Mini suurekondiline vend & Uku
pole viitsinud ammu siia kirjutada. vahepeal olen saanud juurde ühe satsi juppe. tellisin veel selliseid pisividinaid nagu originaalid tagumised porilapakad (kahjuks pole austini kirja peal, aga tobedalt lahedad ikkagi), tutika spidomeetri, tahhomeetri ja kaasa sain Mini kojameeste varred, mis äkki kuidagi ikkagi sobivad allegrole kah. maksma läks 30 inglise raha.
nüüd on mul kaks varianti, mille vahel peab valima.
1) pikema avaga armatuurlaud, kuhu sobib sisse kahe suure ja kahe väikse kella-auguga spidomeetriblokk, mis iseenesest on vahvam, sest seal on ka tahho koht olemas ning 210 ADK-l oli algselt selline, aga ilma tahhota.
2) lühema auguga armatuurlaud, kuhu käib ainult kahe suure auguga spidoblokk, millesse läheks ka praegu ostetud uus spidomeeter. iseenesest on see ilusam, aga tahhot tahaks ka.
sellest valikust sõltub see, kumma armatuurlaua nüüd sel korral nahaga katan (või katta lasen)
nüüd on mul kaks varianti, mille vahel peab valima.
1) pikema avaga armatuurlaud, kuhu sobib sisse kahe suure ja kahe väikse kella-auguga spidomeetriblokk, mis iseenesest on vahvam, sest seal on ka tahho koht olemas ning 210 ADK-l oli algselt selline, aga ilma tahhota.
2) lühema auguga armatuurlaud, kuhu käib ainult kahe suure auguga spidoblokk, millesse läheks ka praegu ostetud uus spidomeeter. iseenesest on see ilusam, aga tahhot tahaks ka.
sellest valikust sõltub see, kumma armatuurlaua nüüd sel korral nahaga katan (või katta lasen)
vahepealne areng:
1) sain keretööde tegijalt osa rahast tagasi. mingi osa tahan veel saada.
2) vasaku külje vedrustus vajus tühjaks pärast auto rohket külili kallutamist. aga pole hullu, mul elemente jagub
3) üritasin saada internetist uut tuuleklaasi alust plekki, aga napilt kaotasin oksjonil nii et selle koha parandame pahtliga - tundub liiga raiskamisena hakata teist keret selle asja pärast tükeldama.
muidu üldiselt on seis hea. luugid on juba kruntide all ja kenad, ootavad värvimist. kere ootaski selle pleki taga, muus osas on kõik haljas metall nagu beebi tagumik ja nüüd siis tuleb see tuuleklaasi alune veel tasaseks käiata ja ... siis lähen talle järgi!
ja veel: allegro on igati alahinnatud masin. Clarkson peab igale asjale lisama mõõdukalt show'd et asi lõbus oleks ja siis tuleb lihtsalt mingid autod leida. samas igasugused jutud sellest, et tagumine aken tuleb äärekivile sõites ära jne on puhas jama - kui kasvõi seda allegro ja marina hävitamist vaadata, siis isegi trossi otsas rippuvalt ei tule tal see ära ei käi ta külili, ei lagune ja ei hüppa talt ka juppe küljest ära. enda omaga sai noorena igasugu vigureid tehtud. külge lastud ja kummi põletatud ja inimesi täis topitud ja mida iganes - kõik elas kenasti üle! minu auto viga oli ainult see, et ta tuli juba minu kätte kehvakesena. ja vedrustus on tal parem kui enamikel kaasaegsetel masinatel. punkt.
1) sain keretööde tegijalt osa rahast tagasi. mingi osa tahan veel saada.
2) vasaku külje vedrustus vajus tühjaks pärast auto rohket külili kallutamist. aga pole hullu, mul elemente jagub
3) üritasin saada internetist uut tuuleklaasi alust plekki, aga napilt kaotasin oksjonil nii et selle koha parandame pahtliga - tundub liiga raiskamisena hakata teist keret selle asja pärast tükeldama.
muidu üldiselt on seis hea. luugid on juba kruntide all ja kenad, ootavad värvimist. kere ootaski selle pleki taga, muus osas on kõik haljas metall nagu beebi tagumik ja nüüd siis tuleb see tuuleklaasi alune veel tasaseks käiata ja ... siis lähen talle järgi!
ja veel: allegro on igati alahinnatud masin. Clarkson peab igale asjale lisama mõõdukalt show'd et asi lõbus oleks ja siis tuleb lihtsalt mingid autod leida. samas igasugused jutud sellest, et tagumine aken tuleb äärekivile sõites ära jne on puhas jama - kui kasvõi seda allegro ja marina hävitamist vaadata, siis isegi trossi otsas rippuvalt ei tule tal see ära ei käi ta külili, ei lagune ja ei hüppa talt ka juppe küljest ära. enda omaga sai noorena igasugu vigureid tehtud. külge lastud ja kummi põletatud ja inimesi täis topitud ja mida iganes - kõik elas kenasti üle! minu auto viga oli ainult see, et ta tuli juba minu kätte kehvakesena. ja vedrustus on tal parem kui enamikel kaasaegsetel masinatel. punkt.
Mul see olemas. Muide MINI jäi tal 9 kohale. Osaliselt video siin foorumis varial olemas. Osasid masinad mis ta on lammutanud, ei oleks minul küll sellist südant, et neid lökuda, kuskil muus videos lammutatatakse Metro ära.
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
mingi osa (1-10) on youtubes olemas: http://uk.youtube.com/results?search_qu ... rch=Search ; minu meelest oli see keegel just top 10 vahel ka. aga kui ei olnud, siis on abiks näiteks www.bitlord.com & torrent search.mikk kirjutas:Kust saab?henry kirjutas:Jeremy Clarkson's TOP100 Cars of the 20th Century
aga miniest, sinu postitusest ei ole kiilakat karu persetki kasu nii nagu see siin on ja seepärast hoia minu teemast nende postitustega edaspidi eemale. kui see sul on, siis konstruktiivne oleks öelda, kuidas sellest teistelegi kasu oleks. oi kui rõõmus ma olen, et see sul olemas on! tubli poiss! mis sul veel on? mul on kodus kass! spuuki.
ega ma mitte midagi muud ei tahagi öelda, kui et:
nüüd siis kere pahteldamises ja värvimises... sõitsin täna maha 635 km, et austin tõrvast ära tuua ja viisin ta kose ning rapla vahele värvimisse - pahteldamisse (tänud avole kontakti eest). midagi muud erku ei toimunud, kui et rooliluku puudumise tõttu ei saanud ma meetritki tagurdada, mistõttu kaks korda pidi kasutama "tõstame auto tagaotsa teisele poole" meetodit ning järsult pöörata ka ei saanud. samuti pääsesin napilt suuremast jamast, sest pukseerimishaagise tiisel murdus käru küljest lahti, kuid seda täpselt siis kui hakkasin käru laenutusse tagastama ja tagant ära võtma. astusin tiisli peale ja krauh, kukkus käru maha nii, et osa sellest jäi kärukonksu külge. ilmselt viljandi mnt remont (see seal kohila juures) väsitas vaesekese ära.
nüüd siis kere pahteldamises ja värvimises... sõitsin täna maha 635 km, et austin tõrvast ära tuua ja viisin ta kose ning rapla vahele värvimisse - pahteldamisse (tänud avole kontakti eest). midagi muud erku ei toimunud, kui et rooliluku puudumise tõttu ei saanud ma meetritki tagurdada, mistõttu kaks korda pidi kasutama "tõstame auto tagaotsa teisele poole" meetodit ning järsult pöörata ka ei saanud. samuti pääsesin napilt suuremast jamast, sest pukseerimishaagise tiisel murdus käru küljest lahti, kuid seda täpselt siis kui hakkasin käru laenutusse tagastama ja tagant ära võtma. astusin tiisli peale ja krauh, kukkus käru maha nii, et osa sellest jäi kärukonksu külge. ilmselt viljandi mnt remont (see seal kohila juures) väsitas vaesekese ära.
lõpuks ometi sain midagi, mida ma kõige rohkem ihaldanud olen vidinatest olen palju oksjonitel osalenud, aga alati olen kõrge hinna tõttu loobunud - eelmisel korral tõusis hind 85 naelani, üleeelmisel 70-ni jne. aga seekord imekombel sain 57 naela eest (koos transpordiga!) oma austinile tuttuued udutuled! kroom on perfektne, mitte ühte kriimu pole ja ... no üldse tuttuued. karbid ja kasutusjuhendid olid ka kaasas
ja pange tähele detaili:
ja pange tähele detaili:
Huvitav miks siis keelatud on, kui automoto foorumis Twist kuuluvale Gaz 2410 külge lähevad kollased udukad, mis on uuem auto, kui Usku Austin.eino kirjutas:aga vöib probleeme tulla auto kulge panemisega, sest eestis ei tohi kollaseid udutulesid kasutada.
eino
Teiseks, ma tean paari Ladat, mis söidavad senini ringi kollaste udukatega.
Nii, et probleeme ei peaks tulema selle töttu, et on kollased udutuled.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=907638
Link siis sellese automoto foorumi teemasse.
Aga palun!
Viimati muutis miniest, 25 Okt 2007, 21:52, muudetud 1 kord kokku.
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
miniestile: see, mida teeb twist või mis mõnel ladal küljes on, ei oma mitte mingit tähtsust. põhimõtteliselt sa ei lähe ju vargile ka, sest paljud teevad seda ning krokodillidega sa ka mürama ei lähe, kuigi mõni hull seda teeb. (tänx! )eino kirjutas:aga vöib probleeme tulla auto kulge panemisega, sest eestis ei tohi kollaseid udutulesid kasutada.
eino
eino jutus on tegelikult point. kuigi mäletatavasti ühenduse määrus ei ütle klaasi värvuse kohta midagi - vaid valguse värvuse kohta (valge või kollane), siis reeglina kollastel udutuledel ja lisatuledel on puudu üks oluline element - tähis E näitamaks vastavust EL nõuetele ning tähis B näitamaks kõlbulikkust olemaks udutuli. minu kollastel nunnudel on nii sert E11 kui ka tähis B kenasti olemas
vahepeal kulutasin 14,75 naela ning sain esiklaasi tihendile chrome filler strip nimelise asja. ehk siis kiiluriba, mis on kroomikarva ja siis kulutasin veel mõistmatutel põhjustel 8 naela, et saada tutikas koos võtmetega tagaluugi lukk - ärge küsige, miks see vajalik oli. keretööde mehed veel helistanud ei ole. järgmine nädal tüütan neid ise.
ütleme nii, et ma ei tea, mida ma valesti teen, et õnn minu õuel ei peatu.
igatahes see kere, millega ma siin viimased 2 aastat mässanud olen, on nii pähh, et sirgeks seda värvida ei saa. Nii ütlesid keretööde mehed Kaius ja ma usun neid. Ja samuti ütlesid nad seda, et neil on lihtsam vahetada mu esimese auto põhi ja katus sirgeks ajada, kui et see üks sirgeks värvida - too on algusest peale ära rüvetatud. põhimõtteliselt on mul kopp täiega ees ning ma ei taha enam mitte midagi kuulda ühestki suvalisest "keretööde mehest".
õnneks saab muidugi kapoti ja pagassiluugi ja ühe ukse sellelt võtta ja selle võrra on töö juba tehtud, aga üldiselt võib sellest "korda tehtud" kerest järelkärusid teha või kabrioleti või midagi muud vahvat. originaali ja ilusat autot aga mitte. ptsi ma ütlen. Aga igatahes tuleb nüüd leida aega, et kodus hoovis nukrutsev kere Kaiusse viia. siis vaatab edasi. pooleli ma ka ei jäta kui nii palju juba kulutatud.
igatahes see kere, millega ma siin viimased 2 aastat mässanud olen, on nii pähh, et sirgeks seda värvida ei saa. Nii ütlesid keretööde mehed Kaius ja ma usun neid. Ja samuti ütlesid nad seda, et neil on lihtsam vahetada mu esimese auto põhi ja katus sirgeks ajada, kui et see üks sirgeks värvida - too on algusest peale ära rüvetatud. põhimõtteliselt on mul kopp täiega ees ning ma ei taha enam mitte midagi kuulda ühestki suvalisest "keretööde mehest".
õnneks saab muidugi kapoti ja pagassiluugi ja ühe ukse sellelt võtta ja selle võrra on töö juba tehtud, aga üldiselt võib sellest "korda tehtud" kerest järelkärusid teha või kabrioleti või midagi muud vahvat. originaali ja ilusat autot aga mitte. ptsi ma ütlen. Aga igatahes tuleb nüüd leida aega, et kodus hoovis nukrutsev kere Kaiusse viia. siis vaatab edasi. pooleli ma ka ei jäta kui nii palju juba kulutatud.