1. leht 1-st

Vedrustus

Postitatud: 11 Aug 2006, 09:10
Postitas archi
Tere
Kas keegi teab mille peal, mini üleval seisab, tavaautodel on vedrud, mis teda üleval hoiavad aga kuidas Mini üleval püsib? :)

Mul on Mini eest natuke rohkem all kui nagu peaks, mida ma saaks vahetada/parandada, et kõik oleks õigel kõrgusel?


Tänud ette (ja vabandust kui on rumal küsimus, kuid haynes- i manualist on 6-8 peatükk puudu) :)

Postitatud: 11 Aug 2006, 12:43
Postitas eino
minil on vedrude asemel kummi padjad. ajapikku need padjad vajuvad ära. uks vöimalus on vötta tagumised padjad panna ette ja taha panna uued padjad. uue padja hind on 52euri/tk

eino

Postitatud: 11 Aug 2006, 13:36
Postitas archi
mis mõte on panna tagumised padjad ette ja taha uued, kui võiks ju kohe ette uued panna? või on mingi "konks" asja juures?

Postitatud: 11 Aug 2006, 15:55
Postitas E-riik
ei ole. Eino tegi lihtsalt elu huvitavamaks :)

aga jah, patju on vaja vahetada.

Postitatud: 11 Aug 2006, 19:19
Postitas eino
kui uued padjad paned ette vöib nina pusti jääda
eino

Postitatud: 12 Aug 2006, 19:44
Postitas archi
oligi konks asja juures
:D

Postitatud: 12 Aug 2006, 21:05
Postitas Riho
kui hakkad vahetama, siis võin sulle müüa uued padjad 2tk 1500.- kokku. jäid endal üle.

Postitatud: 30 Apr 2007, 11:01
Postitas Octavianus
1. kas peale visuaalse vaatluse, et see padi on pildiga võrreldes kuidagi madalaks vajunud, ka mingi variant on, et määrata kas peaks vahetama kummipadjad või mitte.

2. kui tellima hakata - hinnas pole vahet kas Standard või Competition - mida soovitate

3. Minispordis küll eristatakse esimesi ja tagumisi kummipatju, siin loen aga välja et vahet pole?

Postitatud: 30 Apr 2007, 11:32
Postitas E-riik
Octavianus kirjutas:1. kas peale visuaalse vaatluse, et see padi on pildiga võrreldes kuidagi madalaks vajunud, ka mingi variant on, et määrata kas peaks vahetama kummipadjad või mitte.

2. kui tellima hakata - hinnas pole vahet kas Standard või Competition - mida soovitate

3. Minispordis küll eristatakse esimesi ja tagumisi kummipatju, siin loen aga välja et vahet pole?
1. kui auto ei vedruta korralikult ja rattad on üsna koopas (umbes paar kolm senti kuni tiivani) on kindlasti kutud. nende vahetamine on nikuinii kindla peale välja minek, 99% tõenäosusega on naad juba aastakümneid vahetamata.

2.Mitu korda sa oma elus ringrajal käinud oled ja kas tõesti kavatsed sa sinna miniga minna?

3. esimesed ja tagumised originaalpadjad on täpselt samad! tootjaks on Dunlop