A-seeria mootori tuunimine

Prr....prrr.....
Vasta
zeppelin

A-seeria mootori tuunimine

Postitus Postitas zeppelin » 25 Juul 2007, 12:06

Terekest! Mind on hakanud huvitama Morris Marina mootori tuunimine. Nagu ma aru olen saanud siis Morrise A-seeria mootor on sama mis Minil. Seega kas keegi oskab öelda kuidas 1,3 mootorit tuunida saab(mida odavamalt seda parem). Või on mõni võimas mootor mille vastu annab ära vahetada. Ootan häid ideid.
rustang

Postitus Postitas rustang » 25 Juul 2007, 14:00

Otsi 1.8-se mootoriga Marina, sellel on hulka rohkem potentsiaali. 1.3-se võid mulle anda :) see on pärit 40ndate astate lõpust, tuunitav aga vaeva peab nägema.
zeppelin

Postitus Postitas zeppelin » 25 Juul 2007, 14:08

1,8 mootorit on raske leida, või vähemalt ei ole seda vääga näinud. Aga millise uuema ja võimsama auto mootoriga se samas mõõdus võib olla. Mõni audi näiteks? Üleüldse, kas keegi oskab öelda mis on kõige võimsam mootor mis on tehase Marinadel peal olnud?
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 25 Juul 2007, 15:07

Põhimõtteliselt oli nii: the decision was made for all models to be launched simultaneously and to offer the car in 1300, 1800 and 1800GT forms, but with a wider range of trim options. The 1798cc B-Series version installed in the Marina was similarly adapted from the MGB (GT = twincarb). hilisemalt itaalias toodetud sohilapsest järeltulijale pandi ka 2 liitrist, aga see pole enam marina.
zeppelin kirjutas: Üleüldse, kas keegi oskab öelda mis on kõige võimsam mootor mis on tehase Marinadel peal olnud?
ja siis rosinaks saia sisse: kunagi uurisin teemat. favorites all oli selline lugu, väga vahva lugemine :P: http://www.cjw-consulting.co.uk/v8_route/v8_route.htm

ilmselt sul see küsimus inspireeritud sellest, et kui suure mootori sa sinna ilma ARKiga vastuollu minemata vahele saad sutsata. mina ütleks, et selle v8-ga probleemi ei tohiks küll tekkida :)
zeppelin

Postitus Postitas zeppelin » 25 Juul 2007, 16:15

Kui väga vaja siis ei tekiks ARK-ga nii või naa vastuolusid. Võtmesõnaks on tutvused ;)
zeppelin

Postitus Postitas zeppelin » 25 Juul 2007, 20:20

Aga kui minna tagasi mootori vahetuse juurde siis mis mootor sobiks kõige paremini Marinale. Mõne väikse audi mootor võib-olla aga millise?
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 26 Juul 2007, 09:39

zeppelin kirjutas:Aga kui minna tagasi mootori vahetuse juurde siis mis mootor sobiks kõige paremini Marinale. Mõne väikse audi mootor võib-olla aga millise?
kust sul see audi idee pähe tulnud on? alates 1977 on 70 % audidest esiveolised, ülejäänud on neliveolised, mis tähendab, et Marinale neid kohandada on ilmselt suhteliselt jube, kui üldse saabki. audi saab tagaveoliseks üksnes katkise vahekastiga :) kas sa tõesti kavatsed hakata metalli väänama ja uusi mootorikinnitusi tegema? vaevalt. või kui hakkad, siis võiks juba hoopis mingit usa rauda doooriks vaadata :p
zeppelin

Postitus Postitas zeppelin » 26 Juul 2007, 12:42

Järelikult audit ei sa võtta. Aga millist usa rauda saaks siis võtta. Ja samas BMW on ka tagaveoline. Kas se tundub juba reaalsem?
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 26 Juul 2007, 15:30

no kuule mees!

1) mõtle ja siis kirjuta
2) surfi netis - otsi, kes oleks marinal mootorit vahetanud või mingeid muid materjale. kulutasin praegu 30 sek ja leidsin sellise asja: http://www.minormania.com/feature.php?catid=756&id=2131
2.1) alustama peaks ilmselt sealt: http://www.morrismarina.org.uk/
3) mõtle läbi mis sa tahad ja mis sul on ja kas sust üldse on ehitajat
4) eestis ei ole ilmselt kellelgi marina mootori vahetamise kogemust, seega me saame siin kõik ainult arvata; 1:1 mootori swapi sa niikuinii teha ei saa
5) ... mh!
zeppelin

Postitus Postitas zeppelin » 26 Juul 2007, 18:43

Igatahes aitäh vihjete andmise eest. Eks siis enamjaolt tuleb katsetada jne. Ei kuluta sellega siis rohkem teiste närve.
Vasta