3. leht 8-st

Postitatud: 15 Juun 2007, 17:37
Postitas Harri
Ma sõitsin esimestel aastatel 10" rataste ja esitrummelpiduritega.Viimasel ajal veeren 13" ratastega. Kõhklematult võin väita, et kõige kergem, täpsem ja parem juhitavus on ikka orginaalsete 10 " ratastega. Autoke on kui liimitud tee külge :) Tegelikult isegi kahetsen, et kunagi suurematele ratastele üle läksin teadmatusest ja info puudusest.

Postitatud: 14 Juul 2007, 01:03
Postitas Octavianus
taas oli kord 1 elektrihäda.
sedapuhku siis tahtis alt ära hüpata tulede lüliti. lüliti võeti tükkideks ja metallplaadike mis seal sees 3-s asendis suudab olla, keerati kõhu pealt selja peale. teine pool oli nõgusaks kulunud ja ei andnud enam ühendust.

samuti juhiks tähelepanu sellele, et kui kellelgi tuleb pähe Angel Eyes halogeenid osta, siis tingimata on vaja tulede kopsikusse veel 1 ava lõigata, kuna ülalnimetet tuled on 2 gabariidipirniga.
Seni kuni oli 1 ava ainult, siis kiskus gabariiditule juhtme pingesse ning kontaktid läksid lühisesse.

Postitatud: 30 Sept 2007, 01:57
Postitas siil
Juhitavus 10" oli parem aga kuidas nii väike velg Tallinna (Eesti) auklikesse teedesse suhtub?

Postitatud: 30 Sept 2007, 20:26
Postitas Harri
10" rattad mahuvad suurepäraselt ära maanteaukudesse :lol:

Postitatud: 01 Okt 2007, 15:15
Postitas usku
Harri kirjutas:10" rattad mahuvad suurepäraselt ära maanteaukudesse :lol:
väiksemate ratastega läheb vedrustamata mass väiksemaks ning vedrustus saab oma tööd paremini teha, mistõttu peaks sõitmine hoopis paremaks minema. eeldusel mudugi, et vedrustus korras on. äkki hoopis nii möelda ? :)

Postitatud: 01 Okt 2007, 17:05
Postitas siil
Hmm, huvitav mõte. Mingihetk väärib ehk järgiproovimist ;)

sumpa

Postitatud: 21 Okt 2007, 23:50
Postitas Octavianus
täna kukkus terve sumps alt. kogu täiega, 2 pütti ja torud.
kõlab nagu oleks kapoti all V-8 :twisted:
taas 1 lisapõhjus Stage 1 poole vaadata? 8)

Postitatud: 23 Okt 2007, 02:12
Postitas Octavianus
225 raha ja sumpa jälle all. Laki 9, autosummuti OÜ. Kohvi, ajakirjad, sekretär :)

Postitatud: 07 Nov 2007, 10:26
Postitas Octavianus
Sain pikkadeks minivabadeks talveõhtuteks lugemist laua pääle:

Mini Restoration Manual (Haynes Resto Series)

Tuning the A-Series Engine: The Definitive Manual on Tuning for Performance or Economy (Hardcover)

How to Power Tune Mini on a Small Budget (Speedpro) (Paperback)

Kui aega ja jaksu leian, kukun skännima, loodetavasti huvilisi lugejaid leidub 8)

Postitatud: 07 Nov 2007, 12:32
Postitas Harri
siil kirjutas:Hmm, huvitav mõte. Mingihetk väärib ehk järgiproovimist ;)
10" rattad mahuvad alla ainult juhul kui sul on ees trummelpidurid st. vanematele Minidele.....Aga ehitada ketaspiduritega autot 10" rataste peale ( või vastupidi ) on mõttetult kallis....kuigi pidurid pidid saama siis eriti vinged tänu ratta väiksemale diameetrile...

Postitatud: 07 Nov 2007, 13:25
Postitas Janno
Kõik see sisse skännida on ikka päris paras töö :D

Postitatud: 07 Nov 2007, 17:49
Postitas miniest
Janno kirjutas:Kõik see sisse skännida on ikka päris paras töö :D
On vöimalik ka see varjant, et ta pildistab need raamatud ära, mitte ei scäneri neid :roll:

Postitatud: 07 Nov 2007, 17:53
Postitas kobe
Mull on see tuning the a-series engine raamat olemas. Ziksimeeste hulgas tuntud kui kollane piibel.
Võin laenata

aku

Postitatud: 11 Mär 2008, 01:17
Postitas Octavianus
täna sai siis garaazi mindud kus mu masin on 4.5 kuud olnud uhkes üksinduses. mineku eesmärk oli võtta aku ja see täis laadida ning siis nädalavahetusel esimene proovisõit teha.
suur oli aga üllatus, sest masin läks KÄIMA :) Nii et kolmapäev plaanis koduukse ette ära tuua ja hooaeg taas avada.

Postitatud: 31 Mär 2008, 18:48
Postitas Octavianus
tutikad 145/70 12" Falkenid all tänasest. 2 vana rehvi läksid utiili, 2 aga olid veel kõbusad. Uued läksid maksma 2400 kogu jooks.

ja kohe oli kuivem ja turvalisem tunne uutega veereda :D