1. leht 11-st

Janno Mini MK V 1,3 91a (969 AZZ) MÜÜDUD!

Postitatud: 29 Mai 2007, 01:22
Postitas Janno
Sai siis selline isend soetatud. Kohe-kohe pikemalt ja pildid ka! 8)

Postitatud: 29 Mai 2007, 03:47
Postitas miniest
Kas mitte 1,3 91a Mini MK III vöi siis VI pole.
Aga ma vöin siin juures ka eksida.

Ja palju önne siis ka minu poolt uuele MINI omanikule.
Ja pilte ootame juba huviga.

:D

Postitatud: 29 Mai 2007, 08:42
Postitas Argo
Õnne uuele minilisele :wink:

Postitatud: 31 Mai 2007, 10:26
Postitas Janno
Nagu lubatud siis natuke juttu ja mõni pilt kah.

Nakkuse (kui nii võib öelda) sain Marguselt.Mingi päev lihtsalt lõi pähe, et pean ka endale sellise aparaadi saama.Paar päeva otsimist ja üles ma ta leidsingi.Toomisega läks nädal, kuigi asus Saksamaa kõige lõunapoolseimas punktis.Treilavend kirus, et kui oleks teadnud siis poleks asja ette võtnud.

Valikus olid olulised 3 kriteeriumit:1,3L mootor,mitte väga roostes kere ja hind alla 2000€.Sõelale jäi tegelikult 2 isendit.Olemasolev ning musta värvi lahti käiva katusega.Viimase kohta olen lugenud vastakaid arvamusi ning "õnneks" ei vastanud seal müügikuulutuses olevatel numbritel mitte keegi.

Käisime siis esmaspäeval Margusega autol Tartus järgi.
Pilt
Tegime väikse proovisõidu ja ajasime kärusse.Üllatusena tuli see, et auto on kameeleon värvi (sinnine/roheline) ja et autosse on torud paigaldatudPilt
Seega kui peaks kunagi üle kuudi käima siis ehk ei maeta koos autoga.

Esimesest tõrkest kirjutasin juba teise teema all - ühesõnaga hakkan täna uusi elektrikaableid vedama.

Eks kui on mingeid uudiseid siis täiendan vaikselt.

Postitatud: 31 Mai 2007, 16:50
Postitas miniac
Huvitav, et turvapuur algab juhi selja tagant:D
Heas koras paistab küll, ilus.

Postitatud: 31 Mai 2007, 17:21
Postitas t6ksti
samad kriteeriumid, nagu mulgi olid ja arvasin, et sain parima, mis Saksamaalt p6him6tteliselt lotoga saab, kuid pean tunnistama, et see isend on samuti v2gagi kenakene.

suvel siis Taani IMM-ile!? :)

Postitatud: 31 Mai 2007, 20:40
Postitas mikk
miniac kirjutas:Huvitav, et turvapuur algab juhi selja tagant:D
Heas koras paistab küll, ilus.
Kust turvapuur siis algama peaks? Juhi ukse keskelt? :D Tegelt on Mini avariiraam tavaliselt kaheosaline ja selles autos on ainult tagumine pool. Üle katuse käimise korral ei anna see esimene osa kuigi palju juurde, sest põhiline, mis ei tohi uperpalli korral vormist välja minna, on just esiistmete seljatugede kohal (seal on esimeses istmereas istujate pead) ja katuse tagumine serv. Küljematsude eest ei kaitse see raam niiehknaa kuigi palju. Tugevam on ta siiski kui ilma raamita Mini.

Muidu paistab auto täitsa kenake. Salong on veidi räsitud aga ei midagi ületamatut.

Postitatud: 31 Mai 2007, 21:46
Postitas miniac
Ma lähtusin ralliautode turvapuuride kontseptsioonist, sorri:) Aga üldiselt on ehk ohutumgi, kui kere deformeerub pisut rohkem, kui et jääb ühte tükki.

Postitatud: 31 Mai 2007, 23:12
Postitas kobe
See on turva kaar kui tohib parandada. Puur on ültse kõrgem pilotas.
See legona kokku käiv puur mida müüakse võib tekitada veel suuremaid keha vigastusi kui ilma puurita.

Postitatud: 05 Juul 2007, 11:56
Postitas Janno
Tänasest siis registris kirjas. Jätkame nn traditsiooni, kus vähemalt 2 nr`i ühesugused: 969 AZZ

Postitatud: 08 Aug 2007, 23:39
Postitas Janno
Arvan, et mul midagi parema tagumise õõtsaga lahti.Rattalaager ja amort vahetatud aga august või muhust läbi/üle sõites käib ratas ikka koopas ära.Kas asi võib olla selles suures kummipuksis?Tundub, et on kogu paremat õõtsa tervenisti sissepoole väänanud.Ilmselt sellega kuhugi äärekivi vastu sõidetud vms.Ja seetõttu käibki vastu koopa sisemist serva.

Kellegil soovitusi/kogemusi :?:

Postitatud: 09 Aug 2007, 10:51
Postitas Kristjan
Kummipukside kohta öeldakse , et kui need ära vahetada siis on sõit hoopis teine ja jäigast autost ei saa enam rääkidagi. Ühesõnaga ei tea kas nüüd nii drastiline jama sellest olla saab aga kui sa nad ära vahetad siis on asi kindalsti parem.

Koopasse käivad ratal enamikul siis kui taga inimesed peal on ( ja seda just kulunud pukside tõttu) aga kui tagaistmel tühjus valistseb siis küll ei tohiks probleemi olla.

Postitatud: 09 Aug 2007, 11:04
Postitas Harri
Koopasse saab tõesti käia ainult siis kui on kummivedru aja jooksul ära väsinud. Kui õõtshoob tundub viltu all olevat siis pead vahetama ära hoova telje ( Takatukivarren korjaussarja ) koos selle otstes asuvate nõellaagrite ja tihenditega. Remondikomplekte müüakse Minitronis 2 X 20 EUR. Vahetada tuleks ühtlasi ka nailonkapsel ( Kuulatappinivel, sis. kupin ja suojakumin) õõtshoova sees 2 X 5.50 EUR. Täpsemalt küsi muidugi Eino käest.

Postitatud: 09 Aug 2007, 19:06
Postitas Janno
Hädad jätkuvad-täna öösel tundis keegi, et tal on rohkem makki vaja kui minul.Selle kättesaamiks lõhkus ta oma teel mõlemad ukselukud!Värdjas rsk! :evil: Vaevalt, et kellelgi niisama vedeleb ka,eks?

Ukselinke pidasin siis silmas.

Ilmselt tuleb tellida minitronist koos õõtsa remondikomplektiga!

Postitatud: 09 Aug 2007, 21:09
Postitas Octavianus
minult saad, mõlemad, MSN-i