Turtsub teine!
Turtsub teine!
Selline probleem siis , et madalatel pööretel ( alla 2tuh) ja eriti siis kui mootor veel külm on hakkab ta turtsuma. Kunagi välja ei sure, aga teeb häält nagu kohe hakkaks. Turtsub ja jõudu ei ole , ja siis äkitselt köhib puhtaks ja hakkab rebima. Väga kenstakas. Ebameeldiv, kahju tast.
On kellegil ideid!?
On kellegil ideid!?
Pritnsung , pritsung!
Ühesõnaga väidad sa , et kui aku on nõrk siis võib selline probleem olla!? Asi klpaiks, sest aku on mul hästi nõrk küll praegu. Samas aga tühikäigul ei ole probleeme. Siis tuksub ilusasti. Jama tekib just käigu sisse pannes ja sõitu alustades. Ehk siis , et sõites , või õigemini sõitu alustedes ei taha minna ja sisi mingil hetkel hakkab ilusti kiskuma jälle. Aga vibratsiooni või sellise värina lööb ka sisse...
Ühesõnaga väidad sa , et kui aku on nõrk siis võib selline probleem olla!? Asi klpaiks, sest aku on mul hästi nõrk küll praegu. Samas aga tühikäigul ei ole probleeme. Siis tuksub ilusasti. Jama tekib just käigu sisse pannes ja sõitu alustades. Ehk siis , et sõites , või õigemini sõitu alustedes ei taha minna ja sisi mingil hetkel hakkab ilusti kiskuma jälle. Aga vibratsiooni või sellise värina lööb ka sisse...
mina oma tagasihoidlikust kohemusest karpadega võin arvata, et kui liikuma hakates turtsub, siis on kütuse (loe toore) suhe vale. ehk siis mingi pritsungi andur, mis ütleb mootorile palju ta toorest peab külmale mootorile andma, võib vigane/määrdund olla.
PS: minu suksul on esiosa nüüd katki ja arvatavasti läheb täielikule taastusravile
PS: minu suksul on esiosa nüüd katki ja arvatavasti läheb täielikule taastusravile
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
Viga võib olla lugematutes asjades. Näiteks bensufilter umbes. Üks paarikümnest kontaktist natuke korrodeerunud. Mõni andur hakkab nägemist kaotama. Ka õhufilter võib probleemne olla. Niiskus võib ka elektrisüsteemile liiga teha praegu. Generaator vajab samuti aeg-ajalt hoolt. Ka "aju" võib ühel hetkel tõrkuma hakata. Igatahes ei soovitaks ma ise sellega tegelema hakata vaid siiski mõni tarkur leida. Tartus teaks küll kelle juurde suunata aga tallinlastele nõu ei oska anda.
DIA Autodiagnostika OÜ
Tehase 21a
Tartu
DIA Autodiagnostika OÜ
Tehase 21a
Tartu
no üldiselt võiks juhtme otsad ikka ise korras hoida. see pole nüüd nii raske klemmikud üle vaadata, puhastada ja klemmimäärdega kokku tehes taasühendada. kui see, õhufiltri kontrollimine, bensu filtri kontrollimine ei aita, siis edasi diagnostikasse.
(eesolev masin tegi hädapidurduse ja ma kelgutasin talle konksu otsa. Eest on sahtel tühi, starter sai ka kerge kolksu ja jagaja kaanel olid ka tükida taga (kuid selle sain kohe ära vahetada), praegu sõidab, kuid on väga kahtlane.
Loodan uuel nädalal Citroen C2he omanikuks hakata ja siis võtan asja ette ja teen Rannot. Ehk siis mini restaureerimine...)
(eesolev masin tegi hädapidurduse ja ma kelgutasin talle konksu otsa. Eest on sahtel tühi, starter sai ka kerge kolksu ja jagaja kaanel olid ka tükida taga (kuid selle sain kohe ära vahetada), praegu sõidab, kuid on väga kahtlane.
Loodan uuel nädalal Citroen C2he omanikuks hakata ja siis võtan asja ette ja teen Rannot. Ehk siis mini restaureerimine...)
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita