öösel olin, oli tegelikult „loading area” ja ma poleks tohtinud seal olla (A) nüüd siis olen juhukohtades, üritan magada. Mis autosse puutub, siis veepump hakkas häält tegema ja 1.1 mootor jääb üle 5 % tõusudel natuke hätta selle suurematsorti kerega. Mini peal ilmselt on siiski okidoki. Aga siin ei näi see kedagi häirivat ja sõidetud saab kenasti. 6 tundi on veel vaja parajaks teha, ilmselt proovin siinsamas natuke magada - (U: ei õnnestunud eriti, aga kuidagi ma aja parajaks tegin ja maandusin laevas... aga edasi juba järgmises postis).
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 24 Mär 2008, 19:53

enne teist osa mõned pildid, mis teid ilmselt veel rohkem huvitavad:

selline ta siis on - Audrey. Mina olen kolmas omanik, läbisõit nüüd 49 kmiili millegagi. Mootor 1,1 ja 45 hp, sündinud 1977 06.06. 5 aastat tagasi üle värvitud, ilma roosteta, ei kolise, 100 % roostevastaselt töödeldud. Kaasa sain pagassitäie tuttuusi juppe.

Pilt

Doveri lähiümbruse teed. Mõnna!
Pilt

Audrey ja loss Doveris künka otsas - 100 % inglased :)
Pilt

Doveris laeva peale saamas:
Pilt

Kiirteel 70 mph - pilt tehtud Berliini juures:
Pilt

Klishee Londoni turistikas:
Pilt

Richard ja Audrey 3 min enne ärasõitu:
Pilt

Jälle Dover ja Audrey:
Pilt

külje pealt ka - kena ja särav:
Pilt

pmst mina nüüd tean või aiman, mida Clarkson tunneb - inglismaa teed on mõnnad! ja parempoolne rool on mõnna!:
Pilt

sellest ma ilmselt rääkima ei pea, kui palju pilke ta korjas ja kui palju järgi vaadati... aga eks ma nüüd lähipäevil kirjutan tagasisõidust kaa... stay tuned
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 24 Mär 2008, 20:00

mis ma teile veel kirjanduseks välja pritsin - see on siis Richardi kirjeldus ebay oksjonilt. Ehk siis list, mida ta viimase kahe aasta jooksul selle autoga teinud on. jutt vastab 100 % tõele. tahes tahtmata tekib küsimus, kas englishmannid ongi nii chillid või olin ma lihtsalt DEEMLUCKY:

I am reluctantly selling my prized 1977 classic Allegro to make way for the caravan! This excellent example has been carefully looked after and undergone a lot of work in the 2 years since I have owned it. This car has a brand new MOT, passed without any problem whatsoever just the other day. This is the rarer 1100 2 door model in Sandglow paint finish with Sorrell brown interior and the bodywork and paintwork is in very, very good order, as is the floor which is solid also. The recorded mileage is less than 48000 and I fully believe this to be correct. The best bit is that because all the expensive work has been done already you will not have to do or pay for it, make no mistake, old cars will always need work and money spending on them - without exception - but this car has all been done, so it's ready to use and enjoy straight away. I have also added many period parts and accessories to improve to look and feel of the car too, I even have a new radiomobile Radio MW/LW radio to go in as well as a period 1977 tax disc prepared for me by the heritage company at Gaydon. The interior is in excellent condition, and as it has vynyl seats and carpets fitted with mats too of course - they are all clean and tidy, unlike the cloth seat trimmed ones which always look tried and saggy after this period of time. The quartic steering wheel has also been fitted - well, eveyone asked me if it had the 'square steering wheel' so, it had to have one! This Allegro drives exceptionally well, is surprisingly quick for its 'huge' 45 BHP output, and can cruise all day at 70+ mph, or equally happy pottering about town or at classic car shows, to which I have attended a fair few. Being a classic, the insurance is very inexpensive too, and the road tax is currently only £ 110 for a whole year! My Allegro 1100 is not an oil guzzler either and is light to drive and really easy day to day transport. So if you want to stand out from the crowd of boring euro-boxes, this could be for you. Dont forget, there are opportunities to hire this to TV companies too, I have done so in the past, and the rewards can be highly lucrative. 1970's car are making a comeback(or so I am told!)

This is a very reluctant sale none the less, I had the thought of selling it late last year but removed the listing in the end as it was just too good a car to sell on - I have done just about everything imaginable to bring it into tip top condition and just how would you replace that ? Alas, I just dont have the space for this as well as my classic SAAB 99 and now the Caravan too...

Ok, so here is a full and complete list of what I have had done since ownership, sit back, it goes on somewhat....

March 2006 (car purchased) at 38500 miles approx:
Fitted new Radiator, replacement Fuel tank sender unit, fitted new Fan belt, fitted exchange Thermostat housing, Serviced Carburetor inc’ new needle/jet, changed Oil, Filter, Air Filter, Plugs, Points and Condenser, Fitted new Oil Pressure switch, New Cooling fan switch fitted, Fitted new front Brake Pads and Discs, and new rear Wheel cylinders fitted and brand new Starter Motor. New Fuel Pump fitted. New Rear main engine oil seal fitted, New Hella headlamps fitted with halogen bulbs. New rear light lenses both sides fitted. New offside front sidelamp/indicator complete unit fitted. New Grille fitted. New Laminated windscreen fitted. ( I hate with a passion those old fashioned toughened windscreens )Cooling system flushed and replaced with new anti-freeze. Reset timing and carried out Full engine tune including CO2 settings. Thermostat replaced with new unit.

July/August 2006: at 40000 miles approx
Full underbody/wheel arch/body and engine steam clean and Re-undersealed where required on underbody, including under bonnet and boot. Re-sealed internal floor pans front and rear, Waxoyled inner side sills and rear wing inner sections, Applied underseal and wax injection to inner door area’s, and boot area’s, Waxoyled front valence inner sections. Fitted sound deadening material to floorpans front and rear, boot area and engine bulkhead. Cleaned boot drain holes and re-under sealed as required. Re-painted wheels. Unblocked scuttle drain holes in engine bay. Reset suspension level to correct height. All wheels re-balanced. Fitted stainless steel wheel rim embellishers, Fitted replacement wheel trims, Fitted passenger door mirror, Fitted replacement front and rear bumpers, Fitted genuine Allegro Unipart side stripe kit, fitted 2 x wing mounted ‘British Leyland’ badges, new rear bootlid 'Austin' and 'Allegro' badges fitted, twin Unipart Reverse lights fitted, Fitted new headrests, Cigarette lighter fitted. Fitted new Footbrake slave cylinder. Twin Rear Fog lights fitted, Sony Radio CD fitted along with new Ariel mast( A period radiomobile unit - mw/lw - to be put in place). Original type Allegro Unipart Mud flaps fitted front and rear. Fitted a colour-coded ‘Quartic’ steering wheel with vinyl trim surround. New cooling hose fitted (Water pump to heater rail). New Fan belt fitted.

Jan/Feb 2007: at 43500 miles approx
New oil and filter plus air filter, plugs, points and condenser fitted at 42400 miles. Replaced antifreeze with new. New track rod ends fitted. New Ball Joints (upper and lower) fitted to both sides. New clutch master cylinder fitted. Re-sealed front and rear windscreens, with brand new chrome inserts fitted. Front 'Equippe' type spoiler fitted. Under-sealed entire inner boot floor and side panels. Reset Timing. Reset carburetor and full tune up. Resprayed F/O/S wing leading edge. New Exhaust - complete system fitted. New Starter solenoid fitted. . New old stock front ‘Unipart Allegro’ Fog lamps fitted (although not connected up). MOT. Fitted new brake caliper to N/Side. New brake master cylinder fitted. New rear brake hoses fitted. New wiper rubbers fitted. New radiator cooling fan switch fitted.

March 2007 at 44550 miles approx:
Fitted brand new carburettor - original HS4 type. Retuned as required. 5 x New steel belted radial tyres fitted. Replaced front and rear wheel bearings. Fitted lower arm suspension bush. New Battery terminals fitted. Wiper assemblies lubricated.

June 2007: (forgot to note mileage)
Unleaded cylinder head fitted and full retune. New carburetor needle fitted. New water pump fitted. New 1100 deluxe badge fitted to bootlid (after nearly a year of searching for one)

October 2007 at 47150 miles:
Service Inc, Oil, Filter, Plugs and Points/condenser. Flushed heater matrix and topped up antifreeze.

January 2008 at 47540 miles:
Replaced front suspension twin top arm bushes both sides, replaced Hydragas fluid with new, and fitted new outer CV joints to both sides, fitted new rubber ‘boots’. Removed and cleaned heater matrix completely. Drained and refilled antifreeze with new. Fitted new thermostat. Re-painted front wings.

February 2008 at 47730 miles:
Centre console fitted with clock.

March 2008: Immediately prior to sale:
New MOT, Service using Millers 20W/50 Trans M oil (expensive!), new air and oil filers. (+ uus generaator samal päeval kui mina saabusin)

So, as you can see, I have not spared anything that I have felt it has needed - ever. This car (like my SAAB), is washed every week, without fail and polished regularly too. I am somewhat fussy with my cars...not that you have not realised that already of course. I even have many back issues of the Allegro Owners Club magasine if you want them, along with quite a few spares and bits and bobs that I have acquired over the time of my ownership. You can rest assued that this car drives very well indeed and will give you many more years of enjoyment. If you would like to view and drive the car, please email me and we can arrange a suitable time for you, I am based in Kenilworth, Warwickshire. You may find cheaper cars, but will they be this good? oe as well cared for? all with all the mechanical work completed in full, (they all will need it doing at some point, and there are NO exceptions to that fact) and presented this well...?

So, to sum up, a truly special example in outstanding order throughout, that is ready to run for many, many years to come. I have serviced and MOT'd it this week, so confident am I in the condition of the body and mechanicals. I wish you happy bidding - I do reserve the right to end this auction at any time however. Please also check out my feedback rating - it is 100% Positive, so you can buy with confidence. If you wish to buy it now, I will consider a serious and sensible offer, but please dont think that I am giving a car of this calibre away though, yes we all want a bargain, but lets not be silly...

ja ma kavatsen sama põhjalikult jätkata!
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 25 Mär 2008, 00:32

Väga värskendav kirjatükk !

Kuidas selle paberite vormistamisega on. Saad omaniku käest tehnilise passi kätte ja paned lihtsalt vurama? Mingi leping ka ikka vaja ma eeldan... ja seda ka , et kui kaua saab ainult lepinguga ringi sõita.

Kuna ametlikult ära registreerima peab!?
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 25 Mär 2008, 07:50

Paista,et see käik inglismaale on sul asjaette läinud! Pane veel pilte näiteks salongist kui aega on.....
rustang

Postitus Postitas rustang » 25 Mär 2008, 14:02

Usku Sa oled ikka täitsa hull! :)
Räägi kas Sa liikluskindlustuse asja lahendasid kuidagi enda jaoks või tulid ilma nagu mina?
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 25 Mär 2008, 14:47

rustang kirjutas:Usku Sa oled ikka täitsa hull! :)
Räägi kas Sa liikluskindlustuse asja lahendasid kuidagi enda jaoks või tulid ilma nagu mina?
seda räägivad nad kõik, et ma hull olen. Varsti hakkan uskuma ka :) Liikluskindlustuse koha pealt tegin nii nagu sina, ehk et pigistasin silma kinni ja vurasin läbi Euroopa ilma. Kuidas seda siin praegu teha - ma ei tea
Harri kirjutas:Paista,et see käik inglismaale on sul asjaette läinud! Pane veel pilte näiteks salongist kui aega on.....
ma täna õhtul pesen ta puhtaks ja viskan uue vaha selga, siis teen värsked pildid ka...
Kristjan kirjutas:Väga värskendav kirjatükk ! Kuidas selle paberite vormistamisega on. Saad omaniku käest tehnilise passi kätte ja paned lihtsalt vurama? Mingi leping ka ikka vaja ma eeldan... ja seda ka , et kui kaua saab ainult lepinguga ringi sõita. Kuna ametlikult ära registreerima peab!?
inglismaal on vähe teistsugune tehn pass kui meil - A3 suurune :) selle sain ma sealt kaasa ning seal on välja rebitavad kupongid. üks neist kupongidest on siis see, mis eelmisele omanikule jääb ja mille alusel ta kohalikule tax ühingule kinnitab, et masin on eksporditud ja enam täksima ei pea. tegime ka lihtkirjaliku lepingu selle kohta, et tema müüb ja mina ostan, tema on auto andnud ja mina olen raha andnud - see siis vajalik meie ARKi ennekõike ja tema kaitseks, kui ma peaksin mingeid jamasid korda saatma (veel) tema nimel oleva autoga. ainult lepinguga ringi sõitmise kohta ei ole tegelikult mingit piirangut. st põhimõtteliselt ma lepingut enne välja ei võta ja ei lehvitagi, kui on vaja ümber registreerida. ümber registreerimine ongi vajalik tegelikult ainult selleks et kindlustust ja TÜV teha. aga TÜV on mul tehtud kuni märts 2009 ja kindlustuse koha pealt mõtlen, et äkki teen Richardiga mingi diili selles osas. Praegu ma ümber regama ei tõtta - mulle meeldib parempoolne rool ja inglise numbrid! Aga ilmselt peab üldse mõtlema mustade numbrite peale - mudu ma teda vist parempoolsena registrisse ei saa
rustang

Postitus Postitas rustang » 27 Mär 2008, 09:21

Kas teed selle auto olemasolevate juppide abil vasakpoolsele roolile ümber? Kõverast Allegro kerest võid ju mingi retrorinkapilli teha :) suurte koopalaiendite ja kaasaegse mootoriga.
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 27 Mär 2008, 10:22

Selliseid tulihingelisi fanatiikuid on tore kuulata ja vaadata. Kogemus missugune!
Vasta