2. leht 2-st

miks metro?

Postitatud: 21 Juun 2007, 00:27
Postitas henry
metro sai soetatud doonormootori eesmärgil, mida ta ka tegelikult teenis (kuigi see on pikk jutt kuidas sellega läks). pärast mootri eemaldamist ning seisis metro terve talve harri garaazhis (keda siinkohal ka tervitan - tervist!). kevadel tuli mure ema metsa tegemisega, kuivõrd suur traktor tahtis märjamaal kangesti läbi metsapõhja vajuda. tegimega aga isaga siis sauna ning otsustasime ära - metro koju ning minist ülejääv 1,0l mootor talle. isegi vedas ajastusega, sest sai napilt harri relaka käest päästa.

igatahes 1,0l mootor, väikse ülekandega (mis "jagab" tavalised 110km/h -> kuni 40km/h) on jõudu küll ja tagasi. "metrost" on tal järgi küll praeguseks jäänud kõigest mootor, esimene telg (rattad on nissan patrolilt :)), esikonsool koos rooli-pedaalide ning tulelülitiga (prozhektorid) ning iste (muuseas tõstame rooli tagasi parempoolseks).

tagatelg on miski datsuni oma millelt sai 20cm vahelt ära lõigata ning minu vana fordi rehvid. raam on täies mahus uus keevitatud. praegu sobitame mootorit peale. panen pildid ka üles kui on mida pildistada. aga siuke kabrio tast tuleb :)

ps kui kellelgi on vaja metro plekke siis andke teada! (uksed olid täitsa okipoki) metro plekid on erinevalt minist ka poltkinnitustega. (justkui siuke vana mosse ja ziksi meeste vaheline konflikt :p)

Postitatud: 21 Juun 2007, 00:38
Postitas miniest
t.

Postitatud: 21 Juun 2007, 10:22
Postitas usku
miniest kirjutas:TS: Henryit

(muuseas tõstame rooli tagasi parempoolseks).


Kas alkselt oli rool paremal ja siis tösteti ümber vasakule poole? :?
no kurat, ära küsi nii tobedaid küsimusi koguaeg! oluline info on siinjuures see, et nad tõstavad rooli paremale poole, selle peale võiksid erutuda. asjaolu, et rool läheb paremale inglise autol, seevastu, ei peaks sind kusagilt otsast erutama - inglismaal on nad kõik parempoolsed ning kõigil neil on vastavate juhtseadmete augud mõlemal pool olemas. ja veelgi enam, suurem osa neist on tõesti, normaalse liiklusega maailma jõudnud inglismaalt (mitte spetsiaalselt tehasest teistpidise rooliga) ning mingil ajahetkel on nende roolid vasakule tõstetud. eestis muide on lausa üks firma, mis tegeleb jaapani ja inglise autode roolide ümber tõstmisega vasakule! 12303997491223765240398 korda mõtle ja üks kord kirjuta, foorum on sinu poolt postitatud mõttetuid sisutuid postitusi täis! no ok, vahele eksib ka häid mõtteid, kuid see ei ole mingi rate.ee jututuba, kus igale asjale reageerida tuleb! rohkem sisu!

Re: miks metro?

Postitatud: 21 Juun 2007, 21:01
Postitas mikk
henry kirjutas:igatahes 1,0l mootor, väikse ülekandega (mis "jagab" tavalised 110km/h -> kuni 40km/h)
Mina ei saanud sellest osast aru. Aga tahaks saada.

vastus mikule

Postitatud: 21 Juun 2007, 23:13
Postitas henry
ehitab vahele kettülekande abil seadeldise, mis piltlikult täidab sama otstarvet nagu jalgratta hammakad, ehk siis ees (mootori pool) oleks väike ja taga (pooltlegedel) suur hammakas. ma ei tea täpset teostust küll, isa rääkis et ta on kunagi ühe siukse ehitand. kindlasti teen palju pilte kui asi nii kaugele jõuab! :)

h

Re: miks metro?

Postitatud: 22 Juun 2007, 10:46
Postitas usku
mikk kirjutas:
henry kirjutas:igatahes 1,0l mootor, väikse ülekandega (mis "jagab" tavalised 110km/h -> kuni 40km/h)
Mina ei saanud sellest osast aru. Aga tahaks saada.
ehk siis nad ehitavad metro põhjale traktori, millel peab olema palju jõudu, aga et 1.0 austini mootorist suurt jõudu kätte saada, siis teevad ülekande nii aeglaseks, et see pisike relv (rehvi haarduvuse piires) hakkab palke sikutama nagu vana mees. ja kuigi ohvriks tuuakse kiirus, siis kellel seda metsas palke vedades ikka vaja on.

Postitatud: 22 Juun 2007, 13:23
Postitas henry
uku: 5+ ja värvipliiatsid! :)

Postitatud: 16 Sept 2007, 19:38
Postitas Janno
Näed,kellelegi ikka vaja kogu seda lugu, mis sa kirja oled pannud!Veetsin ka selle nädalavahetuse põhja keevitades.Mõlgutasingi mõtteid just, et kuidass ee esitiib võiks ära käia-ja nüüd ongi hea lugeda ja pilte vaadata :)

Postitatud: 20 Sept 2007, 16:26
Postitas henry
no aga jummala eest ju. tee ka pilte ning täienda "koomiksit". palju nõkse jääb alati kajastamata.

h

ammu pole kirjutet

Postitatud: 25 Nov 2007, 00:12
Postitas henry
no näed sa siis, tuli siiski meelde kuidas siia postituse ülesriputamine käib.

vahepeal on jäänud kole pikk paus sisse, ega see muidugi ei tähenda et midagi suuremat pole sündinud. pigem nigu vastupidi. aga autost siis kah. vahepeal sai endale tehtud tõhusad pagunid peale pahteldamise vallas - jämedamate ja peenemate ja vesisemate ning sellega seotud vahendite (püstoli ja kompressorini välja) soetamises.

igatahes sai minu mini täna lõpuks värvimisse viidud. ja siit ka tänusõnad USKUle ja EINOle. AITÄH! ja hoiatussõnad haagiste rentimise kohta: bronn ei loe midagi, ikka võib usaldav klienditeenindaja sinu poolt bronnitud tendiga käru esimesele "jah-see-oli-mulle"-mehele anda. vähemasti helistati ja vabandati, aga seda reedel kell pool seitse õhtul kui kõik kohad kinni. ja siit veelkord aitäh Einole kusagil Läti avarustes ja tema mõistvale naabrimehele kes siiski ei kutsunud mulle politseid kui ma kell 9 hommikul käru käisin laenamas.

ühes iluliistudega ununes maha ka fotokas, kuid Usku tegi tõhusalt pilte ning niipea kui me trehvame, eks riputan midagi üles kah.

igatahes jään ootama, ning luban et järgmine postitus (koos illustratsioonidega) tuleb varem kui eelviimne,

h
/omapojaisa/

Postitatud: 25 Nov 2007, 18:00
Postitas Kristjan
Kuna ootusärevus lööb pea kohal kokku ... siis äkki kergitad natuke saladuseloori ja ütled ausalt välja , et mis värvi ta nüüd tuleb..... :)
Muidu , metsikult jõudu ja edu !

Postitatud: 25 Nov 2007, 22:10
Postitas usku
värvi kohta vihjeks nii palju, et passis värvi muutma ei pea :)

aga pritsin pildiseeriaga ja loodan, et henry ei pahanda, et tema eest teen seda. kommentaarid jäägu henry teha.

sorry, et pildid kehvad on, need on moblaga tehtud ja objektiiv oli sõrmejäljene ja no üldse mobla ei ole fotokas.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

värvist

Postitatud: 27 Nov 2007, 11:27
Postitas henry
kui uskuda kirja purgil siis peaks tulema kirsipunane. ehk siis pisut tumedam punane kui endine "lits"punane. katuse jätan valgeks koos peeglitega.

ja siit ka hoiatus - SADOLINI METALLIK VÄRVIDEST TULEB EEMAL HOIDA!!! sadolini poolt pakutava metallik värvi kohta hoiatas värvija et piisab teisipidisest pritsu-tõmbest ning tekib tooni erinevus, mis ei ole kvaliteetse värvi tunnus. elik kokkuvõttes jube piinarikas, aeglane ja (vähegi ebakindlama käega mehe puhul) heitliku tulemusega, lisaks veel põhjendamatult kallim teistest.

ilmselt on kõigil kes autot kunagi värvinud, tekkinud mingil hetkel edev soov värvida metallik-tooni (see on siis see kus on pisukesed helkivad täpid justkui sees). metallik toone on pea seinast seina, päris teises seinas olevat valget tooni siiski pole. ning siinkohal tasubki olla ettevaatlik kombineeritud värvilahendustega. kõik kombinatsioonid metallik pluss nt (läik)valge, ei pruugi mõjuda hästi (retsept siinkohal siiski ranno mini suhtes). metallik värve pidi olema ka häda läikima saada.

no vat see on kui usaldad müügimeest (järve autopoes, see vunts kes pahatihti alkohõnguline). õnneks müüdi mulle metallik värvi pähe läik värv, seega hirm et vaja uut nädalat alustada taas värviotsingutega jäi vaid suurte silmade juurde.

h

Postitatud: 16 Dets 2007, 16:11
Postitas usku
täna oli taaskord päev, mil käisin henry tegemisi kiibitsemas. panen siia valiku fotosüüdistustest..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 10 Mär 2008, 21:51
Postitas Janno
Nii.Nüüd on küll väääga pikk vahe sinu postituste vahele sisse tulnud.Nojah-ka vahede vahel on vahetevahel vahed vahel.Siiski-kas massin on juba ühes tükis ja liikumisvõimeline?Läigib nagu prillikivi? :D