Käigukasti remont
Ega sellist ,,peab olema'' polegi, see on sabatunde küsimus. Kui on katted neetidega tasa või siis veel 0,5mm järgi siis kindlast mõtle vahetamisele. Üld juhul olen alati sellised suure mahuliste tööde juures üritand kõik äravahetada, sest paha ju kui poole aastapärast on vaja sama sõlm lahti kiskuda.
Näide suure bussi sidurist:
läks ketas vahetasime ära ja panime ka uue korvi aga survelaagri jätsime vahetamatta ja oligi 8 kuu pärast läks laager. Siis vahetasime kõik ja oligi paar aastat mureta.
eino
Näide suure bussi sidurist:
läks ketas vahetasime ära ja panime ka uue korvi aga survelaagri jätsime vahetamatta ja oligi 8 kuu pärast läks laager. Siis vahetasime kõik ja oligi paar aastat mureta.
eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Ega kellegil sellist tihendit kuskil mingil imekombel ei juhtu olema !?
http://www.minisport.com/acatalog/info_22A2237B.html
Või teab keegi kust saaks osta tihendi valmistamiseks materjali ?
Seal kahjuks hermeetikut kasutada ei saa kuna tihendi paksus on määrav.
Tänud !
http://www.minisport.com/acatalog/info_22A2237B.html
Või teab keegi kust saaks osta tihendi valmistamiseks materjali ?
Seal kahjuks hermeetikut kasutada ei saa kuna tihendi paksus on määrav.
Tänud !
Ega seal palju variante pole, käi vaata poodides, hulgiladudes jne. kus jääb järgi pakendikarpe. Osa neis on valmistatud tihedast papist.....Mina teeks nii...Vanasti olid näiteks kingakarbid tihedast papist, aga see jääb antud juhul väikseks....On olemas veel ehituspapid aga pole neile otsa vaadanud tihendi valmistamise seisukohast...
Kui on kiire ja kellelgi orginaaltihendit ei ole....
Mina võtaksin võllilt ning korpuselt puuduva tihendi välis, sise ja laiuse mõõdud, ning helistaksin SKF-i. Nimetatakse seda asjakest venepäraselt "salnik" või huuliktihend või sk tihend.....
Ma olen sealt laagrite ja tihenditega ikka abi saanud...
Mina võtaksin võllilt ning korpuselt puuduva tihendi välis, sise ja laiuse mõõdud, ning helistaksin SKF-i. Nimetatakse seda asjakest venepäraselt "salnik" või huuliktihend või sk tihend.....
Ma olen sealt laagrite ja tihenditega ikka abi saanud...
Ja nüüd väike tähelepanek kõigile kes käigukasti kokku panema hakkavad:
Diferentsiaali korpust kokku lappides ärge unustage lisada ka sumbuti klambrit ! Mina unustasin, ja lisasin selle alles siis kui mootor autos oli. Siis tuli välja , et üks korpust hoidvatest poltidest on üle keeratud. Lõikasime uue keerme. Panime suurema poldi . Aga kuna kogu korpus oli pikalt surve alt ära siis hakkas õli läbi hermeetiku tilkuma ja nüüd ei teagi. Äkki lõppeb sellega, et peab kogu mootori jälle maha kiskuma.
Eile kell 5 hommikul enam ei suutnud ratsionaalselt mõelda.
Ja kui teie ka unustate siis ärge seda väljalaske klambrit sinna üldse toppima hakakegi. Hoiab niisama ka.
Diferentsiaali korpust kokku lappides ärge unustage lisada ka sumbuti klambrit ! Mina unustasin, ja lisasin selle alles siis kui mootor autos oli. Siis tuli välja , et üks korpust hoidvatest poltidest on üle keeratud. Lõikasime uue keerme. Panime suurema poldi . Aga kuna kogu korpus oli pikalt surve alt ära siis hakkas õli läbi hermeetiku tilkuma ja nüüd ei teagi. Äkki lõppeb sellega, et peab kogu mootori jälle maha kiskuma.
Eile kell 5 hommikul enam ei suutnud ratsionaalselt mõelda.
Ja kui teie ka unustate siis ärge seda väljalaske klambrit sinna üldse toppima hakakegi. Hoiab niisama ka.
Lubasin ka mõned pildid lisada:
- Manused
-
- Ja nii ta uuesti kokku läks.
- kokku.jpg (93.15 KiB) Vaadatud 27564 korda
-
- Otse pesumasinast. Täiesti puhas differentsiaal.
- diff.jpg (114.82 KiB) Vaadatud 27564 korda
-
- Kurjajuur :)
Või no eks tegelikult ole süüdi ikka see mis rooli ja istme vahele jääb. - kast.jpg (85.46 KiB) Vaadatud 27564 korda
- Kurjajuur :)
-
- Lõpuks käes !
- tostuk.jpg (179.46 KiB) Vaadatud 27564 korda
-
- .... ja virutage nii kuis jaksate !
- mats.jpg (105.59 KiB) Vaadatud 27564 korda
-
- Selleks , et sidurikorv lahti saada. Meisterdage esmalt 2cm paksusest terasest tõmmits. Siis keerake see nii suurele pingele kui võimalik ( kasutage korralikku jõuõlga), virutage paar head obadust. Nüüd tooge kohale gaasikeevitus ja kuumutage, kuumutage n
- kuum.jpg (82.64 KiB) Vaadatud 27564 korda