Igasugu küsimusi.

Vasta
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Igasugu küsimusi.

Postitus Postitas ksuuk » 11 Juun 2005, 19:49

Tere.

Sai jälle tiba Mini -t uuritud:

1) Mini -l on all 145 x 70 rehvid, tagumised on vaid umbes 7 mm sillakinnitustest eemal, kui ratas üles tõsta, siis läheb rehv vastu, kuid kas seda võib ka juhtuda sõiduajal?
2) Kust saaks uksepolstri plastiktüübleid?
3) Kas aknaklaasitõstukid reeglina on toimivad? Hetkel (ust pole veel lahti võtnud) mõlema ukse omad ei toimi, st vändatab saab, kuulda on, et midagi liigib aga klaas on paigal?
4) Kas keegi ja kui siis kuidas on remontinud kapotiplekki, nimelt avatud kapoti poolt vaadates, sealt kus kapoti küljes olev kinnitus algab on mõlemal pool rooste kapoti serva nõrgendanud ja kapott painud sealt läbi. Kas peaks seestpoolt mingi tugevduse keevitama (samas on see kole õhuke plekk) või kohe uue kapoti ostma? Uus maksab umbes 2000.- + muidugi värvimine.
5) Kas saab kuidagi kapotile mingit lukku aretada?
6) Kas keskluku mootorid mahuvad uste sisse?
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 11 Juun 2005, 20:12

1) Üle 50-sed rehvid vajavad ümberehitust. Detailsemalt räägib Harri. Aga põhimõtteliselt müüvad Mini-poed 6x12 ja 7x12 jne rehve/velge märkusega "body mods needed". Sama lugu 13-tolliste velgedega.
2) siuksed tüüblid peaks olema kõigile ühesugused sõltumata margist. Küsi poest.
3) :D see on lihtsalt nii hea küsimus ... Aknatõstukid ikka toimivad. Eks sul on ilmselt trossid lihtsalt plokkidelt maha tulnud. Peaks lihtne lahendada olema.
4) Uus on alati parem. (dooh!) Osav keevitaja lahendab selle asja muidugi ka niisama ära. Kuigi - kui palju see maksma läheb?
5) 1990ndate mudelitel on kõigil seest avatav kapott. Mini netipoed müüvad spets komplekti nimega "internal bonnet release kit"
6) Mahuvad küll. Ka sellised spets komplektid müügil.
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ksuuk » 11 Juun 2005, 21:01

Üle 50-sed rehvid vajavad ümberehitust? Prr, miks? Igatahes on all tutikad Kumho rehvid, kleepsudki veel peal, kuna Mini pukkidel alles.

Kapoti osas veel mõtlen, äkki lasen korda teha ja värvin analoogselt katusega valgeks näiteks?

Kapoti avamise komplekti Minitron -st ei leidnud. Esialgu pole vist oluline ka. Samuti ei leidnud esipidurite kaitseplekke (on neid üldse vaja?). Igatahes on vaja laagrid, esisharniirid ja rooliotsad vaja vahetada, samas siis oleks mõtekas juba ka uued piduriklotsid panna ja pidurite töösilindrid/katted üle vaadata (neid on vist Minitron -s saada)?
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 12 Juun 2005, 15:31

Oot. Ühe vea ma tegin küll. 12x60 ei vaja mugandamist. Küll aga 13x60. 12x70 jne vajavad pisukesi parandusi ikka seepärast, et nad vastu kusagile sul sõidu ajal käima ei hakkaks (nagu sa ise ütlesid 7mm poolraamist ja seda on vähe; lisaks veel rattakoopad ja amordid). Aga nagu öeldud siis Harri on selle probleemiga kunagi mässanud, nii et tema oskab täpsemalt rääkida.

Värvilahendus on kindlalt üks asi, millega isikupära näidata. Nii et anna minna!

Kapoti avamine ei ole eriti probleem, sest ega inimesed/kratid reeglina ei tea, kuidas Mini kapott lahti käib. Ja põhimõtteliselt jälle üks tross/mehhanism vähem, mis ära võib laguneda.
Esipidurite kaitseplekid võiks ikka olla, sest ketaspidurid on võrdlemisi haavatavad ilmastiku suhtes.
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ksuuk » 12 Juun 2005, 17:11

Samas Harri -l on ju vanem mudel. Ja millegipärast pakuvad mitmed, sh ka Minitron Mini -le 12x70 rehve, see nagu annaks vihje, et ei pea midagi ümber tegema või siis on kõik juba ümber teinud? Palud äkki Harri -lt kommentaari?
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 13 Juun 2005, 11:03

Ma vist ei oskagi väga seda rehvindust kommenteerida. Mul endal on nii ette kui taha pandud alla HI - LO -d ja nendega saab auto kõrgust lihtsalt reguleerida. Kindlasti on neid hi losid vaja kui alla panna 13 x 7" rehvid sest ilma nendeta hakkavad rattad vastu tiivakoopaid käima. Aga 12" rehvide puhul ei oska midagi arvata, kogemus puudub, mina otsiks infi netist tehnkikaküsimuste vastustest. Asi sõltub rataste välisest diameetrist, kui see on oluliselt suurem kui standartrehvil siis on oht et hakkab vastu tiivakoobast käima....
Saatsin sulle meilipeale ingliskeelse teksti sellest vallast, ehk saad midagi sotti...
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ksuuk » 13 Juun 2005, 21:55

Harri kirjutas:Saatsin sulle meilipeale ingliskeelse teksti sellest vallast, ehk saad midagi sotti...
Sain, seal on kirjas - Not a problem when the standard fitment 145/70/12 tyres are used (unless something is out of line body/subframe/suspension-wise in a major way), but can be an aggravation when using the more popular, wider 165/60/12 low-profile types.

Pole küll hetkel teada, kas midagi kardinaalset on ümber tehtud, seega eeldatavasti peaks rehvid sobima küll.
Vasta