Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm (MÜÜDUD SOOME)

Lood meist ja minidest
Vasta
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 15 Juun 2007, 17:37

Ma sõitsin esimestel aastatel 10" rataste ja esitrummelpiduritega.Viimasel ajal veeren 13" ratastega. Kõhklematult võin väita, et kõige kergem, täpsem ja parem juhitavus on ikka orginaalsete 10 " ratastega. Autoke on kui liimitud tee külge :) Tegelikult isegi kahetsen, et kunagi suurematele ratastele üle läksin teadmatusest ja info puudusest.
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Octavianus » 14 Juul 2007, 01:03

taas oli kord 1 elektrihäda.
sedapuhku siis tahtis alt ära hüpata tulede lüliti. lüliti võeti tükkideks ja metallplaadike mis seal sees 3-s asendis suudab olla, keerati kõhu pealt selja peale. teine pool oli nõgusaks kulunud ja ei andnud enam ühendust.

samuti juhiks tähelepanu sellele, et kui kellelgi tuleb pähe Angel Eyes halogeenid osta, siis tingimata on vaja tulede kopsikusse veel 1 ava lõigata, kuna ülalnimetet tuled on 2 gabariidipirniga.
Seni kuni oli 1 ava ainult, siis kiskus gabariiditule juhtme pingesse ning kontaktid läksid lühisesse.
Less is More. Mini is Great.
siil

Postitus Postitas siil » 30 Sept 2007, 01:57

Juhitavus 10" oli parem aga kuidas nii väike velg Tallinna (Eesti) auklikesse teedesse suhtub?
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 30 Sept 2007, 20:26

10" rattad mahuvad suurepäraselt ära maanteaukudesse :lol:
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 01 Okt 2007, 15:15

Harri kirjutas:10" rattad mahuvad suurepäraselt ära maanteaukudesse :lol:
väiksemate ratastega läheb vedrustamata mass väiksemaks ning vedrustus saab oma tööd paremini teha, mistõttu peaks sõitmine hoopis paremaks minema. eeldusel mudugi, et vedrustus korras on. äkki hoopis nii möelda ? :)
siil

Postitus Postitas siil » 01 Okt 2007, 17:05

Hmm, huvitav mõte. Mingihetk väärib ehk järgiproovimist ;)
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

sumpa

Postitus Postitas Octavianus » 21 Okt 2007, 23:50

täna kukkus terve sumps alt. kogu täiega, 2 pütti ja torud.
kõlab nagu oleks kapoti all V-8 :twisted:
taas 1 lisapõhjus Stage 1 poole vaadata? 8)
Less is More. Mini is Great.
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Octavianus » 23 Okt 2007, 02:12

225 raha ja sumpa jälle all. Laki 9, autosummuti OÜ. Kohvi, ajakirjad, sekretär :)
Less is More. Mini is Great.
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Octavianus » 07 Nov 2007, 10:26

Sain pikkadeks minivabadeks talveõhtuteks lugemist laua pääle:

Mini Restoration Manual (Haynes Resto Series)

Tuning the A-Series Engine: The Definitive Manual on Tuning for Performance or Economy (Hardcover)

How to Power Tune Mini on a Small Budget (Speedpro) (Paperback)

Kui aega ja jaksu leian, kukun skännima, loodetavasti huvilisi lugejaid leidub 8)
Less is More. Mini is Great.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 07 Nov 2007, 12:32

siil kirjutas:Hmm, huvitav mõte. Mingihetk väärib ehk järgiproovimist ;)
10" rattad mahuvad alla ainult juhul kui sul on ees trummelpidurid st. vanematele Minidele.....Aga ehitada ketaspiduritega autot 10" rataste peale ( või vastupidi ) on mõttetult kallis....kuigi pidurid pidid saama siis eriti vinged tänu ratta väiksemale diameetrile...
Janno
Postitusi: 1945
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 07 Nov 2007, 13:25

Kõik see sisse skännida on ikka päris paras töö :D
miniest
Postitusi: 545
Liitunud: 31 Juul 2004, 10:49
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas miniest » 07 Nov 2007, 17:49

Janno kirjutas:Kõik see sisse skännida on ikka päris paras töö :D
On vöimalik ka see varjant, et ta pildistab need raamatud ära, mitte ei scäneri neid :roll:
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Kasutaja avatar
kobe
Postitusi: 121
Liitunud: 17 Aug 2006, 17:40
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas kobe » 07 Nov 2007, 17:53

Mull on see tuning the a-series engine raamat olemas. Ziksimeeste hulgas tuntud kui kollane piibel.
Võin laenata
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

aku

Postitus Postitas Octavianus » 11 Mär 2008, 01:17

täna sai siis garaazi mindud kus mu masin on 4.5 kuud olnud uhkes üksinduses. mineku eesmärk oli võtta aku ja see täis laadida ning siis nädalavahetusel esimene proovisõit teha.
suur oli aga üllatus, sest masin läks KÄIMA :) Nii et kolmapäev plaanis koduukse ette ära tuua ja hooaeg taas avada.
Less is More. Mini is Great.
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Octavianus » 31 Mär 2008, 18:48

tutikad 145/70 12" Falkenid all tänasest. 2 vana rehvi läksid utiili, 2 aga olid veel kõbusad. Uued läksid maksma 2400 kogu jooks.

ja kohe oli kuivem ja turvalisem tunne uutega veereda :D
Less is More. Mini is Great.
Vasta