Pidurid
No kui sa juba nad üle oled keeranud siis ei aita sind ka see töörist. Anna kuuma või sirista mingit õli peale. Minu kogemus näitab, et kui selline väike junn on kinni jäänud, siis on ta kinni - ka selle pildil oleva tööriistaga keerad selle pea sealt poldi otsast lihtsalt ära ja siis on jama veel suurem. Võimalus on proovida sinna midagi otsa keevitada ja siis kasutada tavalist silmusvõtit - otsast ära keeramise oht jääb.
edu,
Priit
edu,
Priit
Ma kunagi keevitasin viimases hädas piduri ekstsentrikute keeramise nelikantpoldile ( see mis on hetkel Miku probl.) 17 mutri otsa ja ..........keerasin mutri seejärel puru Ja mis lahti ei tulnud oli ekstsentriku regul. nelikantpolt. Ainuke mis aitab viimases hädas on võtta pidurikilp lauapeale ja leotada kogu seda nelikantpoldindust näiteks mõni päev petrooleumis, anda kuuma ja vaada mis sellest välja tuleb....seda ma praegu oma auto tagapidurite juures teengi....Selle poldi keermeosa mis läheb pidurikilbi sisse on kuradima pikk ja kui see juba rooste sisse võtab ei taha ükski õli sinna keermevahele ulatuda
Vahepeal on aega mööda läinud......sain reguleerpoldi lahti kui põletiga natike kuumutasin.....Ja vahetasin tagumised pidurikilbid hoopis Metro omade vastu, seal on see regul. sõlm natike inimlikumalt lahendatud kui minu 1977a. mudelil. Tõsi ma ei tea milline on see regul . sõlm uuematel Minidel ilmselt sama mis Metrol.
Vahepeal on aega mööda läinud......sain reguleerpoldi lahti kui põletiga natike kuumutasin.....Ja vahetasin tagumised pidurikilbid hoopis Metro omade vastu, seal on see regul. sõlm natike inimlikumalt lahendatud kui minu 1977a. mudelil. Tõsi ma ei tea milline on see regul . sõlm uuematel Minidel ilmselt sama mis Metrol.
Viimati muutis Harri, 05 Juun 2005, 12:20, muudetud 1 kord kokku.
mina pidin 2 kuud tagasi ka tagumiste pidurite klotse vahetama ja kuna need täiesti peale olid keeratud, siis tuli ka sedasama jubinat lahti organiseerida. lehtvõti tegi lahti ühe poole, teisega jäi hätta. et tööriistu kodus sel hetkel suurt polnud, kõik saaremaal, siis jäid kätte ühed näpitsalaadsed asjad, mille saab tugeva jõuga kokku pigistada (ja need jäävad püsima sellesse asendisse). lahti tuli teisel katsel niisiis pmst näpitsatega sai ilusti lahti (muidugi külge sai pigistatud nii, et näpitsa hambad jäid jäljena sisse ning õlg oli ka 35 cm. nüüd on tagumised pidurid paremad, kui esimesed
ja üks teine mutter kusagil kunagi oli, mis lahti ei tuld ... oli nr 13 mutter. sinna peksin väikese kuvaldaga nr 11 padruni otsa ja jäi nii kõvasti, et sai lahti keerata padrun ja mutter mudugi enam kasutada ei kõlvanud (tuli meelde - see oli mondeo stabika puksi kere külge kinnitamise mutter)
ja üks teine mutter kusagil kunagi oli, mis lahti ei tuld ... oli nr 13 mutter. sinna peksin väikese kuvaldaga nr 11 padruni otsa ja jäi nii kõvasti, et sai lahti keerata padrun ja mutter mudugi enam kasutada ei kõlvanud (tuli meelde - see oli mondeo stabika puksi kere külge kinnitamise mutter)
Tagumisi pidureid ei maksa esimestest paremaks ajada, sest äkkpidurdamisel võib väga ootamatuid asju juhtuda (blokeerunud rattad liiguvad teatavasti kiiremini edasi ja kuna taga on koormus väiksem siis võib see kergelt juhtuda ning tulemuseks on kriitilisel hetkel juhitamatu auto). Kuid kui see polt vähegi roostes on, siis ei aita ka 50 cm pikkune õlg, sest polt läeb lihtsalt puruks. Sest vint on tõesti pikk. Mina sain asja lahti nii nagu Harri juhendas - tilk õli ja leeklambiga paar minutit kuumutamist.
Neid näpitsaid tahaks küll näha. Muidu kirjeldus kõlab natuke ulmeliselt.
Aga pealekeeramise polt asub pidurikilbi taga (mis on ise omakorda trumli taga) üleval pool. Põhimõtteliselt kui võtad tagumise ratta maha, siis trumli tagant käega katsudes on see ainuke pikemalt väljaulatuv jubin. Silmsidet on temaga põhimõtteliselt võimatu saada. Kui sa just auto alla ei roni. Aga reguleerimiseks peab ikka ratta maha võtma. Ja kuumutamiseks tuleb ka trummel eemaldada.
Neid näpitsaid tahaks küll näha. Muidu kirjeldus kõlab natuke ulmeliselt.
Aga pealekeeramise polt asub pidurikilbi taga (mis on ise omakorda trumli taga) üleval pool. Põhimõtteliselt kui võtad tagumise ratta maha, siis trumli tagant käega katsudes on see ainuke pikemalt väljaulatuv jubin. Silmsidet on temaga põhimõtteliselt võimatu saada. Kui sa just auto alla ei roni. Aga reguleerimiseks peab ikka ratta maha võtma. Ja kuumutamiseks tuleb ka trummel eemaldada.
leidsin ühe pildi tangid on võibolla täpsem kirjeldus.mikk kirjutas: Neid näpitsaid tahaks küll näha. Muidu kirjeldus kõlab natuke ulmeliselt.
nägin sellist asja müügil tartus, zeppelinis, seal üleval kodu extras vms ...
ühesõnaga zeppelini teisel korrusel on suur kodupahna kauplus, seal tööriistade nurgas olemas. igatahes palju kisa vähe villa:)
http://www.alleycatscratch.com/lotr/mak ... /tools.jpg
nimetatud tööriist on pildil keskmine ja hõbedakarva. ja kokku saab seda pigistada üsna tugeva jõuga - nii et mutril võimaldab nurkade maha keeramist.
terv U.
Lugedes seda pidurite juttu ja tõdedes, et ja pidurivõimu vanematel Mini -l ei ole, siis tekkis küsimus, mis imega te Mini omanikud ülevaatluselt läbi olete saanud? Viimane kord näiteks Mitsu 4 x ketast, mis minumõistes võtab nagu kännu tagant, tekitas siiski ülevaatuse meestes eriarvamusi. Äkki mingi spetsiifiline Mini lembeline ülevaatus punkt on kuskil olemas?
äkki sul lihtsalt ei võta ühtlaselt? muu neid eriti kisama ei aja.ksuuk kirjutas:Lugedes seda pidurite juttu ja tõdedes, et ja pidurivõimu vanematel Mini -l ei ole, siis tekkis küsimus, mis imega te Mini omanikud ülevaatluselt läbi olete saanud? Viimane kord näiteks Mitsu 4 x ketast, mis minumõistes võtab nagu kännu tagant, tekitas siiski ülevaatuse meestes eriarvamusi. Äkki mingi spetsiifiline Mini lembeline ülevaatus punkt on kuskil olemas?
kui sul ikka on võimalik kõik neli ratast asfaldil blokki saada, siis on ok.
kui aga blokis on 3 ratast, siis on jama