karteri kaitse

Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 27 Okt 2006, 10:44

Oled sa kindel ei see karter on, mis mööda maad käib?
mina seda eriti uskuda ei tahaks. tõenäoliselt tuleb see heli hoopis rattast, mis koopasse käib, või sumpsist mis vastu maad läheb.

Üldiselt minile selle kaitse paigaldamine ei ole hea mõte. kui mini mootor on üsna madalal, siis peale kaitse paigaldamist on see ju veel madalam. eespool olev eino soovitus tundub kõige asisem - uued vedrustuse padjad ja su masin käitub hoopis paremini.

e.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 27 Okt 2006, 10:50

Täitsa kindel, et karterikaitse :) Kanalis vaadates on ju kohe näha, kust ära kraapinud on.

Aga pidev see heli pole, ainult siis, kui tee on ebatasane ja rööpad sees. Vasturohi väga lihtne, ei tohi rööbastesse sõita ja jääbki heli tulemata :D

Igatahes arvan, et minu olukord on parem, kui nendel paaril Ferraril, mis siin Tallinna tänavatel sõidavad :D :D :D
henry

Postitus Postitas henry » 27 Okt 2006, 16:07

mine tea kas ikka on roopad kratsind? kuivõrd mini na madal on, siis pigem usuks et keegi on kõrge äärekivi serva peale ninaga parkinud pelgalt. või kus tallinna roobasteel sa seljuhul sõidad?

usuks et vastukäivus tuleb mujalt. mul tuli ka paha häält rattakoobastest, või nö "kuskilt sealt alt-eest", kuid piisas vaid sarniirid ja rooliotsad vahetada ning ime! suhtkoht lihtne kontrollida kah.

h
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 28 Okt 2006, 16:15

E-riik kirjutas: Üldiselt minile selle kaitse paigaldamine ei ole hea mõte. kui mini mootor on üsna madalal, siis peale kaitse paigaldamist on see ju veel madalam. eespool olev eino soovitus tundub kõige asisem - uued vedrustuse padjad ja su masin käitub hoopis paremini.

e.
Minul on kaitse peal. Ja üldiselt piisas mulle vaid ühest kogemusest, et kindel olla selle tarvilikkuses. Pimedas kõrvaltänavas oli keset teed lükatud kaks ajutiste liiklusmärkide paigaldamiseks mõeldud alust. Tavaline linnakiirus, kustunud tänavavalgustus ja ... metallijurakad ilmusid tõesti nagu eikusagilt alles mõne meetri kaugusel nähtavale. Pidurdada ei jõudnud ja möödasõiduvõimalus puudus samuti. Kõrgus oli neil selline, et tõstis auto esiosa üsna tuntavalt ülesse. Karterikaitses on terav mõlk sees. Materjalide erinevusest tulenevalt julgen arvata, et karterisse oleks see puhtalt augu sisse löönud.
Karterikaitse teeb auto madalamaks ca 15 mm kuid selles mõttes on see eespool korratud vana tõde üle kõige - uus vedrustus väldib enamuse sellised üllatused.
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 28 Okt 2006, 17:03

Mikk, sinu masina mootor on kõrgemal, kui tavalise mini oma. seega sinul see sinna ka mahub.

Ja kui nüüd keegi mõtleb, et ta lahendab oma mootori vastu maad käimise probleemi karteri kaitsmega - siis palju õnne ka minu poolt:)
julgen öelda, et selline lähenemine on pehmelt öeldes pentsik. kui see mootor vastu maad käib, siis selle pärast, et vedrustuse süsteemis on miskit õhtal ja/või läbilöögi padjad puudu. enne tuleb need vead kõrvaldada ja masin õigele kõrgusele tõsta ning siis alles tegeleda "tuunimisega".

see oli minu jutu mõte lõhidalt - puust ja punaseks.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 28 Okt 2006, 20:00

E-riik kirjutas:Mikk, sinu masina mootor on kõrgemal, kui tavalise mini oma
Seleta lähemalt.
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 28 Okt 2006, 20:33

my baad.

arvasin esmalt, et clubby'l on teistsugune esimene poolraam (nagu austin 1100 suuremate mootoripatjadega).
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 28 Okt 2006, 21:36

Minul oli igapäevane jama majas kui Minil olid all tillukesed 10 " rattad....Peale suurematele ratastele üleminekut on võimalik karter puru sõita küll ainult näiteks Miku kirjeldatud viisil...Üks võimalus lisaks uutele kummipatjadele on paigaldada vedrustuse kõrguse reguleerimise vidinad...Hi - Lo - deks nimetatavad asjad ( High - low ). Nendega kruvid vedrustuse täpselt nii kõrgeks või madalaks kui tahad. Ma vanasti kui talvel sõitsin , kruvisin talveks auto viis sentimeetrit kõrgemaks. Ega poleks kruvind vist aga korra sõitsin roobastesse autokese kõhupeale kinni, kõik neli ratast õhus... Kaevasin teist välja oma pool tundi :)
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 29 Okt 2006, 11:47

Harri kirjutas:Hi - Lo - deks nimetatavad asjad ( High - low ). Nendega kruvid vedrustuse täpselt nii kõrgeks või madalaks kui tahad.
minisport on asjale välja mõelnud lausa geniaalse nime & ei ole ka üldse mitte kallis! "adjusta ride" kõlab nii nunnult ... nagu haista gäng :)

http://www.minisport.com/classic-mini-s ... ducts.html

Pilt

P.S sama nunnu komplekt on "smootha ride" (hull räpiteema)
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 29 Okt 2006, 12:02

Minu kollasel on taga sellised aksessuaarid küljes. Väga lihtsalt reguleeritavad. Puudus on muidugi see, et ahvatlevad patjade äravajumisel nende väljavahetamise asemel lihtsalt põhja kõrgemale tõstma ...
Aga muidu väga tõhusad ja estate'i ilma väga ette ei kujutakski.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 29 Okt 2006, 18:19

Minu omad nii kaunid ei ole nagu eeltoodud pildil.Need lihtsalt treiti kunagi alumiiniumist Viljandis Mewitepi firmas valmis ja maksid ilma nende kuulotsteta ja nailonkupliteta tollel ajal ( 1995.a.) paar-kolmsada krooni. Ma ei tea kas nad praegu ka sellise töö ette võtavad, omal ajal valmistasid nad neid vidinaid partiidena vist sakslastele.....
Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 07 Nov 2006, 16:57

Viimased päevad ka natuke lund proovida saanud ja ainult korra oleks põhja peale kinni jäänud :)
On teine ikka väääga madal ja just esiosa. Eks need kummi vidinad ole ikka läbi, sest tagaosa tundub natuke kõrgemal olevat. Tänu sellele see "tuuningu objekt" kulub marjaks ära :) Tegin lõpuks pilti ka, et milline välja näeb. On äkki kellelgi sama sugune? Et kas tegemist mingi tehase toodanguga või on keegi eelmistest omanikest viitsinud vaeva näha.
Manused
kaitse eest.jpg
kaitse eest.jpg (67.58 KiB) Vaadatud 15514 korda
karteri kaitse.jpg
karteri kaitse.jpg (66.64 KiB) Vaadatud 15514 korda
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 10 Nov 2006, 15:48

Janno
Postitusi: 1916
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: karteri kaitse

Postitus Postitas Janno » 30 Nov 2012, 08:49

6 aastat selles teemas vaikust olnud. Pühiks tolmu pealt...
Tuli endale mõte, et võiks sellise asja lasta teha siin kuskil kohapeal.
Leidsin netist mõõdud ka (http://www.turbominis.co.uk/forums/inde ... tid=296048).
Vajadusel muidugi saab siin kellegi olemasoleva pealt üle kontrollida.

Siin kohapeal tehes (ja kui veel keegi kampa lööb) ilmselt nii kallis ei tuleks, kui Inglismaalt tellides.
Tean,et Andreasel ja Einol selline asi kasutusel. Einol vist nüüd jäi üle? (võid teha mulle hinnapakkumise PS`i).
Kuidas Einol ja Andreasel kinnitused? Nagu ülal toodud lingis näidatud?

Kas liigne agarus (auto karteri kaitsmisel) võib olla ogarus?
Cooper Sport
eino
Postitusi: 1099
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Re: karteri kaitse

Postitus Postitas eino » 30 Nov 2012, 09:56

Mina ja Allan lasime kaitse teha Vihuris (see seal Veerenni taga põrgus) Oma esialgu ära andma ei kipu aga eks järgmine suvi näeb. Kaitse tasub ikke panna on turvalisem sõita ja oleneb kuidas tehtud on hoiab ka kapotialuse puhtama ja kui talvel sõita siis kindlasti sojem ka. Aga sama joonistega võid Vihurisse minna ka. Tagumise kinnituse teeksin mina juba konksudega et oleks lihtsam ära võtta.

eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
Vasta