Mootori häälestus
Mootori häälestus
Tere minilised!
Nüüd võin lõpuks auga öelda, et kuulun teie sekka, ka minu maja ees seisab pisike ja põrisev selline. Küll aga paluks ma kellegi abi, et uurida, kas mu mootoris toimuv on OK. mulle tundub, et see ei ole paigas ning vajaks häälestamist. seega kirjutangi, et uurida, kuhu peaks selle murega pöörduma. Masin on selle va SU karbussiga, seega ei oska ise seal midagi peale hakata.
Asun Tallinnas
Nüüd võin lõpuks auga öelda, et kuulun teie sekka, ka minu maja ees seisab pisike ja põrisev selline. Küll aga paluks ma kellegi abi, et uurida, kas mu mootoris toimuv on OK. mulle tundub, et see ei ole paigas ning vajaks häälestamist. seega kirjutangi, et uurida, kuhu peaks selle murega pöörduma. Masin on selle va SU karbussiga, seega ei oska ise seal midagi peale hakata.
Asun Tallinnas
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kõigepealt võiks proovida puhastamist. Kui ka siis edasi jamab, võib nokitsema ehk hakata. Harri on siin foorumis juba kunagi kirjutanud:
"Karburaatorite remont piirdub enamasti peadüüsi nõelakomplekti vahetamisega. Neid saab Minitronist või inglismaalt tellida , ainult peab oma auto karburaatori tüübi kindlaks tegema. Minu autol hakkas kunagi tühikäik ära kaduma ja aitas lihtsalt spetsiaalse puhastusvahendi sissepritsimisest õhupuhastaja august töötaval soojal mootoril. Sissepihustamise hetkel tuleb gaasi vajutada ja mootorile pöördeid anda. Vahend on müügil bensukates. Selle koha jätan vahele kus kahes töökojas ka karburaatorit "remonditi" ja ainuke lõbu oli raha maksta mitte millegi eest"
"Karburaatorite remont piirdub enamasti peadüüsi nõelakomplekti vahetamisega. Neid saab Minitronist või inglismaalt tellida , ainult peab oma auto karburaatori tüübi kindlaks tegema. Minu autol hakkas kunagi tühikäik ära kaduma ja aitas lihtsalt spetsiaalse puhastusvahendi sissepritsimisest õhupuhastaja august töötaval soojal mootoril. Sissepihustamise hetkel tuleb gaasi vajutada ja mootorile pöördeid anda. Vahend on müügil bensukates. Selle koha jätan vahele kus kahes töökojas ka karburaatorit "remonditi" ja ainuke lõbu oli raha maksta mitte millegi eest"
Tegelikult ei oska ma mitte öelda, kas karbuss on tuksis või mitte. tean vaid, et kütuse segu on vale ja mootor seetõttu ka pisut uimane.
oleks vaja leida koht, kus sissetuleva kütuse hulka regullida. muidu on tegemist lihtsalt mootori tahmamise, bensu raiskamise ning paha lõhnaga summutist.
oleks vaja leida koht, kus sissetuleva kütuse hulka regullida. muidu on tegemist lihtsalt mootori tahmamise, bensu raiskamise ning paha lõhnaga summutist.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
Heh, Mini omanik peab kõike ise oskama. Võta manual ette, vaata kas on peal õiged küünlad, kas süüde-, kontaktivahe ja nõel on õiged, siis puhasta karburaator ära, kas Mikk -u meetodil või vala paaki spetsvahendit jne.E-riik kirjutas:Tegelikult ei oska ma mitte öelda, kas karbuss on tuksis või mitte. tean vaid, et kütuse segu on vale ja mootor seetõttu ka pisut uimane.
oleks vaja leida koht, kus sissetuleva kütuse hulka regullida. muidu on tegemist lihtsalt mootori tahmamise, bensu raiskamise ning paha lõhnaga summutist.
Ja kui hakkama ei saa, siis firmaservice peaks aitama. Tavakohad vaatavad Mini suurte silmadega ja kõik. Ah jaa, küsivad sult raha ka selle vaatamise eest.
Niimoodi distantsi pealt ei oska täpselt kommenteerida aga kui SU karboraatoriga Mini tundub uimane siis on kindlasti midagi mäda. Karboraatoriga Mini on normaalselt pigem liiga äkiline...Kui huupi pakkuda siis arvan,et üks või kaks silindrit ei tööta kas üldse või jätavad korralikult vahele. Seda saab kindlaks teha kui küünlad maha keerata. Küünalde elektroodid peavad olema ühtlaselt põlenud ja ühte värvi. Tegelikult saab süütesüsteemi kontrollimisega iga vähegi kogemustega automehhaanik hakkama.Sama jutt mis eespool kommenteeriti , et süütemoment õige oleks, karburaator puhastada vaikudest mis sinna aja jooksul koguneb....kütusefilter võib umbes olla.....proovi õhufiltrita tööle panna,äkki on see igivana......karburaator otsas on must kork ja sinna avasse kallatakse automaatkäigukasti õli...aga see ei ole kindlasti peapõhjus.....Kui kõik muu ei aita tuleb kontrollida kompressormeetriga silindrite rõhku, need peavad enam vähem ühtlased olema, kui ei ole on mootorit ootamas kapremont.Loodan , et said mu lõputust jutust ideesid....E-riik kirjutas:Tegelikult ei oska ma mitte öelda, kas karbuss on tuksis või mitte. tean vaid, et kütuse segu on vale ja mootor seetõttu ka pisut uimane.
.
kas sa minu smsi raivo numbriga said mudu kätte? tookord kui küsisid.
aga tegelt tahtsin oopis seda öelda, et ma asun tallinnas ja mul üks karburaator seisab keldris. päris ära anda ei taha, sest endalgi varsti võib vaja minna, kuid proovimise mõttes võib selle ju külge kruttida natukeseks ajaks 10 min tööd ainult (1,3 mootori karpa - äkki annab jõudu ka juurde).
aga tegelt tahtsin oopis seda öelda, et ma asun tallinnas ja mul üks karburaator seisab keldris. päris ära anda ei taha, sest endalgi varsti võib vaja minna, kuid proovimise mõttes võib selle ju külge kruttida natukeseks ajaks 10 min tööd ainult (1,3 mootori karpa - äkki annab jõudu ka juurde).
Viimati muutis usku, 17 Juul 2005, 17:40, muudetud 1 kord kokku.