Poolraami kinnitamine.

Vasta
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Poolraami kinnitamine.

Postitus Postitas Kristjan » 03 Juul 2007, 00:17

Tegin sügisel väikese avarii ja sellega lõi ühe poolraami kinnituse lahti. Need on siis need mille poldid salongi jalgade juurde tulevad.

Sain Eino käest uued kinnitused. Need ei taha aag kuidagi alla minna. Kuna minu poolraamil oleks justkui kinnituskohad ära keeratud või väänatud. Kas sisi tehases või tulenevalt sellest matsust. Vaatasin , et mu 90nda aasta autodel oli sealt poolraam sirge ja kinnitused on väikese nurga all kuna auto põhi on seal kõver.

Küsimus on selles , et kas need kinnitused ja raam on kõigil autodel kindalsti ühesugused või on alates 96ndast äkki natuke teisiti. Ei jugle jõuga neid asju sirgeks raiuma hakata. Äkki pärast selgub ,et tegin asja täiesti valesti.

Kristjan
eino
Postitusi: 1099
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino » 03 Juul 2007, 12:27

vanematel läheb otse pöranda kulge, alates 76-dast on köigil kummipatjadega vöi siis samasugused kui kummipadjad aga materjal on teras et oleks jäigem.

eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 03 Juul 2007, 12:34

Aga ma mõtlen , et kas poolraam on sealt kohast sirge kus see kinnitus on. Minul keerab just see kinnituse serv ülesse ära. Mis nagu tagab selle , et need padjad ei taha alla sobida. Ilmselt siis selle matsuga väänas raami ära? Peaksin vist jõuga nad tagasi väänama!?
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 03 Juul 2007, 13:33

Siis peaks aitama Haynes. Või kui see ei aita siis lähedase aastakäiguga masin kanalile ajada. Võrdluseks. Neid ju meil siin on.
Kasutaja avatar
Yff
Postitusi: 36
Liitunud: 11 Dets 2007, 16:42

Postitus Postitas Yff » 24 Apr 2009, 20:47

Mõtlesin, et ei hakka uut teemat tegema. Mure seotud esimese poolraamiga.

Nimelt tahan korraga ära võtta nii mootori kui ka esimese poolraami. Probleemiks teevad aga poolraami kinnitused. Hammas ei hakka nendele kahele suurele poldile peale. Kuna abimaterjali hetkel ei ole, siis raamatu vaatamine jääb ka ära. Sain padruni ja keerasin ka neid. Mõlemad annavad liikuma, aga kahe mehe jõuga :) Keerasin mõlemat üpris palju, aga mingeid märke, et lahti tuleks, ei ole.

Kuskilt pildilt olen näinud, et mingit erilist tööriista kasutatakse, aga ei mäleta. Või on üldse mingi kolmas variant kuidas lahti neid saada? :)

Ootaksin targematelt vähe abi... Jõud täna ei aidanud.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 24 Apr 2009, 21:26

Kui tahad poolraami auto küljest eraldada, siis pead paratamatult need kaks ülemist suurt polti lahti keerama. Padruni mõõt oli vist 33mm st. mitte eriti levinud mõõt. Mul on sama aasta auto nagu sul ja esimene kord lahti keerata oli samuti jube ettevõtmine. Poldi keere ulatub läbi poolraami ning on tavaliselt otsa poolt roostes.

Meenub, et keerme osa on nendel poltidel suht pikk, sest näiteks kui vahetada roolilatti saab nendest poltidest Manuali andmetel poolraami alla lasta 5 cm ( või oli koguni 7 cm ) , ilma ,et poolraam veel alla lahti tuleks...Võib olla Kristjan mäletab numbrit täpsemalt, temaga eelmine sügis mässasime roolilatti vahetada...

Kahjuks pole mul enda padrunvõtmest pilti juurde lisada...võib-olla homme on meeles pilt teha siis riputan üles, kui on meeles .....
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 24 Apr 2009, 21:54

Aga kui sul padrun peal on ja ringi käib siis anna aga minna. Keere on pikk jah ! Tuleb kannatlik olla :)

Aga ega ilma õige padrunita lahti ei saa. Lisaks muidugi paras pirakas latt keeramisõle suurendamiseks. Eks WD40 aitab ka kaasa ;)
Kasutaja avatar
Yff
Postitusi: 36
Liitunud: 11 Dets 2007, 16:42

Postitus Postitas Yff » 25 Apr 2009, 02:32

Võti on võimas, seda ei keera kõveraks kuidagi. Rohkem jääb enda jõust puudu. Eks ma aja siis homseks tugevad mehed linna pealt kokku..
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 25 Apr 2009, 18:06

WD40 ka ;)
Janno
Postitusi: 1916
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 27 Apr 2009, 08:37

Minul õnnestus suurte kullinokkadega need lahti keerata. No auto pole ka nii vana... :lol:
Cooper Sport
Vasta