1. leht 1-st

Poolraami kinnitamine.

Postitatud: 03 Juul 2007, 00:17
Postitas Kristjan
Tegin sügisel väikese avarii ja sellega lõi ühe poolraami kinnituse lahti. Need on siis need mille poldid salongi jalgade juurde tulevad.

Sain Eino käest uued kinnitused. Need ei taha aag kuidagi alla minna. Kuna minu poolraamil oleks justkui kinnituskohad ära keeratud või väänatud. Kas sisi tehases või tulenevalt sellest matsust. Vaatasin , et mu 90nda aasta autodel oli sealt poolraam sirge ja kinnitused on väikese nurga all kuna auto põhi on seal kõver.

Küsimus on selles , et kas need kinnitused ja raam on kõigil autodel kindalsti ühesugused või on alates 96ndast äkki natuke teisiti. Ei jugle jõuga neid asju sirgeks raiuma hakata. Äkki pärast selgub ,et tegin asja täiesti valesti.

Kristjan

Postitatud: 03 Juul 2007, 12:27
Postitas eino
vanematel läheb otse pöranda kulge, alates 76-dast on köigil kummipatjadega vöi siis samasugused kui kummipadjad aga materjal on teras et oleks jäigem.

eino

Postitatud: 03 Juul 2007, 12:34
Postitas Kristjan
Aga ma mõtlen , et kas poolraam on sealt kohast sirge kus see kinnitus on. Minul keerab just see kinnituse serv ülesse ära. Mis nagu tagab selle , et need padjad ei taha alla sobida. Ilmselt siis selle matsuga väänas raami ära? Peaksin vist jõuga nad tagasi väänama!?

Postitatud: 03 Juul 2007, 13:33
Postitas mikk
Siis peaks aitama Haynes. Või kui see ei aita siis lähedase aastakäiguga masin kanalile ajada. Võrdluseks. Neid ju meil siin on.

Postitatud: 24 Apr 2009, 20:47
Postitas Yff
Mõtlesin, et ei hakka uut teemat tegema. Mure seotud esimese poolraamiga.

Nimelt tahan korraga ära võtta nii mootori kui ka esimese poolraami. Probleemiks teevad aga poolraami kinnitused. Hammas ei hakka nendele kahele suurele poldile peale. Kuna abimaterjali hetkel ei ole, siis raamatu vaatamine jääb ka ära. Sain padruni ja keerasin ka neid. Mõlemad annavad liikuma, aga kahe mehe jõuga :) Keerasin mõlemat üpris palju, aga mingeid märke, et lahti tuleks, ei ole.

Kuskilt pildilt olen näinud, et mingit erilist tööriista kasutatakse, aga ei mäleta. Või on üldse mingi kolmas variant kuidas lahti neid saada? :)

Ootaksin targematelt vähe abi... Jõud täna ei aidanud.

Postitatud: 24 Apr 2009, 21:26
Postitas Harri
Kui tahad poolraami auto küljest eraldada, siis pead paratamatult need kaks ülemist suurt polti lahti keerama. Padruni mõõt oli vist 33mm st. mitte eriti levinud mõõt. Mul on sama aasta auto nagu sul ja esimene kord lahti keerata oli samuti jube ettevõtmine. Poldi keere ulatub läbi poolraami ning on tavaliselt otsa poolt roostes.

Meenub, et keerme osa on nendel poltidel suht pikk, sest näiteks kui vahetada roolilatti saab nendest poltidest Manuali andmetel poolraami alla lasta 5 cm ( või oli koguni 7 cm ) , ilma ,et poolraam veel alla lahti tuleks...Võib olla Kristjan mäletab numbrit täpsemalt, temaga eelmine sügis mässasime roolilatti vahetada...

Kahjuks pole mul enda padrunvõtmest pilti juurde lisada...võib-olla homme on meeles pilt teha siis riputan üles, kui on meeles .....

Postitatud: 24 Apr 2009, 21:54
Postitas Kristjan
Aga kui sul padrun peal on ja ringi käib siis anna aga minna. Keere on pikk jah ! Tuleb kannatlik olla :)

Aga ega ilma õige padrunita lahti ei saa. Lisaks muidugi paras pirakas latt keeramisõle suurendamiseks. Eks WD40 aitab ka kaasa ;)

Postitatud: 25 Apr 2009, 02:32
Postitas Yff
Võti on võimas, seda ei keera kõveraks kuidagi. Rohkem jääb enda jõust puudu. Eks ma aja siis homseks tugevad mehed linna pealt kokku..

Postitatud: 25 Apr 2009, 18:06
Postitas Kristjan
WD40 ka ;)

Postitatud: 27 Apr 2009, 08:37
Postitas Janno
Minul õnnestus suurte kullinokkadega need lahti keerata. No auto pole ka nii vana... :lol: