1. leht 8-st

Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm (MÜÜDUD SOOME)

Postitatud: 19 Apr 2007, 00:11
Postitas Octavianus
njuh, nagu eelpool öeldud, et ega Mini ostjata jää.
Tervitan sellega kõiki siin eesolijaid.
Igatahes tänasel (ostu) päeval on suu kõrvuni olnud pidevalt.
Ex näis mis edasi ;)

Postitatud: 19 Apr 2007, 00:34
Postitas E-riik
edasi on palju rõõmu nii teedel, kui uute tuttavatega nokitsedes :)

milline eelpool mainituist su õuele veeres?

Postitatud: 19 Apr 2007, 00:49
Postitas Octavianus
UK lipuga :twisted:

MÜÜDUD

Postitatud: 19 Apr 2007, 08:48
Postitas Smoke
MÜÜDUD...usun siiralt et MINI läks headesse kätesse:)))

Postitatud: 19 Apr 2007, 10:14
Postitas Argo
Pikka sõidurõõmu uuele omanikule :)

Postitatud: 21 Apr 2007, 11:17
Postitas Kristjan
Kogu selle ostumöllu peale mis siin lahti on läinud on üks asi hingele jäänud.....

.. ilukilbid on koledad!

Elagu valuveljed.

Kuidagi nii palju kaotab iga tore Mini kui tal ei ole Minilite või mõnda muud toredat pappu all.

Postitatud: 21 Apr 2007, 14:08
Postitas E-riik
sekundeerin Kristjanile.

ääremärkusena ehk veel seda, et Einol on ühed lahedad 10" veljed, mida ta tõenäoliselt oma autole alla ei pane. kui kellegil "väga vaja" siis võiks teda moosima hakata. muidu jäävad garaashi nurka vedelema, seal aga pole kellegil neist rõõmu.

Pilt

loomulikult vajavad need värskendamist, kuid kellegil teisel ei ole ning sõit on ka kõrgema kummi tõttu pehmem. probleemid võivad tekkida vaid piduri ketta äramahtumisega. arvan, et peaks lihtsalt proovima... originaalis on vanematel ju ees trummlid (nagu ka Eino masinal praegu, mille all need veljed on).

Postitatud: 21 Apr 2007, 19:28
Postitas Octavianus
küll ma ka valuvelgedeni jõuan. step by step.
10" osas - nendele rehve vist veel väiksem valik kui 12" ?

esimese hooga tahaks aga kellegi teise minit proovida, juhitavust ja pidurdamist, kellel need kindlasti korras - et aru saada, kuidas olema peab.
vabatahtlike on? :P

Postitatud: 22 Apr 2007, 02:32
Postitas E-riik
soovitaks hoopis ülevaatuselt läbi astuda. seal saad mõnesaja krooksu eest kogu veermiku ära kontrollida lasta. isikliku kogemuse varal võin soovitada Laki tänava tehnoülevaatust (Veski kõrtsu vastas). seal on lahedad ja mugedad taadid.

Postitatud: 22 Apr 2007, 12:31
Postitas Argo
Soovitan ka Laki tänava Maitene punkti, väga hea klienditeenindus seal ja kanali laius on Minile ka sobiv :P

Postitatud: 22 Apr 2007, 14:19
Postitas mikk
10" veljed tavalisele ketaspiduritega isendile alla ei lähe. Kettad ja sadulad ei mahu ära. Erandiks on enne 1984ndat aastat toodetud Cooperid aga need on haruldased=kallid. Eestis neid ei ole. Lahendus on olemas ka Minide varuosasid müüvatel poodidel (MiniSport näiteks) spetsiaalse komplekti näol.
Kõhklusi võiks ehk tekitada vaid hind - 260 naela. Mina selleks igatahes praegu küll valmis ei ole. Kuigi mõtet olen ammu soojendanud.

http://www.minisport.com/classic-mini-s ... oduct.html

Postitatud: 23 Apr 2007, 10:34
Postitas E-riik
Kui ma mööda ei pane, siis eino lubas endale selle vähendatud ketta süsteemi peale panna. igaljuhul tahtis ta 10" peale jääda.

Mis aga puudutab seda hinda, siis situatsioonis, kus nii piduri kettad, kaliperid kui ka rattalaagrid vahetamist vajaksid, muutub see hind juba mitte nii ulmeliseks.

Postitatud: 24 Apr 2007, 12:19
Postitas Harri
Selleks ,et panna 10" veljed alla ketaspiduritega 12" ratastega minile.....Minu mäletamist mööda....tuleb treida kettad väiksemaks ja nihutada pisut sadula vist ühte kinnitust sissepoole....Lukksepatöö.....Teine variant on osta hiiglakallid uued kettad ja sadulad ja see osa kuhu külge sadul kinnitub....

Postitatud: 24 Apr 2007, 12:22
Postitas Octavianus
hehe, miks mulle tundub, et minu peal tahetakse mingit eksperimenti läbi viia :)
hetkel on silma jäänud mulle igatahes 12" revolutionid, esimese hooga vaatan, et saaks 4000-ga kätte ringi.

10" peale konvertima kindlasti ei hakka, kuigi foorumid kinnitavad, et juhitavus on parem kui 12" puhul.

Postitatud: 24 Apr 2007, 20:52
Postitas eino
JA VEDRUSTUS

eino