Mini suurekondiline vend & Uku

Lood meist ja minidest
Vasta
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 15 Aug 2008, 15:17

tõin välja esiteks selle, et EL määrus, mis sätestab sõidukite tehnonõuded, kehtib üksnes kuni 25 aasta vanustele masinatele. Vanematele kehtivad nende tootmisajal kehtinud tehnonõuded, aga kui nad kavatsevad keelduda registreerimisest selle alusel, siis viidaku mulle, kust ka mina nendega tutvuda saan. Teiseks arvasin, et ARK on ebapädev, kuna viitas keeldumisel liiklusseadusele, mille kohaselt on eestis parempoolne liiklus - see ei ole regamisest keeldumise alus. Kolmandaks arvasin, et see pole nii jäik regulatsioon, millest ei saaks kaalutlusõiguse alusel teha erandit isegi kui eelmised kaks osutuvad juraks. Kui saan vastuse, riputan selle siia üles. Pähkel ongi see minu arvates, et 1977 aasta tehnonõudeid on suht porno leida :)
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 22 Aug 2008, 15:54

hmh, kurat :) Sain MKMist sellise vastuse:
MKM kirjutas:Vastuseks Teie 19.06.2008. a taotlusele parempoolse rooliga sõiduki kandmist liiklusregistrisse, esitan alljärgnevalt Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teede- ja raudteeosakonna seisukohad ja täpsustused:
Tulenevalt erinevates riikides kehtestatud erinevast liikluskorraldusest toodetakse autotööstustes sõidukeid nii vasakpoolse kui ka parempoolses liikluses kasutamiseks. See tähendab, kas sõiduki roolimehhanism paigaldatakse vasakule või paremale poole. Auto on liiklusohutuse tagamiseks konstrueeritud ja valmistatud selliselt, et parempoolses liiklusel kasutatavatel sõidukitel on roolimehhanism paigaldatud vasakule poolele ning vasakpoolses liikluses paremale poolele. Vastavalt liiklusseaduse paragrahvile 3 kehtib Eestis parempoolne liiklus ning tulenevalt sellest peavad kõik Eestis liiklusregistrisse kantavad sõidukid olema vasakpoolse rooliga.
Teeliikluses osaleva mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele kehtestatud nõuded on reguleeritud teede- ja sideministri 18. mai 2001. a määrusega nr 50 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded“.
Nimetatud määrusega vaid täpsustatakse liiklusseadusest tulenevat nõuet roolimehhanismi asetsemise kohta ning kehtestatakse nõuded roolimehhanismi tehnoseisundile ja selle ehitusele. Tulenevalt sellest, vabastab küll 25- aastase ja vanema sõiduki nimetatud määruse lisades 1 ja 2 kehtestatud tehnoseisundile esitatud nõuetest, kuid ei vabasta liiklusseaduses sätestatud parempoolsest liiklusest tulenevast nõudest roolimehhanismi vasakpoolse asetuse kohta. Seadus kehtib kõigile sõidukitele ja sõltu sõiduki kasutuselevõtu või esmaregistreerimise ajast.
Tulenevalt ülalnimetatust ei saa Teie taotluses kirjeldatud asjaolud ja põhjendused olla aluseks Teile kuuluva parempoolse roolimehhanismiga sõiduki erandkorras liiklusregistrisse kandmiseks ning ei ole kooskõlas hetkel kehtiva seadusandlusega.
Oleme käsitlenud parempoolse rooli temaatikat ka käesoleva aasta kevadel toimunud kohtumisel Läti ja Leedu liiklusohutuse valdkonna ekspertidega. Antud kohtumiselt pärineva informatsiooni põhjal ei lubata ka Lätis ja Leedus parempoolse rooliga sõidukeid liiklusesse.
ehk siis täpselt sama jura nagu vastas ARK, aga täielikult jäeti käsitlemata see teema, miks ei ole võimalik teha erandit. Ma võin ausalt öelda, et meil Maksu- ja Tolliametis (sorri, Mikk, tõsiselt püüan ennast parandada ;)) sellised taotluse vastused mitte kusagile ei kölba :) pealegi puuduvad igasugu vaidlustamisviited, õiguslikud alused ja muu selline... aga see valmistab mulle vaid rõõmu!

Ma tõesti imestan, miks nad nii nõrga vastuse kirjutasid!

U @ kirjutab kaebust Tallinna Halduskohtule :)
Viimati muutis usku, 25 Aug 2008, 04:06, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 24 Aug 2008, 20:22

Kuigi ma ise valepidi rooliga autode liiklusesse lubamist kuigi mõistlikuks ei pea (olen ise ära proovinud), pean sulle kindlasti jõudu soovima, sest mittemidagiütlev ja ümmargune kantseliit ajab kodaniku kurjaks. Lisaks muidugi see, et tegelikkuses ei kujuta need üksikud 'tagurpidi' autod ju mingit suurt ohtu enesest. Ohtlik on ikka ja ainult see bioloogiline ollus, mis rooli ja istme vahel on. Vahet pole kummal istmel ta siis täpselt seal autos paikneb.

Ja jälle tahaks sind su juristi mullist välja raputada. Lühendid võivad mingis inimeste rühmas täiesti elementaarsed tunduda aga mu meelest paistab intelligentsem välja kui näiteks asutuste nimed korrektses eesti keeles välja kirjutatakse. Kus on see 'meil MTA-s'? (edit: aitäh Uku!)

Niigi on masendav lugeda uute arvutite ja autode tehnilisi parameetreid, sest need 90% ulatuses vaid kolmetäheliste lühendite müriaadist koosnevadki.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 06 Nov 2008, 19:52

Tere-tere!

Pole ammu kirjutanud. Seda ühest küljest seetõttu, et asetsen rohkem Soomes kui Eestis ning teisest küljest seetõttu, et töötuna on mul veel vähem vaba aega, kui tööl käies oligi. Nüüd aga on mõned asjad muutumas, muutunud ning valgustan teidki.

Esiteks... kokkutulekul oli kuulda, kuidas Allegro mootoris miski kilises. Arvasin, et veepump, aga pärast pumba vahetust kilin ei kadunud. Siis selgus mõningase uurimise järel, et tegelikult kiliseb keti pinguti. Selle ravimiseks sai tellitud ebayst uus ketikomplekt, mis sisaldab uut ketti, pingutit, mingeid seibe ja ketikambrikaane tihendit. Varsti tulen Eestisse, siis vahetan ära need jublakad ning muuhulgas värvin ketikambri kaane auto kerega ühte tooni! värvi mul ju jagub.

Teiseks, mis puudutab vaidlemist ministeeriumiga, siis selle projekti lükkasin natuke edasi ja kui mu magistritöö lõpuks valmis saab, siis esitan korduva taotluse ministeeriumile ja kui nad siis ka ei ütlevad, künnan kohtusse.

Kolmandaks... edevuselaada poole pealt tundis Eesti Ekspress huvi mu auto vastu ning ühes novembrikuu Eesti Ekspressi lisadest nimega "Homme" ilmub lugu minu Allegrost. Pildid said küll kehvakesed ja lugu selline "terav", kuid ... ikkagi meediakajastus :)

Kui nüüd varsti Eestisse jõuan, siis on esimeses joones plaanis ka tõsisem auto kallal toimetamine. Ostsin siit Biltemast juba paar pullot happekrunti ja tavakrunti ning kavatsen tegeleda aktiivselt värviparandustega. Eesti nõme suvi ning kevadine soolatrall on jätnud oma jälje ning mõned roostemullid ootavad eemaldamist. Parem kohe ära teha, siis on hiljem hooleta.. lisaks riivavad need mudu särava auto peal kurjasti silma. Ühtlasi ostsin ägedat pintsliga peale kantavat põhjamastiksit, millega auto põhja üle töötlen, eelnevalt kahtlased kohad eemaldades.

Muud uut ei olegi - Allegro sõidab endiselt jube hästi, oleks vaid rohkem legaalseid võimalusi sellega sõitmiseks :) Seniks aga vaadake ka ajakirjas ilmuvaid pilte, millised tegi EE fotograaf Vallo Kruuser:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 06 Nov 2008, 21:26

Tubli - tubli !

Aga mis seal Soomes siis paremat on ?
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 06 Nov 2008, 21:53

Kristjan kirjutas:Tubli - tubli !

Aga mis seal Soomes siis paremat on ?
hea elu, tõsiselt hea elu! homme lähen kaen Minitroni ka üle, kui aega jääb - homme IKEA tuur ja minitron seal lähedal.
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 07 Nov 2008, 12:04

Salatseb kurat !

Ole hea kiika üle kui palju need tavalised 12´ minilite maksavad..?
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 21 Nov 2008, 11:56

Minu Allegro Ekspressis:
http://paber.ekspress.ee/viewdoc/06CC90 ... 070023676B

kui link kunagi enam ei toimi, siis:
http://usku.planet.ee/Allegro.jpg
http://usku.planet.ee/Allegro_2.jpg
(skänni eest tänud Argole)

Artikkel:

Viletsaim ja koledaim Austin
Autor: Heiki Sal-Saller (21.11.2008)

Austin Allegro on viletsaim Briti auto – nii otsustas terve neljandik 4000st veebi-autoajakirja iMotor lugejast selle aasta suvel. Sõiduki ajalugu lähemalt vaadates tundub lausa imena, kuidas oli võimalik kõik nii valesti teha.

Aastatel 1973–1982 British Leylandi toodetud kompaktklassi pereauto edestas halvima valikul selliseid Ühendkuningriigi autotööstuse “pärle” nagu Talbot Sunbeam ja Austin Princess.

Allegrot on samuti valitud maailma kõige inetumate autode hulka. Seda viletsust ja koledust aga tiražeeriti 642 350 korral ning 1970. aastate lõpuks oli ta oma kodumaal populaarsuselt viies sõiduk.

Austin oli vana ja väärikas mark. Selle asutas läinud sajandi kahekümnendail aastail Herbert Austin. Esimene massisõiduk Austin Seven aitas tublisti kaasa Suurbritannia autostumisele.

1922. aastal reklaamiti kümnehobujõulist Sevenit kui “mootorit miljonitele”, sest ta maksis üksnes 225 naelsterlingit. Sevenit hinnati ka mujal, näiteks Saksamaal valmistati sellel baseeruvat mudelit Dixi, millest hiljem sai BMW esimene seeriaauto. USAs aga olevat Seven mõjutanud Jeepi arengut.

Tähelepanu väärivad Austini mudelirivist kindlasti ka inglise-kreeka päritolu autokonstruktori Sir Alexander Arnold Constantine Issigonise loodud Austin 1100 ja eriti Briti autotööstuse edukaim müügihitt Mini, samuti viiekümnendatel-kuuekümnendatel valmistatud sportautod Austin-Healey. Neid sõidukeid valmistas British Motor Corporation, millest hiljem sai British Leyland.

Allegro – kõik valesti

Aga tagasi Allegro manu. Hästi müünud Austin 1100/1300 vajas järglast ja nii valmiski Harris Manni joonestuslaual kummaline auto: kahemahulise laugpärakerega, aga ilma suure tagaluugita. Tagaluugi sai vaid hiljem välja toodud (ja veel koledam) universaal.

Oma olemuselt säästuauto, oli Allegro juba konstruktsioonilt sedavõrd ebakvaliteetne, et varasematel mudelitel võis tagaaken välja lennata – hiljem see mure küll kõrvaldati. Lisaks ülim roostelembus, mis samas kuulub ka Mini põhivarustusse. Siiski, igal aastal 60 000 ühikut müünud Allegrol leidus ka huvitavaid lahendusi. Näiteks lämmastikku kasutav Hydragas-vedrustus, mis andis sujuva sõiduelamuse ning sarnanes Citroëni samalaadse kuulsa vedrustusega. Kunagi ei jäeta märkimata ka 1973.–1975. aasta mudelite neljakandilist rooli. Autol on lai valik mootoreid, 1100–1750 kuupsentimeetrini, ning mitu varustustaset, üks neist ka sportliku alatooniga.

Kehva ehituskvaliteedi tõttu All-Aggroks nimetatud Allegro läks aastatega tegelikult paremaks. Lõpuks pakuti ostjatele ka Rolls Royce’i meenutava veidra esiiluvõrega Vanden Plasi nime kandvat luksusvarianti, mis The Daily Telegraphy andmeil on maailmas koleduselt neljandal kohal.

Pehkinud, mädanenud, kõmmeldunud…

Austini-usku Uku Tampere nägi Allegrot vanavanemate kuuri all kümmekond aastat tagasi. Mehel tekkis huvi ning ta asus innukalt raha ja ennekõike aega kulutama. Mootori restaureerimise järel selgus, et kere, kuhu see kinnitada, on pehkinud. Eri seisukorras Austineid muudkui kogunes varuosadeks, Uku Tamperele kuulub neid kokku seitse.

Omaaegset ehituskvaliteeti näitab seegi, et Eestis polnud kuni selle aasta märtsini ühtegi sõidukõlbulikku Allegrot.

“Garaažis tundus ta nii äge ja suur, aga kui ta maja ees seisis, siis pean tunnistama – mul oli korraks piinlik ja ma mõtlesin, et miks ma seda küll teen…” kirjutas autofoorumites nime Usku varjus Austini rõõme ja muresid jagav Tampere kaks aastat tagasi. Tema sõnul on selle autoga nii, et mida rohkem teda vaatad, seda ilusam ta on. Lõppkokkuvõttes ei ole veel keegi jäänud seisukohale, et tegemist oleks koleda autoga.

2007. aastaks selgus , et kulusid tuleb teha ülemäära palju, ühtegi sõidetavat või isegi vaadatavat autot aga ikkagi ei olnud. Selle aasta alguseks oli mees leidnud eBayst väga korraliku Allegro, kaup tehtigi ära ja tuli saareriiki auto järele minna. 700naelane hind tähendas, et mootori kapremondi rahaga sai kätte peaaegu muuseumikorras auto. Märtsis jõudis 1977. aastal valmistatud kollane, 45 hobujõudu arendava 1,1-liitrise mootoriga Allegro deluxe Maarjamaale. Keda huvitavad kõnelause importtehingu kulud, saab sellestki ülevaate foorumitest-blogidest.

ARK ajab oma joru

Kõige erilisem on Allegro juures see, et rool asub seal, kus valdaval osal autodest istub kaassõitja – paremal. Parempoolse rooliga autot on aga siinmail väga raske registrisse saada ja nii tõi omanik auto Harku mõisa juurde pildistamissessioonile treileril – sõita sellega ei või.

Eesti seadused lubavad registrisse kanda vaid ümberasuja parempoolse rooliga auto, päranduseks saadud auto või postiauto. Samas kehtib sõidukitele tehnonõuded sätestav määrus vaid kuni 25aastaste sõidukite kohta, üle 30 aasta vana Allegrot ta nagu ei tohiks puudutada. Igal juhul lubab juristiharidusega Tampere registrisse saamise asju hoogsalt edasi ajada ning vajadusel ei pelga mees ka kohtusse minna.

Kõigile neile aga, kes innustuvad BMC või British Leylandi vahvatest autodest, soovitab Austini entusiast leida, nagu ikka, võimalikult korraliku korrodeerumata algmaterjali. Nende sõidukite suurim vaenlane on rooste ning erinevalt Minist ei leidu Allegrole ega näiteks 1100/1300 mudelile enam keredetaile. Teisalt on Allegro lihtsa tehnikaga, enamik juppe kättesaadavad ja mootorid omaniku sõnutsi kerest mitu korda vastupidavamad.

“Plaanid on mul suured. Lisaks kollasele tahan ka eri “keretöömeistrite” poolt rikutud kerest tehtud kabrioleti sõitma saada, veel ühele kerele tahan panna nüüdisaegse tehnika ja mugavused peale ning ühe tahaks teha veel muuseumikorda,” lubab Uku Tampere.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 21 Nov 2008, 12:20

... ja siis rohkem endale mäletamiseks ning ideede allikaks, kui viimased peaksid otsa saama mingil ajahetkel, postitan siia ühe lingi. Turbohuvilistel soovitan lugeda :)

http://retrorides.proboards86.com/index ... 603&page=1
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 02 Veebr 2009, 14:56

Eesti Ekspress kirjutas:Eesti seadused lubavad registrisse kanda vaid ümberasuja parempoolse rooliga auto...
kuna olen nüüd viimasel ajal palju Soomes olnud, siis on Soomekeel endalegi väga arvestataval tasemel suhu tulnud ning oma keeleoskuste testimiseks marssisin kohalikku tulli ja vaatasin kohalikus ARKis ringi ning selgus röömustav asi - ei ole see auto registreerimine Soome teps mitte nii kallis, kui alguses arvata oli. Aastamaks on 100 EUR ja esmaregistreerimisel makstav autovero on umbes samas suurusjärgus. Seega, praegu saadan ministeeriumi ja Eesti Kanariigi perse, registreerin auto Soome ema nimele ning kui ema aasta pärast Eestisse tagasi kolib, on ta ümberasuja ja pärast seda müüb ta auto mulle :) Märtsi kuus, kui teed puhtamad ja ilmad ilusamad, siis teen ühe roadtripi Soomemaale! praegu ei raatsi teda garaazist peidust välja ajada.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 02 Mär 2009, 13:08

mõtlesin siin korraks, et miks mitte veel proovida kuniks ilusaid ilmasid ootan ja tehtud mõeldud meetodil esitasin täna MKM-ile järjekordse taotluse:
19.06.2008.a esitasin Teile (Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile) taotluse parempoolse rooliga sõiduki liiklusregistrisse kandmise lubamiseks, millise te rahuldamata jätsite. Tookord tõite Te põhjuseks ennekõike selle, et kuna liiklusseaduse § 3 tulenevalt on Eestis parempoolne liiklus, peavad kõik Eestis liiklusregistrisse kantud sõidukid olema vasakpoolse rooliga. Leidsite, et minu eelmises taotluses toodud asjaolud ei anna alust mulle kuuluva parempoolse roolimehhanismiga sõiduki erandkorras liiklusregistrisse kandmiseks ning ei ole kooskõlas hetkel kehtiva seadusandlusega.

Käesoleva taotluse tegemise tingib asjaolu, et minu arvates on parempoolse roolimehhanismiga üle 25 aasta vanuse sõiduki registreerimine Eestis siiski seaduspärane ning sellest tulenevalt palun uuesti, lubada mulle kuuluva sõiduki parempoolse roolimehhanismiga registreerimine Eestis.

Taotlust põhjendan lisaks 19.06.2008.a toodud asjaoludele ja väidetele alljärgnevalt:

Liiklusseaduse § 3 ei sätesta mingeid nõudeid sõidukite tehnoseisundile, sealhulgas roolimehhanismi paiknemisele. Nimetatud säte üksnes deklareerib, et Eestis kehtib parempoolne liiklus. Kahjuks ei ole võimalik lugeda seadusandja tahet selle paragrahvi sätestamisel välja seaduse eelnõu seletuskirjast, mistõttu tuleb lahendus leida seaduse tõlgendamise teel. Taotluse esitaja on seisukohal, et parempoolne liiklus ei tingi sõidukitele esitatavaid tehnonõudeid vaid üksnes liikluskorra, mis on reguleeritud liikluseeskirjas, puudutamata sõidukite omadusi. Tuginedes liiklusseaduse § 3 lg 2 on taotluse esitaja seisukohal, et nimetatud sätte mõte ei ole erinevalt Teie poolt varasemalt väljendatule sõidukite roolimehhanismi vasakul pool paiknemise nõudmine, sest Teie poolt esitatud tõlgenduse korral ei oleks võimalik registreerida Eestis parempoolse rooliga ka postisõidukeid, ümberasujate parempoolse roolimehhanismiga sõidukeid ega ka parempoolse rooliga vanasõidukeid, sest sellise tõlgenduse kohaselt oleks tegemist absoluutse nõudega.

Eelnevat taotluse esitaja seisukohta toetab ka asjaolu, et liiklusseaduse § 13 reguleerib eraldi sõidukile esitatavaid nõudeid, mis tähendab, et § 3 tõlgendamine ei ole tegelikult vajalik, sest tõusetuvale küsimusele on võimalik saada konkreetne vastus samas seadusest. § 13 viitab seejuures ka määrusele, mis sätestab sõidukitele esitatavad tehnonõuded. Nimelt et vältida § 3 lg 1 kui äärmiselt üldise sätte omavolilist tõlgendamist, konkretiseerib § 13 justnimelt parempoolsest liikluskorrast tulenevad nõuded sõidukitele. Liiklusseaduse § 13 lg 1 ütleb, et “Liikluses on lubatud kasutada sõidukit, mille tehnoseisund vastab Eestis kehtivatele nõuetele.” Sama paragrahvi lõige 3 viitab nendele nõuetele, mis sisalduvad teede- ja sideministri 18.05.2001. a määruses nr 50 “Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded“, mille § 2 lg 3 ütleb, et “käesoleva lõike punktides 1 ja 2 toodud nõuded ei laiene 25-aastasele ja vanemale sõidukile, v.a nõuded varustusele ja nõuded, mis on kehtestatud olenevalt sõiduki valmistamisaastast. 25-aastase ja vanema sõiduki ehitus ja tehnoseisund peab vastama vähemalt nendele nõuetele, mis kehtisid sõiduki valmistamise ajal […].” Oma vastuses minu eelmisele taotlusele nõustusite, et nimetatud määrus ei kehti üle 25 aasta vanustele sõidukitele.

Taotluse esitaja on seisukohal, et kuivõrd liiklusseaduse § 13 lg 3 alusel on kehtestatud eraldi määrus, mis sätestab sõidukitele esitatavad tehnonõuded ning ei §-s 13 ega ka selle lõikes 3 viidatud määruses ei sisaldu viidet mõnele muule sättele, kus võiks sisalduda või kust võiks tuletada sõidukitele esitatavaid tehnonõudeid, tulenevad kõik Eesti teeliikluses osalevatele sõidukitele esitatavad tehnonõuded teede- ja sideministri 18.05.2001. a määrusest nr 50 “Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded. Kuivõrd nimetatud määrus ei kehti üle 25 aasta vanustele sõidukitele, on seadusega kooskõlas minule kuuluva sõiduki Austin Allegro Eestis parempoolse rooliga registreerimise lubamine.

Tuginedes eelnevale palun lubada mulle kuuluvad sõiduki parempoolse rooliga Eestis registreerimine.
U @ põnevil
rustang

Postitus Postitas rustang » 05 Mär 2009, 13:18

Usku Sa oled uskumatu ! :) Hoian pöialt!
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 05 Mär 2009, 13:55

Eks see vana kuningate tarkus, et vaenlase vastu on kõige õigem võidelda tema enda relvaga....antud juhul seadusega :D
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 07 Mär 2009, 20:54

Halleluuja!

Sul võib vabalt õigus olla kuid see ei tähenda, et EV ametnikud seepärast kohe vastavalt käituma hakkavad. Näiteid on enam kui küll. Kas sa oled valmis kohtuni minema sellega?
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 10 Mär 2009, 20:24

mikk kirjutas:Kas sa oled valmis kohtuni minema sellega?
absofakingluutli :) ehk siis igal juhul ei jäta ma seda asja nii :)
Vasta