Poolraami kinnitamine.
Poolraami kinnitamine.
Tegin sügisel väikese avarii ja sellega lõi ühe poolraami kinnituse lahti. Need on siis need mille poldid salongi jalgade juurde tulevad.
Sain Eino käest uued kinnitused. Need ei taha aag kuidagi alla minna. Kuna minu poolraamil oleks justkui kinnituskohad ära keeratud või väänatud. Kas sisi tehases või tulenevalt sellest matsust. Vaatasin , et mu 90nda aasta autodel oli sealt poolraam sirge ja kinnitused on väikese nurga all kuna auto põhi on seal kõver.
Küsimus on selles , et kas need kinnitused ja raam on kõigil autodel kindalsti ühesugused või on alates 96ndast äkki natuke teisiti. Ei jugle jõuga neid asju sirgeks raiuma hakata. Äkki pärast selgub ,et tegin asja täiesti valesti.
Kristjan
Sain Eino käest uued kinnitused. Need ei taha aag kuidagi alla minna. Kuna minu poolraamil oleks justkui kinnituskohad ära keeratud või väänatud. Kas sisi tehases või tulenevalt sellest matsust. Vaatasin , et mu 90nda aasta autodel oli sealt poolraam sirge ja kinnitused on väikese nurga all kuna auto põhi on seal kõver.
Küsimus on selles , et kas need kinnitused ja raam on kõigil autodel kindalsti ühesugused või on alates 96ndast äkki natuke teisiti. Ei jugle jõuga neid asju sirgeks raiuma hakata. Äkki pärast selgub ,et tegin asja täiesti valesti.
Kristjan
Mõtlesin, et ei hakka uut teemat tegema. Mure seotud esimese poolraamiga.
Nimelt tahan korraga ära võtta nii mootori kui ka esimese poolraami. Probleemiks teevad aga poolraami kinnitused. Hammas ei hakka nendele kahele suurele poldile peale. Kuna abimaterjali hetkel ei ole, siis raamatu vaatamine jääb ka ära. Sain padruni ja keerasin ka neid. Mõlemad annavad liikuma, aga kahe mehe jõuga Keerasin mõlemat üpris palju, aga mingeid märke, et lahti tuleks, ei ole.
Kuskilt pildilt olen näinud, et mingit erilist tööriista kasutatakse, aga ei mäleta. Või on üldse mingi kolmas variant kuidas lahti neid saada?
Ootaksin targematelt vähe abi... Jõud täna ei aidanud.
Nimelt tahan korraga ära võtta nii mootori kui ka esimese poolraami. Probleemiks teevad aga poolraami kinnitused. Hammas ei hakka nendele kahele suurele poldile peale. Kuna abimaterjali hetkel ei ole, siis raamatu vaatamine jääb ka ära. Sain padruni ja keerasin ka neid. Mõlemad annavad liikuma, aga kahe mehe jõuga Keerasin mõlemat üpris palju, aga mingeid märke, et lahti tuleks, ei ole.
Kuskilt pildilt olen näinud, et mingit erilist tööriista kasutatakse, aga ei mäleta. Või on üldse mingi kolmas variant kuidas lahti neid saada?
Ootaksin targematelt vähe abi... Jõud täna ei aidanud.
Kui tahad poolraami auto küljest eraldada, siis pead paratamatult need kaks ülemist suurt polti lahti keerama. Padruni mõõt oli vist 33mm st. mitte eriti levinud mõõt. Mul on sama aasta auto nagu sul ja esimene kord lahti keerata oli samuti jube ettevõtmine. Poldi keere ulatub läbi poolraami ning on tavaliselt otsa poolt roostes.
Meenub, et keerme osa on nendel poltidel suht pikk, sest näiteks kui vahetada roolilatti saab nendest poltidest Manuali andmetel poolraami alla lasta 5 cm ( või oli koguni 7 cm ) , ilma ,et poolraam veel alla lahti tuleks...Võib olla Kristjan mäletab numbrit täpsemalt, temaga eelmine sügis mässasime roolilatti vahetada...
Kahjuks pole mul enda padrunvõtmest pilti juurde lisada...võib-olla homme on meeles pilt teha siis riputan üles, kui on meeles .....
Meenub, et keerme osa on nendel poltidel suht pikk, sest näiteks kui vahetada roolilatti saab nendest poltidest Manuali andmetel poolraami alla lasta 5 cm ( või oli koguni 7 cm ) , ilma ,et poolraam veel alla lahti tuleks...Võib olla Kristjan mäletab numbrit täpsemalt, temaga eelmine sügis mässasime roolilatti vahetada...
Kahjuks pole mul enda padrunvõtmest pilti juurde lisada...võib-olla homme on meeles pilt teha siis riputan üles, kui on meeles .....