Kas Mk. II kere kannatab Eestis igapäeva sõitu?

Vasta
Tom

Kas Mk. II kere kannatab Eestis igapäeva sõitu?

Postitus Postitas Tom » 22 Apr 2005, 19:21

Kavas lähiajal ~95a Mini muretseda aga kuna autoga tarvis igapäev liigelda ja teate isegi mis solki siin talvel teede peale loobitakse, siis oleks tore teada kuidas Mini kere sellele vastu peab.
Ehk keegi kasutab Mini igapäeva liikurina ja oskab oma muljeid jagada?
Sellest vast ei maksa unistadagi, et sellel tsingitud kere oleks? :lol:

Tänan lugemast
Kasutaja avatar
marti85
Postitusi: 68
Liitunud: 06 Juul 2004, 16:23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas marti85 » 22 Apr 2005, 21:40

ussitab isuga, raputab ka koledal kombel eriti Tallinnas. Aga õudselt lahe on :D
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 23 Apr 2005, 12:56

Ja juhitavus on nii hea , et tapab. Tee või kohapeal 360 kraadi, sõidad nagu kardiga nuh!
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 23 Apr 2005, 14:00

Roostetab nagu kõik teisedki autod. Aga ka seda on võimalik leevendada. Aitavad näiteks logarid ja põhja sissemäärimine.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Re: Kas Mk. II kere kannatab Eestis igapäeva sõitu?

Postitus Postitas Harri » 05 Mai 2005, 18:10

Sellest vast ei maksa unistadagi, et sellel tsingitud kere oleks? :lol:

Et siin foorumis rohkem juttu oleks pean ikke natike antud teemal targutama :D
Keevitasin ( ups...lasin keevitada, mina lõikusin roostes kohad välja, puhastasin ja valmistasin uued plekid, paigad ette ) oma auto 1994 aastal ja need keevitused mis siis tegin peavad siiamaani. Kere ja poolraamid tahavad küll juba tegemist aga need on kohad mis tollel korral üle käimata jäid. Tegelikult on Mini roostetamise seisukohast üsna vastupidav. Läbi roostetavad üsna spetsiifilised kohad. Ja koht roostetab läbi konkreetselt. Ümber roostetanud augu on reeglina korralik plekk. Lõikad roostetanud koha välja ja uut paika või plekki on kuhu külge keevitada. Seda viimast ei saa väita paljude muude vanemate autode kohta. Tüüpilised : esirattakoobaste tagumised välimised nurgad, esiklaasi alumised välimised nurgad, A plekid, tagumine bumperi all olev plekk, ukse alaserv. Ühesõnaga kohad kuhu rattad pori üles peksavad ja koha niiske hoiavad. Kui panna Minile logarid rattakoobastesse, töödelda karbid näit grafiitõliga, ja teha põhjale ning poolraamidele korralik korrosioonitõrje, ei pea kümme aastat kere pärast küll muretsema.

Ja nüüd kobin oma Mini poolraame ja piduriosasid puhastma ja kaunimaks värvima....bensiiniaurudest hakkan varsti ilmselt päkapikke nägema :D
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 05 Mai 2005, 20:03

Päkapikud on toredad sellid! Oi Harri sa võiks oma piksenoole juba valmis saada , urr urr .. .
Vasta