Postitatud: 02 Apr 2009, 23:46
Lisan UKU-le, et kasutusele on võetud kõikvõimlikud meetmed tegemaks takistusi antud määruse muutmisele. Isegi Indrek Sirgi nimeline juriidiline raskekahurvägi on viidul lahinguvalmidusse.
Tänks!miniest kirjutas:Aga head nimepäeva UKU!
Et siis kõik ausalt ära rääkida, siis hr president helistas minule ja rääkis, et on võimalik vanake arvele saada. Mõeldud tehtud. Nii saingi kontakti miniklubist Ukuga. Ukuga plaani pidades ootasime aega, kui ministeerium temale ´positiivse vastuse. Nii sai siis lootusi hellitatud ja oodatud õiget aega. Hommikul postkastist leides kirja - kihuta nüüd, pandi vanakesel hääl sisse ja Mäepealse poole teele. Kaasas lahingrelvaks ukule saadetud vastus ministeeriumist, mis oli A4 täis kibestust sellest, et nii ei tohiks ja ei peaks ja kui ohtlik see on aga vastavalt määrusele on see põhimõtteliselt õige. Suurim argument RHD puhul on muidugi õige - oht möödasõidul. Mina juba vaimusilmas kujutasin ette end kihutamas tartu mnt mööda 109 roolis 60 km/h möödumas bee emm topelteedest.. karm. Igatahes jõudes ark sõprade juurde kihutasin kohe kardaani risti kolksudes angaari. Surutise puhul seal suurt järjekorda ei olnud ja mind võeti kohe ette. Kui aga nähti, et ma "kunde" poolt välja ei tehtud sellest suurt numbert, sest õigel pool istus ka keegi. Lähemal uurimisel aga selgus (otsides raami numbrit), et antud isendil rool ei pidavat olema seal, kui tavaliselt. Kohalikud töötajad sellest suurt numbert ei teinud sest järelikult tegemist ümberasujaga. Suure kraapimise nühkimise ja teab mille peale veel leidsime, et vin kood on etiketil ja rool valel pool. Jõudes tagasi kioskisse vormistama hakkasin seletama, et ma ei ole inglismaal pesitsenud ja see varjant ei lähe. Pika seletamise peale leidsime, et akt tehakse mulle negatiivne - s.t. auto ei vasta tehniliselt ja mingu ma kontori poole ja seletagu ma seal. Mõeldud tehtud. Jätkus usin akti vormistamine ja vaidlus erinevate kaalude ja muu tilulilu peale. Jutu käigus küsisin idamaatarkatelt, mis saab siis, kui ma peaks suvesoojas katuse maha kiskuma ja mida ütleb selle peale politsei? See pidavat keerukas küsimus olema ja kas mul olevat aega (esimene tund oli juba möödas). Nu ikka mul ju vaba päev võetud safariks ark's. Mispeale hakati koledal kombel telefoni tallama ja veel targemaid mehi tüütama katuse kohapealt. Lõpuks oli akt käes mul , mis selgitas kirjaoskajale seda, et see masin ei vastas kehtivatele määrustele , kuna rool olevat valel pool. Mõeldud tehtud ja jalad selga ja vastuvõtu lauda. Daamid lauas nagu ikka rutiinse viisakusega mida teile palun. Mina jättes vahele järjekorra (aja sääst ikkagi) ütlesin, et tegemist raske juhtuminga ja sooviks tehnikaosakonda. Mispeale uuriti probleemi lähemalt. Mina viisaks noormees selgitasin, et mul auto, millel rool valel pool ja tahaks hirmsasti arvele saada. Daamid väga resuluutselt vätsid mulle, et seda ei saa ja mingu ma sinna kus ma tulin ja ärgu segagu neid oma mõõtetu jutuga. Pisut selgitust ja paberitega lehvitamist arvasid nad, et see on natu keerukas ja äkki ma peaks ikkagi telefonis seda kellegile rääkima. Pärast paari kõnet kutsuti mind kontori poole üles ja lehvitades paberitega olin ma lõpuks 4 korrusel kõikvõimsamate juures. Vestluse/väitluse finaal oli see, et selliseid pabereid nagu mul näpus ilma allkirja ja templita võib printerist välja lasta mägedena. Nii ma tagurpidi sealt välja aeti ja seisisin taas lõhkise küna ees - kust saada tõestus. Kuna hommikul imedepõllul arvutile ddoi olemust selgeks teha oli sama lihtne, kui metskassile rehaga võid p..sse ajada siis saatsin sama faili landile, kes kiirelt sellest printerisõbraliku pdf tegi. Teel auto juurde meenus see fakt ja pärast väikest telefonivestlus hr presidendiga oli ametniku postkastis digitaal allkirjaga sama lugu. God bless internet. Daamide juurde tagasi tõtates ja telefonis kõrgete korrustega vesteldes tuli lõpuks see jah - kui ika ministeerium on nii otsustanud, siis neil ei ole ikka siin midagi teha. Mispeale härra jalutas alla, kus mul oli juba akt ja pastakas valmis ja kirjutas sinna parem rool lubatud kirjutada märkustesse ja viite sellele paberile, mida ma olin selleks hetkeks juba u 3h seal majapidamises kõigile uhkelt lehvitanud. Edasi oli kõik juba lauluga - kuna angaaris oli juba härradel sportlik huvi tekkinud ja nad ise käisid vahepeal (inimesel peavad ju suitsutunnid ka olema) küsimas mis värk on siis nad juba teadsid. Ühesõnaga tehti akt ringi väike järjekord maksmine ja asi korras. Viimane, kes oli üllatunud oli leti töötaja, kes teh passi välja trükkis - kas ümberasuja? Mispeale ma vastasin, et kui ma veel teie majas 3 tundi pean olema siis ma hakkan ja ümber asuma. Lõpp hea kõik hea.
Täna sai ülevaatusel ka käidud - korduvat ei saanud vaid sain sõidukeelu aga ega see ei sega seda väikest rõõmu. Igatahes on tegemist teh passi järgi LR 109 'ga, mis omab 44 kw jõudu on m1g kat ja võib vedada saba 4000.