Mini suurekondiline vend & Uku
Käisin jah oma igapäeva autol talverehve vahetamas ja uurisin samas selle rehvimõõdu kohta. Ilmselt see eriti levinud asi siinkandis ei ole kuigi hinnakiri ühte sellist rehvi sisaldas ja nende sõnul ( Sadloy ) kallid ning eritellimisel. Võib-olla saan kuidagi kummalisel kombel lähipäevadel veel ühe Austin Metro omanikuks. Autol on kere üllatavalt heas korras,seest puhas, mootor 1,3. Kahju lasta vanarauaks viia....mul sellele mudelile varuosi kokku Henry autoga kolme lammutatud auto jagu...Muidugi tahab vahetust käigukast, esipooltelje ots, esiporitiib + igasugu kulumaterjalid sh. siduriketas, tihendid, piduriklotsid jms. mis selgub remondi käigus.
Esialgu polegi selget mõtet mis selle autokesega peale hakata: "Aga eks me näe, ütles pime ja põrkas peaga vastu puud"
Esialgu polegi selget mõtet mis selle autokesega peale hakata: "Aga eks me näe, ütles pime ja põrkas peaga vastu puud"
no selge, te tahate öelda, et velg mu allegrole ei sobi jah? auguvahe on silmagagi hinnates (13") allegro jaoks liiga väike (vt pilti eespoolt plekkvelgedest). eks ma siis matan soovi maha. ma lihtsalt imestan kuidas te nii keeruliselt seda öelda suutsite?
ainus asi millest mul kahju on - see et metrod ainult minidele ohvriks langevad ja ühtegi neist korda ei tehta (harri, minult sulle ämbriga austust, kui ühe metro ka korda teed)
ainus asi millest mul kahju on - see et metrod ainult minidele ohvriks langevad ja ühtegi neist korda ei tehta (harri, minult sulle ämbriga austust, kui ühe metro ka korda teed)
Metrosid ju vähem ka tehtud üks niigi läks varaste saakiks kus ainult kere alles jäi. Ma ei mäleta millises pealt nägijas see aut oli, aga seal oli sellest punasest GT-ist juttu mis leiti söjaväelaste poolt kuskilt Tallinna lähedalt ja politsei oli öelnud, et paar asja on puudu kuigi kogu masinast oli alles kere, muide ma tahtse küsida kui palju üks Metro maksab ka. Präegast ainult huvi pärast hiljem vöi polla ka realne oste ees.
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Sai Metro täna siiski ära ostetud. Loomulikult must, räpane ja tahab omajagu iluravi saada.Valuvelgedega näeb tulevikus kindlasti natuke parem välja. Tegin mõne värske pildi.
http://www.hot.ee/blau/metro0112.jpg
http://www.hot.ee/blau/metro0113.jpg
Pst! Ukule......Panin Henry doonor Metro garaazis pukkidele tükkideks lõikamist ootama....selle kere on alt nii roostes ja puru, et oli tükk tegemist pukkidele toetuskohta leida...
http://www.hot.ee/blau/metro0112.jpg
http://www.hot.ee/blau/metro0113.jpg
Pst! Ukule......Panin Henry doonor Metro garaazis pukkidele tükkideks lõikamist ootama....selle kere on alt nii roostes ja puru, et oli tükk tegemist pukkidele toetuskohta leida...
Harri kirjutas:Sai Metro täna siiski ära ostetud. Loomulikult must, räpane ja tahab omajagu iluravi saada.Valuvelgedega näeb tulevikus kindlasti natuke parem välja. Tegin mõne värske pildi.
http://www.hot.ee/blau/metro0112.jpg
http://www.hot.ee/blau/metro0113.jpg
Pst! Ukule......Panin Henry doonor Metro garaazis pukkidele tükkideks lõikamist ootama....selle kere on alt nii roostes ja puru, et oli tükk tegemist pukkidele toetuskohta leida...
Nii ka sul enam MINI poleki vöi Harri lihtsalt pole seda pikemat aega näinud, seal kus ta tavaliselt seisis.
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
see smaili mis sul ukse peal oli - selle tegin mina oma pisikese näpuga
aga vahelduseks küsimus laiale ringile: kui kaua võttis mul täna aega allegro tagumise silla alt ära võtmine? õige! 5 minutit! lahti tuli keerata 4 polti (pea 18, pikkus 40 paksus ca , mis ei vajanud isegi roostesurma ning kogu sild kõige täiega (sh vedrustus) kukkus alt ära tavaliselt hoiaks seda veel vedrustuse ja piduri torud, aga vrakil neid ei olnud. vot siis milline usaldusväärne sillakinnitus. esimesel sillal on vähe jämedamad poldid, aga mudu sama.
aga vahelduseks küsimus laiale ringile: kui kaua võttis mul täna aega allegro tagumise silla alt ära võtmine? õige! 5 minutit! lahti tuli keerata 4 polti (pea 18, pikkus 40 paksus ca , mis ei vajanud isegi roostesurma ning kogu sild kõige täiega (sh vedrustus) kukkus alt ära tavaliselt hoiaks seda veel vedrustuse ja piduri torud, aga vrakil neid ei olnud. vot siis milline usaldusväärne sillakinnitus. esimesel sillal on vähe jämedamad poldid, aga mudu sama.
pritsin pildiga:
sellise kohaga kinnitub siis kogu sild kummaltki poolt kere külge.
ja selline näeb Allegro tagasild välja - kõik ühes tükis:
mis siis veel vahepeal toimunud:
ebay'st said tellitud ja tulid kohale uued mootoripadjad ning niisama pulli mõttes tellisin ka ühe väikse Vanguardsi toodetud mudelauto, mis on täpselt seda värvi, mis minu allegro tuleb. selle mudelauto kavatsen liimida armatuurlaua külge kui auto valmis on - väike auto suuremas autos ainus s**t selle kõige juures on asjade hind. ebay's on hinnad väga head. mootoripadjad nt $ 7.10/tk aga transa hind on see korrutada 2'ga + teenus ja vahendustasu niisiis kes kunagi ebay'st midagi tellib, siis arvestada sellega, et asjad ise tulevad odavalt kätte, aga KRT transport paneb sajaga näkku... mõned asjad on veel teel siiapoole.
U.
sellise kohaga kinnitub siis kogu sild kummaltki poolt kere külge.
ja selline näeb Allegro tagasild välja - kõik ühes tükis:
mis siis veel vahepeal toimunud:
ebay'st said tellitud ja tulid kohale uued mootoripadjad ning niisama pulli mõttes tellisin ka ühe väikse Vanguardsi toodetud mudelauto, mis on täpselt seda värvi, mis minu allegro tuleb. selle mudelauto kavatsen liimida armatuurlaua külge kui auto valmis on - väike auto suuremas autos ainus s**t selle kõige juures on asjade hind. ebay's on hinnad väga head. mootoripadjad nt $ 7.10/tk aga transa hind on see korrutada 2'ga + teenus ja vahendustasu niisiis kes kunagi ebay'st midagi tellib, siis arvestada sellega, et asjad ise tulevad odavalt kätte, aga KRT transport paneb sajaga näkku... mõned asjad on veel teel siiapoole.
U.
rääkisin siin, et tellisin iibeist värki. nüüd siis teilegi vaatamiseks kogu näitus:
alumised mootoripadjad. tuttuued, mõlema poole jaoks.
tagumise vedrustuse piirikud - ei lase ratastel alla kukkuda
auto reklaambrosüür koos hinnakirjade, erinevate varustuste, värvide tabeliga ning offitsiaalsete reklaampiltidega.
ja siis edevuseks ostsin ühe mudeli, mis on täpselt sellist värvi nagu tuleb minu junnu. kui auto korras, siis liimin armatuurlauale
kogu õnn läks maksma 1000 krooni. transad ja asjad kokku. + olen ühele sõbrale sauna ja õlled sees
alumised mootoripadjad. tuttuued, mõlema poole jaoks.
tagumise vedrustuse piirikud - ei lase ratastel alla kukkuda
auto reklaambrosüür koos hinnakirjade, erinevate varustuste, värvide tabeliga ning offitsiaalsete reklaampiltidega.
ja siis edevuseks ostsin ühe mudeli, mis on täpselt sellist värvi nagu tuleb minu junnu. kui auto korras, siis liimin armatuurlauale
kogu õnn läks maksma 1000 krooni. transad ja asjad kokku. + olen ühele sõbrale sauna ja õlled sees