mis siis nüüd juhtus!

Prr....prrr.....
Vasta
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

mis siis nüüd juhtus!

Postitus Postitas usku » 16 Juul 2005, 22:35

kas keegi on alljärgneva probleemiga kokku puutunud.
eelmisel korral kui autoga tegelesin, siis oli korraks sama ehmatus, kuid pärast käis edasi.

niisiis juhtus järgnev asi. panin auto käima ja lippasin ise õnnelikult teist autot garaazi ukse eest ära ajama ja tegin ukse ka lahti. mingi minuti võttis see aega ja kui siis autosse istusin ja siduri alla vajutasin suri välja. tore. käivitan ja käivitan ja ei midagi. ei luba ka mitte. vaatan siis kapoti all, et bensiin ilusti filtris ja ka ujukikamber bensu täis, kõik küünlad asjad ka kombes, aga käima ei lähe. kiskusin siis jagaja lahti ja ikka ei mingeid märke jamast. lõpuks lõpetasin proovimise, sest küünlad said märjaks ja üldse kõik per*** --> nüüd ma ei suuda enam aru saada, millised küünlajuhtmed millise silindri juurde lähvad. on küll 1-3-4-2 skeem, aga ma ei saa aru, kust ma jagaja peal seda lugema hakkan ja mis suunas ... appi! proovisin igasugu variante, kuid alati oli vale :D ja korra läks käima ka, a siis oli 1-2-4-3 peal ning üks pütt ei töödand. suretasin kähku välja ning uuesti juhtmeid ringi tõstma. ja kõige hullem on see, et kevadel sain sellest väga hästi aru, kuidas need olema peavad, kuid nüüd on mul juhe nii koos, et ma ei oska enam õigeks tagasi panna :) ehk siis kokkuvõtvalt, öelge, kust ma jagaja peal ja kuhu suunas lugema hakkan seda 1-3-4-2'e ... ja alles siis hakkame uuesti lahkama seda välja suremise jama.

eelmine kord oli nii, et mootor oli käinud ca 25 minutit ja täiesti soe oli, kui järsku hinge kinni tõmbas ja vait jäi. aga siis läks kohe ilusti käima. kas äkki on mingisugune elektrisüsteemi viga?
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Re: mis siis nüüd juhtus!

Postitus Postitas ksuuk » 17 Juul 2005, 00:12

usku kirjutas:lõpuks lõpetasin proovimise, sest küünlad said märjaks ja üldse kõik per*** --> nüüd ma ei suuda enam aru saada, millised küünlajuhtmed millise silindri juurde lähvad. on küll 1-3-4-2 skeem, aga ma ei saa aru, kust ma jagaja peal seda lugema hakkan ja mis suunas ... appi!
Õues pime aga manualis on kirjas - Firing order 1-3-4-2 (No 1 cylinder next to radiator), seega nii panegi paika, kellaosuti pöörlemise suunas.

Päeval vaatasin, eksisin, õige on - vastupidi kellaosuti pöörlemise suunas ja esimese silindri küünlajuhe on täpselt samal joonel jagajasse siseneva kontaktijuhtmega.
Viimati muutis ksuuk, 17 Juul 2005, 20:00, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

öö ei ole faktor

Postitus Postitas usku » 17 Juul 2005, 01:01

nii :) tähh ksuuk. jõudsin sinust siiski natukene ette. just tulin sõitmast oma austiniga... mõnus oli. kui veel summuti korras ja vedrustus täis oleks, siis võiks orgasmi saada. no ja siis veel käiguvahetus võiks sujuv olla ja nii edasi. ja salongi vent ei tööta ja kaugtulesid pole ja muu sarnane.

võtsin ühe vana pildi ja siis selle järgi panin paika. esimese matsuga proovisin vastupäeva, kuid sis jäi ikkagi üks pütt tagant ära ning kui siis õieti panin, ei olnud starteril isegi poolt korda vaja keerata :) kohe käis.

kuidas käima sain... alguses olin ca 45 min garaazis, käiasin nii ja naa, ei midagi. kiskusin siis küünlad maha, puhastasin, puhastasin ka juhtmeid ja ühendusi ning pistsin külge tagasi. leidsin ka potensiaalse põhjuse, miks enne välja suri. plastmassist bensiini filtri väljundtoru oli kuidagi paendunud ning tõenäoliselt ei lasknud piisavalt kütet läbi. kuid samas on see täiesti tutikas filter ning välja suri ta ka enne seda filtrit? eks näis, selleks korraks taas käima saadud, kui välja jälle sureb mingil N põhjusel, siis otsime probleemi mujalt. lõikasin nüüd selle väljundtoru peenema otsa maha ja vägistasin vooliku laiema otsa :P

jätsin praegu nunnu välja vihma kätte, et see tolmu maha peseks (garaazis on pahtlitolm). homme lähen ise kallale ning plaanis kogu salong haljaks võtta (s.h kõik juhtmed!) miks? sest 1) on salong ca 2 mm pahtlitolmu kihi all (garaazis olid aknad lahti terve talve) 2) vaip on väga katki, meisterdan uue suve jooksul 3) juhtmed on lühises ja palju imelikke tühje otsi on 4) vaja näha, mida põhi pigimattide ja vaipade all endast kujutab ning vajadusel remontida

nii et kokkuvõtteks on tegelik jama põhjus teadmata, kuid õnneks on jama selleks korraks möödas!

P.S homme vahetan õli ära vähe paksema 20W50 vastu (see on ju paksem kui 10W40??????)

P.S.2 hydragas vedrustuse peaks täis saama nüüd ka lähiajal. täna käisin pleiones rääkimas, samuti rääkisin treileri vennaga. too uurib esmaspäeval oma graafikut ning siis üritame nädala sees teo ära teha.
hind: 250 eek 1 l spets õli. tühja süsteemi mahub ca 4 liitrit, kuid mul pole süsteem veel täiesti tühi. mõõtsin just ära, praegu on 19 at sees vasakul pool ning 24 at paremal. kuid siiski on 19 at rõhk selline, et ratas on koopas vasakult. ahjaa, 27 at rõhu pumpamine pidi aega võtma ca 1 h sellel pumbal seal :s

P.S.3 täpsustus - allegrol on radikas ees, mitte nagu minil.

P.S.4 kes minilistest homme tahab autot vaatama tulla, siis helistage 56 23 13 99 ... asun tallinna külje all harku järvel sellega. terve päeva olen kodus ja tegelen temaga. hea meelega vaataks ka minisid :) tallinlaste kogunemine hetkeks minu juures? mul siin ilus suur muruplats, kuhu ilusti rivistada saab ja pildistada autosid. fotokas ka olemas. ning keegi peale kaspari mind tallinlastest ei tunnegi. aga see lihtsalt üks meeletu mõte, et siis kes on huvitatud, on homme minu juurde oodatud allegroga tutvuma ja minuga ka.

P.S.5 kle, kristjan ja teised minilised ... kas te minu auto pilte ka üles panete, või on tegemist rangelt ainult mini klubiga. mul on mini suurem veli :)

nii ... mula maha nüüd. lähen ennast pesema.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

uut juttu

Postitus Postitas usku » 17 Juul 2005, 17:22

nigu lubatud, ärkasin hommikul kell 9 ja asusin austini kallale. kiskusin kõik, mis salongis oli, välja ning uhasin vooliku ja pesuvahendiga järgmised 2 h. saasta, puru, roostet ja tolmu oli ikka isuga. nüüd on ainult rooste, mastiks ja mingi roostekaitseõli tiibade sees. sai palju selgemaks, mis veel teha on vaja ja mis uue peab hankima.

kindlasti peab auto uuesti keretöödesse/värvimisse saatma. väljast on väga OK, kuid kogu põhi tahab nii väljast kui seest uut kuube saada + natuke keevitust ja natuke pahtlit. viin auto ühe streetrace.org kasutaja juurde tõenäoliselt, kes kõik ära teeb. tiivad ja uksed on ka üsna head. aga seda näete piltidelt ise. kindlasti peab vedama uue juhtmestiku. mitte ööd ega mütsi ei saanud aru sellest, sest eelnevad põlved on oma jälgi jätnud sinna. aga see pole väga kohutav ülesanne, sest juhtmeid on vähe ning mul on ka skeem olemas :P

mis te arvate, kas mõnusam oleks jätta seesama punane, või minna eriti edevaks ja värvida auto PÄRLMUTTER KOLLASEKS? endale meeldiks see kollane väga. katuse jätaks ikka mustaks ning lisaks veel musta aktsenti siia-sinna. veljed võiks võtta mingid mini 13 " alumiiniumveljed. nt need: http://www.minitron.fi/Tuotteet/800x600 ... 124113.jpg :)

heietasin mõtteid ka käigukasti osas. tegelikult peaks ju mini käigukast 1:1-le minu masina otsa sobima? tahaks õudsalt ühte mini 5-käigulist kasti, et see siis enda masinale peale panna. seda peaks vist saama minitronist ka tutikat? öeh, aga see veel oodaku, enne kere.

vaja on ka uusi vaipu, ja istmekatteid. mõtlesin organiseerida tumepruuni vaiba ning punase-mustaga istmekatted :P aga neidki vaatan alles siis, kui kere täitsa korras on.

aga igatahes vaadake nüüd neid pilte mis ma täna tegin... sõitmise peab nüüd igatahes mõneks ajaks edasi lükkama :D

http://piksarv.dyn.ee/~ux/

terv

Uku

P.S kui album kohe olemas ei ole, siis oodake - mul praegu uploadib.
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Re: uut juttu

Postitus Postitas ksuuk » 17 Juul 2005, 20:03

usku kirjutas:aga igatahes vaadake nüüd neid pilte mis ma täna tegin... sõitmise peab nüüd igatahes mõneks ajaks edasi lükkama
Kui nüüd hakkad vajaminevaid summasid kokku lööma, siis tuleb masendus. Ise sihin tegemiseks autot, millega saab vajadusel aastaringselt liikuda, meie kliimas suveauto omamine on luksus.
uku

Postitus Postitas uku » 17 Juul 2005, 20:09

allegro vähemalt ei ole küll ainult suveauto ju. et täitsa on mõõte ja mootorit ja soojaks läheb ruttu. mul on isegi naelkummid olemas, kuigi pole kunagi kasutanud neid. ja nii palju kui olen aru saanud, sõidetakse ikka miniga ka talvel? aga selles suhtes, et raha läheb küll palju, kuid mille peale ei läheks? minu ford mondeo peale on kulunud kordi rohkem ja ta on suht samas seisus, mis allegro :)

ise plaanin praegu allegro klubiga liitumist. ei ole veel otsustanud, kas raatsin £ 25 kulutada liitumiseks, kuid samas saaks sealt selliseid juppe (uusi) mida mujalt ei saa. sis kasutaks kohe julmalt juhust ning telliks kogu veermiku uue. tegelt oleks mõttekam osta mõni uus ja heas korras auto, millele nii palju juppe vaja poleks. enda oma veermik on suhteliselt kole :)
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ksuuk » 17 Juul 2005, 20:27

uku kirjutas:allegro vähemalt ei ole küll ainult suveauto ju. et täitsa on mõõte ja mootorit ja soojaks läheb ruttu. mul on isegi naelkummid olemas, kuigi pole kunagi kasutanud neid. ja nii palju kui olen aru saanud, sõidetakse ikka miniga ka talvel? aga selles suhtes, et raha läheb küll palju, kuid mille peale ei läheks? minu ford mondeo peale on kulunud kordi rohkem ja ta on suht samas seisus, mis allegro :)
Kuidas seda lauset nüüd võtta, kui Sul Mondeo, kui igapäeva liikuri peale on kulunud 5000.- aastas ja Allegro, kui mitteliikuva peale vaid paar sotti, siis on kõik kontrolli all. Kui aga Sul on Allegro peale kulunud aastas 50 000.- ja Mondeo peale 150 000.-, siis on asi hull. Ja Sina ka hull, et Mondeost autot teha üritad:)

Aga talvesõidust, ikka võib aga kas on mõtet. Kui elu armas, siis mina väldiks seda.
uku kirjutas:ise plaanin praegu allegro klubiga liitumist. ei ole veel otsustanud, kas raatsin £ 25 kulutada liitumiseks, kuid samas saaks sealt selliseid juppe (uusi) mida mujalt ei saa. sis kasutaks kohe julmalt juhust ning telliks kogu veermiku uue. tegelt oleks mõttekam osta mõni uus ja heas korras auto, millele nii palju juppe vaja poleks. enda oma veermik on suhteliselt kole :)
Heh, Sa kaalud kas kulutada 25 naela liitumiseks aga oled kohe valmis kulutama kümneid kordi rohkem juppide peale?
Vasta